Firma i reklamy na Linkedin
SZKOLENIE ONLINE: prowadzone na platformie ClickMeeting.com, przewidziane przerwy, grupa max 12 osób
NAJBLIŻSZY TERMIN: 07.11.2023 r. Cena: 890 zł netto + 23% VAT
Korzyści ze szkolenia:
- Poznanie różnic między bezpłatną i płatną promocją na LinkedIn
- Poznanie zasad zarządzania profilem firmowym na Linkedin (company page) oraz poznanie zasad publikowania treści
- Poznanie od podszewki narzędzia Linkedin Ads
- Poznanie funkcji kampanii reklamowych i precyzyjnego targetowania
- Umiejętność rozbudowania sieci kontaktów biznesowych i dotarcia do nowych klientów
- Umiejętność stworzenia strony firmowej na Linkedin, zarządzania nią
- Umiejętność tworzenia angażujących treści treści na Linkedin
- Umiejętność monitorowania i oceny skuteczności kampanii reklamowych na Linkedin
PROGRAM SZKOLENIA
1. Organiczna komunikacja i płatna kampania
- Podstawowe różnice między dwoma rodzajami komunikacji na Linkedinie
- Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
- Jak i kiedy najlepiej jest publikować posty? Poznaj optymalne strategie publikacji postów na LinkedIn, aby osiągnąć większy zasięg i zaangażowanie użytkowników.
- Ogólne wskazówki w tworzeniu treści na Linkedinie
- AI i Linkedin - jak mądrze używać sztucznej inteligencji w postingu i reklamach?
Zobacz, w jaki sposób sztuczna inteligencja może wspomóc Twoje działania na LinkedIn i jak wykorzystać jej potencjał w postingu i reklamach. - Płatne kampanie: kied warto inwestować w płatne kampanie na Linkedinie i w jakich okolicznościach?
2. Firma na Linkedin
- Najważniejsze możliwości stron firmowych na LinkedInie: odkryj, jakie funkcje oferuje LinkedIn dla stron firmowych i jak można je wykorzystać do budowy silnej obecności marki.
- Company page vs. ShowCase Page
- Zasady i częstotliwość publikowania treści, używanie hashtagów
- Analiza efektywności działań firmowych na Linkedin
3. Linkedin Ads od strony technicznej
- Charakterystyka kokpitu narzędzia Linkedin Ads.
Zapoznaj się z interfejsem i funkcjonalnościami narzędzia Linkedin Ads, aby lepiej zrozumieć jego możliwości i efektywnie zarządzać kampaniami reklamowymi na LinkedIn. - Rozliczenia:
Poznaj różne modele rozliczeń w ramach reklam na LinkedIn i wybierz najbardziej odpowiedni dla Twoich celów i budżetu.
4. Reklamowanie na Linkedinie
- Cele reklamowe
- Budżetowanie
- Grupy docelowe
- Umiejscowienia
- Kreacje możliwe do promocji
- Remarketing (Insight Tag)
- Avoid fackups, czyli najczęściej popełniane błędy
5. Mierzenie efektywności kampanii
- Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności
- Kiedy reklama jest efektywna?
6. Przykłady różnych kampanii na Linkedin (inspiracje)
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW
Termin szkolenia
2023-11-07 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
890 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
RABATY
Udzielamy 5% rabatu przy zamówieniu szkolenia dla 2 osób, 10% przy zamówieniu dla 3 lub więcej osób.
REJESTRACJA
Zamów szkolenie teraz. Fakturę możesz opłacić przed lub po szkoleniu. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
Trener
Przemysław Kasiura
Praktyk i trener z zakresu digital marketingu, a szczególnie performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna. Tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w social mediach. W trakcie 4 lat pracy w środowisku agencyjnym (m.in. w Golden Submarine) był twórcą i koordynatorem kampanii takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska). Prowadził szkolenia dla działów marketingu klientów. Zarządzał kampaniami promocyjnymi w niemal wszystkich mediach społecznościowych i był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów. Przeprowadził szkolenia i wykłady z zakresu marketingu dla studentów Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na UEP na kierunku "Public Relations i komunikowanie w biznesie", gdzie odpowiada m.in. za cykl wykładów dotyczących monetaryzacji kreacji video w mediach społecznościowych i komunikacji w social mediach.
W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych oraz projekty doradcze.