Komunikacja inkluzywna w Twojej firmie
SZKOLENIE ONLINE
- Realizowane przez ClickMeeting.com (platforma podobna do Zoom)
- Forma: warsztat, ćwiczenia praktyczne, praca w pokojach i indywidualna
- Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami
- Termin: 20 listopada (1 dzień)
Korzyści ze szkolenia:
- Świadomość Inkluzywności: Szkolenie pozwoli uczestnikom zrozumieć znaczenie i korzyści płynące z komunikacji inkluzyjnej w biznesie.
- Eliminacja Stereotypów i Uprzedzeń: Szkolenie pomoże identyfikować stereotypy i uprzedzenia, które mogą wpływać na komunikację i marketing. To kluczowy krok w kierunku tworzenia bardziej otoczenia pracy wolnego od dyskryminacji.
- Język Inkluzywny: Uczestnicy otrzymają narzędzia do stosowania języka uwzględniającego różnorodność, co może poprawić skuteczność komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy. Praktyczne ćwiczenia pomogą w praktycznym stosowaniu tych zasad.
- Rozwinięcie Umiejętności Praktycznych: Szkolenie dostarczy przykładów udanych i nieudanych kampanii marketingowych, które uwzględniają różnorodność, umożliwi praktyczne ćwiczenia, które pomogą uczestnikom w tworzeniu inkluzywnych treści i komunikatów. Uczestnicy będą mogli zidentyfikować potrzeby różnych grup odbiorców i nauczą się tworzyć bardziej inkluzywne strategie marketingowe.
PROGRAM SZKOLENIA: Komunikacja inkluzywna w Twojej firmie
1. Wprowadzenie
- Wprowadzenie do tematu, stworzenie kontraktu i wzajemne poznanie się
2. Różnorodność, Równość, Inkluzywność
- Znaczenie inkluzywności w komunikacji i marketingu.
- Przedstawienie podstawowych pojęć i definicji związanych z inkluzywnością.
- Omówienie różnych aspektów różnorodności, takich jak:
wiek, płeć, etniczność, orientacja seksualna, niepełnosprawność itp. wraz z przykładami komunikacji - Identyfikacja stereotypów i uprzedzeń
3. Język Inkluzywny
- Omówienie zasad stosowania języka, który uwzględnia różnorodność i unika wykluczających wyrażeń.
- Przedstawienie neutralnych sformułowań i form gramatycznych.
- Praktyczne ćwiczenia w tworzeniu inkluzywnych sformułowań i unikaniu stereotypów językowych.
4. Inkluzywne strategie marketingowe
- Przedstawienie przykładów udanych i nieudanych kampanii i działań marketingowych uwzględniających różnorodność.
- Identyfikowane potrzeb różnych grup odbiorców i tworzenia inkluzywnych strategii.
- Pinkwashing i inne odcienie marketingu
5. Zakończenie szkolenia
- Podsumowanie i wnioski
Termin szkolenia
2023-11-20 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
790 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Warszawa - ul. Wspólna 56, Warszawa
lub Al. Jerozolimskie 132 (dokładna lokalizacja zostanie podana na 7 dni przed szkoleniem).
RABATY
Udzielamy 5% rabatu przy zamówieniu szkolenia dla 2 osób, 10% przy zamówieniu dla 3 lub więcej osób.
REJESTRACJA
Zamów szkolenie teraz. Fakturę możesz opłacić przed lub po szkoleniu. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager.