Termin szkolenia
2024-04-19 (1 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
1090 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Dominika Kowalewicz
Certyfikowana trenerka, ekspertka ds. marketingu, wizerunku oraz strategii marketingowej i biznesowej. Posiada 20 – letnie doświadczenie na stanowiskach liderskich, zdobyte w branży interaktywnej, finansowej i rekrutacyjnej. Jej pasją jest rozwój. Przez lata poszerzała kompetencje miękkie i twarde. Teraz zdobytą wiedzą i doświadczeniem dzieli się na sali szkoleniowej. Na co dzień zajmuje się również doradztwem marketingowym. W szkoleniach specjalizuje się w zarządzaniu, marketingu, wizerunku oraz umiejętnościach miękkich. Ukończyła m.in. podyplomowe studia Executive MBA z akredytacją Apsley Business School London oraz Program Digital Marketing Strategy na The University of Edinburgh.

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 19 KWIETNIA

Korzyści ze szkolenia

  • Odkryjesz dlaczego warto zainwestować w budowę marki osobistej i jak może to wpłynąć na Twoją karierę czy biznes.
  • Wiedza, wskazówki i umiejętności niezbędne do skutecznego kreowania swojej marki premium i wizerunku profesjonalisy
  • Dzięki szkoleniu zdobędziesz wiedzę, która pozwoli się rozpocząć skuteczne działania z zakresu personal brandingu
  • Dowiesz się dlaczego to markę premium warto budować i jak dzięki temu wyróżnisz się na rynku
  • Poznasz swoje unikatowe cechy i mocne strony i dowiesz się, jak je eksponować
  • Zwiększysz poczucie własnej wartości i pewności siebie w kontekście zawodowym.

Do kogo skierowane jest szkolenie:

  • Do wszystkich osób, które chcą wzmocnić swoją markę osobistą i i zbudować spójny oraz autentyczny wizerunek profesjonalisty
  • Nowe osoby na rynku pracy, poszukujący pracy, studenci
  • Pracownicy działów HR
  • Pracownicy działów marketingu i agencji reklamowych
  • Właściciele firm, freelancerzy

Forma

  • Szkolenie ma formę warsztatu. Uczestnicy pracują w parach, grupach oraz indywidualnie. 

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie do zagadnienia - Marka Premium

  • Co to jest marka premium?
  • Kluczowe cechy marki premium
  • Znaczenie marki premium w personalnym brandingu
  • Inspirujące przykłady marek premium

2. Budowanie osobistej marki premium: początki działania

  • Diagnoza stanu wyjściowego
  • Identyfikacja własnych zasobów
  • Formułowanie strategii budowania marki
  • Skuteczna komunikacja w procesie budowania marki
  • Korzyści z marki premium w życiu zawodowym i prywatnym

3. Kluczowy czynnik sukcesu – spójność wizerunku

  • Składniki wizerunku osobistego
  • Idealny wizerunek osobisty
  • Odkrywanie unikatowych cech
  • Wyzwania związane z mową ciała, intonacją i komunikacją niewerbalną

4. Poznanie archetypu marki osobistej

  • Wprowadzenie do teorii archetypów marki
  • Zadanie praktyczne: Jaki jest Twój własny archetyp marki osobistej?

5. Zakończenie szkolenia

  • Podsumowanie głównych zagadnień
  • Wnioski i praktyczne wskazówki dla uczestników
  • Możliwość zadawania pytań i konsultacji
Trener
Dominika Kowalewicz
Certyfikowana trenerka, ekspertka ds. marketingu, wizerunku oraz strategii marketingowej i biznesowej. Posiada 20 – letnie doświadczenie na stanowiskach liderskich, zdobyte w branży interaktywnej, finansowej i rekrutacyjnej. Jej pasją jest rozwój. Przez lata poszerzała kompetencje miękkie i twarde. Teraz zdobytą wiedzą i doświadczeniem dzieli się na sali szkoleniowej. Na co dzień zajmuje się również doradztwem marketingowym. W szkoleniach specjalizuje się w zarządzaniu, marketingu, wizerunku oraz umiejętnościach miękkich. Ukończyła m.in. podyplomowe studia Executive MBA z akredytacją Apsley Business School London oraz Program Digital Marketing Strategy na The University of Edinburgh.