Termin szkolenia
2024-09-26 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 17:00
Cena szkolenia
1990 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Marta Kasprzak
Od 6 lat w branży social media marketingu. Przez kilka lat pracując po stronie agencji dentsu - realizowała projekty dla międzynarodowych marek. Wśród jej klientów byli m.in.: Durex, Vanish, Finish, Strepsils, Scholl, Nurofen, Cetaphil, Galderma. Obecnie świadczy usługi social media marketingu dla firm oraz wspiera swoich klientów w budowaniu marki osobistej. Szkoli z mobile video marketingu firmy i marki osobiste - prowadzi szkolenia zarówno online jak i stacjonarnie oraz z dojazdem do Klienta. Szkoliła takie marki jak IKEA czy IMKER. Łącznie przeszkoliła już ponad 500 osób a w jej szkoleniach brały udział firmy z wielu różnych branż. Ponadto realizuje filmy na TikTok & Instagram Reels od A do Z: od kierunku strategicznego, przez pomysły na filmy, nagrania video, aż po montaż. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte z zakresu biznesowego wykorzystania TikToka oraz video w social mediach. Na TikToku obserwuje ją ponad 23 000 osób.

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 26-27 WRZEŚNIA

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień 1: Instagram i Facebook

1. Instagram - podstawy działań firmowych

  • Wprowadzenie do Instagramu
  • Zakładanie i optymalizacja profilu
  • Najważniejsze funkcje: posty, stories, reels
  • Algorytm Instagrama - jak działa?

2. Instagram - strategie i narzędzia

  • Tworzenie angażujących treści
  • Hashtagi i ich znaczenie
  • Analiza danych i wskaźników KPI
  • Narzędzia do zarządzania Instagramem

Przerwa obiadowa

3. Facebook - podstawy działań firmowych

  • Wprowadzenie do Facebooka
  • Zakładanie i optymalizacja profilu oraz fanpage'a
  • Najważniejsze funkcje: posty, wydarzenia, grupy

4. Facebook - strategie i narzędzia

  • Tworzenie angażujących treści
  • Reklamy na Facebooku - podstawy
  • Analiza danych i wskaźników KPI
  • Narzędzia do zarządzania Facebookiem

5. Sesja pytań i odpowiedzi

Dzień 2: YouTube i TikTok

1. YouTube - podstawy działań firmowych

  • Wprowadzenie do YouTube
  • Zakładanie i optymalizacja kanału
  • Najważniejsze funkcje: filmy, playlisty, transmisje na żywo
  • Algorytm YouTube - jak działa?

2. YouTube - strategie i narzędzia

  • Tworzenie angażujących treści video
  • SEO na YouTube - tytuły, opisy, tagi
  • Analiza danych i wskaźników KPI
  • Narzędzia do zarządzania YouTube

Przerwa obiadowa

3. TikTok - podstawy działań firmowych

  • Wprowadzenie do TikTok
  • Zakładanie i optymalizacja profilu
  • Najważniejsze funkcje: filmy, efekty, trendy
  • Algorytm TikTok - jak działa?

4. TikTok -  strategie i narzędzia

  • Tworzenie angażujących treści video
  • Wyzwania i trendy na TikToku
  • Analiza danych i wskaźników KPI
  • Narzędzia do zarządzania profilem firmowym na TikToku

5. Warsztat praktyczny - tworzenie video do social media

  • Wprowadzenie do tworzenia video
  • Sprzęt i oprogramowanie do nagrywania i edycji
  • Scenariusze i storytelling w video
  • Praktyczne porady dotyczące nagrywania i montażu
  • Narzędzia do edycji video: podstawy obsługi

6. Sesja pytań i odpowiedzi
7. Podsumowanie szkolenia i wręczenie certyfikatów

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

Trener
Marta Kasprzak
Od 6 lat w branży social media marketingu. Przez kilka lat pracując po stronie agencji dentsu - realizowała projekty dla międzynarodowych marek. Wśród jej klientów byli m.in.: Durex, Vanish, Finish, Strepsils, Scholl, Nurofen, Cetaphil, Galderma. Obecnie świadczy usługi social media marketingu dla firm oraz wspiera swoich klientów w budowaniu marki osobistej. Szkoli z mobile video marketingu firmy i marki osobiste - prowadzi szkolenia zarówno online jak i stacjonarnie oraz z dojazdem do Klienta. Szkoliła takie marki jak IKEA czy IMKER. Łącznie przeszkoliła już ponad 500 osób a w jej szkoleniach brały udział firmy z wielu różnych branż. Ponadto realizuje filmy na TikTok & Instagram Reels od A do Z: od kierunku strategicznego, przez pomysły na filmy, nagrania video, aż po montaż. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte z zakresu biznesowego wykorzystania TikToka oraz video w social mediach. Na TikToku obserwuje ją ponad 23 000 osób.