Termin szkolenia
2024-05-27 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1550 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Dr Beata Wentura-Dudek
Od 20 lat zajmuje się obsługą formalno-prawną konkursów, loterii promocyjnych, loterii audioteksowych, programów lojalnościowych. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu zasad prawno-podatkowych dotyczących organizacji loterii, konkursów promocyjnych i programów lojalnościowych zgodnie z ustawą o grach hazardowych oraz z zakresu przepisów o ochronie danych osobowych - RODO. Prelegentka wielu konferencji m.in. Pulsu Biznesu poświęconych tematyce akcji promocyjnych, konkursów, loterii i prawnych aspektów ich przygotowania oraz wdrożenia. Ukończyła studia z zakresu Prawa Karnego, Gospodarczego i Skarbowego na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz z zakresu Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie w Kielcach. Praktyczne doświadczenie łączy z funkcją wykładowcy akademickiego. Autorka kilku publikacji naukowych. Współpracuje z firmami: Grupa Polska Press, Dziennik Wschodni, Bild Presse Polska. Prowadziła szkolenia dla wielu banków spółdzielczych, agencji reklamowych, Renault Polska, Travelplanet.pl, POLOmarket, Auchan, Wydawnictwo Operon, Raiffeisen Leasing Polska, Murexin Polska, RedCOMM, Totalizatora Sportowego oraz wielu instytucji finansowych.

SZKOLENIE ONLINE, 27-28 MAJA

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.

DODATKOWE INFORMACJE O SZKOLENIU:

  • Szkolenie przygotowane na podstawie Ustawy z dnia 15 grudnia 2016 r. o zmianie ustawy o grach hazardowych oraz innych ustaw i rozporządzeń
  • Zaświadczenia o ukończonym szkoleniu z zakresu przepisów o grach hazardowych i regulaminów urządzanych gier upoważniające do nadzoru nad loteriami promocyjnymi wydawane jest na prośbę uczestnika po uprzednim dokonaniu opłaty u dr Beaty Wentury-Dudek, trenerki prowadzącej szkolenie (dodatkowy koszt 700 zł netto + 23% VAT).
  • W celu wydania Zaświadczenia do nadzoru nad loteriami wymagane jest aktualne zaświadczenie o niekaralności, wydane nie wcześniej niż na 30 dni przed szkoleniem.

Opinie klientów:

  • "Szkolenie porusza najważniejsze kwestie związane z organizacją gier hazardowych, loterii promocyjnych i konkursów" Marta Kowalska-Owczarek, PKN Orlen S.A.
  • "Bardzo profesjonalnie, merytorycznie, sympatycznie i z uśmiechem", Katarzyna Fiecek, Totalizator Sportowy.
  • "Wszystko jasno wyjaśnione. Bardzo dużo wiedza merytoryczna i zaangażowanie Pani Beaty" Weronika Gruchała-Węsierska, Invena S.A.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Planowanie i przeprowadzanie loterii promocyjnych, konkursów i innych gier hazardowych

  • zalety loterii promocyjnej jako skutecznego narzędzia marketingowego
  • rodzaje najczęściej przeprowadzanych loterii i konkursów 
  • preferencje i oczekiwania klientów

2. Planowanie i wdrożenie akcji promocyjnych

  • budżet i termin
  • uzyskanie stosownych zezwoleń
  • odbiorcy

3. Wybór optymalnych form prowadzenia akcji promocyjnych

  • wybór rodzaju akcji do konkretnej grupy docelowej
  • wybór i dopasowanie sposobów i strategii działania
  • wybór nagród
  • nowoczesne technologie IT wspierające organizację akcji promocyjnych
  • badanie efektywności prowadzonych akcji

4. Jak uzyskać zezwolenie na przeprowadzenie loterii

  • organy wydające zezwolenia
  • wykaz dokumentów niezbędnych do uzyskania zezwolenia oraz wzory dokumentów
  • wymagane zaświadczenia i zabezpieczenia loterii
  • zagwarantowanie osoby prowadzącej loterię

5. Prawidłowy przebieg i rozliczenie loterii

  • urządzenia losujące i wymogi prawne
  • losowania manualne
  • zabezpieczenie udziałów w grze
  • obowiązek sprawozdawczy dotyczący podsumowania i rozliczenia gier

6. Aspekty prawne związane z akcjami promocyjnymi

  • loterie promocyjne
  • loterie audioteksowe 
  • konkurs promocyjny
  • program lojalnościowy

7. Rodzaje nagród i konsekwencje ich wyboru w ujęciu podatkowym

  • Nagrody rzeczowe
  • Nagrody pieniężne
  • Nagroda rzeczowo-pieniężna
  • Karty rabatowe, bonusy oraz vouchery

7. Podatki od nagród - opodatkowanie uczestnika akcji promocyjnej

  • Podatek dochodowy od osób fizycznych
  • Warunki zwolnienia z opodatkowania
  • Dokumentacja potrzebna dla uczestnika akcji promocyjnej - PIT 8C, PIT 11

8. Opodatkowanie organizatora akcji promocyjnej

  • Podatek dochodowy: jakie wydatki są zaliczane i jakie nie są zaliczane do kosztów podatkowych
  • Podatek VAT oraz wyłączenia z opodatkowania VAT; odliczenia podatku VAT naliczonego
  • Przekazania nieodpłatne oraz poniżej wartości rynkowej
  • Dokumentacja potrzebna dla organizatora akcji promocyjnej w zakresie podatku dochodowego i VAT

9. Konstruowanie mechanizmów i dokumentów dotyczących akcji promocyjnych, loterii

  • Loterie promocyjne
    przygotowanie Wniosku, Regulaminu Loterii, Regulaminu Pracy Komisji, prawidłowego wzoru gwarancji bankowej, pełnomocnictw, pokwitowań wydania nagród laureatom
  • Konkursy
    przygotowanie bezpiecznego Regulaminu Konkursu, prawidłowych protokołów z rozstrzygnięcia, pokwitowań wydania nagród zwycięzcom konkursu
  • Programy lojalnościowe
    przygotowanie bezpiecznego Regulaminu Programu, wydanie nagród zwycięzcom programu

10. Rozliczanie oraz zamykanie akcji promocyjnych, loterii

  • przygotowanie sprawozdań i rozliczeń akcji promocyjnych w świetle obowiązujących przepisów prawnych
  • odpowiedzialność organizatora akcji 

11. Ryzyka związane z prowadzeniem akcji promocyjnych

  • organy kontrolujące
  • ryzyka związane  z prowadzeniem akcji promocyjnych
  • odpowiedzialność karna za stwierdzone nieprawidłowości w organizacji, przeprowadzeniu akcji promocyjnych 

ZOBACZ SZKOLENIE: RODO - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH ORAZ WDROŻENIE RODO W FIRMIE

Trener
Dr Beata Wentura-Dudek
Od 20 lat zajmuje się obsługą formalno-prawną konkursów, loterii promocyjnych, loterii audioteksowych, programów lojalnościowych. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu zasad prawno-podatkowych dotyczących organizacji loterii, konkursów promocyjnych i programów lojalnościowych zgodnie z ustawą o grach hazardowych oraz z zakresu przepisów o ochronie danych osobowych - RODO. Prelegentka wielu konferencji m.in. Pulsu Biznesu poświęconych tematyce akcji promocyjnych, konkursów, loterii i prawnych aspektów ich przygotowania oraz wdrożenia. Ukończyła studia z zakresu Prawa Karnego, Gospodarczego i Skarbowego na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz z zakresu Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie w Kielcach. Praktyczne doświadczenie łączy z funkcją wykładowcy akademickiego. Autorka kilku publikacji naukowych. Współpracuje z firmami: Grupa Polska Press, Dziennik Wschodni, Bild Presse Polska. Prowadziła szkolenia dla wielu banków spółdzielczych, agencji reklamowych, Renault Polska, Travelplanet.pl, POLOmarket, Auchan, Wydawnictwo Operon, Raiffeisen Leasing Polska, Murexin Polska, RedCOMM, Totalizatora Sportowego oraz wielu instytucji finansowych.