Firma w mediach społecznościowych. Marketing na Facebooku, Instagramie, Twitterze, Linkedin

SZKOLENIE ONLINE 

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platformy ClickMeeting

W trakcie szkolenia:

  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. 
  • przewidziane przerwy  

Efekty szkolenia:

  • Poznanie podstawowych zasad rządzących w komunikacji marki w mediach społecznościowych, ich zalet oraz wad,
  • Poznanie narzędzi promocyjnych, służących do realizacji ustalonych celów reklamowych,
  • Umiejętność wykorzystywania influencer marketingu w komunikacji do poszczególnych grup docelowych,
  • Zapoznanie się ze światem mniej popularnych platform, na których również znajduje się grupa docelowa uczelni,
  • Poznanie dobrych i złych praktyk w komunikacji w social mediach, przykłady Polska i świat.

Firma w mediach społecznościowych.
Reklamy na Facebooku, Instagramie, Twitterze oraz Linkedin

Program szkolenia 2021

DZIEŃ PIERWSZY

1. Charakterystyka najważniejszych mediów społecznościowych
     charakterystyka, grupa docelowa, rodzaje kreacji i komunikacji

  • Facebook 
  • Instagram 
  • Linkedin 
  • Twitter 
  • YouTube
  • Tik Tok
  • Pozostałe platformy (Discord, Reddit, Pinterest, Tumblr, Spotify)

2. Firmy w mediach społecznościowych

  • Przykłady dobrej i złej komunikacji 
  • Do kogo powinna być skierowana komunikacja? 
  • Czy na wszystkich kanałach komunikacja powinna być taka sama?
  • Czy i jak komunikacja w SM może być biznesowo opłacalna?

3. Organiczne i płatne kampanie w mediach społecznościowych

  • Podstawowe różnice między dwoma rodzajami komunikacji
  • Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Płatne kampanie: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Dyskusja: jak powinna wyglądać komunikacja Twojej firmy w różnych kanałach marketingowych

4. Płatne kampanie na Facebooku i Instagramie

  • Połączenie konta na Facebooku i Instagramie
  • Promowanie proste i zaawansowane: różnice, plusy i minusy
  • Business Facebook – step by step
  • Najważniejsze cele reklamowe
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing (Pixel Facebooka)
  • Najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć
  • Przykłady udanych kreacji promocyjnych
  • Ćwiczenia: Ustawienie kampanii przykładowej kampanii, celem zwiększenia ruchu na stronie / Ustawienie kampanii zasięgowej z udziałem kreacji video / Remarketing do bazy email, celem zmobilizowania userów do wzięcia udziału w ankiecie

5. Dyskusja i pytania

DZIEŃ DRUGI

1. Pytania dotyczące tematów z dnia poprzedniego - dyskusja

2. Płatne kampanie na Linkedinie

  • Linkedin Ads – step by step
  • Cele reklamowe na Linkedinie
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing (Insight Tag)
  • Najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć
  • Przykłady udanych kreacji
  • Ćwiczenia: Ustawienie kampanii na zwiększenie ruchu na stronie / pozyskanie leadu / remarketing do osób, które odwiedziły stronę w ostatnich 30 dniach

3. Płatne kampanie na Twitterze

  • Twitter Ads – step by step
  • Cele reklamowe na Twitterze
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing
  • Najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć
  • Przykłady udanych kreacji
  • Ćwiczenia: Ustawienie kampanii zasięgowej z tweetem w wątku / Ustawienie kampanii na polubienie profilu / Ustawienie kampanii z ankietą

4. Płatne kampanie na YouTube Ads 

  • Google Ads w zakresie YouTube Ads – step by step
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności
  • Remarketing
  • Najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć
  • Przykłady udanych kreacji
  • Ćwiczenia: Reklama Instream / Reklama remarketingowa

5. Płatne kampanie na Tik Tok

  • Tik Tok Ads – step by step
  • Możliwe kreacje i wskaźniki 
  • Możliwości promocyjne dla polskiego odbiorcy – Influencer Marketing
  • Przykłady udanych promocji

6. Influencer Marketing - możliwości dla firm małych i dużych

  • Jak wykorzystać influencerów do promocji swojej firmy, produktów lub usług?
  • W jaki sposób warto zainwestować w influencerów i czy może to być biznesowo istotne?
  • Przykłady wykorzystania influencerów w kampaniach prowadzonych przez firmy każdej wielkości 

7. Dyskusja i pytania 

Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP lub KFS.

Więcej informacji dostępnych na stronie, w zakładce: DOFINANSOWANIE

Termin szkolenia
2021-07-12 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1090 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Przemysław Kasiura
Doświadczony ekspert z zakresu digital marketingu, a w szczególności z zakresu performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna. Od prawie 10 lat tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w Social Mediach. W trakcie czterech lat pracy w środowisku agencyjnym (w tym w jednej z najlepszej agencji marketingowej w Polsce, Golden Submarine) był twórcą kampanii i koordynatorem działań w mediach społecznościowych takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing 2016, 2017, 2018), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (dzisiaj Santander Polska; profil Jak jeździsz). Prowadził również szkolenia dla działów marketingu klientów. Prowadził kampanie promocyjne na niemal wszystkich dostępnych mediach społecznościowych w Polsce i był odpowiedzialny za milionowe budżety roczne swoich klientów. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych oraz projekty doradcze.