Termin szkolenia
2025-02-21 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
990 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.
SZKOLENIE ONLINE, 21 lutego
VOUCHERY NA SZKOLENIA 2025. SPRAWDŹ RABAT
Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.
UWAGA: aby korzystać z narzędzi prezentowanych podczas szkolenia, nie musisz mieć wersji płatnych. Możesz korzystać z wersji darmowych, a po szkoleniu sam/a zdecydujesz czy warto zainwestować od kilku do kilkudziestu dolarów miesięcznie, aby dodać pełnej mocy do swojego marketingu.
KORZYŚCI
- Odkryj potencjał AI w marketingu i designiel, poznaj rozwiązania, które zrewolucjonizują Twojej pracę twórczą
- Poznaj narzędzia AI, które oszczędzą Twój czas i wzmocnią kreatywność.
- Od generowania pomysłów po tworzenie zachwycających prezentacji i grafik - nauczysz się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję do osiągania niezwykłych rezultatów.
- Stań się mistrzem współpracy z narzędziami AI, wyprzedzając konkurencję w świecie marketingu i designu
- Zoszczędź pieniędze, czas i wysiłkek poświęcany na pracę codzienną, koncepcyjną, wykonawczą w marketingu i reklamie.
PROGRAM SZKOLENIA
1. AI jako narzędzie do wspierania kreatywności
- Przegląd narzędzi do pracy projektowej: wprowadzenie do kluczowych narzędzi AI, takich jak generatory obrazów, asystenci copywritingu, czy narzędzia automatyzujące layouty i projekty graficzne.
- Integracja AI w procesach kreatywnych: jak AI może wspierać w różnych etapach projektów (od koncepcji po wykonanie) oraz inspiracje i przykłady zastosowań AI w marketingu.
- AI jak efektywny pomocnik wspomagający pracę
- Tworzenie koncepcji, generowanie pomysłów
- Wyciąganie esencji z dokumentów.
- Jak pisać dobre prompty?
2. Projektowanie prezentacji z AI – kreatywny warsztat
- Tworzenie prezentacji przy pomocy AI
- Warsztat: zespoły projektują prezentację na wybrany temat, korzystając z generatorów i automatycznych rekomendacji layoutów, by tworzyć nowoczesne, atrakcyjne slajdy.
3. Tworzenie podcastów
- Jakie narzędzia wybrać do tworzenia podcastów
- Automatyczny lektor: wybór głosu, języka.
4. Generowanie Obrazów i Elementów Wizualnych do Projektów
- Używanie AI do generowania zdjęć i ilustracji: omówienie generatywnego designu i jak tworzyć unikalne obrazy oraz ilustracje dopasowane do projektów.
- Stylizacja i personalizacja grafik: używanie AI do dostosowania stylu (np. retro, minimalistyczny, nowoczesny) oraz eksperymentowanie z różnymi wizualnymi motywami.
5. Animacja, video i ożywianie zdjęć
- Narzędzia AI do pracy z video i animacją
- Używanie promptów
6. Generowanie treści - AI w copywritingu
- Tworzenie angażujących nagłówków i opisów: użycie modeli językowych do generowania chwytliwego copy
- Automatyzacja szkiców tekstowych: jak AI może wspomóc w przygotowywaniu wstępnych treści dla ulotek, katalogów, czy stron www.
Trener
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.