Termin szkolenia
2024-04-11 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1350 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.

SZKOLENIE ONLINE, 11-12 KWIETNIA

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.

Dla kogo:

  • graficy - projektanci grafiki do internetu
  • webdesingerzy
  • programiści
  • junior UX designerzy
  • UX i UI designerzy
  • pracownikom agencji interaktywnych
  • blogerzy
  • wszyscy, którzy są zainteresowani tematem projektowania do internetu

KORZYŚCI

  • zyskasz praktyczną wiedzę jak przyspieszyć proces projektowy dzięki narzędziom dostępnym w Figmie
  • otrzymasz praktyczne informacje o tym, jak wygląda proces projektowy
  • dowiesz się, jak projektować atrakcyjne wizualnie i przyjemne dla użytkownika strony (na różne urządzenia) oraz aplikacje mobilne
  • powiększysz zakres zleceń i klientów dzięki wiedzy o projektowaniu do  internetu
  • wiedza na czasie – zwiększająca atrakcyjność uczestnika szkolenia na rynku pracy

PROGRAM SZKOLENIA

1. Figma od podstaw

  • Ogarnij to! - początek warsztatu z Figmy

2. Koncepcja projektowania pod media cyfrowe

  • Nawigacja, call to action, heurystyki
  • Architektura informacji
  • Strategia kontentu
  • Makietowanie

3. Projektowanie wizualne

  • Hierarchia
  • Rytm
  • Odstęp
  • Powtarzalność

4. Kompozycja w projektowaniu do „internetów”

  • Layout
  • Proporcja
  • Symetria i asymetria

5. Typografia

  • Dobór fontów
  • Światło
  • Łączenie stylów
  • Kontent tekstowy

6. Kolor w webdesign

  • Łączenie, zestawianie, dobór kolorów
  • Znaczenie kolorów

7. Projektujemy

  • Box model w Figmie
  • HTML i CSS dla nie-programisty
  • Wielkości, pozycja, wartości absolutne i relatywne
  • Design system
  • UI patterns
  • Responsywność – reguły skalowania
  • Komponenty w Figmie
  • Autolayout
  • Interakcje i animacje w Figmie
  • Eksport assetów
  • Udostępnianie projektu
  • Dobre praktyki
Trener
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.