Termin szkolenia
2024-03-21 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1350 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Bartłomiej Lewicki
Trener, coach, certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics, 11 lat praktyki w biznesie internetowym. Trener Akademii Marketingu Atrium w zakresie digital marketingu i social mediów, specjalizuje się w szkoleniach z zakresu SEO, Google Ads, social mediów, AI w marketingu oraz e-commerce. Head of Digital Marketing & E-commerce, zarządzał kilkoma zespołami digital & e-commerce w ponad 150 projektach internetowych i startupach technologicznych.
Realizuje kampanie w modelu Performance Marketing 360° na podstawie KPI, opracowuje i wdraża strategie marketingowe dla stron i sklepów internetowych firm oraz urzędów administracji publicznej. Zajął 3 miejsce w Mistrzostwach Polski SEO w rankingu SENUTO. Sklep internetowy, dla którego prowadził SEO został wyróżniony w kategorii Rising Stars.
Biegle posługuje się Google Ads, Allegro Ads, Google Analytics, Google Data Studio, SENUTO, Semstorm, Majestic, Linkhouse, Whitepress, WordPress, Shoper, Prestashop, Google Search Console, Neuron Writer, Content Writer, Jasper, ChatGPT.
Zrealizował wiele projektów szkoleniowych dla firm oraz dla administracji publicznej. Szkolił i doradzał w digital marketingu m.in. Orange, T-Mobile, Plus, Play, Netia, RTV EURO AGD, PGE, BNP Paribas, Huawei, Tauron, Samsung, Bosch, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, MEN, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Środowiska.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.

SZKOLENIE ONLINE, 21-22 MARCA

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.

OPINIE O SZKOLENIU:

  • To szkolenie było najbardziej kompleksowym i wartościowym szkoleniem z zakresu SEO oraz contentu, na jakim byłam, a mam ich za sobą już co najmniej kilka. Cały program był bardzo spójny, zakres obszarów jakie p. Bartek poruszał szeroki i przede wszystkim było dużo praktyki, na czym najbardziej mi zależało. Prowadzący ma ogromną wiedzę i z zaangażowaniem nam ją przekazywał. Jestem bardzo zadowolona. (Katarzyna K. Cosibella)
  • Szkolenie oceniam bardzo dobrze. Pełne praktycznej wiedzy i wskazówek. Świetny prowadzący. Poleciłbym szkolenie każdemu, kto chce poznać podstawy SEO. (Karol, freelancer)

KORZYŚCI

  • Zrozumienie podstaw SEO: Szkolenie pozwoli Ci ogarnąć podstawowe zasady i techniki SEO, jak optymalizacja słów kluczowych, budowanie linków
  • Praktyczne umiejętności: Szkolenie oferuje ćwiczenia i zadania, które umożliwiają praktyczne wykorzystanie nowo zdobytej wiedzy, będziesz mógł samodzielnie pozycjonować i optymalizować swoją stronę www
  • Najnowsze trendy i narzędzia: Dzięki szkoleniu będziesz na bieżąco z najnowszymi trendami i narzędziami w dynamicznie zmieniającej się dziedzinie SEO.
  • Poprawa widoczności strony: Udział w szkoleniu pomaga zrozumieć, jak zwiększyć widoczność strony w wynikach wyszukiwania, co może wpłynie na zwiększeniem ruchu i konwersji
  • Inwestycja w rozwijanie umiejętności z zakresu SEO może przynieść wiele korzyści, zarówno jeśli chodzi o rozwój kariery zawodowej, jak i konkurencyjność Twojej firmy na rynku online.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • Osób prowadzących własne strony internetowe, blogi lub portfolio artystyczne
  • Właścicieli małych firm
  • Marketerów i specjalistów ds. e-commerce
  • Freelancerów i specjalistów ds. marketingu cyfrowego
  • Studentów i osób uczących się
  • Osób związanych z tworzeniem treści: copywriterów, redaktorów, grafików i innych twórców treści
  • Specjalistów IT i programistów

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł 1: Co to jest SEO, od czego zacząć naukę pozycjonowania

  • Pozycjonowanie a optymalizacja
  • SEO dla sklepów internetowych
  • SEO dla serwisów usługowych
  • SEO dla serwisów administracji publicznej
  • Ćwiczenie na podstawie Case Study

Moduł 2: Techniczne SEO, czyli co w kodzie piszczy

  • Szybkość ładowania się strony
  • Przekierowania 301-307, 404
  • Monitoring stanu indeksowania
  • Mapa witryny
  • Obsługa na urządzeniach mobilnych
  • Nagłówki H1-H5
  • Nazwy i atrybuty ALT grafik
  • Ćwiczenie na podstawie Case Study

Moduł 3: Link Building, paliwo dla strony

  • Linki zewnętrzne z własnej bazy serwisów
  • Artykuły sponsorowane
  • Marketing szeptany
  • Fora dyskusyjne, grupy, katalogi
  • Wskaźniki Trust Flow, Citation Flow, Domain Rating
  • Ćwiczenie na podstawie Case Study

Moduł 4: Content Marketing, stań się ekspertem w swojej dziedzinie

  • Content Marketing
  • Copywriting
  • Plany contentowe dla strefy blogowej
  • Topical Authority
  • Chat GPT i rola AI w tworzeniu treści
  • Ćwiczenie na podstawie Case Study

Moduł 5: Frazy kluczowe, daj się znaleźć swoim klientom

  • Stworzenie listy fraz strategicznych
  • Analiza konkurencji pod względem fraz kluczowych
  • Monitoring fraz kluczowych
  • Wzmocnienie fraz kluczowych z potencjałem zasięgiem
  • Frazy Long Tail (tzw. długiego ogona)
  • Ćwiczenie na podstawie Case Study

Moduł 6: Performance SEO - mierz, badaj, sprawdzaj

  • Analiza skuteczności serwisu - Google Analytics
  • Analiza trendów wyszukiwań fraz- Google Trends
  • Analiza fraz kluczowych - Senuto
  • Monitoring linków zewnętrznych - Ahrefs/ Majestic
  • Monitoring stanu indeksowania - Google Search Console
  • Ćwiczenie na podstawie Case Study

Dodatkowe bonusy dla klientów:

  • Omówienie szczegółowego audytu SEO na 30-40 stron
  • Wskazówki rekrutacyjne przy aplikowaniu na stanowisko: Specjalista SEO
Trener
Bartłomiej Lewicki
Trener, coach, certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics, 11 lat praktyki w biznesie internetowym. Trener Akademii Marketingu Atrium w zakresie digital marketingu i social mediów, specjalizuje się w szkoleniach z zakresu SEO, Google Ads, social mediów, AI w marketingu oraz e-commerce. Head of Digital Marketing & E-commerce, zarządzał kilkoma zespołami digital & e-commerce w ponad 150 projektach internetowych i startupach technologicznych.
Realizuje kampanie w modelu Performance Marketing 360° na podstawie KPI, opracowuje i wdraża strategie marketingowe dla stron i sklepów internetowych firm oraz urzędów administracji publicznej. Zajął 3 miejsce w Mistrzostwach Polski SEO w rankingu SENUTO. Sklep internetowy, dla którego prowadził SEO został wyróżniony w kategorii Rising Stars.
Biegle posługuje się Google Ads, Allegro Ads, Google Analytics, Google Data Studio, SENUTO, Semstorm, Majestic, Linkhouse, Whitepress, WordPress, Shoper, Prestashop, Google Search Console, Neuron Writer, Content Writer, Jasper, ChatGPT.
Zrealizował wiele projektów szkoleniowych dla firm oraz dla administracji publicznej. Szkolił i doradzał w digital marketingu m.in. Orange, T-Mobile, Plus, Play, Netia, RTV EURO AGD, PGE, BNP Paribas, Huawei, Tauron, Samsung, Bosch, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, MEN, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Środowiska.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.