Termin szkolenia
2024-08-23 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
890 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Leszek A. Nowak
Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego (digital marketingu). Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Występuje regularnie na konferencjach marketingowych, m.in. z tematem prelekcji: „Sztuczna inteligencja w służbie reklamy internetowej. Efektywniejszy człowiek czy algorytm?” podczas Konferencji „Digitalizacja w marketingu – wyzwania transformacji” w 2022 r.. W ostatnich latach współpracuje jako wykładowca digital marketingu na wielu uniwersytetach: Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Biznesu w Poznaniu, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ze względu na rozległą wiedzę w zakresie digital marketingu, nowych trendów i technologii oraz doświadczenie praktyczne prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (szkolenie przygotowujące do branżowego egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.

SZKOLENIE ONLINE, 23 sierpnia

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

WOLISZ SZKOLENIE W WARSZAWIE?  Zapraszamy 11 lipca, możesz zapisać się: TUTAJ

KORZYŚCI

  • Dowiesz się, czym jest sztuczna inteligencja (AI) i jak wpływa na współczesny świat, w tym na marketing.
  • Poznasz praktyczne przykłady zastosowania AI w codziennym życiu zawodowym. Odkryjesz, jak AI może pomóc Ci osiągnąć cele marketingowe w Twojej działalności biznesowej.
  • Otrzymasz wskazówki, jak prowadzić rozmowę z AI, aby "wycisnąć" najlepsze rezultaty.
  • Przećwiczysz generowanie kreatywnych koncepcji oraz tworzenie treści, a także przy asyście AI.
  • Rozwiniesz umiejętności generowania tekstów na różnorodne tematy i z różnym przeznaczeniem, używając poprawnych promptów (zapytań, komend)
  • Nauczysz się wykorzystywać AI w analizach danych rynkowych, sprzedażowych czy trendów rynkowych, jak również do rozwiązywania innych problemów marketingowych - na podstawie studiów przypadków i zastosowanych w nich różnych narzędzi AI.
  • Zaoszczędzisz czas - pracując mądrzej i szybciej, a nie więcej. Dzięki AI odzyskasz wiele czasu, który wcześniej pochłaniały powtarzalne i żmudne zadania.

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł 1. Sztuczna inteligencja w praktyce. Gdzie i jak będziesz mógł ją użyć?

1. Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji (AI)

  • Czym jest AI?
  • Najważniejsze definicje i trendy rynkowe
  • Przykłady zastosowania AI w marketingu, sprzedaży, pracy biurowej i nie tylko

2. Podstawy działania AI

  • Trenowanie AI. Źródła danych
  • Ograniczenia i zagrożenia w AI

3. Przykłady zastosowań w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta

  • Automatyczne kupowanie reklamy
  • Dynamiczne ustalanie ceny
  • Targetowanie reklamy, personalizacja oferty, AIlniki rekomendacyjne
  • Chatboty, voiceboty, rozpoznawanie mowy /tekstu
  • Automatyczne tworzenie treści, grafiki, filmów
  • Analiza wyników badań rynkowych
  • Prognozowanie sprzedaży

Ćwiczenie. Identyfikowanie leadów sprzedażowych, poszukiwanie inspiracji, nowych rynków i Klientów  narzędziami AI
Ćwiczenie. Rozpoznawanie nieznanego, potencjalnego nabywcy dzięki AI

Moduł 2. Randka z AI - poznaj możliwe zastosowania

1. Głębsze zrozumienie narzędzi AI poprzez praktyczne ćwiczenia

  • Wybór narzędzi AI do rozwiązania konkretnych problemów marketingowych

2. Najpopularniejsze modele AI - zastosowanie i różnice

  •  ChatGPT (OpenAI)
  •  Gemini (Google)
  •  Copilot (Microsoft)

3. Jak współpracować z asystentem AI?

  •  Najważniejsze wskazówki, jak prowadzić rozmowę z AI, aby otrzymać oczekiwane rezultaty
  •  Anatomia prompta

Ćwiczenie. Rozszerzanie horyzontów myślowych dzięki AI

Moduł 3. Praktyczne zastosowanie Asystentów AI i używanie promptów

1. Możliwości Asystentów AI i rola promptów (zapytań)

  • Jak wybrać swojego Asystenta AI?
  • Różnice między wersjami ChatGPT-3 i ChatGPT-4
  • Anatomia dobrego prompta
  • Przykłady zastosowania promptów

Ćwiczenie. Tworzenie treści sprzedażowych (zapytań, ofert) z wykorzystaniem AI

Moduł 4. Kreowanie treści i grafiki

1. Generowanie koncepcji kreatywnych

2. Przygotowanie tekstów z AI

  • Treści reklamowe, ulotki, zapytania ofertowe i oferty
  • Posty w mediach społecznościowych
  • Wpisy blogowe, artykuły na strony www

Ćwiczenie. Tworzenie artykułów i postów z AI

3. Praca z dźwiękiem

  •  Przygotowanie audio-guide’ów za pomocą AI

4. Praca z grafiką i wideo

  • Tworzenie obrazów
  • Treści wideo
  • Tworzenie scenariuszy i filmów reklamowych z wykorzystaniem AI

Ćwiczenie. Tworzenie scenariuszy i filmów z wykorzystaniem AI

Moduł 4. Zastosowanie asystenta AI w SEO

     1. Jak AI może Ci pomóc w pozycjonowaniu w Google?

  • Tworzenie i analizowanie słów kluczowych
  • Tłumaczenia słów kluczowych oraz tekstów reklam
  • Analiza konkurencji
  • Przykłady list remarketingowych
  • Przykłady list lokalizacji

2. Analiza i rekomendacje AI dla Twoich pozycji w wynikach wyszukiwania w Google

Ćwiczenie. Tworzenie listy słów kluczowych i wykluczających słów kluczowych do kampanii reklamowej w Google Ads

Moduł 6. Analiza danych. Nakarm robota danymi

  • Analiza badań rynkowych, danych sprzedażowych, trendów rynkowych, grup docelowych
  • Praca z plikami - wgrywanie plików, tabel, interpretacja danych, przygotowanie raportów

Ćwiczenie. Analiza wyników badania opinii Klientów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem AI

Moduł 7. Aspekty prawne

  • AI a prawo autorskie
  • Spojrzenie na prawo autorskie w Polsce
  • Do kogo należą utwory wytworzone przez AI?
  • Omówienie AI Act (UE)

Przykładowe narzędzia użyte na szkoleniu:

  • ChatGPT, Copilot, Gemini, Perplexity, MS Excel, Tome, Prism, ElevenLabs, Murf, Synthetys, Speechify, Adaily Research, PimEyes, Google Ads, Sentione, Jasper, OpenAI DALL-E3, Copilot Design, Canva, HeyGen, Pictory, Midjourney

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

Polecamy również: AI w sprzedaży i obsłudze klienta

Trener
Leszek A. Nowak
Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego (digital marketingu). Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Występuje regularnie na konferencjach marketingowych, m.in. z tematem prelekcji: „Sztuczna inteligencja w służbie reklamy internetowej. Efektywniejszy człowiek czy algorytm?” podczas Konferencji „Digitalizacja w marketingu – wyzwania transformacji” w 2022 r.. W ostatnich latach współpracuje jako wykładowca digital marketingu na wielu uniwersytetach: Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Biznesu w Poznaniu, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ze względu na rozległą wiedzę w zakresie digital marketingu, nowych trendów i technologii oraz doświadczenie praktyczne prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (szkolenie przygotowujące do branżowego egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.