Termin szkolenia
2024-06-20 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1090 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Leszek A. Nowak
Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego digital marketingu. Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (4-dniowe szkolenie przygotowujące do egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI W MARKETINGU, jak również w sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.
Prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (4-dniowe szkolenie przygotowujące do egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI W MARKETINGU, jak również w sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.
SZKOLENIE W WARSZAWIE, 20-21 CZERWCA
Kup voucher na to szkolenie 30 dni przed jego terminem i zyskaj 10% rabatu.
SZCZEGÓŁY TUTAJ
PROGRAM SZKOLENIA
1. Wprowadzenie do marketingu afiliacyjnego
- Definicja i podstawy marketingu afiliacyjnego. Jak działa marketing afiliacyjny?
- Historia i rozwój marketingu afiliacyjnego
- Modele rozliczeń w marketingu afiliacyjnym (CPA, CPS, CPL)
- Korzyści i wyzwania marketingu afiliacyjnego
- Trendy w marketingu afiliacyjnym
2. Platformy i narzędzia afiliacyjne
- Przegląd najpopularniejszych sieci afiliacyjnych
- Jak wybrać odpowiednią platformę afiliacyjną dla swojego biznesu
- Integracja narzędzi afiliacyjnych z istniejącym ekosystemem e-commerce
3. Rekrutacja wydawców / afiliantów
- Budowanie relacji z afiliantami
- Jak znaleźć i wybrać afiliantów pasujących do Twojej marki?
- Komunikacja i budowanie relacji z partnerami afiliacyjnymi
- Ustalanie i negocjowanie prowizji oraz innych warunków współpracy
4. Rozliczenia z afiliantami. Pułapki i unikalnie fraudów
5. Budowanie strategii marketingu afiliacyjnego
- Określanie celów marketingowych
- Tworzenie atrakcyjnych ofert afiliacyjnych
6. Jak tworzyć oferty, które przyciągają zarówno afiliantów, jak i klientów?
- Wykorzystanie ekskluzywnych kodów rabatowych i ofert specjalnych
- Personalizacja ofert dla różnych segmentów afiliantów i klientów
7. Tworzenie materiałów marketingowych
- Skuteczny display
- Skuteczne mikrocopy
8. Monitorowanie i optymalizacja kampanii
- Automatyzacja i tracking w modelu afiliacyjnym
- Analiza danych i mierzenie efektywności kampanii
Case study: Przykładowa kampania marketingu afiliacyjnego
Trener
Leszek A. Nowak
Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego digital marketingu. Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (4-dniowe szkolenie przygotowujące do egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI W MARKETINGU, jak również w sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.
Prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (4-dniowe szkolenie przygotowujące do egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI W MARKETINGU, jak również w sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.