Kampanie reklamowe i komunikacja marki

SZKOLENIE ONLINE

  • Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platformy ClickMeeting.com.
  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza, ćwiczenia oraz aktualne case'y. 
  • przewidziane przerwy  

Jak promują się najlepsi?

Tworzą klarowną strategię, której wynikiem są planowo i systematycznie realizowane działania reklamowe. Jak opracować skuteczną strategię działań reklamowych? Poznaj składniki, z których buduje się strategie i kampanie promocyjne wygrywające konkursy, podbijające serca konsumentów i szturmem zdobywające rynki! Uczestnicy szkolenia krok po kroku przejdą przez proces projektowania strategii, zdobywając kompleksową wiedzę na podstawie autentycznych case studies oraz ćwiczeń warsztatowych. 

Program szkolenia: Kampanie reklamowe i komunikacja marki

1. Recepta na strategię, która osiąga rezultaty

  • Jak przejść od strategii do kampanii?
  • Które narzędzia komunikacji marki są najlepsze?
  • Wyznaczanie celów strategicznych, taktycznych i operacyjnych
  • Jakie stosować wskaźniki, aby zweryfikować osiąganie wyznaczonych celów?

2.  Diagnoza marki

Poznaj 8 praktycznych narzędzi służących analizie:

  • modelu biznesowego, 
  • problemów i rozwiązań,
  • otoczenia rynkowego i konkurencji
  • odbiorców, 
  • identyfikacji wizualnej i komunikowanych wartości,
  • portfela produktowego,
  • strategicznego wariantu marki,
  • pozycjonowania marki.

3. Opracowanie wyróżniającego DNA marki

  • Unikalne pozycjonowanie marki pod kątem propozycji wartości, komunikacji oraz identyfikacji
  • Tożsamość marki - 4 praktyczne modele 
  • Tone of voice, naming marki, produktów, claim, hasła, język użytkowy
  • Język wizualny: styl i klimat marki, podstawowe elementy identyfikacji wizualnej,
    wytyczne do opracowywania spójnych materiałów wizerunkowych i promocyjnych

4. Projektowanie komunikacji marki 

  • Customer Journey Mapping - projektujemy obecność marki w każdym punkcie styku
  • Strategia promocyjna  na jednej  karcie  
  • Projektowanie lejka sprzedażowego
  • Sposoby na spójność przekazu reklamowego i dotarcie do 97% rynku

5. Złote zasady tworzenia najlepszych reklam

  • 6 elementów przekazu reklamowego - czy znasz je wszystkie?
  • 10 sposobów na maksymalizację kreacji
  • 8 tricków na maksymalizację możliwości formatu
  • Najciekawsze i warte zastosowania zasady psychologii reklamy

6.  Siedem mistrzowskich realizacji reklamowych marek

Blok w charakterze sesji inspiracyjnej składającej się z case studies 7 modeli strategii promocyjnych. 

  • Kampania wzmacniająca emocjonalny związek z marką
  • Kampania odświeżająca wizerunek marki z celem dotarcia do nowych grup docelowych
  • Kampania mająca na celu zwiększenie ekspozycji marki w strategicznym okresie mimo mniejszych możliwości finansowych niż konkurent
  • Kampania mająca na celu zaistnienie na rynku z innowacyjnym produktem
  • Dwie skuteczne strategie reklamowe wyznaczające nowe trendy w marketingu

7. Tworzenie własnej kampanii promocyjnej krok po kroku w oparciu o 7 kluczowych elementów

Termin szkolenia
2022-06-06 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1450 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Zarejestruj się teraz. Fakturę do opłacenia dostaniesz przed szkoleniem. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Alicja Ortynecka
Socjolożka z dyplomem University College Dublin, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania projektami. Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 10-letnim doświadczeniem zawodowym. Dyrektor zarządzający międzynarodowej agencji TommyZee&Co obsługującej największe światowe marki m.in.: Nike, UBS, Phillips. Właściciel autorskiego butiku z kreatywnymi rozwiązaniami brandingowymi Neki. Manager związany z czołowymi biurami projektowymi i agencjami strategicznymi. Wykładowca akademicki kursów marketingowych dla studentów zagranicznych oraz polskich. Na co dzień tworzy koncepty kreatywne oraz strategie marek, komunikacji, identyfikacji wizualnej, strategie marketingowe dla startupów, marek produktowych, usługowych oraz korporacyjnych. Dotychczas pracowała dla ponad 100 klientów z 15 różnych branż z Polski i świata.