Termin szkolenia
2024-11-26 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1650 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Ekspertka i konsultantka z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w komunikacji biznesowej, marketingowej i content marketingu. Autorka dwóch cenionych książek: „Content marketing. Od strategii do efektów” (2020), która stała się bestsellerem w wydawnictwie Onepress, oraz „Marketing wartości”. Prowadzi szkolenia z zakresu content marketingu, copywritingu i social mediów, łącząc praktyczną wiedzę z doświadczeniem zdobytym w różnych branżach.
Jest wykładowczynią akademicką i certyfikowaną trenerką, współpracującą z prestiżowymi uczelniami, takimi jak Collegium Civitas oraz Uniwersytet SWPS, gdzie prowadzi zajęcia z marketingu, CSR-u oraz nowych mediów. Jej publikacje pojawiały się na łamach takich mediów jak Polska The Times, Socialpress.pl, Brief, gdzie pełniła także rolę zastępczyni redaktora naczelnego, oraz Marketer+, gdzie była redaktorem prowadzącym.
Prelegentka na wielu branżowych wydarzeniach, w tym FORUM IAB, Marketing Progress i Kongres Online Marketing, gdzie dzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej komunikacji, marketingu oraz budowania strategii content marketingowych. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia z efektywnej komunikacji w biznesie, copywritingu sprzedażowego, content marketingu, budowy obecności firmowej i osobistej na LinkedIn, employer advocacy oraz zarządzania różnorodnością, pomagając firmom skutecznie komunikować i budować silne marki.
SZKOLENIE ONLINE, 26-27 listopada
Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.
Kto wybiera nasze szkolenie?
- Pracownicy działów marketingu, promocji i komunikacji w firmach
- Osoby zarządzający treścią stronami www
- Pracownicy agencji, reklamowych, content marketingowych i SEO
- Blogerzy, dziennikarze
- Freelancerzy specjalizujący się w copywritingu, marketingu i pozycjonowaniu stron www
W trakcie szkolenia:
- uczestnicy będą tworzyć strategię content marketingową, ze szczególnym uwzględnieniem person odbiorców
- praktycznie przećwiczą tworzenie treści do różnych kanałów komunikacji
- dowiedzą się, jak polepszyć widoczność strony firmowej w wyszukiwarce
- będą analizować treści i optymalizować je - budować strukturę przekazu i wykorzystywać język korzyści
- będą ćwiczyć tworzenie tytułów i śródtytułów, prezentowanie liczb oraz redagowania contentu zgodnie z zasadami SEO i eyetrackingu
- dowiedzą się jak używać języka perswazji i korzyści, aby skłonić odbiorców do pożądanego działania
PROGRAM SZKOLENIA
1. Content marketing - zwiększ ruch na stronie, sprzedawaj więcej
- Różnice między outbound i inbound marketingiem
- Dlaczego warto? Content marketing kosztuje o 60% mniej niż outbound marketing, generując średnio 3x więcej leadów
- Co działa w content marketingu?
- 5 kluczowych zasad content marketingu, bez których nie stworzysz dobrych treści
- Długotrwałe korzyści z content marketingu: raz napisana treść generuje ruch przez kilka lat
2. Planowanie działań content marketingu
- Jak napisać dokładnie to, czego oczekuje klient?
- Kanały komunikacji i model POEM
- Buyer Persona i User Experience (UX)
- Czy treść ogranicza tylko wyobraźnia?
- Harmonogram publikacji, miejsca publikacji
3. Komunikacja firmy we własnych kanałach: www, blog, podcast
- Storytelling to nie opowiadanie bajek
- Co klient chce wiedzieć o Twojej firmie i usługach
- Algorytmy Google’a - jak mieć w nich sprzymierzeńców?
- Blog, e-mail marketing, poradniki, podcast - co wybrać, a może wszystko?
4. Jak wykorzystać AI, sztuczną inteligencje w content marketingu?
- Jak używać ChatGPTw pisaniu tekstów, analizie danych, optymalizacji fraz kluczowych
- Możliwości ChatGPT, przydatne opcje i funkcje
- Interfejs oraz rodzaje komend / promptów
- Pomocne wtyczki do ChatGPT
- Zagrożenia i etyka współpracy z ChatGPT
5. Jak pisać w social mediach?
- Własne kanały vs. kanały zewnętrzne
- Komunikacja w social mediach - gdzie i jak pisać?
- User Generated Content - czy to dla każdego?
- Współpraca z influencerami
6. Najważniejsze zasady tworzenia treści do internetu
- Podstawowe sposoby skanowania treści w internecie
- Jak różnicować strukturę treści na ekrany komputerów i smartfony
- Jak dbać o czytelność tekstów
7. SEO copywriting - jak pisać pod kątem wyszukiwarki
- Podstawowe zasady, szukanie słów i fraz kluczowych, które polubią roboty Google
- Jak używać słów kluczowych
- Analiza słów kluczowych, optymalizacja nagłówka
- Tworzenie użytecznych i krótkich linków
- Najczęściej popełniane błędy w SEO copywritingu
8. Webwriting - nagłówki, śródtytuły i lead - jak je budować?
- Jak skanowane są treści w internecie?
- Zasady i schematy tworzenia nagłówków, po których chce się przeczytać cały tekst
- Co powinno znaleźć się w leadzie, aby powiedzieć wszystko co trzeba
- Struktura treści - śródtytuły, wypunktowania, podpisy pod grafikami itp.
9. Psychologia content marketingu
- Jak działać na emocje? Jak skutecznie przyciągnąć uwagę?
- Język korzyści - czy sprawdzi się tylko w treściach sprzedażowych?
- Kondensacja treści - jak skracać, by zwiększyć jakość treści
- Jakie dane eksponować, a z których lepiej zrezygnować
Jeśli Twoje szkolenie będzie współfinansowane ze środków publicznych, wpisz taką informację w punkcie UWAGI w formularzu zamówienia na dole strony oraz pobierz oświadczenie dostępne TUTAJ
Wypełnij je, zeskanuj i wyślij do nas na adres: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZOBACZ:
Szkolenia E-marketing i E-commerce
Szkolenia Social Media
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Ekspertka i konsultantka z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w komunikacji biznesowej, marketingowej i content marketingu. Autorka dwóch cenionych książek: „Content marketing. Od strategii do efektów” (2020), która stała się bestsellerem w wydawnictwie Onepress, oraz „Marketing wartości”. Prowadzi szkolenia z zakresu content marketingu, copywritingu i social mediów, łącząc praktyczną wiedzę z doświadczeniem zdobytym w różnych branżach.
Jest wykładowczynią akademicką i certyfikowaną trenerką, współpracującą z prestiżowymi uczelniami, takimi jak Collegium Civitas oraz Uniwersytet SWPS, gdzie prowadzi zajęcia z marketingu, CSR-u oraz nowych mediów. Jej publikacje pojawiały się na łamach takich mediów jak Polska The Times, Socialpress.pl, Brief, gdzie pełniła także rolę zastępczyni redaktora naczelnego, oraz Marketer+, gdzie była redaktorem prowadzącym.
Prelegentka na wielu branżowych wydarzeniach, w tym FORUM IAB, Marketing Progress i Kongres Online Marketing, gdzie dzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej komunikacji, marketingu oraz budowania strategii content marketingowych. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia z efektywnej komunikacji w biznesie, copywritingu sprzedażowego, content marketingu, budowy obecności firmowej i osobistej na LinkedIn, employer advocacy oraz zarządzania różnorodnością, pomagając firmom skutecznie komunikować i budować silne marki.