Social media dla biznesu

SZKOLENIE ONLINE:

  • prowadzone na platformie ClickMeeting.com, przewidziane przerwy, grupa max 12 osób
  • bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami

OPINIA O SZKOLENIU:

"Całę szkolenie zostało wykonane bardzo profesjonalnie, a program był wyczerpujący. Dobra robota!" IOW Trade Sp. z o.o.

Efekty szkolenia:

  • Poznanie podstawowych zasad rządzących w komunikacji marki w mediach społecznościowych, ich zalet oraz wad
  • Poznanie narzędzi promocyjnych, służących do realizacji ustalonych celów reklamowych,
  • Umiejętność wykorzystywania influencer marketingu 
  • Umiejętność analizowania efektów działań w social mediach
  • Poznanie dobrych i złych praktyk w komunikacji w social mediach

Program szkolenia

1. Charakterystyka najważniejszych mediów społecznościowych - grupa docelowa, rodzaje kreacji i komunikacji

  • Facebook 
  • Instagram 
  • Linkedin 
  • Twitter 
  • YouTube
  • Tik Tok
  • Pozostałe platformy: Discord, Reddit, Telegram, Pinterest

2. Firmy w mediach społecznościowych

  • Kiedy komunikacja jest skuteczna, a kiedy… nie do końca?
  • Do kogo powinna być skierowana komunikacja? 
  • Czy na wszystkich kanałach komunikacja powinna być taka sama?
  • Czy i jak komunikacja w SM może być biznesowo opłacalna?
  • Wind of change, czyli jak zmieniają się media społecznościowe

3. Organiczne i płatne kampanie w mediach społecznościowych

  • Jakie są podstawowe różnice i przesłanki do komunikacji bezpłatnej i płatnej?
  • Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Jak i kiedy najlepiej jest publikować posty?
  • Ogólne wskazówki w tworzeniu treści Social Media.
  • AI w Social Mediach - jak mądrze używać sztucznej inteligencji w postingu i reklamach?
  • Płatne kampanie: czy warto i w jakich okolicznościach?

Dyskusja: jak powinna wyglądać komunikacja Twojej firmy w różnych kanałach marketingowych

4. Prowadzenia profilu na Facebooku i Instagramie oraz kampanie reklamowe

  • Kiedy warto komunikować na Facebooku i Instagramie?
  • Promowanie proste i zaawansowane: różnice
  • Rolki i stories - jak przygotować, kiedy używać
  • Business Facebook – przewodnik krok po kroku
  • Najważniejsze cele reklamowe i ich omówienie
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności, czyli na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektywności reklam
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing (Pixel Facebooka). Kiedy warto i jakie są możliwości?
  • Najczęściej popełniane błędy, czyli jak pilnować budżetu, grupy docelowej i poprawności wyświetlania reklam

Ćwiczenia i pytania z zakresu ustawienia kampanii reklamowych, użycia poprawnych celów reklamowych, ustawień grup docelowych oraz ustalenia decyzji o remarketingu (i jakiego rodzaju)

5.  Profil firmowy i kampanie reklamowe na Linkedinie

  • Prowadzenie profilu firmowego na Linkedin – kiedy warto?
  • Różnice między company page a showcase
  • Linkedin Ads – przewodnik krok po kroku
  • Cele reklamowe na Linkedinie i ich omówienie
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności, czyli na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektywności reklam
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing (Insight Tag). Kiedy warto?
  • Najczęściej popełniane błędy, czyli jak uniknąć „przepalania budżetu”

Ćwiczenia i pytania z zakresu słuszności prowadzenia komunikacji na Linkedinie, ustawienia kampanii reklamowych, użycia poprawnych celów reklamowych, ustawień grup docelowych oraz ustalenia decyzji o remarketingu (i jakiego rodzaju).

6. Komunikacja na Tik Tok

  • Tik Tok – czy to odpowiednie miejsce dla każdej firmy do komunikacji?
  • Dla kogo Tik Tok? Jak się komunikować?
  • Możliwości promocyjne na TikToku
  • Przykłady udanych komunikacji marek w Polsce i na świecie
  • Czy warto, aby Twoja firma również komunikowała na TikToku?

7. Influencer Marketing - możliwości dla firm małych i dużych

  • Jak wykorzystać influencerów do promocji swojej firmy, produktów lub usług?
  • Czy inwestowanie w influencerów jest biznesowo opłacalne?
  • Przykłady wykorzystania influencerów na polskim rynku
  • Ryzyka i szanse wynikające z angażowania influencerów

Ćwiczenie: Jaki typ influencera najlepiej pasowałby do Twojej kampanii / promocji Twojej firmy?

8. Dyskusja i pytania 

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

Termin szkolenia
2023-11-28 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1390 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
RABATY
Udzielamy 5% rabatu przy zamówieniu szkolenia dla 2 osób, 10% przy zamówieniu dla 3 lub więcej osób.
REJESTRACJA
Zamów szkolenie teraz. Fakturę możesz opłacić przed lub po szkoleniu. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Szkolenie In-Company? Zapytaj o ofertę
Trener
Przemysław Kasiura
Praktyk i trener z zakresu digital marketingu, a szczególnie performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna. Tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w social mediach. W trakcie 4 lat pracy w środowisku agencyjnym (m.in. w Golden Submarine) był twórcą i koordynatorem kampanii takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska). Prowadził szkolenia dla działów marketingu klientów. Zarządzał kampaniami promocyjnymi w niemal wszystkich mediach społecznościowych i był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów. Przeprowadził szkolenia i wykłady z zakresu marketingu dla studentów Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na UEP na kierunku "Public Relations i komunikowanie w biznesie", gdzie odpowiada m.in. za cykl wykładów dotyczących monetaryzacji kreacji video w mediach społecznościowych i komunikacji w social mediach. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych oraz projekty doradcze.