Termin szkolenia
2024-11-26 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1550 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Adam Kępka
Trener szkolenia Excel dla działów marketingu i sprzedaży. Wieloletni kierownik zespołów analiz, prognoz i wycen w Oriflame Poland. Trener i koordynator szkoleń z zakresu MS Excel na każdym poziomie od podstawowego do zaawansowanych. Doświadczny zarówno w pracy w działach marketingu (Oriflame), ale również sprzedaży (JTI Polska) jak i logistyki (P&G Prestige Products). Odpowiedzialny za optymalizację i automatyzację niezliczonych raportów oraz wdrażanie systemów planistycznych i prognostycznych. Absolwent Ekonomii oraz Informatyki i Ekonometrii. Prowadzi szkolenia z MS Excel zarówno otwarte w formie online, jak i zamknięte w siedzibie klientów w całej Polsce lub też dedykowane w formie online, zależnie od życzenia klienta.
SZKOLENIE ONLINE, 26-27 listopada
Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami.
FORMA SZKOLENIA:
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej
- Uczestnicy skupiają się najpierw na zdefiniowaniu problemu do rozwiązania, a następnie na dobraniu odpowiedniego narzędzia i umiejętnym jego zastosowaniu.
- Dzięki temu Uczestnicy ukończą szkolenie nie tylko z wiedzą o tym, jakie są możliwości Excela, ale przede wszystkim o tym, jak te narzędzia wykorzystywać do optymalizacji swojej codziennej pracy.
- Szkolenie będzie oparte na plikach używanych w działach marketingu, jak również sprzedaży
DLA KOGO?
Szkolenie przeznaczone dla osób z podstawową znajomością Excela oraz osób średniozaawansowanych, które chcą ukierunkować swoją dotychczasową wiedzę na wykorzystanie jej w marketingu, analizach i raportach marketingowych.
Narzędzia i funkcje Ms Excel uczestnik szkolenia pozna na przykładach:
- obliczania wielkości obrotu, zysku, marży, narzutu, kosztów
- tworzenia budżetu kampanii marketingowej oraz analizy kosztów
- analizy rentowności
- analizy badań prowadzonych wśród klientów
- graficznej prezentacji wyników marketingowych i sprzedażowych
- optymalizacji kosztów kampanii
- prognozowania wielkości sprzedaży
- rachunku marżowego
- konsolidowania danych dot. kampanii reklamowej
- importu danych z zewnętrznych źródeł
- tworzenia analiz i kalkulacji, analizy ABC-XYZ
- graficznej prezentacji wyników sprzedażowych
- optymalizacji kosztów sprzedaży i wielkości zamówień
- prognozowania wielkości sprzedaży
- analizy dużych zbiorów danych sprzedażowych
- konsolidowania danych sprzedażowych
- importu danych z zewnętrznych źródeł
PROGRAM SZKOLENIA EXCEL DLA DZIAŁÓW MARKETINGU I SPRZEDAŻY
1. Wprowadzanie różnego typu funkcji:
- Funkcje logiczne
- Funkcje statystyczne
- Funkcje matematyczne
- Funkcje daty/godziny
- Funkcje informacyjne
- Funkcje wyszukiwania
- Funkcje tekstowe
2. Obsługa błędów
3. Formatowanie warunkowe:
- Reguły wyróżniania komórek
- Oznaczanie kolumn za pomocą skali kolorów, ikon oraz pasków danych
- Tworzenie własnych formuł dla formatowania warunkowego
4. Praca z tabelami
- Tworzenie tabel
- Formatowanie tabel
- Automatyczna aktualizacja tabel
- Tworzenie formuł w tabelach
5. Praca z wieloma arkuszami i skoroszytami
- Tworzenie połączeń (w tym odwołania względne i bezwzględne)
- Konsolidacja danych
6. Poprawność danych
7. Wypełnianie błyskawiczne
8. Sortowanie i filtrowanie danych
- Sortowanie i filtrowanie według wielu kryteriów
- Filtrowanie zaawansowane
- Fragmentatory
9. Tabele przestawne
- Tworzenie i aktualizacja danych
- Modyfikowanie
- Zmiana sposobu podsumowywania danych
- Grupowanie danych
- Pola i elementy obliczeniowe
10. Wykresy przestawne
11. Wykresy jako narzędzie prezentacji danych
- Dobór typu wykresu do danych
- Wstawianie wykresu
- Modyfikowanie danych na wykresie i formatowanie wykresu
- Wykresy z dwoma osiami
- Wykresy zaawansowane
12. Narzędzia do optymalizacji
- Szukaj wyniku
- Solver
13. Import danych
14. Makra
- Rejestracja makr
- Uruchamianie makr
Trener
Adam Kępka
Trener szkolenia Excel dla działów marketingu i sprzedaży. Wieloletni kierownik zespołów analiz, prognoz i wycen w Oriflame Poland. Trener i koordynator szkoleń z zakresu MS Excel na każdym poziomie od podstawowego do zaawansowanych. Doświadczny zarówno w pracy w działach marketingu (Oriflame), ale również sprzedaży (JTI Polska) jak i logistyki (P&G Prestige Products). Odpowiedzialny za optymalizację i automatyzację niezliczonych raportów oraz wdrażanie systemów planistycznych i prognostycznych. Absolwent Ekonomii oraz Informatyki i Ekonometrii. Prowadzi szkolenia z MS Excel zarówno otwarte w formie online, jak i zamknięte w siedzibie klientów w całej Polsce lub też dedykowane w formie online, zależnie od życzenia klienta.