Tworzenie skutecznych reklam i postów. Szkolenie dla social media marketerów / webdesignerów
SZKOLENIE ONLINE
GODZINY SZKOLENIA: 09:00-15:00.
Szkolenie realizowane za pośrednictwem platformy ClickMeeting.com.
W trakcie szkolenia:
- bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkolenia
- dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y.
- przewidziane przerwy
PROGRAM SZKOLENIA
DZIEŃ 1 - jak klienci widzą reklamę?
1. Wzrok nas oszukuje - złudzenia optyczne
- Jasny? Ciemny?
- Krótki? Długi?
- Proste czy skośne?
- Jaki to kolor?
2. Znaczenie doboru obiektów
- Poziome, pionowe, skośne.
- Symetryczny/asymetryczny.
- Znaczenie prostych form
- Interakcje między obiektami
- Rozmieszczenie elementów
- Obiekty i przestrzeń.
3. Jak dodać więcej emocji do obrazu?
- Jak widzimy i rozpoznajemy obiekty?
- Szczegóły i znaczenie obrazu
- Jak dodać więcej emocji do obrazu?
- Jak optycznie powiększyć obraz?
- Jeden obraz to tysiąc słów.
- Jak wspomóc zrozumienie obrazu?
- Jak ułatwić odbiór obrazu?
- Jak wskazać odbiorcy to, co ważne?
- Ile czasu skupiamy uwagę?
- Jakie wyraziste cechy ma Twój produkt?
- Blisko? Daleko?
- Co jeszcze przyciąga uwagę?
4. Znaczenie kolorów
- Z czym kojarzymy te kolory?
- Oto najbrzydszy kolor świata...
- Jeśli chodzi o kolory... kobiety rządzą!
5. Siła twarzy!
- Twarze a inne obiekty.
- Twarz = emocje.
- Które twarze rozpoznajemy najszybciej?
6. Interakcje między postaciami
- Adwersarze.
- Bliższe relacje.
- Słabsza/dominująca.
- Słabsza/silniejsza.
- Solo i w grupie.
- Postacie i przestrzeń.
- Grupy w ruchu.
7. Jak pokazywać produkty?
- Nasze wyobrażenia na temat obiektów?
- Jak pokazywać produkty?
8. Jak zapamiętujemy obrazy (i nie tylko)?
- Co zapamiętujemy najłatwiej?
- Ile obiektów zapamiętujemy jednocześnie?
- Jak wspomóc zapamiętywanie?
- Efekt świeżości, efekt pierwszeństwa.
DZIEŃ 2 - akcja kreacja!
1. Poznaj odbiorcę twojej reklamy
- Poznaj swojego klienta – ćwiczenie z narzędziem „moodboard”
- Czego pragną klienci – czym jest insight? Jak i gdzie szukać insightu?
2. Brief kreatywny
- Krok po kroku – co zawiera brief kreatywny i jak z tego korzystać?
3. Sesje kreatywne
- Konkretne zadania do rozwiązania – praca z briefami kreatywnymi
- Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
- Skąd czerpać inspirację?
- Magic is in the product...
- Big idea
- Adwokat diabła – entuzjazm a realia
W przypadku zainteresowania szkoleniem w wersji stacjonarnej, prosimy o kontakt telefoniczny 607 710 797 lub mailowy: szkolenia@szkoleniaatrium.pl
Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP lub KFS.
Więcej informacji dostępnych na stronie, w zakładce: DOFINANSOWANIE
Termin szkolenia
2021-05-10 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 15:00
Cena szkolenia
790 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
Trener
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem w agencjach reklamowych. Certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Doświadczenie zdobywał m.in. w Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus, V&P, Artgroup, Altkom Akademia. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca. Właściciel studia reklamy AUTOR - www.autor.biz.
Jego zdaniem reklama służy przede wszystkim efektom dla marki, a NIE wygrywaniu festiwali przez agencję reklamową.
Jest autorem książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył wiele nagród: Złote Orły, Boomerang, Złota strzała. I choć wie, że to cenne wyróżnienia, jednak dla niego najważniejsza jest skuteczność, czyli osiąganie celów klientów.
Realizował projekty dla: Microsoft, Plus GSM, Porsche,, Avon, Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Mastercook, Masterfoods, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia.