Komunikacja inkluzywna w Twojej firmie

SZKOLENIE ONLINE

  • Realizowane przez ClickMeeting.com (platforma podobna do Zoom)
  • Forma: warsztat, ćwiczenia praktyczne, praca w pokojach i indywidualna
  • Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami
  • Termin: 20 listopada (1 dzień)

Korzyści ze szkolenia:

  • Świadomość Inkluzywności: Szkolenie pozwoli uczestnikom zrozumieć znaczenie i korzyści płynące z komunikacji inkluzyjnej w biznesie. 
  • Eliminacja Stereotypów i Uprzedzeń: Szkolenie pomoże identyfikować stereotypy i uprzedzenia, które mogą wpływać na komunikację i marketing. To kluczowy krok w kierunku tworzenia bardziej otoczenia pracy wolnego od dyskryminacji.
  • Język Inkluzywny: Uczestnicy otrzymają narzędzia do stosowania języka uwzględniającego różnorodność, co może poprawić skuteczność komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy. Praktyczne ćwiczenia pomogą w praktycznym stosowaniu tych zasad.
  • Rozwinięcie Umiejętności Praktycznych: Szkolenie dostarczy przykładów udanych i nieudanych kampanii marketingowych, które uwzględniają różnorodność, umożliwi praktyczne ćwiczenia, które pomogą uczestnikom w tworzeniu inkluzywnych treści i komunikatów. Uczestnicy będą mogli zidentyfikować potrzeby różnych grup odbiorców i nauczą się tworzyć bardziej inkluzywne strategie marketingowe.

PROGRAM SZKOLENIA: Komunikacja inkluzywna w Twojej firmie

1. Wprowadzenie

  • Wprowadzenie do tematu, stworzenie kontraktu i wzajemne poznanie się

2. Różnorodność, Równość, Inkluzywność

  • Znaczenie inkluzywności w komunikacji i marketingu.
  • Przedstawienie podstawowych pojęć i definicji związanych z inkluzywnością.
  • Omówienie różnych aspektów różnorodności, takich jak:
    wiek, płeć, etniczność, orientacja seksualna, niepełnosprawność itp. wraz z przykładami komunikacji
  • Identyfikacja stereotypów i uprzedzeń

3. Język Inkluzywny

  • Omówienie zasad stosowania języka, który uwzględnia różnorodność i unika wykluczających wyrażeń.
  • Przedstawienie neutralnych sformułowań i form gramatycznych.
  • Praktyczne ćwiczenia w tworzeniu inkluzywnych sformułowań i unikaniu stereotypów językowych.

4. Inkluzywne strategie marketingowe

  • Przedstawienie przykładów udanych i nieudanych kampanii i działań marketingowych uwzględniających różnorodność.
  • Identyfikowane  potrzeb różnych grup odbiorców i tworzenia inkluzywnych strategii.
  • Pinkwashing i inne odcienie marketingu

5. Zakończenie szkolenia

  • Podsumowanie i wnioski
Termin szkolenia
2023-11-20 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
790 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Warszawa - ul. Wspólna 56, Warszawa lub Al. Jerozolimskie 132 (dokładna lokalizacja zostanie podana na 7 dni przed szkoleniem).
RABATY
Udzielamy 5% rabatu przy zamówieniu szkolenia dla 2 osób, 10% przy zamówieniu dla 3 lub więcej osób.
REJESTRACJA
Zamów szkolenie teraz. Fakturę możesz opłacić przed lub po szkoleniu. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Szkolenie In-Company? Zapytaj o ofertę
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager.