Termin szkolenia
2024-05-28 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 17:00
Cena szkolenia
1090 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Leszek A. Nowak
Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego digital marketingu. Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (4-dniowe szkolenie przygotowujące do egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI W MARKETINGU, jak również w sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.
Prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (4-dniowe szkolenie przygotowujące do egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI W MARKETINGU, jak również w sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.
SZKOLENIE W SALI SZKOLENIOWEJ W WARSZAWIE, 28 MAJA
WOLISZ SZKOLENIE ONLINE? Zapraszamy 17 czerwca, możesz zapisać się: TUTAJ
KORZYŚCI
- Dowiesz się, czym jest sztuczna inteligencja (AI) i jak wpływa na współczesny świat, w tym na marketing.
- Poznasz praktyczne przykłady zastosowania AI w codziennym życiu zawodowym. Odkryjesz, jak AI może pomóc Ci osiągnąć cele marketingowe w Twojej działalności biznesowej.
- Otrzymasz wskazówki, jak prowadzić rozmowę z AI, aby "wycisnąć" najlepsze rezultaty.
- Przećwiczysz generowanie kreatywnych koncepcji oraz tworzenie treści, a także przy asyście AI.
- Rozwiniesz umiejętności generowania tekstów na różnorodne tematy i z różnym przeznaczeniem, używając poprawnych promptów (zapytań, komend)
- Nauczysz się wykorzystywać AI w analizach danych rynkowych, sprzedażowych czy trendów rynkowych, jak również do rozwiązywania innych problemów marketingowych - na podstawie studiów przypadków i zastosowanych w nich różnych narzędzi AI.
- Zaoszczędzisz czas - pracując mądrzej i szybciej, a nie więcej. Dzięki AI odzyskasz wiele czasu, który wcześniej pochłaniały powtarzalne i żmudne zadania.
PROGRAM SZKOLENIA
Moduł 1. Sztuczna inteligencja w praktyce. Gdzie i jak będziesz mógł ją użyć?
1. Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji (AI)
- Czym jest AI?
- Podstawowe definicje i trendy rynkowe
- Pojęcie i znaczenie AI w dzisiejszym świecie
2. Podstawy działania AI
- Trenowanie AI. Źródła danych
- Ograniczenia i zagrożenia w AI
3. Przykłady zastosowań w marketingu, sprzedaży i obsłudze Klienta
- Automatyczne kupowanie reklamy
- Dynamiczne ustalanie ceny
- Targetowanie reklamy, personalizacja oferty, AIlniki rekomendacyjne
- Chatboty, voiceboty, rozpoznawanie mowy /tekstu
- Automatyczne tworzenie treści, grafiki, filmów
- Analiza wyników badań rynkowych
- Prognozowanie sprzedaży
Ćwiczenie. Identyfikowanie leadów sprzedażowych, poszukiwanie inspiracji, nowych rynków i Klientów narzędziami AI
Ćwiczenie. Rozpoznawanie nieznanego, potencjalnego nabywcy dzięki AI
Moduł 2. Randka z AI. Zapoznaj się, powiedz Hello 😊
1. Głębsze zrozumienie narzędzi AI poprzez praktyczne ćwiczenia
- Wybór narzędzi AI do rozwiązania konkretnych problemów marketingowych
2. Przedstawienie najpopularniejszych modeli AI
- ChatGPT (OpenAI)
- Gemini (Google)
- Copilot (Microsoft)
3. Jak współpracować z asystentem AI?
- Najważniejsze wskazówki, jak prowadzić rozmowę z AI, aby otrzymać oczekiwane rezultaty
- Anatomia prompta
Ćwiczenie. Rozszerzanie horyzontów myślowych dzięki AI
Moduł 3. Praktyczne zastosowanie popularnych Asystentów AI. Twój osobisty sekretariat.
1. Możliwości Asystentów AI i rola promptów (zapytań)
- Jak wybrać swojego Asystenta AI?
- Różnice między wersjami ChatGPT-3 i ChatGPT-4
- Anatomia dobrego prompta
Ćwiczenie. Tworzenie treści sprzedażowych (zapytań, ofert) z wykorzystaniem AI
Moduł 4. Kreowanie treści i grafiki. Wypisz, wymaluj!
1. Generowanie koncepcji kreatywnych
2. Przygotowanie tekstów z AI
- Treści reklamowe, ulotki, zapytania ofertowe i oferty
- Posty w mediach społecznościowych
- Wpisy blogowe, artykuły na strony www
Ćwiczenie. Tworzenie artykułów i postów z AI
3. Praca z dźwiękiem
- Przygotowanie audio-guide’ów za pomocą AI
4. Praca z grafiką i wideo
- Tworzenie obrazów
- Treści wideo
- Tworzenie scenariuszy i filmów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Tworzenie scenariuszy i filmów z wykorzystaniem AI
Moduł 4. Zastosowanie Asystenta AI w SEO. Wywinduj swoją pozycję w Google.
1. Jak AI może Ci pomóc w pozycjonowaniu w Google?
- Tworzenie i analizowanie słów kluczowych
- Tłumaczenia słów kluczowych oraz tekstów reklam
- Analiza konkurencji
- Przykłady list remarketingowych
- Przykłady list lokalizacji
2. Analiza i rekomendacje AI dla Twoich pozycji w wynikach wyszukiwania w Google
Ćwiczenie. Tworzenie listy słów kluczowych i wykluczających słów kluczowych do kampanii reklamowej w Google Ads
Moduł 6. Analiza danych. Nakarm robota danymi i zobacz więcej.
- Analiza badań rynkowych, danych sprzedażowych, trendów rynkowych, grup docelowych
- Praca z plikami - wgrywanie plików, tabel, interpretacja danych, przygotowanie raportów
Ćwiczenie. Analiza wyników badania opinii Klientów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem AI
Moduł 7. Aspekty prawne
- AI a prawo autorskie
- Spojrzenie na prawo autorskie w Polsce
- Do kogo należą utwory wytworzone przez AI?
- Omówienie AI Act (UE)
Przykładowe narzędzia użyte na szkoleniu:
- ChatGPT, Copilot, Gemini, Perplexity, MS Excel, Tome, Prism, ElevenLabs, Murf, Synthetys, Speechify, Adaily Research, PimEyes, Google Ads, Sentione, Jasper, OpenAI DALL-E3, Copilot Design, Canva, HeyGen, Pictory, Midjourney
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW
POLECAMY TEŻ:
AI w sprzedaży i obsłudze klienta
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW
Trener
Leszek A. Nowak
Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego digital marketingu. Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (4-dniowe szkolenie przygotowujące do egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI W MARKETINGU, jak również w sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.
Prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (4-dniowe szkolenie przygotowujące do egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI W MARKETINGU, jak również w sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.