Termin szkolenia
2024-05-16 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 16:00
Cena szkolenia
1970 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Kraków - Qubus Hotel Kraków
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Joanna Burdek
17 lat doświadczenia w marketingu, od 10 prowadzi własny biznes, realizując projekty marketingowe. Dyplomowana strateżka, copywriterka, konsultant marketingowy, wykładowczyni Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie, Uniwersytetu Papieskiego, Uniwersytetu Merito.
Pracowała dla Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Multikino, Muzeum w Wilanowie, Woman in Technology, tworząc strategie marketingowe i brandingowe.
Autorka wielu artykułów w popularnym magazynie marketingowym Marketer+. Współautorka książki „NEUROCOPYWRITING – wydanej w 2024.
Prowadzi szkolenia: strategia marki, nowe trendy, brand purpose, digital detox oraz flagowe szkolenie neurocopywriting — pierwsze takie szkolenie w Polsce. Właścicielka Brand Useful — firmy doradczej, która dostarcza strategie marki, treści w modelu neurocopywritingowym, koordynuje marketing wybranych firm. Przez ostatnie 3 lata przeszkoliła ponad 1000 osób z neurocopywritingu, nowych trendów w marketingu, brand purpose zgodnie z dyrektywą ESG oraz strategii marki dla MŚP.

SZKOLENIE W KRAKOWIE, 16-17 MAJA

Dwudniowe, praktyczne szkolenie, po którym zbudujesz samodzielnie strategię marki

DLA KOGO SZKOLENIE?

  • Właścicieli firm. Dzięki wiedzy ze szkolenia będą potrafili samodzielnie stworzyć strategię marki.
  • Marketerów oraz agencji reklamowych i freelancerów, pracujących dla firm. Będą potrafili lepiej poukładać działania brandingowe dla klientów i prowadzić spójną, bardziej skuteczną komunikację.

Czego nauczysz się i do czego to się przyda?

  • jak budować markę, od czego zacząć i po co ją mieć?
  • fakty, mity i błędy strategii marki
  • jakie są zasady pozycjonowania marki, na co pozycjonują się marki
  • jakie są składniki strategii marki
  • jak samodzielnie wykonać analizę firmy, klientów, konkurencji, trendów
  • jak samodzielnie stworzyć brand purpose, RTB, wyróżnik, UVP, archetyp, storybrand, język marki,
  • mood, wartości, hasło, język marki, spektrum osobowości marki, bank słów, okazji i opowieści, filary komunikacji
  • jak dbać markę i spójność, co to brand memory

GŁÓWNE CELE:

  • Samodzielnie stworzysz strategię marki, archetyp, wartości, wyróżnik, brand purpose, język marki, personę. Wie też, gdzie może ich skutecznie użyć, by pracowały na mocną pozycję Twojej firmy.
  • Dowiesz się jak i gdzie wykorzystać konkretne elementy strategii w sprzedaży, marketingu, ofertach handlowych, stronie, social media.
  • Nauczysz się, jak wykorzystywać mechanizmy neuromarketingowe oraz Human to Human Marketing do budowy marki.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Budowa marki - od czego zacząć i jak budować markę

  • Czym jest marka dziś, po co ją mieć, co daje firmom i ludziom
  • Co to atrybuty marki
  • Zasady pozycjonowania marki
  • Na co pozycjonują się marki?
  • Co daje firmie mocny brand
  • Co daje ludziom brand

2. Jak wdrażać strategię marki praktyce?

  • Co to jest brand memory, jak go budować krok po kroku
  • Dlaczego mocne marki są nudne? Co daje spójność w budowaniu marki
  • Czym różnią się kampanie wizerunkowe i sprzedażowe
  • Co to jest efekt halo, czystej ekspozycji i heurystyka dostępności

3. Analiza marki -  jak przeprowadzić samodzielnie analizę i po co?

  • Analiza firmy
  • Budowa person
  • Analiza konkurencji
  • Analiza trendów

4. Pozycjonowanie

  • brand purpose
  • RTB
  • wyróżnik
  • wartości
  • UVP
  • archetyp
  • hasło
  • storybrand
  • język marki
  • mood
  • spektrum osobowości marki,
  • bank słów, okazji i opowieści,
  • filary komunikacji

5. Cele w strategii

  • jak wyznaczyć cele marketingowe, sprzedażowe i osobiste

6. Kreacja

  • logo i KV marki
  • brand book
  • co powinien mieć brief na logo