Social Media Marketing

Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP. Link do zgłoszenia znajduje się tutaj.

Efekty szkolenia:

Uczestnik szkolenia będzie świadomy kluczowego znaczenia marketingu inicjowanego przez Konsumenta (Inbound Marketingu, Pull Marketingu), będzie znać narzędzia tego marketingu i umiejętnie się nimi posługiwać. W szczególności uczestnik pozna i będzie sprawnie wykorzystywać w codziennych działaniach marketingowych media społecznościowe, narzędzia content /native marketingu oraz influencerów, a wszystko zgodnie z prawem dzięki zapoznaniu się z aspektami prawnymi omawianych działań reklamowych w internecie.

PROGRAM SZKOLENIA

Moduły:

Moduł 1. Obraz mediów społecznościowych w polskim internecie

Moduł 2. Marketingowe narzędzia wpływu na zachowania konsumentów

Moduł 3. Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach społecznościowych

Moduł 4. Aspekty prawne działań influencerskich w internecie

Elementy:

Inbound Marketing

Content Marketing

Influence Marketing

Social Media Advertising

Aspekty prawne

Szczegóły:

  • Przegląd i analiza mediów społecznościowych w polskim internecie. Profile influencerów.
  • Koncepcja web 2.0; koncepcja POEM. Hashtagi.
  • Narzędzia wpływu na społeczności internautów i decyzje konsumentów.
  • Naturalne budowanie ruchu do witryny.
  • Marketing szeptany.
  • Strategia i planowanie inbound media-mixu.
  • Współpraca z influencerami.
  • Agencje MCN zrzeszające Twórców.
  • Monitoring efektów i pomiar skuteczności.
  • Tworzenie, wykorzystanie, dystrybucja treści reklamowych.
  • Content marketing, reklama natywna.
  • Strategia, planowanie i monitoring kampanii reklamowej w internecie.
  • Media-mix.
  • Reklama efektywnościowa; Google Ads
  • Facebook Ads. Konkursy na Facebooku.
  • Marketing partnerski /afiliacyjny.
  • Monitoring, analizy i pomiar efektywności działań marketingowych w internecie.
  • Social listening.
  • Elementy e-PR-u, zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych.
  • Aspekty prawne współpracy z influencerami.
Termin szkolenia
2019-09-23 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 1:00
Cena szkolenia
1590 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Katowice - Hotel Focus Katowice Chorzów
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Leszek A. Nowak
Certyfikowany trener IAB Polska programu DIMAQ, jak również certyfikowany specjalista Google Adwords. Ekspert i doradca w zakresie marketingu internetowego. Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.