Firma na Linkedin oraz Linkedin Ads

SZKOLENIE ONLINE

Szkolenie realizowane za pośrednictwem platformy CLICKMEETING

W trakcie szkolenia:

  • bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • praktyczne ćwiczenia i zadania
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. 
  • przewidziane przerwy  

Efekty szkolenia:

  • Zapoznanie się z podstawowymi zależnościami między bezpłatną i płatną promocją na LinkedIn
  • Umiejętność rozbudowania sieci kontaktów biznesowych i dotarcia do nowych klientów
  • Poznanie od podszewki narzędzia Linkedin Ads
  • Poznanie funkcjami kampanii, grup reklam i reklam, celem precyzyjnego ustawienia kampanii promocyjnej,
  • Umiejętność monitorowania i oceny skuteczności kampanii na Linkedin

 

Firma na Linkedin oraz Linkedin Ads

PROGRAM SZKOLENIA 2021

1. Organiczna komunikacja i płatna kampania

  • Podstawowe różnice między dwoma rodzajami komunikacji na Linkedinie
  • Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Płatne kampanie: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Dyskusja: jaka forma promocji jest najlepsza dla Twojej firmy?

2. Firma na Linkedin

  • Najważniejsze możliwości stron firmowych na LinkedInie
  • Company page vs. ShowCase Page
  • Analiza efektywności działań firmowych na Linkedin

3. Linkedin Ads od strony technicznej

  • Charakterystyka kokpitu narzędzia Linkedin Ads
  • Rozliczenia

4. Reklamowanie na Linkedinie

  • Cele reklamowe
  • Budżetowanie
  • Grupy docelowe
  • Umiejscowienia
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing (Insight Tag)
  • Avoid fackups, czyli najczęściej popełniane błędy

5. Mierzenie efektywności kampanii

  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności
  • Kiedy reklama jest efektywna?

6. Przykłady różnych kampanii na Linkedin (inspiracje)

Termin szkolenia
2021-08-27 (1 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 16:00
Cena szkolenia
690 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Przemysław Kasiura
Praktyk i trener z zakresu digital marketingu, a szczególnie performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna. Tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w social mediach. W trakcie 4 lat pracy w środowisku agencyjnym (m.in. w Golden Submarine) był twórcą i koordynatorem kampanii takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska). Prowadził szkolenia dla działów marketingu klientów. Zarządzał kampaniami promocyjnymi w niemal wszystkich mediach społecznościowych i był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów. Przeprowadził szkolenia i wykłady z zakresu marketingu dla studentów Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na UEP na kierunku "Public Relations i komunikowanie w biznesie", gdzie odpowiada m.in. za cykl wykładów dotyczących monetaryzacji kreacji video w mediach społecznościowych i komunikacji w social mediach. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych oraz projekty doradcze.