Termin szkolenia
2024-08-19 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
2150 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Alicja Ortynecka
Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. Dyrektor zarządzający międzynarodowej agencji sonic brandingowej TommyZee&Co obsługującej największe światowe marki m.in.: Nike, UBS, Phillips. Właściciel autorskiego butiku z kreatywnymi rozwiązaniami brandingowymi. Manager związany z czołowymi biurami projektowymi i agencjami strategicznymi. Wykładowca akademicki kursów marketingowych dla studentów zagranicznych oraz polskich. Trener biznesowy w Akademii Marketingu Atrium, Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu. Tworzy koncepty kreatywne oraz strategie marek, komunikacji, identyfikacji wizualnej, strategie marketingowe dla marek produktowych i usługowych. Szkoliła managerów marketingu m.in. z takich firm jak: dr Irena Eris, CDProjektRed, Tefal, Gazeta. pl, Agora, Krups, PZU, Santander Consumer Bank, MaxFliz, a także przedstawicieli administracji publicznej z m.in.: Kancelarii Premiera, Ministerstwa Sprawiedliwości czy Urzędu Miasta Warszawy. Dotychczas pracowała dla ponad 150 klientów z 15 różnych branż z Polski i świata. Prezes Zarządu Fundacji Wise Future University, organizacji mającej na celu wprowadzenie psychoedukacji do szkół w Polsce.

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 19-20 sierpnia

OPINIE KLIENTÓW

  • Szkolenie bardzo merytoryczne. Świetnie, ciekawie prowadzone zajęcia, byliśmy cały czas zaangażowani. Plan szkolenia zgodny z oczekiwaniami. Do tego fantastyczny obiad w restuaracji" Electrum Sp. z o.o.
  • "Doskonałe szkolenie dla każdej branży", pracownik Geodis Polska Sp. z o.o.
  • "Polecam szkolenie: jest bardzo ciekawe, angażujące i nie sposób się nudzić. Cieszę się, że miałam możliwość uczestniczyć w takim ciekawym szkoleniu, na pewno wykorzystam wiedzę w codziennej pracy", pracownik, Akademia Leona Koźmińskiego.
  • "Polecam. Bardzo dobre szkolenie, mnóstwo inspiracji, sensowne grupy szkoleniowe, możliwość wymiany doświadczeń" pracownik, Grupa Edukacyjna SA

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • zdobędziesz wiedzę od czego zacząć pracę nad marketingiem zarządzanego przez Ciebie brandu
  • nauczysz się wyznaczać cele, które będą dla Twojego marketingu tym, czym gwiazda polarna dla żeglarzy
  • określisz wartości, które wyróżniają twoje produkty i/lub usługi na tle konkurencji i nauczysz się komunikować je w skuteczny sposób
  • zdobędziesz wiedzę jak określać Twoją grupę docelową, aby zapewnić jak najwyższy zwrot z inwestycji
  • nauczysz się mapować lejki marketingowe dostosowane do potrzeb Twoich klientów
  • poznasz kluczowe elementy brandingu i komunikacji, bez których Twoje wysiłki w marketingu mogą pójść na marne
  • dowiesz się jak projektować plan marketingowy w oparciu o Excela
  • nauczysz się jak monitorować wyniki Twoich działań  marketingu oraz jak je optymalizować

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ PIERWSZY

1. Analiza wstępna konieczna do opracowania strategii marketingowej

  • 40+ obszarów, które warto wziąć pod lupę rozpoczynając pracę nad strategią marketingową od analizy grup docelowych, poprzez tworzony content, wskaźniki, lejki marketingowe do zarządzania zespołem

2. Ustalenie celów na poziomie strategicznym - metodyka wyznaczania celów, które osiągają rezultaty

  • Budowanie ciągów celów: od celów strategicznych, poprzez taktyczne do operacyjnych
  • Metodyka SMART i KPI

3. Znajdowanie przewag konkurencyjnych oraz wypracowywanie unikalnej propozycji wartości

  • Ustalenie przewag konkurencyjnych
  • Propozycja wartości jako sposób odpowiadania na problemy i wzywania klientów
  • Dostarczanie dowodów skuteczności w propozycji wartości
  • 3 poziomy propozycji wartości
  • Sposób wypracowywania propozycji wartości w zespole
  • Korzystanie na co dzień z propozycji wartości w dziale marketingu

4. Metodyka i praktyka tworzenia Buyer Person w segmencie B2B i B2C

  • Różnice i podobieństwa w podejściu do projektowania Buyer Person w B2B i B2C
  • Dochodzenie do swojej grupy docelowej poprzez analizę segmentacji klientów
  • Szablony do opisu Buyer Person do wykorzystania
  • Praktyczne ćwiczenia jak opisywać Buyer Personę, tak aby móc tworzyć skuteczne strategie i kampanie marketingowe

DZIEŃ DRUGI

1. Projektowanie drogi klientów do sprzedaży: proces zakupowy klienta oraz mapowanie lejków marketingowych

  • Cykl zakupowy klienta i jego kluczowych etapów - metody znacznego poszerzenia grupy docelowej
  • Gotowy szablon do opisu procesu zakupu
  • Praktyczne ćwiczenia jak mapować proces zakupowy
  • Customer journey map i opracowanie lejków marketingowych
  • Tworzenie lejków marketingowych w praktyce

2. Opracowanie planu marketingowego obejmującego: działania operacyjne, terminy i odpowiedzialności

  • Kluczowe działania niezbędne do opracowania planu marketingowego
  • Ustalanie realnych terminów, odpowiedzialności poszczególnych działów / pracowników
  • Tworzenie planu marketingowego zbudowanego w oparciu o cele strategiczne i lejki

3. Budowanie Twojego kokpitu strategicznego do zarządzania marketingiem w oparciu o tablicę PDCA, KPI i targety 

  • Monitorowanie efektywności kluczowych działań w marketingu i optymalizacji wyników 
  • Na czym polega tablica PDCA i z jakich elementów się składa?
  • Budowanie własnych tablice PDCA na podstawie opracowanych wcześniej lejków i ścieżek zakupowych
  • Przypisywanie odpowiednich KPI do specyficznych działań, aby optymalizować działania i wykazywać ich efektywność

6. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wręczenie certyfikatów

Trener
Alicja Ortynecka
Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. Dyrektor zarządzający międzynarodowej agencji sonic brandingowej TommyZee&Co obsługującej największe światowe marki m.in.: Nike, UBS, Phillips. Właściciel autorskiego butiku z kreatywnymi rozwiązaniami brandingowymi. Manager związany z czołowymi biurami projektowymi i agencjami strategicznymi. Wykładowca akademicki kursów marketingowych dla studentów zagranicznych oraz polskich. Trener biznesowy w Akademii Marketingu Atrium, Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu. Tworzy koncepty kreatywne oraz strategie marek, komunikacji, identyfikacji wizualnej, strategie marketingowe dla marek produktowych i usługowych. Szkoliła managerów marketingu m.in. z takich firm jak: dr Irena Eris, CDProjektRed, Tefal, Gazeta. pl, Agora, Krups, PZU, Santander Consumer Bank, MaxFliz, a także przedstawicieli administracji publicznej z m.in.: Kancelarii Premiera, Ministerstwa Sprawiedliwości czy Urzędu Miasta Warszawy. Dotychczas pracowała dla ponad 150 klientów z 15 różnych branż z Polski i świata. Prezes Zarządu Fundacji Wise Future University, organizacji mającej na celu wprowadzenie psychoedukacji do szkół w Polsce.