AI w marketingu - Wykorzystaj AI w tworzeniu tekstów i social mediach
SZKOLENIE ONLINE:
- Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
(Otwierasz link w przeglądarce na laptopie, tablecie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja.
Link prześlemy Ci na 7 dni przed szkoleniem w e-mailu organizacyjnym) - Rozsądna wielkość grupy: 7-14 osób, co pozwala trenerowi skoncentrować się również na Twoich indywidualnych potrzebach
- Praktyczny warsztat z mnóstwem ćwiczeń i zadań
- Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami, przewidziane przerwy
- Termin: 11 grudnia - możesz wciąż zapisać się na szkolenie
-
⇩ OFERTA ⇩
KUP VOUCHER SZKOLENIOWY TERAZ, PRZYJDŹ NA SZKOLENIE W 2024
- Otrzymaj 5% rabatu na szkolenie!
- Szczegóły tutaj: Voucher na szkolenia 2024
- Oferta ważna do 31 grudnia 2023
Korzyści dla Ciebie:
-
- Oszczędzaj czas - pracuj mądrzej i szybciej, a nie więcej.
Dzięki AI możesz odzyskać wiele czasu, który wcześniej pochłaniały powtarzalne i żmudne zadania. - Wyprzedź konkurencję i naprawdę zyskaj przewagę na rynku
- Poznaj najlepsze AI narzędzia i technologie:
Bartek, nasz trener podzieli się praktycznymi wskazówkami i testowanymi rozwiązaniami, które będziesz mógł/a zastosować w swojej pracy. - Zrozumiesz, że AI to nie tylko chwilowy trend, a niesamowicie przydatne narzędzie w Twojej pracy każdego dnia.
- Oszczędzaj czas - pracuj mądrzej i szybciej, a nie więcej.
PROGRAM SZKOLENIA
Moduł 1 Dlaczego powinieneś wykorzystać AI w swojej pracy i jak to zrobić?
- Czym jest sztuczna inteligencja AI?
- Zastosowanie sztucznej inteligencji w życiu codziennym
- Zastosowanie AI w marketingu internetowym
- Korzyści stosowania sztucznej inteligencji w pracy
- Pojęcia związane ze sztuczną inteligencją
- Ćwiczenie na podstawie Case Study
Moduł 2 Narzędzia AI w marketingu - przećwiczmy każde narzędzie, poznasz różnice i wybierzesz te, które najlepiej sprawdzą się dla Ciebie
- Jasper
- Contadu
- Neuron Writer
- Content Writer
- Logomaster - stwórz nowe logo w kilka minut
- Ćwiczenia i zadania na podstawie case studies
Moduł 3 ChatGPT - praktyczne zastosowanie
- Co to jest ChatGPT?
- Czym są prompty?
- Czy różnią się wersje: ChatGPT-3 i ChatGPT-4?
- Sposoby na wykorzystanie narzędzia Chat GPT
- ChatGPT w statystykach
- ChatGPT - wykorzystanie na potrzeby SEO
- Ćwiczenie na podstawie case studies
Moduł 4 Praktyczne zadania w ChatGPT
- Stworzenie postu w social mediach oraz dodawania hashtagów
- Stworzenie wpisu blogowego
- Stworzenie treści reklamy
- Stworzenie ogłoszenia o pracę
- Stworzenie ulotki informacyjnej
- Stworzenie komunikatu prasowego
Dodatkowe bonusy dla klientów:
- Lista Serwisów Wykorzystujących AI
- Gotowe Prompty Do ChatGPT: Dostaniesz gotowe prompty, które można natychmiast wykorzystać w ChatGPT, przyspieszając proces tworzenia treści i komunikacji z klientami.
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW
Termin szkolenia
2023-12-11 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
890 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - szkolenie odbywa się na platformie ClickMeeting. Na 5 dni przed szkoleniem otrzymasz mailem link, klikasz i dołączasz do szkolenia
REJESTRACJA I RABATY
Zamów szkolenie teraz. Fakturę możesz zapłacić przed lub po szkoleniu. RABATY: zgłoszenie 2 osób - 5%, zgłoszenie 3 osób - 10%
KOLEJNA DATA SZKOLENIA?
Każde szkolenie powtarzamy cyklicznie co ok. 3 miesiące. Zapytaj o kolejną datę: 530 502 000, kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Bartłomiej Lewicki
Trener, coach, certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics, 11 lat praktyki w biznesie internetowym. Trener Akademii Marketingu Atrium w zakresie digital marketingu i social mediów, specjalizuje się w szkoleniach z zakresu SEO, Google Ads, social mediów, AI w marketingu oraz e-commerce. Absolwent e-administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz administracji publicznej Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
Head of Digital Marketing & eCommerce, który zarządzał kilkoma zespołami Digital & eCommerce w ponad 150 projektach internetowych oraz startupach technologicznych.
Realizuje kampanie w modelu efektywnościowym (Performance Marketing 360°) na podstawie KPI, opracowuje i wdraża strategie marketingowe dla stron i sklepów internetowych firm oraz urzędów administracji rządowej na budżetach marketingowych. Zajął 3 miejsce w Mistrzostwach Polski SEO w rankingu SENUTO. Sklep internetowy, dla którego prowadził SEO został wyróżniony w kategorii Rising Stars - zajął 3. miejsce w kategorii najszybciej rosnących w Google sklepów online w Polsce.
Biegle posługuje się Google Ads, Facebook Ads, Allegro Ads, Google Analytics, Google Data Studio, SENUTO, Semstorm, Majestic, Linkhouse, Whitepress, Firebase, GetResponse, WordPress, Shoper, Prestashop, Google Search Console, TradeWatch, Neuron Writer, Content Writer, Jasper, ChatGPT.
Zrealizował kilkaset godzin szkoleniowych dla wielu kluczowych firm na polskim rynku oraz dla administracji publicznej. Szkolił i doradzał w Marketingu Online największym firmom w Polsce: Orange, T-Mobile, Plus, Play, Netia, RTV EURO AGD, PGE, BNP Paribas, Huawei, Tauron, Samsung, Bosch, Candy, Whirlpool, Electrolux, Siemens, Amica, Miele, LG, Sharp, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Środowiska.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager.