Termin szkolenia
2024-10-16 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
2250 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Alicja Ortynecka
Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. Dyrektor zarządzający międzynarodowej agencji sonic brandingowej TommyZee&Co obsługującej największe światowe marki m.in.: Nike, UBS, Phillips. Właściciel autorskiego butiku z kreatywnymi rozwiązaniami brandingowymi. Manager związany z czołowymi biurami projektowymi i agencjami strategicznymi. Wykładowca akademicki kursów marketingowych dla studentów zagranicznych oraz polskich. Trener biznesowy w Akademii Marketingu Atrium, Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu. Tworzy koncepty kreatywne oraz strategie marek, komunikacji, identyfikacji wizualnej, strategie marketingowe dla marek produktowych i usługowych. Szkoliła managerów marketingu m.in. z takich firm jak: dr Irena Eris, CDProjektRed, Tefal, Gazeta. pl, Agora, Krups, PZU, Santander Consumer Bank, MaxFliz, a także przedstawicieli administracji publicznej z m.in.: Kancelarii Premiera, Ministerstwa Sprawiedliwości czy Urzędu Miasta Warszawy. Dotychczas pracowała dla ponad 150 klientów z 15 różnych branż z Polski i świata. Prezes Zarządu Fundacji Wise Future University, organizacji mającej na celu wprowadzenie psychoedukacji do szkół w Polsce.

SZKOLENIE ONLINE, 16-17 października

ZAPEWNIAMY OBIADY I PRZERWY KAWOWE 

Uczestnicy szkolenia krok po kroku przejdą przez proces projektowania komunikacji marki i poznają zestaw działań oraz metod, potrzebnych, aby to zrobić. Zdobywając kompleksową wiedzę na podstawie autentycznych case studies oraz ćwiczeń warsztatowych, wykonując zadania i przygotowując koncepcje do użycia w swojej pracy / swoim biznesie.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Recepta na strategię, która osiąga rezultaty

  • Jak przejść od strategii marketingowej do kampanii?
  • Które narzędzia komunikacji marki są najlepsze?
  • Wyznaczanie celów strategicznych, taktycznych i operacyjnych
  • Jakie stosować wskaźniki, aby zweryfikować osiąganie wyznaczonych celów?

2.  Analiza marki i 8 praktycznych narzędzi służących analizie marki:

  • modelu biznesowego
  • problemów i rozwiązań
  • otoczenia rynkowego i konkurencji
  • odbiorców
  • identyfikacji wizualnej i komunikowanych wartości
  • portfela produktowego
  • strategicznego wariantu marki
  • pozycjonowania marki

3. Opracowanie wyróżniającego DNA marki

  • Unikalne pozycjonowanie marki pod kątem propozycji wartości, komunikacji oraz identyfikacji
  • Tożsamość marki - 4 praktyczne modele 
  • Tone of voice, naming marki, produktów, claim, hasła, język użytkowy
  • Identyfikacja wizualna marki: styl i klimat marki, podstawowe elementy identyfikacji wizualnej,
    wytyczne do opracowywania spójnych materiałów wizerunkowych i promocyjnych

4. Projektowanie komunikacji marketingowej

  • Customer Journey Mapping - projektujemy obecność marki w każdym punkcie styku
  • Strategia promocyjna  na jednej  karcie  
  • Projektowanie lejka sprzedażowego
  • Sposoby na spójność przekazu reklamowego i dotarcie do 97% rynku

5. Złote zasady tworzenia najlepszych strategii i kampanii marketingowych

  • 6 elementów przekazu reklamowego - czy znasz je wszystkie?
  • 10 sposobów na maksymalizację kreacji
  • 8 tricków na maksymalizację możliwości formatu
  • Najciekawsze i warte zastosowania zasady psychologii reklamy

6.  Rodzaje kampanii marketingowych zależnie od celu:

  • Kampania wzmacniająca emocjonalny związek z marką
  • Kampania odświeżająca wizerunek marki z celem dotarcia do nowych grup docelowych
  • Kampania mająca na celu zwiększenie ekspozycji marki mimo mniejszych możliwości finansowych niż konkurent
  • Kampania mająca na celu zaistnienie na rynku z nowym produktem
  • Dwie skuteczne strategie reklamowe wyznaczające nowe trendy w marketingu

7. Tworzenie własnej kampanii promocyjnej krok po kroku w oparciu o 7 kluczowych elementów

8. Sesja pytań i odpowiedzi

Może Cię również zainteresować to szkolenie:

Psychologia zachowań konsumenckich. Tajniki motywacji i preferencji klienta

Trener
Alicja Ortynecka
Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. Dyrektor zarządzający międzynarodowej agencji sonic brandingowej TommyZee&Co obsługującej największe światowe marki m.in.: Nike, UBS, Phillips. Właściciel autorskiego butiku z kreatywnymi rozwiązaniami brandingowymi. Manager związany z czołowymi biurami projektowymi i agencjami strategicznymi. Wykładowca akademicki kursów marketingowych dla studentów zagranicznych oraz polskich. Trener biznesowy w Akademii Marketingu Atrium, Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu. Tworzy koncepty kreatywne oraz strategie marek, komunikacji, identyfikacji wizualnej, strategie marketingowe dla marek produktowych i usługowych. Szkoliła managerów marketingu m.in. z takich firm jak: dr Irena Eris, CDProjektRed, Tefal, Gazeta. pl, Agora, Krups, PZU, Santander Consumer Bank, MaxFliz, a także przedstawicieli administracji publicznej z m.in.: Kancelarii Premiera, Ministerstwa Sprawiedliwości czy Urzędu Miasta Warszawy. Dotychczas pracowała dla ponad 150 klientów z 15 różnych branż z Polski i świata. Prezes Zarządu Fundacji Wise Future University, organizacji mającej na celu wprowadzenie psychoedukacji do szkół w Polsce.