Termin szkolenia
2024-10-29 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
2150 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Leszek A. Nowak
Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego (digital marketingu). Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Występuje regularnie na konferencjach marketingowych, m.in. z tematem prelekcji: „Sztuczna inteligencja w służbie reklamy internetowej. Efektywniejszy człowiek czy algorytm?” podczas Konferencji „Digitalizacja w marketingu – wyzwania transformacji” w 2022 r.. W ostatnich latach współpracuje jako wykładowca digital marketingu na wielu uniwersytetach: Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Biznesu w Poznaniu, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ze względu na rozległą wiedzę w zakresie digital marketingu, nowych trendów i technologii oraz doświadczenie praktyczne prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (szkolenie przygotowujące do branżowego egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
Występuje regularnie na konferencjach marketingowych, m.in. z tematem prelekcji: „Sztuczna inteligencja w służbie reklamy internetowej. Efektywniejszy człowiek czy algorytm?” podczas Konferencji „Digitalizacja w marketingu – wyzwania transformacji” w 2022 r.. W ostatnich latach współpracuje jako wykładowca digital marketingu na wielu uniwersytetach: Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Biznesu w Poznaniu, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ze względu na rozległą wiedzę w zakresie digital marketingu, nowych trendów i technologii oraz doświadczenie praktyczne prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (szkolenie przygotowujące do branżowego egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
SZKOLENIE W WARSZAWIE, 29-30 października
Kup voucher na to szkolenie 30 dni przed jego terminem i zyskaj 10% rabatu.
SZCZEGÓŁY TUTAJ
PROGRAM SZKOLENIA
1. Wprowadzenie do marketingu afiliacyjnego
- Definicja i podstawy marketingu afiliacyjnego. Jak działa marketing afiliacyjny?
- Historia i rozwój marketingu afiliacyjnego
- Modele rozliczeń w marketingu afiliacyjnym (CPA, CPS, CPL)
- Korzyści i wyzwania marketingu afiliacyjnego
- Trendy w marketingu afiliacyjnym
2. Platformy i narzędzia afiliacyjne
- Przegląd najpopularniejszych sieci afiliacyjnych
- Jak wybrać odpowiednią platformę afiliacyjną dla swojego biznesu
- Integracja narzędzi afiliacyjnych z istniejącym ekosystemem e-commerce
3. Rekrutacja wydawców / afiliantów
- Budowanie relacji z afiliantami
- Jak znaleźć i wybrać afiliantów pasujących do Twojej marki?
- Komunikacja i budowanie relacji z partnerami afiliacyjnymi
- Ustalanie i negocjowanie prowizji oraz innych warunków współpracy
4. Rozliczenia z afiliantami. Pułapki i unikalnie fraudów
5. Budowanie strategii marketingu afiliacyjnego
- Określanie celów marketingowych
- Tworzenie atrakcyjnych ofert afiliacyjnych
6. Jak tworzyć oferty, które przyciągają zarówno afiliantów, jak i klientów?
- Wykorzystanie ekskluzywnych kodów rabatowych i ofert specjalnych
- Personalizacja ofert dla różnych segmentów afiliantów i klientów
7. Monitorowanie i optymalizacja kampanii
- Automatyzacja i tracking w modelu afiliacyjnym
- Analiza danych i mierzenie efektywności kampanii
Case study: Przykładowa kampania marketingu afiliacyjnego
8. Influencer Marketing
- Co to jest influencing? Trendy i zjawiska
- Kim są Influencerzy?
- Które media zbierają najwięcej fanów?
- Najwięksi polscy Influencerzy
9. Współpraca z influencerami
- Jak identyfikować i wybierać influencerów do współpracy?
- Kryteria doboru influencerów do współpracy
- Ile kosztuje influencing? Od mikroinfluencerów do celebrytów
- Mierzenie efektów współpracy. Co i jak rozliczać?
- Narzędzia do influencer marketingu
- Aspekty prawne influencingu w internecie
10. Tworzenie kampanii afiliacyjnych z udziałem influencerów
- Różnice między marketingiem afiliacyjnym a influencer marketingiem
- Jak influencerzy mogą wspierać marketing afiliacyjny?
- Projektowanie strategii kampanii
- Dobór influencerów do kampanii afiliacyjnych
- Metody integrowania influencerów w kampaniach afiliacyjnych
11. Pomiar efektywności i ROI w połączonych kampaniach
- Dyskusja: Jakie wyzwania mogą wystąpić i jak je rozwiązywać?
12. Warsztaty praktyczne
- Praca w grupach nad stworzeniem kampanii afiliacyjnej
- Prezentacje i omówienie projektów grupowych
Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów
Trener
Leszek A. Nowak
Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego (digital marketingu). Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Występuje regularnie na konferencjach marketingowych, m.in. z tematem prelekcji: „Sztuczna inteligencja w służbie reklamy internetowej. Efektywniejszy człowiek czy algorytm?” podczas Konferencji „Digitalizacja w marketingu – wyzwania transformacji” w 2022 r.. W ostatnich latach współpracuje jako wykładowca digital marketingu na wielu uniwersytetach: Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Biznesu w Poznaniu, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ze względu na rozległą wiedzę w zakresie digital marketingu, nowych trendów i technologii oraz doświadczenie praktyczne prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (szkolenie przygotowujące do branżowego egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
Występuje regularnie na konferencjach marketingowych, m.in. z tematem prelekcji: „Sztuczna inteligencja w służbie reklamy internetowej. Efektywniejszy człowiek czy algorytm?” podczas Konferencji „Digitalizacja w marketingu – wyzwania transformacji” w 2022 r.. W ostatnich latach współpracuje jako wykładowca digital marketingu na wielu uniwersytetach: Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Biznesu w Poznaniu, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ze względu na rozległą wiedzę w zakresie digital marketingu, nowych trendów i technologii oraz doświadczenie praktyczne prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (szkolenie przygotowujące do branżowego egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.