Termin szkolenia
2024-09-26 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 17:00
Cena szkolenia
1990 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Marta Kasprzak
Od 6 lat w branży social media marketingu. Przez kilka lat pracując po stronie agencji dentsu - realizowała projekty dla międzynarodowych marek. Wśród jej klientów byli m.in.: Durex, Vanish, Finish, Strepsils, Scholl, Nurofen, Cetaphil, Galderma.
Obecnie świadczy usługi social media marketingu dla firm oraz wspiera swoich klientów w budowaniu marki osobistej. Szkoli z mobile video marketingu firmy i marki osobiste - prowadzi szkolenia zarówno online jak i stacjonarnie oraz z dojazdem do Klienta. Szkoliła takie marki jak IKEA czy IMKER. Łącznie przeszkoliła już ponad 700 osób a w jej szkoleniach brały udział firmy z wielu różnych branż.
Ponadto realizuje filmy na TikTok & Instagram Reels od A do Z: od kierunku strategicznego, przez pomysły na filmy, nagrania video, aż po montaż.
W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte z zakresu biznesowego wykorzystania TikToka oraz video w social mediach.
Na TikToku obserwuje ją ponad 23 000 osób.
SZKOLENIE W WARSZAWIE, 26-27 WRZEŚNIA
PROGRAM SZKOLENIA
Dzień 1: Instagram i Facebook
1. Instagram - podstawy działań firmowych
- Wprowadzenie do Instagramu
- Zakładanie i optymalizacja profilu
- Najważniejsze funkcje: posty, stories, reels
- Algorytm Instagrama - jak działa?
2. Instagram - strategie i narzędzia
- Tworzenie angażujących treści
- Hashtagi i ich znaczenie
- Analiza danych i wskaźników KPI
- Narzędzia do zarządzania Instagramem
Przerwa obiadowa
3. Facebook - podstawy działań firmowych
- Wprowadzenie do Facebooka
- Zakładanie i optymalizacja profilu oraz fanpage'a
- Najważniejsze funkcje: posty, wydarzenia, grupy
4. Facebook - strategie i narzędzia
- Tworzenie angażujących treści
- Reklamy na Facebooku - podstawy
- Analiza danych i wskaźników KPI
- Narzędzia do zarządzania Facebookiem
5. Sesja pytań i odpowiedzi
Dzień 2: YouTube i TikTok
1. YouTube - podstawy działań firmowych
- Wprowadzenie do YouTube
- Zakładanie i optymalizacja kanału
- Najważniejsze funkcje: filmy, playlisty, transmisje na żywo
- Algorytm YouTube - jak działa?
2. YouTube - strategie i narzędzia
- Tworzenie angażujących treści video
- SEO na YouTube - tytuły, opisy, tagi
- Analiza danych i wskaźników KPI
- Narzędzia do zarządzania YouTube
Przerwa obiadowa
3. TikTok - podstawy działań firmowych
- Wprowadzenie do TikTok
- Zakładanie i optymalizacja profilu
- Najważniejsze funkcje: filmy, efekty, trendy
- Algorytm TikTok - jak działa?
4. TikTok - strategie i narzędzia
- Tworzenie angażujących treści video
- Wyzwania i trendy na TikToku
- Analiza danych i wskaźników KPI
- Narzędzia do zarządzania profilem firmowym na TikToku
5. Warsztat praktyczny - tworzenie video do social media
- Wprowadzenie do tworzenia video
- Sprzęt i oprogramowanie do nagrywania i edycji
- Scenariusze i storytelling w video
- Praktyczne porady dotyczące nagrywania i montażu
- Narzędzia do edycji video: podstawy obsługi
6. Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW
Trener
Marta Kasprzak
Od 6 lat w branży social media marketingu. Przez kilka lat pracując po stronie agencji dentsu - realizowała projekty dla międzynarodowych marek. Wśród jej klientów byli m.in.: Durex, Vanish, Finish, Strepsils, Scholl, Nurofen, Cetaphil, Galderma.
Obecnie świadczy usługi social media marketingu dla firm oraz wspiera swoich klientów w budowaniu marki osobistej. Szkoli z mobile video marketingu firmy i marki osobiste - prowadzi szkolenia zarówno online jak i stacjonarnie oraz z dojazdem do Klienta. Szkoliła takie marki jak IKEA czy IMKER. Łącznie przeszkoliła już ponad 700 osób a w jej szkoleniach brały udział firmy z wielu różnych branż.
Ponadto realizuje filmy na TikTok & Instagram Reels od A do Z: od kierunku strategicznego, przez pomysły na filmy, nagrania video, aż po montaż.
W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte z zakresu biznesowego wykorzystania TikToka oraz video w social mediach.
Na TikToku obserwuje ją ponad 23 000 osób.