SZKOLENIE ORGANIZOWANE W SALI SZKOLENIOWEJ W WARSZAWIE
Zapewniamy również: lunche oraz catering podczas przerw kawowych
CZEGO NAUCZYSZ SIĘ NA SZKOLENIU?
- Dowiesz się jak stosować kreatywne rozwiązania wyróżniania produktów w sklepie, nie tylko obniżając radykalnie ceny.
- Jakimi sposobami zaskoczyć klienta i przyciągnąć jego uwagę?
- Dowiesz się, jakie są główne błędy przy organizowaniu akcji promocyjnych i jak wpływają na rentowność
- Poznasz sposoby zwiększania sprzedaży dzięki akcjom promocyjnym bez utraty marży
- Poznasz metody zdobycia lojalnych klientów, którzy będą wracać do danego punktu handlowego
- Nauczysz się używać mechanizmów promocji sprzedaży m.in. re-sell, up-sell, add-sell czy cross-sell
- Zapoznasz się z podstawowymi zasadami psychologii sprzedaży i dowiesz się, jak wykorzystać fakt, że kliencie nie kupują racjonalnie
- Na szkoleniu omówimy 7 etapów procesu budowania promocji oraz przejdziemy przez proces identyfikacji persony.
- Nauczysz się lepiej wykorzystywać i eksponować materiałów POS oraz ich efektywność