Neuromarketing. Jak wpływać na decyzje konsumentów?
SZKOLENIE ONLINE:
- prowadzone na platformie ClickMeeting.com, przewidziane przerwy, grupa max 12 osób
- bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami
Opis szkolenia:
- Tradycyjnie rozumiany marketing stanowiący odpowiedź na potrzeby klienta bezpowrotnie odszedł do przeszłości. Dzisiejszy marketing nie odpowiada na potrzeby, lecz dąży do tego, by je wykreować.
- Skuteczne tworzenie i uświadamianie klientom ich potencjalnych potrzeb nie przyniesie oczekiwanych rezultatów bez zrozumienia mechanizmów mózgowych, które kryją się za ludzkimi preferencjami, upodobaniami, ocenami i przede wszystkim – za podejmowaniem decyzji.
- Neuromarketing to połączenie najnowszej wiedzy o mózgu człowieka z działaniami sprzedażowo-reklamowymi.
- Warsztat jest przystępnem przełożeniem wyników badań naukowych z zakresu neuromarketingu i neuroekonomii na praktykę marketingową. Aby marketing był bardziej efektywny i trafny.
Korzyści dla uczestnika:
- Poznanie nowoczesnej odsłony marketingu opartego na współczesnej wiedzy o mózgu człowieka
- Zrozumienie funkcjonowania mózgowych ośrodków podejmowania decyzji – w tym decyzji zakupowych
- Rozróżnianie wybranych aparatur biometrycznych z wiedzą na temat ich potencjalnego zastosowania w badaniach klientów
- Praktyczne wykorzystanie wiedzy o układzie pamięci i mechanizmach generowania emocji w działaniach marketingowych
- Umiejętność zaprojektowania działań marketingowych w oparciu o procesy przetwarzania informacji zmysłowych przez mózg
- Zdolność zastosowania informacji na temat pierwotnych potrzeb ludzkiego mózgu w konstruowaniu narracji handlowych
- Przećwiczenie wybranych narzędzi badania potrzeb klientów
- Wykorzystywanie „mapy mózgu klienta” w praktyce
- Identyfikowanie błędów poznawczych i zdolność przeciwdziałania im w działaniach marketingowych
Korzyści z poznania zasad neuromarketingu dla Twojej firmy:
- Przekonanie konsumentów do zakupu produktu lub usługi
- Pogłębienie relacji na linii marka-konsument
- Sprawdzenie skuteczności wprowadzonych innowacji i zmian
- Tworzenie lepszych komunikatów marketingowych i reklamowych działających na klienta
PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ 1. MÓZG I MARKETING NOWEJ GENERACJI
- Tradycja czy nowoczesność? Marketing a neuromarketing
- Zdrowy (nie)rozsądek? Homo oeconomicus vs homo neurobiologicus
- Pod sklepieniem. Przegląd metod badania aktywności mózgu i ich przydatność w marketingu
- W centrum wydarzeń. Mózg zakupowy i ośrodki decyzyjne
- Mały histeryk i wrażliwy siłacz. Wpływ emocji na wybór produktu
- Halo, tu baza! Poczucie bezpieczeństwa jako potrzeba pierwotna
MODUŁ 2. BŁĘDY POZNAWCZE MARKETERA, HANDLOWCA I KLIENTA
- Rozważny żółw i impulsywny tygrys. Dwa systemy podejmowania decyzji według Daniela Kahnemana
- Białe jest białe. Efekt podobieństwa i jego pułapki
- Im szybciej tym… gorzej. Dostępność umysłowa w dokonywaniu zakupów
- A więc jest tak jak myślałem. Zjawisko zakotwiczenia i dostosowania w postawie klientów
- Szklanka do połowy pełna. Ramy interpretacyjne odbiorcy komunikatu sprzedażowego
MODUŁ 3. ROLA ZMYSŁÓW W PODEJMOWANIU DECYZJI ZAKUPOWYCH
- Uczta dla zmysłów. Mechanizmy percepcji, zniekształceń i ich rola w postrzeganiu dóbr
- Jak w kalejdoskopie. Symbolika wybranych kolorów wykorzystywanych w kampaniach reklamowych
- Pepsi czy Cola? Zjawisko wyboru opartego na smaku i marce
- Rozcięte gardło i zgniłe płuca. Poziom skuteczności działań antymarketingowych
- Wiem, co myślisz! Test Utajonych Skojarzeń
- Bo to, co nas podnieca…. Aktualność zjawiska sex sells w marketingu
- Trochę kultury. Jak utarte społecznie wzorce wpływają na podejmowanie decyzji zakupowych przez jednostki
Dodatkowy bonus dla klientów:
„Mapa mózgu klienta” – wizualne narzędzie budowania rozwiązań neuromarketingowych
Termin szkolenia
2023-10-19 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
990 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
RABATY
Udzielamy 5% rabatu przy zamówieniu szkolenia dla 2 osób, 10% przy zamówieniu dla 3 lub więcej osób.
REJESTRACJA
Zamów szkolenie teraz. Fakturę możesz opłacić przed lub po szkoleniu. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
Trener
Dr Adam Zemełka
Psycholog biznesu i kognitywista. Prowadzi szkolenia z zakresu neuromarketingu oraz doradztwo w obszarze wykorzystania wiedzy o mózgu konsumenta w praktyce sprzedażowej. Doktor nauk społecznych w dyscyplinie psychologii oraz doktor nauk o zdrowiu. Autor programów szkoleń i studiów z zakresu psychologii stosowanej w zarządzaniu, marketingu, edukacji i terapii. Dyrektor Instytutu Psychologii i Zarządzania Collegium Humanum w Poznaniu. Autor książek i artykułów związanych z neuronauką oraz psychologią rozwoju osobistego i zawodowego człowieka. Prelegent konferencji naukowych i branżowych o zasięgu krajowym i międzynarodowym.