Termin szkolenia
2024-03-26 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1450 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Przemysław Kasiura
Praktyk i trener z zakresu digital marketingu, a szczególnie performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna.
Tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w social mediach. W trakcie 4 lat pracy w środowisku agencyjnym (m.in. w Golden Submarine) był twórcą i koordynatorem kampanii takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska). Prowadził szkolenia dla działów marketingu klientów.
Zarządzał kampaniami promocyjnymi w niemal wszystkich mediach społecznościowych i był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów. Przeprowadził szkolenia i wykłady z zakresu marketingu dla studentów Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na UEP na kierunku "Public Relations i komunikowanie w biznesie", gdzie odpowiada m.in. za cykl wykładów dotyczących monetaryzacji kreacji video w mediach społecznościowych i komunikacji w social mediach.
Przemek jest również Certyfikowanym Ekspertem firmy Meta ds. zakupu mediów, co oznacza, że na bardzo zaawansowanym poziomie potrafi zoptymalizować, raportować i efektywnie wykorzystywać narzędzia potrzebne do tworzenia kampanii reklamowych na platformach Meta. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych oraz projekty doradcze.

SZKOLENIE ONLINE, 26-27 MARCA

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.

OPINIA O SZKOLENIU:

"Całę szkolenie zostało wykonane bardzo profesjonalnie i praktycznie, program był inspirujący. Dobra robota!" IOW Trade Sp. z o.o.

KORZYŚCI

  • Poznanie zasad w komunikacji firmy i marki w mediach społecznościowych, ich zalety i wady
  • Lepszy wybór, które kanały w social mediach są najlepsze dla Twojej firmy / branży, jakie narzędzia wybrać, jak często publikować informacje
  • Poznanie narzędzi promocyjnych służących do realizacji ustalonych celów reklamowych / obsług kont reklamowych
  • Umiejętność wykorzystywania influencer marketingu 
  • Umiejętność analizowania efektów działań w social mediach
  • Poznanie dobrych i złych praktyk w komunikacji w social mediach

PROGRAM SZKOLENIA

1. Charakterystyka najważniejszych mediów społecznościowych - grupa docelowa, rodzaje kreacji i komunikacji

  • Facebook 
  • Instagram 
  • Linkedin 
  • Twitter  czyli obecnie X
  • YouTube
  • TikTok
  • Pozostałe platformy: Discord, Reddit, Telegram, Pinterest

2. Firmy w mediach społecznościowych

  • Kiedy komunikacja jest skuteczna, a kiedy… nie do końca?
  • Do kogo powinna być skierowana komunikacja? 
  • Czy na wszystkich kanałach komunikacja powinna być taka sama?
  • Czy i jak komunikacja w SM może być biznesowo opłacalna?
  • Jak zmieniają się media społecznościowe, nowe trendy 2024

3. Organiczne i płatne kampanie w mediach społecznościowych

  • Jakie są podstawowe różnice i przesłanki do komunikacji bezpłatnej i płatnej?
  • Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Jak i kiedy najlepiej jest publikować posty?
  • Ogólne wskazówki w tworzeniu treści Social Media.
  • AI w Social Mediach - jak mądrze używać sztucznej inteligencji w postingu i reklamach?
  • Płatne kampanie: czy warto i w jakich okolicznościach?

Dyskusja: jak powinna wyglądać komunikacja Twojej firmy w różnych kanałach marketingowych

4. Prowadzenia profilu na Facebooku i Instagramie oraz kampanie reklamowe

  • Kiedy warto komunikować na Facebooku i Instagramie?
  • Promowanie proste i zaawansowane: różnice
  • Rolki i stories - jak przygotować, kiedy używać
  • Business Facebook – przewodnik krok po kroku
  • Najważniejsze cele reklamowe i ich omówienie
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności, czyli na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektywności reklam
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing (Pixel Facebooka). Kiedy warto i jakie są możliwości?
  • Najczęściej popełniane błędy, czyli jak pilnować budżetu, grupy docelowej i poprawności wyświetlania reklam

Ćwiczenia i pytania z zakresu ustawienia kampanii reklamowych, użycia poprawnych celów reklamowych, ustawień grup docelowych oraz ustalenia decyzji o remarketingu (i jakiego rodzaju)

5.  Profil firmowy i kampanie reklamowe na Linkedin

  • Prowadzenie profilu firmowego na Linkedin – kiedy warto?
  • Różnice między company page a showcase
  • Linkedin Ads – przewodnik krok po kroku
  • Cele reklamowe na Linkedinie i ich omówienie
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności, na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektywności reklam
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing (Insight Tag). Kiedy warto?
  • Najczęściej popełniane błędy, czyli jak uniknąć „przepalania budżetu”

Ćwiczenia i pytania z zakresu słuszności prowadzenia komunikacji na Linkedinie, ustawienia kampanii reklamowych, użycia poprawnych celów reklamowych, ustawień grup docelowych oraz ustalenia decyzji o remarketingu (i jakiego rodzaju).

6. Komunikacja na TikToku w pigułce

  • Tik Tok – czy to odpowiednie miejsce dla każdej firmy do komunikacji?
  • Dla kogo Tik Tok? Jak się komunikować?
  • Możliwości promocyjne na TikToku
  • Przykłady udanych komunikacji marek w Polsce i na świecie

7. Influencer Marketing - możliwości dla firm małych i dużych

  • Jak wykorzystać influencerów do promocji swojej firmy, produktów lub usług?
  • Czy inwestowanie w influencerów jest biznesowo opłacalne?
  • Przykłady wykorzystania influencerów na polskim rynku
  • Ryzyka i szanse wynikające z angażowania influencerów

Ćwiczenie: Jaki typ influencera najlepiej pasowałby do Twojej kampanii / promocji Twojej firmy?

8. Dyskusja i pytania 

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

Trener
Przemysław Kasiura
Praktyk i trener z zakresu digital marketingu, a szczególnie performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna.
Tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w social mediach. W trakcie 4 lat pracy w środowisku agencyjnym (m.in. w Golden Submarine) był twórcą i koordynatorem kampanii takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska). Prowadził szkolenia dla działów marketingu klientów.
Zarządzał kampaniami promocyjnymi w niemal wszystkich mediach społecznościowych i był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów. Przeprowadził szkolenia i wykłady z zakresu marketingu dla studentów Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na UEP na kierunku "Public Relations i komunikowanie w biznesie", gdzie odpowiada m.in. za cykl wykładów dotyczących monetaryzacji kreacji video w mediach społecznościowych i komunikacji w social mediach.
Przemek jest również Certyfikowanym Ekspertem firmy Meta ds. zakupu mediów, co oznacza, że na bardzo zaawansowanym poziomie potrafi zoptymalizować, raportować i efektywnie wykorzystywać narzędzia potrzebne do tworzenia kampanii reklamowych na platformach Meta. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych oraz projekty doradcze.