Firma i reklamy na Linkedin

SZKOLENIE ONLINE: prowadzone na platformie ClickMeeting.com, przewidziane przerwy, grupa max 12 osób

Korzyści ze szkolenia:

  • Zapoznanie się z podstawowymi zależnościami między bezpłatną i płatną promocją na LinkedIn
  • Poznanie zasad zarządzania profilem firmowym na Linkedin (company page) oraz poznanie zasad publikowania treści
  • Poznanie od podszewki narzędzia Linkedin Ads
  • Poznanie funkcji kampanii reklamowych i precyzyjnego targetowania
  • Umiejętność rozbudowania sieci kontaktów biznesowych i dotarcia do nowych klientów
  • Umiejętność stworzenia strony firmowej na Linkedin, zarządzania nią
  • Umiejętność tworzenia angażujących treści treści na Linkedin
  • Umiejętność monitorowania i oceny skuteczności kampanii reklamowych na Linkedin

PROGRAM SZKOLENIA 2022

1. Organiczna komunikacja i płatna kampania

  • Podstawowe różnice między dwoma rodzajami komunikacji na Linkedinie
  • Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Płatne kampanie: czy warto i kiedy warto?
  • Dyskusja: jaka forma promocji jest najlepsza dla Twojej firmy?

2. Firma na Linkedin

  • Najważniejsze możliwości stron firmowych na LinkedInie
  • Company page vs. ShowCase Page
  • Zasady i częstotliwość publikowania treści, używanie hashtagów
  • Analiza efektywności działań firmowych na Linkedin

3. Linkedin Ads od strony technicznej

  • Charakterystyka kokpitu narzędzia Linkedin Ads
  • Rozliczenia

4. Reklamowanie na Linkedinie

  • Cele reklamowe
  • Budżetowanie
  • Grupy docelowe
  • Umiejscowienia
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing (Insight Tag)
  • Avoid fackups, czyli najczęściej popełniane błędy

5. Mierzenie efektywności kampanii

  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności
  • Kiedy reklama jest efektywna?

6. Przykłady różnych kampanii na Linkedin (inspiracje)

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

Termin szkolenia
2023-02-07 (1 dni)
Godziny szkolenia
0:00 - 0:00
Cena szkolenia
690 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Zarejestruj się teraz. Fakturę do opłacenia dostaniesz przed szkoleniem. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Przemysław Kasiura
Praktyk i trener z zakresu digital marketingu, a szczególnie performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna. Tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w social mediach. W trakcie 4 lat pracy w środowisku agencyjnym (m.in. w Golden Submarine) był twórcą i koordynatorem kampanii takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska). Prowadził szkolenia dla działów marketingu klientów. Zarządzał kampaniami promocyjnymi w niemal wszystkich mediach społecznościowych i był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów. Przeprowadził szkolenia i wykłady z zakresu marketingu dla studentów Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na UEP na kierunku "Public Relations i komunikowanie w biznesie", gdzie odpowiada m.in. za cykl wykładów dotyczących monetaryzacji kreacji video w mediach społecznościowych i komunikacji w social mediach. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych oraz projekty doradcze.