Content marketing i SEO copywriting

SZKOLENIE ONLINE

  • Szkolenie online realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platformy ClickMeeting.com 
  • W trakcie szkolenia:
  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. 
  • przewidziane przerwy  

W trakcie szkolenia:

  • uczestnicy pod kierunkiem trenera będą tworzyć strategię content marketingową, ze szczególnym uwzględnieniem person odbiorców
  • praktycznie przećwiczą tworzenie treści do różnych kanałów komunikacji
  • dowiedzą się jak polepszyć widoczność strony firmowej w wyszukiwarce
  • będą analizować przygotowane treści i optymalizować je pod kątem nadania im odpowiedniej struktury i wykorzystania języka korzyści
  • będą ćwiczyć tworzenie tytułów i śródtytułów, prezentowanie liczb oraz redagowanie treści zgodnie zgodnie z najważniejszymi wymogami SEO oraz eyetrackingu
  • dowiedzą się jak używać języka perswazji oraz korzyści, aby skłonić odbiorców do oczekiwanego działania

Content marketing i SEO copywriting

Program szkolenia 

Dzień pierwszy

1. Dlaczego content naprawdę is king?

  • Od outbound do inbound marketingu - co działa a co już nie?
  • Jak (z)rozumieć content marketing
  • 5 kluczowych zasad content marketingu, bez których nie stworzysz dobrych treści

2. Strategia content marketingu krok po kroku

  • Dobór celów do potrzeb marki
  • Kanały komunikacji i model POEM
  • Persona, czyli kto jest odbiorcą komunikatów marketingowych
  • Czy treść ogranicza tylko wyobraźnia?
  • Harmonogram publikacji

3. Jak rozruszać kanały zewnętrzne? 

  • Własne kanały vs. kanały zewnętrzne
  • User Generated Content - czy to dla każdego?
  • Współpraca z influencerami 

4. Komunikacja marki w kanałach wewnętrznych

  • Storytelling to nie opowiadanie bajek
  • Algorytmy Google’a - jak mieć w nich sprzymierzeńców? 
  • Blog, e-mail marketing, podcast - co wybrać, a może wszystko? 

DZIEŃ 2

5. Najważniejsze zasady tworzenia treści do sieci

  • Podstawowe sposoby skanowania treści w internecie
  • Jak różnicować strukturę treści na ekrany komputerów i smartfony
  • Jak dbać o czytelność tekstów

7. SEO copywriting - jak pisać pod kątem wyszukiwarki

  • podstawowe zasady, co lubią algorytmy Google
  • znajdowanie właściwych fraz kluczowych, które polubią roboty Google
  • analiza słów kluczowych
  • tworzenie użytecznych i krótkich linków

6. Tytuł, śródtytuły i lead - jak je budować?

  • Zasady i schematy tworzenia tytułów, po których chce się przeczytać cały tekst
  • Co powinno znaleźć się w leadzie, aby powiedzieć wszystko co trzeba, ale nie więcej,
  • Śródtytuły - istota skanowania treści

7. Webwriting w codziennej praktyce content managera

  • Kondensacja treści - jak skracać, by zwiększyć jakość treści
  • Jakie dane eksponować, a z których lepiej zrezygnować
  • Język korzyści - czy sprawdzi się tylko w treściach sprzedażowych? 
Termin szkolenia
2022-03-03 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1350 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager.