Zarządzanie marką i komunikacja marketingowa

SZKOLENIE ONLINE

NAJBLIŻSZY TERMIN: 23-24.11.2023 r. Cena: 1790 zł netto + 23% VAT 

Uczestnicy szkolenia krok po kroku przejdą przez proces projektowania strategii marki, zdobywając kompleksową wiedzę na podstawie autentycznych case studies oraz ćwiczeń warsztatowych, wykonując zadania i przygotowując koncepcje do użycia w swojej pracy / swoim biznesie.

Program szkolenia

1. Recepta na strategię, która osiąga rezultaty

  • Jak przejść od strategii do kampanii?
  • Które narzędzia komunikacji marki są najlepsze?
  • Wyznaczanie celów strategicznych, taktycznych i operacyjnych
  • Jakie stosować wskaźniki, aby zweryfikować osiąganie wyznaczonych celów?

2.  Analiza marki i 8 praktycznych narzędzi służących analizie marki:

  • modelu biznesowego
  • problemów i rozwiązań
  • otoczenia rynkowego i konkurencji
  • odbiorców
  • identyfikacji wizualnej i komunikowanych wartości
  • portfela produktowego
  • strategicznego wariantu marki
  • pozycjonowania marki

3. Opracowanie wyróżniającego DNA marki

  • Unikalne pozycjonowanie marki pod kątem propozycji wartości, komunikacji oraz identyfikacji
  • Tożsamość marki - 4 praktyczne modele 
  • Tone of voice, naming marki, produktów, claim, hasła, język użytkowy
  • Identyfikacja wizualna marki: styl i klimat marki, podstawowe elementy identyfikacji wizualnej,
    wytyczne do opracowywania spójnych materiałów wizerunkowych i promocyjnych

4. Projektowanie komunikacji marketingowej dla marki 

  • Customer Journey Mapping - projektujemy obecność marki w każdym punkcie styku
  • Strategia promocyjna  na jednej  karcie  
  • Projektowanie lejka sprzedażowego
  • Sposoby na spójność przekazu reklamowego i dotarcie do 97% rynku

5. Złote zasady tworzenia najlepszych kampanii promocyjnych

  • 6 elementów przekazu reklamowego - czy znasz je wszystkie?
  • 10 sposobów na maksymalizację kreacji
  • 8 tricków na maksymalizację możliwości formatu
  • Najciekawsze i warte zastosowania zasady psychologii reklamy

6.  Rodzaje kampanii promocyjnych zależnie od celu:

  • Kampania wzmacniająca emocjonalny związek z marką
  • Kampania odświeżająca wizerunek marki z celem dotarcia do nowych grup docelowych
  • Kampania mająca na celu zwiększenie ekspozycji marki mimo mniejszych możliwości finansowych niż konkurent
  • Kampania mająca na celu zaistnienie na rynku z nowym produktem
  • Dwie skuteczne strategie reklamowe wyznaczające nowe trendy w marketingu

7. Tworzenie własnej kampanii promocyjnej krok po kroku w oparciu o 7 kluczowych elementów

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

Termin szkolenia
2023-11-23 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1790 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
RABATY
Udzielamy 5% rabatu przy zamówieniu szkolenia dla 2 osób, 10% przy zamówieniu dla 3 lub więcej osób.
REJESTRACJA
Zamów szkolenie teraz. Fakturę możesz opłacić przed lub po szkoleniu. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Szkolenie In-Company? Zapytaj o ofertę
Trener
Alicja Ortynecka
Socjolożka z dyplomem University College Dublin, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania projektami. Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 10-letnim doświadczeniem zawodowym. Dyrektor zarządzający międzynarodowej agencji TommyZee&Co obsługującej największe światowe marki m.in.: Nike, UBS, Phillips. Właściciel autorskiego butiku z kreatywnymi rozwiązaniami brandingowymi. Manager związany z czołowymi biurami projektowymi i agencjami strategicznymi. Wykładowca akademicki kursów marketingowych dla studentów zagranicznych oraz polskich. Na co dzień tworzy koncepty kreatywne oraz strategie marek, komunikacji, identyfikacji wizualnej, strategie marketingowe dla startupów, marek produktowych, usługowych oraz korporacyjnych. Dotychczas pracowała dla ponad 100 klientów z 15 różnych branż z Polski i świata.