Termin szkolenia
2024-11-26 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1650 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Ekspertka i konsultantka z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w komunikacji biznesowej, marketingowej i content marketingu. Autorka dwóch cenionych książek: „Content marketing. Od strategii do efektów” (2020), która stała się bestsellerem w wydawnictwie Onepress, oraz „Marketing wartości”. Prowadzi szkolenia z zakresu content marketingu, copywritingu i social mediów, łącząc praktyczną wiedzę z doświadczeniem zdobytym w różnych branżach. Jest wykładowczynią akademicką i certyfikowaną trenerką, współpracującą z prestiżowymi uczelniami, takimi jak Collegium Civitas oraz Uniwersytet SWPS, gdzie prowadzi zajęcia z marketingu, CSR-u oraz nowych mediów. Jej publikacje pojawiały się na łamach takich mediów jak Polska The Times, Socialpress.pl, Brief, gdzie pełniła także rolę zastępczyni redaktora naczelnego, oraz Marketer+, gdzie była redaktorem prowadzącym. Prelegentka na wielu branżowych wydarzeniach, w tym FORUM IAB, Marketing Progress i Kongres Online Marketing, gdzie dzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej komunikacji, marketingu oraz budowania strategii content marketingowych. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia z efektywnej komunikacji w biznesie, copywritingu sprzedażowego, content marketingu, budowy obecności firmowej i osobistej na LinkedIn, employer advocacy oraz zarządzania różnorodnością, pomagając firmom skutecznie komunikować i budować silne marki.

SZKOLENIE ONLINE, 26-27 listopada

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

Kto wybiera nasze szkolenie?

  • Pracownicy działów marketingu, promocji i komunikacji w firmach
  • Osoby zarządzający treścią stronami www
  • Pracownicy agencji, reklamowych, content marketingowych i SEO 
  • Blogerzy, dziennikarze  
  • Freelancerzy specjalizujący się w copywritingu, marketingu i pozycjonowaniu stron www

W trakcie szkolenia:

  • uczestnicy będą tworzyć strategię content marketingową, ze szczególnym uwzględnieniem person odbiorców
  • praktycznie przećwiczą tworzenie treści do różnych kanałów komunikacji
  • dowiedzą się, jak polepszyć widoczność strony firmowej w wyszukiwarce
  • będą analizować treści i optymalizować je - budować strukturę przekazu i wykorzystywać język korzyści
  • będą ćwiczyć tworzenie tytułów i śródtytułów, prezentowanie liczb oraz redagowania contentu zgodnie z zasadami SEO i eyetrackingu
  • dowiedzą się jak używać języka perswazji i korzyści, aby skłonić odbiorców do pożądanego działania

PROGRAM SZKOLENIA

1. Content marketing - zwiększ ruch na stronie, sprzedawaj więcej

  • Różnice między outbound i inbound marketingiem
  • Dlaczego warto? Content marketing kosztuje o 60% mniej niż outbound marketing, generując średnio 3x więcej leadów
  • Co działa w content marketingu?
  • 5 kluczowych zasad content marketingu, bez których nie stworzysz dobrych treści
  • Długotrwałe korzyści z content marketingu: raz napisana treść generuje ruch przez kilka lat 

2. Planowanie działań content marketingu

  • Jak napisać dokładnie to, czego oczekuje klient?
  • Kanały komunikacji i model POEM
  • Buyer Persona i User Experience (UX)
  • Czy treść ogranicza tylko wyobraźnia?
  • Harmonogram publikacji, miejsca publikacji

3. Komunikacja firmy we własnych kanałach: www, blog, podcast

  • Storytelling to nie opowiadanie bajek
  • Co klient chce wiedzieć o Twojej firmie i usługach
  • Algorytmy Google’a - jak mieć w nich sprzymierzeńców? 
  • Blog, e-mail marketing, poradniki, podcast - co wybrać, a może wszystko? 

4. Jak wykorzystać AI, sztuczną inteligencje w content marketingu?

  • Jak używać ChatGPTw pisaniu tekstów, analizie danych, optymalizacji fraz kluczowych
  • Możliwości  ChatGPT, przydatne opcje i funkcje
  • Interfejs oraz rodzaje komend / promptów
  • Pomocne wtyczki do ChatGPT
  • Zagrożenia i etyka współpracy z ChatGPT

5.  Jak pisać w social mediach?

  • Własne kanały vs. kanały zewnętrzne
  • Komunikacja w social mediach - gdzie i jak pisać?
  • User Generated Content - czy to dla każdego?
  • Współpraca z influencerami 

6. Najważniejsze zasady tworzenia treści do internetu

  • Podstawowe sposoby skanowania treści w internecie
  • Jak różnicować strukturę treści na ekrany komputerów i smartfony
  • Jak dbać o czytelność tekstów

7. SEO copywriting - jak pisać pod kątem wyszukiwarki

  • Podstawowe zasady, szukanie słów i fraz kluczowych, które polubią roboty Google
  • Jak używać słów kluczowych
  • Analiza słów kluczowych, optymalizacja nagłówka
  • Tworzenie użytecznych i krótkich linków
  • Najczęściej popełniane błędy w SEO copywritingu

8. Webwriting - nagłówki, śródtytuły i lead - jak je budować?

  • Jak skanowane są treści w internecie?
  • Zasady i schematy tworzenia nagłówków, po których chce się przeczytać cały tekst
  • Co powinno znaleźć się w leadzie, aby powiedzieć wszystko co trzeba
  • Struktura treści - śródtytuły, wypunktowania, podpisy pod grafikami itp.

9. Psychologia content marketingu

  • Jak działać na emocje? Jak skutecznie przyciągnąć uwagę?
  • Język korzyści - czy sprawdzi się tylko w treściach sprzedażowych? 
  • Kondensacja treści - jak skracać, by zwiększyć jakość treści
  • Jakie dane eksponować, a z których lepiej zrezygnować

Jeśli Twoje szkolenie będzie współfinansowane ze środków publicznych, wpisz taką informację w punkcie UWAGI w formularzu zamówienia na dole strony oraz pobierz oświadczenie dostępne TUTAJ
Wypełnij je, zeskanuj i wyślij do nas na adres: kontakt@szkoleniaatrium.pl

ZOBACZ:

Szkolenia E-marketing i E-commerce
Szkolenia Social Media

Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Ekspertka i konsultantka z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w komunikacji biznesowej, marketingowej i content marketingu. Autorka dwóch cenionych książek: „Content marketing. Od strategii do efektów” (2020), która stała się bestsellerem w wydawnictwie Onepress, oraz „Marketing wartości”. Prowadzi szkolenia z zakresu content marketingu, copywritingu i social mediów, łącząc praktyczną wiedzę z doświadczeniem zdobytym w różnych branżach. Jest wykładowczynią akademicką i certyfikowaną trenerką, współpracującą z prestiżowymi uczelniami, takimi jak Collegium Civitas oraz Uniwersytet SWPS, gdzie prowadzi zajęcia z marketingu, CSR-u oraz nowych mediów. Jej publikacje pojawiały się na łamach takich mediów jak Polska The Times, Socialpress.pl, Brief, gdzie pełniła także rolę zastępczyni redaktora naczelnego, oraz Marketer+, gdzie była redaktorem prowadzącym. Prelegentka na wielu branżowych wydarzeniach, w tym FORUM IAB, Marketing Progress i Kongres Online Marketing, gdzie dzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej komunikacji, marketingu oraz budowania strategii content marketingowych. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia z efektywnej komunikacji w biznesie, copywritingu sprzedażowego, content marketingu, budowy obecności firmowej i osobistej na LinkedIn, employer advocacy oraz zarządzania różnorodnością, pomagając firmom skutecznie komunikować i budować silne marki.