Social Media Marketing

Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP. Link do zgłoszenia znajduje się tutaj.

Efekty szkolenia:

  • Poznanie marketingu inicjowanego przez Konsumenta (Inbound Marketingu, Pull Marketingu)
  • Poznanie i praktyczne posługiwanie się narzędziami Inboud Marketingu
  • Nabycie umiejętności sprawnego działania w mediach społecznościowych i poznanie zalet i wad każdego z mediów
  • Używanie narzędzi content /native marketingu oraz influencerów,
  • Umiejętność prowadzenia działań w SM zgodnie z prawem dzięki zapoznaniu się z aspektami prawnymi omawianych działań reklamowych w internecie.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Polski konsument w internecie

  • Wydatki na reklamę w SM w Polsce
  • Czym jest generacja Web 2.0?
  • Model POEM, m.in. earned media

2. Media społecznościowe w Polsce

3. Profile Social Media

  • Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Linkedin
  • Jakie medium dla jakiego reklamodawcy?

4. Reklama na Facebooku i w innych SM

  • Umiejscowienia, targetowanie, planowanie kampanii
  • Edge Rank, zasięgi organiczne. Jak można je poprawić?
  • Piksel Facebooka. Do czego stosować?
  • Marketing kontekstowy
  • Konkursy na FB

5. Marketing wpływu (influencing)

  • Co to jest influencing?
  • Trendy i zjawiska

6. Najwięksi polscy influencerzy

  • Jakie medium zbiera najwięcej fanów? Omówienie

7. Ile kosztuje influencing? Od mikroinfluencerów do celebrytów

  • Marketing treści (content marketing = CM)
  • Dopasowanie treści do lejka zakupowego. Kiedy dotrzeć do konsumenta?

8. Kalendarium działań operacyjnych – case study

  • Czas i częstotliwość wpisów na SM
  • Reklama natywna – kiedy i jak stosować?
  • Trendy w CM
  • Mierzenie i rozliczanie efektów CM

9. Jak pisać do internetu?

  • Co mówią eksperci? Porady redaktorów z wiodących mediów
  • 7 złotych zasad pisania do internetu
  • Jak pisać artykuły, aby czytelnicy dzielili się nimi? Krzywa Quartza
  • Hashtagi. Czy i jak stosować?
  • Jak niewidzialnie wpływać na konsumenta?

10. Monitoring i mierzenie działań w social mediach

  • Wskaźniki efektywności w social mediach. Jak mierzyć zasięg i zaangażowanie?
  • Efektywność Facebooka. Dobre praktyki
  • Responsywność. Czy jesteś wystarczająco szybki w mediach społecznościowych?

11. Social listening i monitoring. Mierzenie sentymentu wypowiedzi

12. Aspekty prawne influencingu w internecie

Termin szkolenia
2020-03-30 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
1590 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Katowice - Hotel Focus Katowice Chorzów
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Leszek A. Nowak
Certyfikowany trener IAB Polska programu DIMAQ, jak również certyfikowany specjalista Google Adwords. Ekspert i doradca w zakresie marketingu internetowego. Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.