E-marketing - promocja i reklama firmy w internecie

VOUCHER NA SZKOLENIA W 2018

Kup voucher w grudniu 2017. Przyjdź na szkolenie w 2018.
Cena vouchera tylko 1390 zł. Zamiast 1590 zł. Oszczędzasz 200 zł.
Oferta ważna tylko do 31 grudnia 2017.
Dowiedz się więcej: VOUCHERY 

Dzień I Strategia aktywności online

1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU

  • Ewolucja zachowań online - efekt ZMOT, ROPO, CX
  • Model komunikacji promocyjnej (piramida IAB) – od świadomości do sprzedaży i rekomendacji
  • Planowanie kampanii reklamowej krok po kroku – podejście brandingowe vs direct response
  • Planowanie i dobór powierzchni mediowej – model POE
  • Przegląd rozwiązań e-promocji od A do Z – jak dobierać narzędzia do celów kampanii online?
  • Koszty i efektywność formatów promocyjnych w sieci
  • Jak przygotować brief , wybrać agencję i dobrać model rozliczeń?

Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online

2. Projektowanie i optymalizacja WWW

  • Od brandingu przez mikrokonwersję do sprzedaży – jak wybrać model serwisu dostosowany do celów kampanii online?
  • Ewolucja WWW – 7 trendów w projektowaniu serwisów WWW
  • Makietowanie krok po kroku – od pomysłu i logiki po grafikę i konwersję
  • Jak optymalizować działania na WWW? – „proste” chwyty pozwalające na zwiększenie konwersji o minimum 10%?
  • Grafika, treść, CTA – jak skutecznie optymalizować WWW?
  • Jak pisać na WWW by nas czytali?
  • Elementy psychologiczne i perswazyjne na WWW – jak skłaniać użytkownika do podjęcia akcji?
  • Content Marketing i WWW – jak tworzyć skuteczne projekty oparte na marketingu treści?

Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online

3. Pomiar sukcesu i analityka w oparciu o narzędzia Google

  • Podstawowe parametry skuteczności działań w e-marketingu
  • Badanie ilościowe i jakościowe – 3 formy weryfikacji skuteczności: ile? Kto? Jak?
  • Przegląd rozwiązań badacza online – od bezpłatnych narzędzi po modele licencjonowane
  • Pomiar skuteczności kampanii reklamowych online – branding i direct response
  • Google Analytics w praktyce – jak wykorzystać najpopularniejsze narzędzie badawcze przy weryfikacji działań online? Analiza odbiorców, ruchu i konwersji w praktyce

Google Analytics – przegląd kluczowych raportów i narzędzi towarzyszących

 

Dzień 2. Google i Facebook od A do Z - formaty, narzędzia i potencjał największych graczy reklamy online

1. Jak w praktyce wykorzystać Google i jego narzędzia krok po kroku

2. SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google

  • Audyt serwisu pod kątem SEO – jak sprawdzić w praktyce siłę i słabości naszego serwisu?
  • Strategia pozycjonowania – taktyka on-site i off-site
  • Optymalizacja serwisu od A do Z – techniczne aspekty i merytoryczna treść
  • Content is the king. Content Marketing jako nowy trend budowania pozycji – jak praktyczne  i użyteczne informacje wpływają na pozycje?
  • Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących – case study
    Narzędziownia w praktyce - weryfikacja serwisu i taktyki pozycjonowania na przykładzie różnych branż i portali. Ćwiczenie praktyczne

3. PPC, czyli Google Adwords w praktyce

  • 3Z - zasady realizacji kampanii: po pierwsze algorytm, po drugie dobór słów kluczowych, po trzecie treść reklam
  • Długi ogon, czyli magia long tail w praktyce
  • Optymalizacja kampanii AdWords krok po kroku
  • Panel Google Adwords – jak wystartować z pierwszą kampanią?
  • Monitoring i raporty zarządzanie kampanią – kluczowe parametry i wnioskowanie
    Typowe błędy w Google AdWords

4. Display & wideo na desktop i mobile w sieci reklamowej Google

  • Planowanie mediów dla kampanii display w sieci Google Display Network – zasięg, re-marketing i programmatic buying
  • Kreacje w działaniach osłonowych – jak tworzyć kreacje, które użytkownicy chcą klikać?
  • YouTube – kanał, reklama graficzna i wideo na YouTube – co za ile i jak budować przekaz?
  • Reklama display i wideo oraz aplikacje mobilne na smartfonach – jak budować promocję w mobile’u w ekosystemie Google, Android i Google Play?

5. Jak wykorzystać potencjał Facebooka i Instagramu?

6. Facebook od A do Z

  • Facebook i social media – sprzedawać, lojalizować czy  budować zasięg?
  • Jak budować strategię obecności na Facebooku?
  • W jaki sposób identyfikować grupę docelową i skutecznie docierać do potencjalnych klientów?
  • jak pisać angażujące posty i skłaniać do aktywności? - sprytne sposoby na algorytm
  • zasięg organiczny, płatny, wirusowy  od A do Z
  • reklama na Facebooku (FB Ads Manager) krok po kroku - od celów przez formaty i budżet do pomiaru skuteczności
  • tips&tricks - czyli czego jeszcze nie wiesz o komunikacji na Facebooku?
    Planowanie komunikacji na Facebooku – ćwiczenie praktyczne

7. Instagram krok po kroku

  • jak stworzyć własny profil marki na Instagramie?
  • co i jak publikować na Instagramie - zdjęcia, wideo, hasztagi, stories
  • w jaki sposób reklamować się na Instagramie?
  • Współpraca z instagramerami i digital influencerami

8. Moniotoring i optymalizacja działań w social media

  • social media listening w praktyce
  • kryzysy w social media – identyfikacja i sposoby na ich zażegnanie
  • przegląd narzędzi do analityki i monitoringu w sieci
  • co i jak mierzyć w mediach społecznościowych?
Termin szkolenia
2018-02-26 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
1590 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Warszawa - Atrium Centrum lub inna sala szkoleniowa w centrum Warszawy
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy płatności na minimum 30 dni przed terminem szkolenia
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.