Termin szkolenia
2024-11-21 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
2250 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Dr Katarzyna Archanowicz-Kudelska
Psycholożka społeczna i ekonomiczna, socjolożka. Jest trenerką warsztatów (absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu), adiunktem na SGH, a także wykładowcą na Uniwersytecie SWPS, Uniwersytecie Jagiellońskim i Wyższej Szkole Bankowej oraz na Uniwersytecie Warszawskim. Jak również badaczką społeczną i marketingową. Od ponad 10 lat szkoli indywidualnie i grupowo.
Konsultuje i uczy badań jakościowych, badań marketingowych, psychologii społecznej, ekomomii behawioralnej i psychologii marketingu . Łączy wiedzę akademicką i naukową z solidnym doświadczeniem biznesowy - pracowała w komercyjnych firmach badawczych: CASE, 4P Research Mix i GfK Polonia, w ostatniej przez 7 lat kierując zespołem badaczy jakościowych.
Ma za sobą ponad 5000 godzin pracy z grupą – warsztatów i treningów, zogniskowanych wywiadów grupowych oraz paneli. Posiada międzynarodowy certyfikat P&G w zakresie prowadzenia grup focusowych przyznawany najlepszym moderatorom. Wykształciła kilku moderatorów FGI i facylitatorów warsztatów.
Jest autorką publikacji i wystąpień konferencyjnych naukowych i branżowych, współautorką książki „Badanie rynku. Jak Zrozumieć konsumenta”. W czasie swojej kariery zawodowej współpracowała z wielkimi korporacjami, małymi firmami, instytucjami. Członkini Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. W Akademii Marketingu prowadzi szkolenia z zakresu ekonomii behawioralnej, psychologii marketingu, szczególnie zachowań konsumenckich, decyzji konsumenckich, badań focusowych oraz badań i analiz rynku.
Konsultuje i uczy badań jakościowych, badań marketingowych, psychologii społecznej, ekomomii behawioralnej i psychologii marketingu . Łączy wiedzę akademicką i naukową z solidnym doświadczeniem biznesowy - pracowała w komercyjnych firmach badawczych: CASE, 4P Research Mix i GfK Polonia, w ostatniej przez 7 lat kierując zespołem badaczy jakościowych.
Ma za sobą ponad 5000 godzin pracy z grupą – warsztatów i treningów, zogniskowanych wywiadów grupowych oraz paneli. Posiada międzynarodowy certyfikat P&G w zakresie prowadzenia grup focusowych przyznawany najlepszym moderatorom. Wykształciła kilku moderatorów FGI i facylitatorów warsztatów.
Jest autorką publikacji i wystąpień konferencyjnych naukowych i branżowych, współautorką książki „Badanie rynku. Jak Zrozumieć konsumenta”. W czasie swojej kariery zawodowej współpracowała z wielkimi korporacjami, małymi firmami, instytucjami. Członkini Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. W Akademii Marketingu prowadzi szkolenia z zakresu ekonomii behawioralnej, psychologii marketingu, szczególnie zachowań konsumenckich, decyzji konsumenckich, badań focusowych oraz badań i analiz rynku.
SZKOLENIE W WARSZAWIE, 21-22 listopada
Jak?
Warsztatowo - intensywna sesja robocza, z elementami wykładu, ćwiczeń i dyskusji grupowej.
Dla kogo?
- Szkolenie jest skierowane dla specjalistów z obszaru marketingu, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę o psychologii marketingu oraz zachowaniach konsumenckich.
- Przeznaczone jest także do osób, które chcą lepiej zrozumieć ekonomię behawioralną i wykorzystać tę wiedzę w praktyce marketingowej i sprzedażowej.
- Niezależnie od dotychczasowego doświadczenia w marketingu, uczestnicy zdobędą narzędzia i strategie, które pozwolą im skuteczniej dotrzeć do klientów i wpływać na ich decyzje zakupowe.
KORZYŚCI
- Lepsze zrozumienie potrzeb i motywacji klientów - poznasz psychologiczne źródła zachowań konsumentów (często nieoczywiste i zaskakujące), co pozwoli lepiej dostosować strategię marketingową do oczekiwań i preferencji klientów.
- Dzięki poznaniu mechanizmów decyzyjnych klientów będziesz tworzyć lepsze strategie marketingowe i polepszyć komunikację marketingową
- Zbudujesz silniejsze relacje z klientami i zwiększać ich lojalność wobec marki. Dowiesz się, jak budować pozytywne nastawienie i sympatię wobec swojej marki, tworząc trwałe więzi z klientami.
- Poznasz metody poprawy interakcji z klientami, aby zwiększyć ich satysfakcję i zminimalizować bariery zakupowe, czyli zoptymalizować doświadczenia klienta
- Będziesz wiedzieć, jak lepiej dopasować uslugi / produkty do potrzeb i preferencji klientów. Możesz dzięki temu uniknąć błędów w projektowaniu i wprowadzać innowacje, które przyciągną uwagę oraz spełnią oczekiwania konsumentów.
Dowiesz się również:
- Dlaczego jesteśmy mniej racjonalni niż nam się (racjonalnie) wydaje
- Dlaczego popyt, podaż i „niewidzialna ręka rynku” to nie wszystko
- Dlaczego dokonujemy wyborów, które obiektywnie rzecz biorąc, nie są najlepsze i co więcej, trwamy przy tych wyborach, nie patrząc na konsekwencje - i jak to możesz wykorzystać w marketingu?
- Dlaczego oferowanie wiele możliwości wyboru produktów lub usług to tak naprawdę pułapka dla klienta i jak z niej wyjść?
Szkolenie jest unikatowym połączeniem wiedzy z zakresu psychologii marketingu z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich. To pełen inspiracji warsztat, który zmieni Twój sposób myślenia o marketingu. Przekonaj się.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Jak powstaje wiedza konsumenta
- Jak uczymy się i zapamiętujemy - poznasz mechanizmy tworzenia i utrwalania wiedzy przez konsumentów oraz ich wpływ na decyzje zakupowe.
- Jak wybieramy i kupujemy: dowiesz się, jak proces wyboru i zakupu jest kształtowany przez różne czynniki psychologiczne.
- Jak działa racjonalizacja decyzji - zrozumiesz, dlaczego klienci usprawiedliwiają swoje wybory i jak to wykorzystać w marketingu
2. Postawy konsumenckie - oczekiwania i zadowolenie
- Czym są postawy utajone, jak je odkryć i wykorzystać
- Jak wpływać i modyfikować postawy konsumenckie
3. Motywacje i emocje w marketingu
- Kupowanie nieplanowane - reakcje konsumentów na zabiegi marketingowe
- Reakcje konsumenta na cenę, promocje cenowe - kiedy obniżanie cen nie ma sensu?
- Kupowanie powtarzane, nawykowe i przywiązanie do marki - jak budować lojalność wobec marki
- Kupowanie refleksyjne - podejmowanie decyzji przez konsumentów
4. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pozakupowa
- Ocena zgodności oczekiwań z rzeczywistością - nauczysz się mierzyć satysfakcję klientów po zakupie
- Wpływ doświadczenia zakupowego na lojalność klienta.
- Strategie zarządzania dysonansem pozakupowym - dowiesz się, jak minimalizować negatywne odczucia po zakupie.
5. Modele decyzji zakupowych
- Model EKB, Fishbeina, Ajzena - poznasz modele opisujące proces podejmowania decyzji zakupowych i dowiesz się, jak można wykorzystać je w marketingu
- Poszukiwanie informacji i porównywanie opcji prez klienta - zrozumiesz, jak konsumenci zbierają informacje i dokonują wyboru
6. Modele używane do ustalania celów kampanii reklamowej i mierzenia jej efektów - czym są i dlaczego już nie wystarczają?
- Klasyczne modele mierzenia efektywności kampanii reklamowych i ich zastosowanie w praktyce
- AIDA - uwaga, zainteresowanie, pożądanie, działanie
- DAGMAR - 5 etapów oddziaływanie przekazu reklamowego na konsumenta
7. Psychograficzna segmentacja rynku
- Nauczysz się, jak segmentować rynek na podstawie wartości i stylów życia klientów
- Poznaj 8 podstawowych grup konsumenckich w modelu VALS 2
- Model motywacji konsumentów Censydiam, co to ma wspólnego z Freudem i jak je wykorzystać w strategiach marketingowych
8. Co wpływa na wizerunek marki i produktu i jak go można poprawić?
- Wiarygodność marki i obietnica marki
- Transparentość i autentyczność: marki, czyli znaczenie uczciwej komunikacji z klientami
- Wykorzystanie referencji i opinii do budowania zaufania
9. Jaka jest rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumencie
Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów
A ponadto:
- Porównasz smak Coca-Coli i Pepsi
- Poszukasz jajka w cieście
- Poznasz tajemnicę czarnej perły
- Odkryjesz, dlaczego droższa aspiryna jest skuteczniejsza
- Policzysz czarne i zielone taksówki
- Zapoznasz się z zaletami i wadami (mentalnego) mieszkania w Lake Wobegon
- Dowiesz się, ile jest warte 100 PLN i co to ma wspólnego z małym gąsiątkiem
- Przypomnisz sobie co jadał E.T. i czym jeździ James Bond
- … i odkryjesz, jak ważne jest to dla Twojej firmy
Trener
Dr Katarzyna Archanowicz-Kudelska
Psycholożka społeczna i ekonomiczna, socjolożka. Jest trenerką warsztatów (absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu), adiunktem na SGH, a także wykładowcą na Uniwersytecie SWPS, Uniwersytecie Jagiellońskim i Wyższej Szkole Bankowej oraz na Uniwersytecie Warszawskim. Jak również badaczką społeczną i marketingową. Od ponad 10 lat szkoli indywidualnie i grupowo.
Konsultuje i uczy badań jakościowych, badań marketingowych, psychologii społecznej, ekomomii behawioralnej i psychologii marketingu . Łączy wiedzę akademicką i naukową z solidnym doświadczeniem biznesowy - pracowała w komercyjnych firmach badawczych: CASE, 4P Research Mix i GfK Polonia, w ostatniej przez 7 lat kierując zespołem badaczy jakościowych.
Ma za sobą ponad 5000 godzin pracy z grupą – warsztatów i treningów, zogniskowanych wywiadów grupowych oraz paneli. Posiada międzynarodowy certyfikat P&G w zakresie prowadzenia grup focusowych przyznawany najlepszym moderatorom. Wykształciła kilku moderatorów FGI i facylitatorów warsztatów.
Jest autorką publikacji i wystąpień konferencyjnych naukowych i branżowych, współautorką książki „Badanie rynku. Jak Zrozumieć konsumenta”. W czasie swojej kariery zawodowej współpracowała z wielkimi korporacjami, małymi firmami, instytucjami. Członkini Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. W Akademii Marketingu prowadzi szkolenia z zakresu ekonomii behawioralnej, psychologii marketingu, szczególnie zachowań konsumenckich, decyzji konsumenckich, badań focusowych oraz badań i analiz rynku.
Konsultuje i uczy badań jakościowych, badań marketingowych, psychologii społecznej, ekomomii behawioralnej i psychologii marketingu . Łączy wiedzę akademicką i naukową z solidnym doświadczeniem biznesowy - pracowała w komercyjnych firmach badawczych: CASE, 4P Research Mix i GfK Polonia, w ostatniej przez 7 lat kierując zespołem badaczy jakościowych.
Ma za sobą ponad 5000 godzin pracy z grupą – warsztatów i treningów, zogniskowanych wywiadów grupowych oraz paneli. Posiada międzynarodowy certyfikat P&G w zakresie prowadzenia grup focusowych przyznawany najlepszym moderatorom. Wykształciła kilku moderatorów FGI i facylitatorów warsztatów.
Jest autorką publikacji i wystąpień konferencyjnych naukowych i branżowych, współautorką książki „Badanie rynku. Jak Zrozumieć konsumenta”. W czasie swojej kariery zawodowej współpracowała z wielkimi korporacjami, małymi firmami, instytucjami. Członkini Polskiego Towarzystwa Socjologicznego i Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. W Akademii Marketingu prowadzi szkolenia z zakresu ekonomii behawioralnej, psychologii marketingu, szczególnie zachowań konsumenckich, decyzji konsumenckich, badań focusowych oraz badań i analiz rynku.