Social media dla biznesu

SZKOLENIE ONLINE 

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platformy ClickMeeting

W trakcie szkolenia:

  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. 
  • przewidziane przerwy  

Efekty szkolenia:

  • Poznanie podstawowych zasad rządzących w komunikacji marki w mediach społecznościowych, ich zalet oraz wad,
  • Poznanie narzędzi promocyjnych, służących do realizacji ustalonych celów reklamowych,
  • Umiejętność wykorzystywania influencer marketingu 
  • Umiejętność analizowania efektów działań w social mediach
  • Poznanie dobrych i złych praktyk w komunikacji w social mediach

Social media dla biznesu

Program szkolenia 2021

DZIEŃ 1

1. Charakterystyka najważniejszych mediów społecznościowych
     charakterystyka, grupa docelowa, rodzaje kreacji i komunikacji

  • Facebook 
  • Instagram 
  • Linkedin 
  • Twitter 
  • YouTube
  • Tik Tok
  • Pozostałe platformy (Discord, Reddit, Telegram, Spotify)

2. Firmy w mediach społecznościowych

  • Przykłady dobrej i złej komunikacji 
  • Do kogo powinna być skierowana komunikacja? 
  • Czy na wszystkich kanałach komunikacja powinna być taka sama?
  • Czy i jak komunikacja w SM może być biznesowo opłacalna?
  • Wind of change, czyli jak zmieniają się media społecznościowe

3. Organiczne i płatne kampanie w mediach społecznościowych

  • Podstawowe różnice między dwoma rodzajami komunikacji
  • Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Płatne kampanie: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Dyskusja: jak powinna wyglądać komunikacja Twojej firmy w różnych kanałach marketingowych

4. Prowadzenia profilu na Facebooku i Instagramie oraz kampanie reklamowe

  • Różnice w komunikacji Facebook i Instagram
  • Połączenie konta na Facebooku i Instagramie
  • Promowanie proste i zaawansowane: różnice, plusy i minusy
  • Business Facebook – step by step
  • Najważniejsze cele reklamowe
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing (Pixel Facebooka)
  • Najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć
  • Przykłady udanych kreacji promocyjnych
  • Ćwiczenia: Ustawienie kampanii przykładowej kampanii, celem zwiększenia ruchu na stronie / Ustawienie kampanii zasięgowej z udziałem kreacji video / Remarketing do bazy email, celem zmobilizowania userów do wzięcia udziału w ankiecie

5. Dyskusja i pytania

DZIEŃ 2

1.  Profil firmowy i kampanie reklamowe na Linkedinie

  • Prowadzenie profilu firmowego na Linkedin
  • Różnice między company page a showcase
  • Linkedin Ads – step by step
  • Cele reklamowe na Linkedinie
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing (Insight Tag)
  • Najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć
  • Przykłady udanych kreacji
  • Ćwiczenia: Ustawienie kampanii na zwiększenie ruchu na stronie / pozyskanie leadu / remarketing do osób, które odwiedziły stronę w ostatnich 30 dniach

3.  Komunikacja i reklamy na Twitterze

  • Jak pisać na Twitterze?
  • Jak działają hashtagi i czy warto ich używać?
  • Twitter Ads – step by step
  • Cele reklamowe na Twitterze
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing
  • Najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć
  • Przykłady udanych kreacji
  • Ćwiczenia: Ustawienie kampanii zasięgowej z tweetem w wątku / Ustawienie kampanii na polubienie profilu / Ustawienie kampanii z ankietą

4. Płatne kampanie na YouTube Ads 

  • Google Ads w zakresie YouTube Ads – step by step
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności
  • Remarketing
  • Najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć
  • Przykłady udanych kreacji
  • Ćwiczenia: Reklama Instream / Reklama remarketingowa

5. Komunikacja i kampanie reklamowe na Tik Tok

  • Tik Tok - grupy docelowe, popularność
  • Dla kogo Tik Tok? Jak się komunikować?
  • Tik Tok Ads – step by step
  • Możliwe kreacje i wskaźniki 
  • Możliwości promocyjne dla polskiego odbiorcy – Influencer Marketing
  • Przykłady udanych promocji

6. Influencer Marketing - możliwości dla firm małych i dużych

  • Jak wykorzystać influencerów do promocji swojej firmy, produktów lub usług?
  • W jaki sposób warto zainwestować w influencerów i czy może to być biznesowo istotne?
  • Przykłady wykorzystania influencerów w kampaniach prowadzonych przez firmy każdej wielkości 

7. Dyskusja i pytania 

Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP lub KFS.

Więcej informacji dostępnych na stronie, w zakładce: DOFINANSOWANIE

Termin szkolenia
2021-09-28 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1090 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Przemysław Kasiura
Praktyk i trener z zakresu digital marketingu, a szczególnie performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna. Tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w social mediach. W trakcie 4 lat pracy w środowisku agencyjnym (m.in. w Golden Submarine) był twórcą i koordynatorem kampanii takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska). Prowadził szkolenia dla działów marketingu klientów. Zarządzał kampaniami promocyjnymi w niemal wszystkich mediach społecznościowych i był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów. Przeprowadził szkolenia i wykłady z zakresu marketingu dla studentów Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na UEP na kierunku "Public Relations i komunikowanie w biznesie", gdzie odpowiada m.in. za cykl wykładów dotyczących monetaryzacji kreacji video w mediach społecznościowych i komunikacji w social mediach. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych oraz projekty doradcze.