Termin szkolenia
2024-06-14 (1 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
1090 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Joanna Burdek
17 lat doświadczenia w marketingu, od 10 prowadzi własny biznes, realizując projekty marketingowe. Dyplomowana strateżka, copywriterka, konsultant marketingowy, wykładowczyni Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie, Uniwersytetu Papieskiego, Uniwersytetu Merito.
Pracowała dla Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Multikino, Muzeum w Wilanowie, Woman in Technology, tworząc strategie marketingowe i brandingowe.
Autorka wielu artykułów w popularnym magazynie marketingowym Marketer+. Współautorka książki „NEUROCOPYWRITING – wydanej w 2024.
Prowadzi szkolenia: strategia marki, nowe trendy, brand purpose, digital detox oraz flagowe szkolenie neurocopywriting — pierwsze takie szkolenie w Polsce. Właścicielka Brand Useful — firmy doradczej, która dostarcza strategie marki, treści w modelu neurocopywritingowym, koordynuje marketing wybranych firm. Przez ostatnie 3 lata przeszkoliła ponad 1000 osób z neurocopywritingu, nowych trendów w marketingu, brand purpose zgodnie z dyrektywą ESG oraz strategii marki dla MŚP.

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 14 CZERWCA

Naucz się samodzielnie stworzyć brand purpose (wyższy cel marki) i działać w zgodzie z nim.

CZEGO NAUCZYSZ SIĘ PODCZAS SZKOLENIA

  • co to jest Brand Purpose i dlaczego jest potrzebny w Twojej firmie?
  • dyrektywa ESG Unii Europejskiej - dlaczego brand purpose jest teraz konieczny?
  • jakie są przykłady Brand Purpose
  • jak stworzyć samodzielnie Brand Purpose
  • jak wykorzystać Brand Purpose w Employer Brandingu
  • Jak sprawnie łączyć strategię marki z podejściem ESG oraz biznesowym, osiągając spójność i trwały rozwój?
  • Jak dzięki stworzeniu Brand Purpose firma może przyciągać inwestycje i kapitał?
  • jak zastosować Brand Purpose w pozycjonowaniu i marketingu
  • fakty i mity o Brand Purpose
  • czym mierzyć Brand Purpose

DLA KOGO SZKOLENIE?

  • Właściciel firmy – dowie się jak samodzielnie stworzyć brand purpose, jak go zmierzyć, pozna pola wykorzystania brand purpose.
  • Marketer - zyska wiedzę, jak stworzyć i gdzie wykorzystać brand purpose w komunikacji i strategii marki.
  • Pracownicy agencji reklamowych – otrzymają konkretną wiedzę, jak wykorzystać brand purpose w działaniach reklamowych

GŁÓWNE CELE SZKOLENIA

  • Nauczysz się samodzielnie tworzyć brand purpose.
  • Dowiesz się, jak marki wdrażają brand purpose w działaniach rekrutacyjnych, sprzedażowych i marketingowych.
  • Poznasz praktyczne przykłady zastosowania brand purpose oraz dowiesz się kiedy i po co warto go mieć, a kiedy nie.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Co to jest Brand Purpose

  • Definicja i przykłady Brand Purpose
  • Czym różni się Netflix od Nokii i Kodaka?

2. Jak stworzyć Brand Purpose

  • 3 checklisty Brand Purpose
  • Brand Purpose dla nowych firm
  • Brand Purpose dla istniejących firm

3. Po co Brand Purpose firmie?

  • Neuromarketingowe powody istnienia Brand Purpose
  • Brand Purpose a nowe trendy
  • Brand Purpose a ESG
  • Brand Purpose w Employer Branding
  • Brand Purpose w trudnych czasach - jak pomaga chronić się przed zmianami
  • Brand Purpose a pozycjonowanie i wyróżnik

4. Jak używać Brand Purpose w firmie

  • Komunikacja z udziałem Brand Purpose
  • Wskaźniki mierzenia Brand Purpose

5. Fakty i mity o Brand Purpose

  • Czym nie jest Brand Purpose
  • Kiedy go nie robić
  • Czym zastąpić Brand Purpose