Jak zrobić dobrą reklamę? Kreatywne pomysły i psychologia reklamy

Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP. Link do zgłoszenia znajduje się tutaj.

DZIEŃ 1 - jak klienci widzą reklamę?

1. Wzrok nas oszukuje - złudzenia optyczne

  • Jasny? Ciemny?
  • Krótki? Długi?
  • Proste czy skośne?
  • Jaki to kolor?

2. Znaczenie obiektów

  • Poziome, pionowe, skośne.
  • Symetryczny/asymetryczny.
  • Znaczenie prostych form
  • Interakcje między obiektami
  • Rozmieszczenie elementów
  • Obiekty i przestrzeń.

3. Co widzimy? Jak widzimy?

  • Jak rozpoznajemy obiekty?
  • Szczegóły i znaczenie obrazu
  • Jak dodać więcej emocji do obrazu?
  • Jak optycznie powiększyć obraz?
  • Jeden obraz to tysiąc słów.
  • Jak wspomóc zrozumienie obrazu?
  • Jak ułatwić odbiór obrazu?
  • Jak wskazać odbiorcy to, co ważne?
  • Ile czasu skupiamy uwagę?
  • Jakie wyraziste cechy ma Twój produkt?
  • Blisko? Daleko?
  • Co jeszcze przyciąga uwagę?

4. Znaczenie kolorów

  • Z czym kojarzymy te kolory?
  • Oto najbrzydszy kolor świata...
  • Jeśli chodzi o kolory... kobiety rządzą!

5. Siła twarzy!

  • Twarze a inne obiekty.
  • Twarz = emocje.
  • Które twarze rozpoznajemy najszybciej?

6. Interakcje między postaciami

  • Adwersarze.
  • Bliższe relacje.
  • Słabsza/dominująca.
  • Słabsza/silniejsza.
  • Solo i w grupie.
  • Postacie i przestrzeń.
  • Grupy w ruchu.

7. Jak pokazywać produkty?

  • Nasze wyobrażenia na temat obiektów?
  • Jak pokazywać produkty?

8. Jak zapamiętujemy obrazy (i nie tylko)?

  • Co zapamiętujemy najłatwiej?
  • Ile obiektów zapamiętujemy jednocześnie?
  • Jak wspomóc zapamiętywanie?
  • Efekt świeżości, efekt pierwszeństwa.

 

DZIEŃ 2 - akcja kreacja!

1. Poznaj odbiorcę twojej reklamy

  • Poznaj swojego klienta – ćwiczenie z narzędziem „moodboard”
  • Czego pragną klienci – czym jest insight? Jak i gdzie szukać insightu?

2. Brief kreatywny

  • Krok po kroku – co zawiera brief kreatywny i jak z tego korzystać?

3. Sesje kreatywne

  • Konkretne zadania do rozwiązania – praca z briefami kreatywnymi
  • Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
  • Skąd czerpać inspirację?
  • Magic is in the product...
  • Big idea
  • Adwokat diabła – entuzjazm a realia
Termin szkolenia
2020-04-06 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
1750 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Warszawa - Atrium Centrum lub CK Golden Floor
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem w agencjach reklamowych. Certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Doświadczenie zdobywał m.in. w Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus, V&P, Artgroup, Altkom Akademia. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca. Właściciel studia reklamy AUTOR - www.autor.biz. Jego zdaniem reklama służy przede wszystkim efektom dla marki, a NIE wygrywaniu festiwali przez agencję reklamową. Jest autorem książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa" (www.ePoradniki.pl). Za swoje prace zdobył wiele nagród: Złote Orły, Boomerang, Złota strzała. I choć wie, że to cenne wyróżnienia, jednak dla niego najważniejsza jest skuteczność, czyli osiąganie celów klientów. Realizował projekty dla: Microsoft, Plus GSM, Porsche,, Avon, Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Mastercook, Masterfoods, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia.