Termin szkolenia
2024-06-20 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
2150 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Leszek A. Nowak
Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego digital marketingu. Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (4-dniowe szkolenie przygotowujące do egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI W MARKETINGU, jak również w sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 20-21 CZERWCA

Kup voucher na to szkolenie 30 dni przed jego terminem i zyskaj 10% rabatu.
SZCZEGÓŁY TUTAJ

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie do marketingu afiliacyjnego

  • Definicja i podstawy marketingu afiliacyjnego. Jak działa marketing afiliacyjny?
  • Historia i rozwój marketingu afiliacyjnego
  • Modele rozliczeń w marketingu afiliacyjnym (CPA, CPS, CPL)
  • Korzyści i wyzwania marketingu afiliacyjnego
  • Trendy w marketingu afiliacyjnym

2. Platformy i narzędzia afiliacyjne

  • Przegląd najpopularniejszych sieci afiliacyjnych
  • Jak wybrać odpowiednią platformę afiliacyjną dla swojego biznesu
  • Integracja narzędzi afiliacyjnych z istniejącym ekosystemem e-commerce

3. Rekrutacja wydawców / afiliantów

  • Budowanie relacji z afiliantami
  • Jak znaleźć i wybrać afiliantów pasujących do Twojej marki?
  • Komunikacja i budowanie relacji z partnerami afiliacyjnymi
  • Ustalanie i negocjowanie prowizji oraz innych warunków współpracy

4. Rozliczenia z afiliantami. Pułapki i unikalnie fraudów

5. Budowanie strategii marketingu afiliacyjnego

  • Określanie celów marketingowych
  • Tworzenie atrakcyjnych ofert afiliacyjnych

6. Jak tworzyć oferty, które przyciągają zarówno afiliantów, jak i klientów?

  • Wykorzystanie ekskluzywnych kodów rabatowych i ofert specjalnych
  • Personalizacja ofert dla różnych segmentów afiliantów i klientów

7. Monitorowanie i optymalizacja kampanii

  • Automatyzacja i tracking w modelu afiliacyjnym
  • Analiza danych i mierzenie efektywności kampanii

Case study: Przykładowa kampania marketingu afiliacyjnego

8. Influencer Marketing

  • Co to jest influencing? Trendy i zjawiska
  • Kim są Influencerzy?
  • Które media zbierają najwięcej fanów?
  • Najwięksi polscy Influencerzy

9. Współpraca z influencerami

  • Jak identyfikować i wybierać influencerów do współpracy?
  •  Kryteria doboru influencerów do współpracy
  •  Ile kosztuje influencing? Od mikroinfluencerów do celebrytów
  •  Mierzenie efektów współpracy. Co i jak rozliczać?
  • Narzędzia do influencer marketingu
  • Aspekty prawne influencingu w internecie

10. Tworzenie kampanii afiliacyjnych z udziałem influencerów

  • Różnice między marketingiem afiliacyjnym a influencer marketingiem
  • Jak influencerzy mogą wspierać marketing afiliacyjny?
  • Projektowanie strategii kampanii
  • Dobór influencerów do kampanii afiliacyjnych
  • Metody integrowania influencerów w kampaniach afiliacyjnych

11. Pomiar efektywności i ROI w połączonych kampaniach

  •      Dyskusja: Jakie wyzwania mogą wystąpić i jak je rozwiązywać?

12. Warsztaty praktyczne

  •      Praca w grupach nad stworzeniem kampanii afiliacyjnej
  •      Prezentacje i omówienie projektów grupowych
Trener
Leszek A. Nowak
Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego digital marketingu. Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (4-dniowe szkolenie przygotowujące do egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI W MARKETINGU, jak również w sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.