Termin szkolenia
2024-06-18 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 15:00
Cena szkolenia
1350 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Dr Beata Wentura-Dudek
Od 20 lat zajmuje się obsługą formalno-prawną konkursów, loterii promocyjnych, loterii audioteksowych, programów lojalnościowych. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu zasad prawno-podatkowych dotyczących organizacji loterii, konkursów promocyjnych i programów lojalnościowych zgodnie z ustawą o grach hazardowych oraz z zakresu przepisów o ochronie danych osobowych - RODO. Prelegentka wielu konferencji m.in. Pulsu Biznesu poświęconych tematyce akcji promocyjnych, konkursów, loterii i prawnych aspektów ich przygotowania oraz wdrożenia. Ukończyła studia z zakresu Prawa Karnego, Gospodarczego i Skarbowego na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz z zakresu Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie w Kielcach. Praktyczne doświadczenie łączy z funkcją wykładowcy akademickiego. Autorka kilku publikacji naukowych. Współpracuje z firmami: Grupa Polska Press, Dziennik Wschodni, Bild Presse Polska. Prowadziła szkolenia dla wielu banków spółdzielczych, agencji reklamowych, Renault Polska, Travelplanet.pl, POLOmarket, Auchan, Wydawnictwo Operon, Raiffeisen Leasing Polska, Murexin Polska, RedCOMM, Totalizatora Sportowego oraz wielu instytucji finansowych.

SZKOLENIE ONLINE, 18-19 CZERWCA

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.

Szkolenie zawiera: wykład multimedialny, ćwiczenia oraz pełen instruktaż, przykłady oraz wyjaśnianie problemów i wątpliwości uczestników dotyczących RODO w ich firmach.

GRUPA DOCELOWA:

  • Właściciele firm, menedżerowie, prawnicy, kierownicy działów marketingu, promocji i działów handlowych
  • Kadra zarządzająca promocją, marketingiem i handlem, pracownicy działu obsługi klienta, sekretarki
  • Doradcy, marketerzy, specjaliści ds. marketingu, promocji i handlu przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, 
  • Specjaliści obsługi klienta, księgowości, rozliczeń, finansów, produkcji, zakupów, rozwoju, obsługi biura
  • Menadżerowie produktów i projektów wszystkich branż

EFEKTY SZKOLENIA

  • Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom przekrojowej wiedzy z zakresu przepisów o ochronie danych osobowych oraz przedstawienie różnorodnych form ochrony danych osobowych w zależności od rodzaju firmy
  • Nabycie umiejętności przygotowania właściwych dokumentów dotyczących procedur ochrony danych osobowych w firmie
  • Nabycie umiejętności doboru odpowiednich zabezpieczeń dotyczących ochrony danych osobowych
  • Przygotowanie uczestnika szkolenia do aktywnej organizacji  i wdrożenia przepisów RODO w firmie
  • Poznanie zasad przygotowania niezbędnych dokumentów związanych z ochroną danych osobowych w firmie

UMIEJĘTNOŚCI I WIEDZA, JAKĄ UCZESTNIK UZYSKA PO SZKOLENIU

  • będzie wiedział, na czym polega ochrona danych osobowych w firmie i jak wdrażać zasady RODO
  • będzie znał i rozpoznawał różne rodzaje danych osobowych;
  • będzie wiedział, jak zastosować poszczególne sposoby zabezpieczeń i ochrony danych osobowych w firmie;
  • będzie wiedział zasady związane z organizacją ochrony danych osobowych w firmie;
  • będzie wiedział, jak przygotować poszczególne dokumenty w firmie związane z RODO
  • będzie potrafić prawidłowo przetwarzać dane osobowe 
  • będzie umieć rozwiązywać problemy związane z przetwarzaniem danych osobowych;
  • będzie potrafić umiejętnie komunikować się z innymi podmiotami przetwarzającymi dane osobowe

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł 1. Przesłanki prawne przetwarzania danych osobowych

  • zgoda osoby, której dane dotyczą, przetwarzanie na podstawie przepisów prawa, realizacja umowy, dobro publiczne, usprawiedliwiony cel
  • kiedy i dlaczego nie możemy prosić o zgodę na przetwarzanie danych?
  • przetwarzanie danych osobowych kandydatów do pracy, pracowników, klientów – często występujące błędy w określaniu podstawy prawnej.

Moduł 2. Zabezpieczenie danych osobowych przetwarzanych w wersji papierowej oraz elektronicznej

  • Przetwarzanie i zbieranie danych osobowych
  • Właściwe przechowywanie danych
  • Niezbędna dokumentacja

Moduł 3. Zasady przetwarzania danych osobowych

  • Legalność przetwarzania danych osobowych
  • Obowiązek informacyjny wobec osoby, której dane przetwarzamy
  • Zasady przetwarzania danych "wrażliwych"
  • Szczególna staranność przetwarzania danych
  • Udostępnienie danych osobowych innym podmiotom
  • Zapewnienie możliwości spełniania uprawnień osobie, której dane dotyczą
  • Ograniczenia w przekazywaniu danych osobowych do państwa trzeciego
  • Powierzenie przetwarzania danych osobowych firmie zewnętrznej – procesorowi

Moduł 4. Niezbędna dokumentacja

  • Polityka ochrony danych osobowych
  • Rejestry czynności przetwarzania
  • Rejestry kategorii przetwarzania
  • Nowe  procedury w związku z wymogami RODO

Moduł 5. Dostosowanie środków i procedur organizacyjnych

  • Ryzyko a stosowane środki zabezpieczeń
  • Wprowadzenie procedur zabezpieczających
  • Adekwatność stosowanych zabezpieczeń
  • Systemy i środki IT

Moduł 6. Współadministrowanie, odpowiedzialność

  • Identyfikacja współadministratorów
  • Zasady działania  i odpowiedzialność
  • Przepływ informacji między organizacjami

ZOBACZ SZKOLENIE: NADZÓR I ORGANIZACJA KONKURSÓW I LOTERII PROMOCYJNYCH

Trener
Dr Beata Wentura-Dudek
Od 20 lat zajmuje się obsługą formalno-prawną konkursów, loterii promocyjnych, loterii audioteksowych, programów lojalnościowych. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu zasad prawno-podatkowych dotyczących organizacji loterii, konkursów promocyjnych i programów lojalnościowych zgodnie z ustawą o grach hazardowych oraz z zakresu przepisów o ochronie danych osobowych - RODO. Prelegentka wielu konferencji m.in. Pulsu Biznesu poświęconych tematyce akcji promocyjnych, konkursów, loterii i prawnych aspektów ich przygotowania oraz wdrożenia. Ukończyła studia z zakresu Prawa Karnego, Gospodarczego i Skarbowego na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz z zakresu Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie w Kielcach. Praktyczne doświadczenie łączy z funkcją wykładowcy akademickiego. Autorka kilku publikacji naukowych. Współpracuje z firmami: Grupa Polska Press, Dziennik Wschodni, Bild Presse Polska. Prowadziła szkolenia dla wielu banków spółdzielczych, agencji reklamowych, Renault Polska, Travelplanet.pl, POLOmarket, Auchan, Wydawnictwo Operon, Raiffeisen Leasing Polska, Murexin Polska, RedCOMM, Totalizatora Sportowego oraz wielu instytucji finansowych.