Termin szkolenia
2024-05-27 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1550 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Dr Beata Wentura-Dudek
Od 20 lat zajmuje się obsługą formalno-prawną konkursów, loterii promocyjnych, loterii audioteksowych, programów lojalnościowych. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu zasad prawno-podatkowych dotyczących organizacji loterii, konkursów promocyjnych i programów lojalnościowych oraz z zakresu PR, komunikacji marketingowej. Prelegentka wielu konferencji m.in. Pulsu Biznesu poświęconych tematyce akcji promocyjnych, konkursów, loterii i prawnych aspektów ich przygotowania oraz wdrożenia. Ukończyła studia z zakresu Prawa Karnego, Gospodarczego i Skarbowego na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz z zakresu Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie w Kielcach. Praktyczne doświadczenie łączy z funkcją wykładowcy akademickiego. Autorka kilku publikacji naukowych. Współpracuje z firmami: Grupa Polska Press, Dziennik Wschodni, Bild Presse Polska, GBS Barlinek, Renault Polska, Travelplanet.pl, POLOmarket, Auchan, Wydawnictwo Operon, Raiffeisen Leasing Polska, Murexin Polska, RedCOMM oraz z wieloma instytucjami finansowymi.

SZKOLENIE ONLINE, 27-28 MAJA

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.

DODATKOWE INFORMACJE O SZKOLENIU:

  • Szkolenie przygotowane na podstawie Ustawy z dnia 15 grudnia 2016 r. o zmianie ustawy o grach hazardowych oraz innych ustaw i rozporządzeń
  • Zaświadczenia o ukończonym szkoleniu z zakresu przepisów o grach hazardowych i regulaminów urządzanych gier upoważniające do nadzoru nad loteriami promocyjnymi wydawane jest na prośbę uczestnika po uprzednim dokonaniu opłaty u dr Beaty Wentury-Dudek, trenerki prowadzącej szkolenie (dodatkowy koszt 700 zł netto + 23% VAT).
  • W celu wydania Zaświadczenia do nadzoru nad loteriami wymagane jest aktualne zaświadczenie o niekaralności, wydane nie wcześniej niż na 30 dni przed szkoleniem.

Opinie klientów:

  • "Szkolenie porusza najważniejsze kwestie związane z organizacją gier hazardowych, loterii promocyjnych i konkursów" Marta Kowalska-Owczarek, PKN Orlen S.A.
  • "Bardzo profesjonalnie, merytorycznie, sympatycznie i z uśmiechem", Katarzyna Fiecek, Totalizator Sportowy.
  • "Wszystko jasno wyjaśnione. Bardzo dużo wiedza merytoryczna i zaangażowanie Pani Beaty" Weronika Gruchała-Węsierska, Invena S.A.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Planowanie i przeprowadzanie loterii promocyjnych, konkursów i innych gier hazardowych

  • zalety loterii promocyjnej jako skutecznego narzędzia marketingowego
  • rodzaje najczęściej przeprowadzanych loterii i konkursów 
  • preferencje i oczekiwania klientów

2. Planowanie i wdrożenie akcji promocyjnych

  • budżet i termin
  • uzyskanie stosownych zezwoleń
  • odbiorcy

3. Wybór optymalnych form prowadzenia akcji promocyjnych

  • wybór rodzaju akcji do konkretnej grupy docelowej
  • wybór i dopasowanie sposobów i strategii działania
  • wybór nagród
  • nowoczesne technologie IT wspierające organizację akcji promocyjnych
  • badanie efektywności prowadzonych akcji

4. Jak uzyskać zezwolenie na przeprowadzenie loterii

  • organy wydające zezwolenia
  • wykaz dokumentów niezbędnych do uzyskania zezwolenia oraz wzory dokumentów
  • wymagane zaświadczenia i zabezpieczenia loterii
  • zagwarantowanie osoby prowadzącej loterię

5. Prawidłowy przebieg i rozliczenie loterii

  • urządzenia losujące i wymogi prawne
  • losowania manualne
  • zabezpieczenie udziałów w grze
  • obowiązek sprawozdawczy dotyczący podsumowania i rozliczenia gier

6. Aspekty prawne związane z akcjami promocyjnymi

  • loterie promocyjne
  • loterie audioteksowe 
  • konkurs promocyjny
  • program lojalnościowy

7. Rodzaje nagród i konsekwencje ich wyboru w ujęciu podatkowym

  • Nagrody rzeczowe
  • Nagrody pieniężne
  • Nagroda rzeczowo-pieniężna
  • Karty rabatowe, bonusy oraz vouchery

7. Podatki od nagród - opodatkowanie uczestnika akcji promocyjnej

  • Podatek dochodowy od osób fizycznych
  • Warunki zwolnienia z opodatkowania
  • Dokumentacja potrzebna dla uczestnika akcji promocyjnej - PIT 8C, PIT 11

8. Opodatkowanie organizatora akcji promocyjnej

  • Podatek dochodowy: jakie wydatki są zaliczane i jakie nie są zaliczane do kosztów podatkowych
  • Podatek VAT oraz wyłączenia z opodatkowania VAT; odliczenia podatku VAT naliczonego
  • Przekazania nieodpłatne oraz poniżej wartości rynkowej
  • Dokumentacja potrzebna dla organizatora akcji promocyjnej w zakresie podatku dochodowego i VAT

9. Konstruowanie mechanizmów i dokumentów dotyczących akcji promocyjnych, loterii

  • Loterie promocyjne
    przygotowanie Wniosku, Regulaminu Loterii, Regulaminu Pracy Komisji, prawidłowego wzoru gwarancji bankowej, pełnomocnictw, pokwitowań wydania nagród laureatom
  • Konkursy
    przygotowanie bezpiecznego Regulaminu Konkursu, prawidłowych protokołów z rozstrzygnięcia, pokwitowań wydania nagród zwycięzcom konkursu
  • Programy lojalnościowe
    przygotowanie bezpiecznego Regulaminu Programu, wydanie nagród zwycięzcom programu

10. Rozliczanie oraz zamykanie akcji promocyjnych, loterii

  • przygotowanie sprawozdań i rozliczeń akcji promocyjnych w świetle obowiązujących przepisów prawnych
  • odpowiedzialność organizatora akcji 

11. Ryzyka związane z prowadzeniem akcji promocyjnych

  • organy kontrolujące
  • ryzyka związane  z prowadzeniem akcji promocyjnych
  • odpowiedzialność karna za stwierdzone nieprawidłowości w organizacji, przeprowadzeniu akcji promocyjnych 
Trener
Dr Beata Wentura-Dudek
Od 20 lat zajmuje się obsługą formalno-prawną konkursów, loterii promocyjnych, loterii audioteksowych, programów lojalnościowych. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu zasad prawno-podatkowych dotyczących organizacji loterii, konkursów promocyjnych i programów lojalnościowych oraz z zakresu PR, komunikacji marketingowej. Prelegentka wielu konferencji m.in. Pulsu Biznesu poświęconych tematyce akcji promocyjnych, konkursów, loterii i prawnych aspektów ich przygotowania oraz wdrożenia. Ukończyła studia z zakresu Prawa Karnego, Gospodarczego i Skarbowego na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz z zakresu Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie w Kielcach. Praktyczne doświadczenie łączy z funkcją wykładowcy akademickiego. Autorka kilku publikacji naukowych. Współpracuje z firmami: Grupa Polska Press, Dziennik Wschodni, Bild Presse Polska, GBS Barlinek, Renault Polska, Travelplanet.pl, POLOmarket, Auchan, Wydawnictwo Operon, Raiffeisen Leasing Polska, Murexin Polska, RedCOMM oraz z wieloma instytucjami finansowymi.