Termin szkolenia
2024-09-12 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1350 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Bartłomiej Lewicki
Trener, coach, certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics, 11 lat praktyki w biznesie internetowym. Trener Akademii Marketingu Atrium w zakresie SEO i pozycjonowania, oraz e-commerce. Head of Digital Marketing & E-commerce, zarządzał kilkoma zespołami digital & e-commerce w ponad 150 projektach internetowych i startupach technologicznych.
Realizuje kampanie w modelu Performance Marketing 360° na podstawie KPI, opracowuje i wdraża strategie marketingowe dla stron i sklepów internetowych firm oraz urzędów administracji publicznej. Zajął 3 miejsce w Mistrzostwach Polski SEO w rankingu SENUTO. Sklep internetowy, dla którego prowadził SEO został wyróżniony w kategorii Rising Stars.
Biegle posługuje się Google Ads, Google Analytics, Google Data Studio, SENUTO, Semstorm, Majestic, Linkhouse, Whitepress, WordPress, Shoper, Prestashop, Google Search Console, Jasper, ChatGPT.
Zrealizował wiele projektów szkoleniowych dla firm oraz dla administracji publicznej. Szkolił i doradzał w digital marketingu m.in. Orange, T-Mobile, Plus, Play, Netia, RTV EURO AGD, PGE, BNP Paribas, Huawei, Tauron, Samsung, Bosch, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, MEN, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Środowiska.

SZKOLENIE ONLINE, 12-13 września

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami.

OPINIE O SZKOLENIU:

  • To szkolenie było najbardziej kompleksowym i wartościowym szkoleniem z zakresu SEO oraz contentu, na jakim byłam, a mam ich za sobą już co najmniej kilka. Cały program był bardzo spójny, zakres obszarów jakie p. Bartek poruszał szeroki i przede wszystkim było dużo praktyki, na czym najbardziej mi zależało. Prowadzący ma ogromną wiedzę i z zaangażowaniem nam ją przekazywał. Jestem bardzo zadowolona. (Katarzyna K. Cosibella)
  • Szkolenie oceniam bardzo dobrze. Pełne praktycznej wiedzy i wskazówek. Świetny prowadzący. Poleciłbym szkolenie każdemu, kto chce poznać podstawy SEO. (Karol, freelancer)
  • Szkolenie przeprowadzone przez Bartka było bardzo profesjonalne. Super atmosfera towarzyszyła nam przez całe szkolenie... masa ciekawych informacji odnośnie marketingu w internecie wzbogaciły moje portfolio oraz wiedzę, którą wykorzystam w praktyce by doskonalić swoje umiejętności. Forma oraz sposób w jaki Bartek prowadzi szkolenia jest imponujący... Niezwykłe podejście oraz ogromna wiedza jaką posiada sprawiły, że nauka była przyjemna i na pewno nasza współpraca nie zakończy się na jednym szkoleniu. (Karina Saran, dyrektor ds. Marketingu, Saba Sp. z o.o.)

KORZYŚCI

  • Zrozumienie zasad działania SEO - poznanie podstawowych zasad i technik SEO, optymalizacja słów kluczowych, budowanie linków
  • Praktyczne umiejętności - podczas szkolenia wykonasz wiele ćwiczeń i zadań, które umożliwiają praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy
  • Poznasz najnowsze trendy, narzędzia oraz jak zmieniają się algorytmy i jak adaptować zmiany 
  • Dowiesz się, jak poprawić widoczność stronyz w wynikach wyszukiwania, co wpłynie na zwiększeniem ruchu i konwersji
  • Będziesz mógł samodzielnie pozycjonować i optymalizować swoją stronę www

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • Specjalistów marketingu i specjalistów ds. e-commerce
  • Osób prowadzących własne strony internetowe, blogi lub portfolio artystyczne
  • Właścicieli małych firm
  • Freelancerów i specjalistów ds. marketingu cyfrowego
  • Osób związanych z tworzeniem treści: copywriterów, redaktorów, osób zarządzających stronami www, grafików i innych twórców treści
  • Webdesingerów

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł 1: SEO - od czego zacząć naukę pozycjonowania

  • Pozycjonowanie a optymalizacja
  • SEO dla sklepów internetowych
  • SEO dla firm usługowych
  • SEO dla firm produkcyjnych

Ćwiczenia na podstawie case studies

Moduł 2: Techniczne SEO - czyli co w kodzie piszczy

  • Szybkość ładowania się strony
  • Przekierowania 301-307, 404
  • Monitoring stanu indeksowania
  • Mapa witryny
  • Obsługa na urządzeniach mobilnych
  • Nagłówki H1-H5
  • Nazwy i atrybuty ALT grafik

Ćwiczenia na podstawie case studies

Moduł 3: Link Building - paliwo dla strony

  • Linki zewnętrzne z własnej bazy serwisów
  • Artykuły sponsorowane
  • Marketing szeptany
  • Fora dyskusyjne, grupy, katalogi
  • Wskaźniki Trust Flow, Citation Flow, Domain Rating

Ćwiczenia na podstawie case studies

Moduł 4: Content marketing - stań się ekspertem w swojej dziedzinie

  • Tworzenie wartościowych treści pod kątem SEO
  • Plany contentowe dla strefy blogowej
  • Topical Authority
  • Chat GPT i rola AI w tworzeniu treści

Ćwiczenia na podstawie case studies

Moduł 5: Frazy kluczowe - daj się znaleźć swoim klientom

  • Stworzenie listy fraz strategicznych
  • Analiza konkurencji pod względem fraz kluczowych
  • Monitoring fraz kluczowych
  • Wzmocnienie fraz kluczowych z potencjałem zasięgiem
  • Frazy Long Tail (tzw. długiego ogona)

Ćwiczenia na podstawie case studies

Moduł 6: Performance SEO - mierz, badaj, sprawdzaj

  • Analiza skuteczności serwisu - Google Analytics
  • Analiza trendów wyszukiwań fraz - Google Trends
  • Analiza fraz kluczowych - Senuto
  • Monitoring linków zewnętrznych - Ahrefs/ Majestic
  • Monitoring stanu indeksowania - Google Search Console

Ćwiczenia na podstawie case studies

Trener
Bartłomiej Lewicki
Trener, coach, certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics, 11 lat praktyki w biznesie internetowym. Trener Akademii Marketingu Atrium w zakresie SEO i pozycjonowania, oraz e-commerce. Head of Digital Marketing & E-commerce, zarządzał kilkoma zespołami digital & e-commerce w ponad 150 projektach internetowych i startupach technologicznych.
Realizuje kampanie w modelu Performance Marketing 360° na podstawie KPI, opracowuje i wdraża strategie marketingowe dla stron i sklepów internetowych firm oraz urzędów administracji publicznej. Zajął 3 miejsce w Mistrzostwach Polski SEO w rankingu SENUTO. Sklep internetowy, dla którego prowadził SEO został wyróżniony w kategorii Rising Stars.
Biegle posługuje się Google Ads, Google Analytics, Google Data Studio, SENUTO, Semstorm, Majestic, Linkhouse, Whitepress, WordPress, Shoper, Prestashop, Google Search Console, Jasper, ChatGPT.
Zrealizował wiele projektów szkoleniowych dla firm oraz dla administracji publicznej. Szkolił i doradzał w digital marketingu m.in. Orange, T-Mobile, Plus, Play, Netia, RTV EURO AGD, PGE, BNP Paribas, Huawei, Tauron, Samsung, Bosch, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, MEN, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Środowiska.