Psychologia motywacji i komunikacji. Jak zbudować zespół, który współpracuje

Cele szkolenia:

  • Zrozumienie procesów angażujących pracowników w realizacje projektów i celów zespołu
  • Rozpoznanie stylów myślenia i stylów działania pracowników i zrozumienie, jak wpływa to działania i współpracę w zespole
  • Poznanie rodzajów temperamentów i typów osobowości
  • Zrozumienie i określenie swoich własnych mocnych i słabych stron
  • Nauczenie dopasowywania stylów komunikacyjnych do pracowników i podwładnych

PROGRAM SZKOLENIA

1. STYLE MYŚLENIA I STYLE DZIAŁANIA

  • Zapoznanie się z teorią dominacji półkul mózgu.
  • Poznanie własnego systemu myślenia i działania (Test).
  • Poznanie własnych mocnych stron. – ćwiczenie.
  • Poznanie i umiejętność dostosowania w zależności od preferencji w stylu myślenia i działania.

2. STRUKTURY I TYPY EMOCJONALNE

  • Zapoznanie się z typologią osobowości, zależną od temperamentu.
  • Poznanie własnych preferencji w zależności od temperamentu i emocji (Test)
    Sangwinicy, Cholerycy, Melancholicy, Flegmatycy – jak ich rozpoznać?

3. STYLE KOMUNIKACYJNE

  • Poznanie własnej dominacji sensorycznej(T est)
  • Omówienie wszystkich typów sensorycznych (komunikacyjnych).
  • Zrozumienie oczekiwań komunikacyjnych w zależności od preferencji.

4. INTROWERSJA - EKSTRAWERSJA

  • Poznanie własnych preferencji dotyczących relacji międzyludzkich (Test)
  • Analiza oczekiwań współpracowników w zależności od preferencji relacyjnych.
  • Analiza mocnych stron, będących zasobami w komunikacji, w zależności od preferencji relacyjnych

5. INDYWIDUALNE ZASOBY

  • Zapoznanie się z teorią „zielonej ścieżki” czyli umiejętności korzystania z indywidualnych zasobów i mocnych stron w procesach komunikacyjnych.
  • Zapoznanie się z modelem stref angażowania, motywowania i wywierania wpływu – Ciało, Umysł, Emocje, Wartości.
  • Poznanie własnych mocnych stron w przestrzeni komunikacji – ćwiczenie.

6. ZMIANA I ROZWÓJ

  • Zapoznanie się z teorią zmiany nawyków - wiedza, umiejętności, postawa.
  • Jak zmieniać własne nawyki komunikacyjne, oraz korzystać ze szkoleń.
  • Umiejętność korzystania z narzędzi takich jak wizualizacja.
  • Na jakiej podstawie decydować o metodach zastosowania danego pakietu wiedzy i informacji

7. POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI

  • Zapoznanie się z teorią adekwatnego, zawyżonego i zaniżonego poczucia własnej wartości.
  • Poznanie indywidualnych założeń na własny temat. (Test)
  • Wpływ poczucia własnej wartości na budowanie relacji w zespole.
  • Wpływ poczucia własnej wartości współpracowników na oczekiwania wobec firmy, współpracowników, oraz przełożonego.

Uczestnicy otrzymają na szkoleniu Indywidualne Plany Rozwoju.

Termin szkolenia
2020-06-04 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
1750 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Warszawa - Atrium Centrum lub CK Golden Floor
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Tomasz Kalko
Trener biznesu i menedżer z dwudziestoletnim stażem. Przeszkolił ponad 20 000 osób. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
Absolwent a następnie wykładowca Szkoły Trenerów Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Dyrektor ds. Rozwoju w dużej polskiej firmie. Jako dyrektor handlowy i dyrektor ds. rozwoju miał możliwość pracy na wielu modelach motywacji finansowej i pozafinansowej.
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych, promując styl oparty na wartościach i głębokich relacjach z partnerami, współpracownikami i podwładnymi których efektem jest wzajemna odpowiedzialność i zaangażowania obydwu stron. W trakcie szkoleń uczy, jak ważnym elementem wpływającym na długotrwałe budowanie więzi jest świadomość oczekiwań i wartości które wybiegają daleko poza elementy finansowe.
Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich, prezentacji biznesowych i wystąpień publicznych, a także psychologii motywacji i komunikacji w zespole. Dla Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia zamknięte i otwarte w ramach Akademii Menedżera.