Termin szkolenia
2025-01-30 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 15:00
Cena szkolenia
1650 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.
SZKOLENIE ONLINE, 30-31 stycznia
VOUCHERY NA SZKOLENIA 2025. SPRAWDŹ RABAT
Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami.
OPINIE KLIENTÓW
- "Szkolenie było fantastycznie zorganizowane, a tematy poruszane odpowiadały na wszystkie moje pytania. Myślę, że dzięki szkoleniu wdrożymy dużo ciekawych rozwiązań. Polecam serdecznie", pracownik Galderma Polska
- "Niczego nie zmieniałabym. Uważam, że szkolenie było przeprowadzone bardzo dobrze. Dawka wiedzy była uporządkowana w przyjemny sposób. Trener odpowiadał na wszystkie pytania uczestników. Dziękuję :)", pracownik Nestle
- "Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Wykładowca w jasny i zrozumiały sposób opowiada no kolejnych zagadnieniach oraz dostarcza wiele przydatnych w codziennej pracy narzędzi. Cała uzyskana wiedza z pewnością wpłynie na moją pracę, ale także sprawi, że będę miała większą świadomość tematów omawianych z zatrudnioną agencją." (Samanta, Kasa Stefczyka)
CZEGO NAUCZYSZ SIĘ?
- Poznasz skuteczne strategie i taktyki marketingowe online.
- Nauczysz się dobierać odpowiednie kanały komunikacji do celów kampanii.
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę o wskaźnikach efektywności i narzędziach analitycznych
- Zainspirujesz się najlepszymi case studies z Polski i świata.
- Przećwiczysz praktyczne modele planowania i optymalizacji kampanii.
- Nauczysz się wykorzystania wielu narzędzi Google, analizy ruchu w wyszukiwarce Google, strategii pozycjonowania, optymalizacji serwisu, a także korzystania z narzędzi Google Ads, pomiaru i analizy wyników w Google Analytics
PROGRAM SZKOLENIA
Dzień 1
1. Strategie i taktyki w marketingu online - od brandingu do sprzedaży
- Punkt wyjścia, czyli wszystko o Twojej grupie docelowej
- Ewolucja zachowań internautów, gdzie szukać i jak wykorzystać dane o użytkownikach (deklaratywne vs behawioralne, dane 1st, 2nd, 3rd party w praktyce)
- Jak zbudować skuteczną strategię reklamową online?
- Przegląd 5 typowych modeli marketingowych nadających kierunek kampaniom online
- Taktyki branding vs performance – między świadomością i promocją nowego produktu a sprzedażą i leadami
- TOP10 kanałów komunikacji digital – od display i programmatic do performance i retail media - podział i klasyfikacja kanałów komunikacji digitalowej
- kluczowe aspekty kampanii reklamowej online: viewability, zasięg inkrementalny, brand safety, adfraud, adblock, attention, engagement rate, dwell time, mikro i makrokonwersje
- TOP20 wskaźników narzędzia digital marketingu – co i w jaki sposób mierzyć przy realizacji i monitorowaniu działań internetowych?
Ćwiczenie praktyczne – model ACID jako fundament planowania i doboru kanałów w kampanii reklamowej online
2. Fundamenty planowania kampanii brandingowej
- dobór celów – świadomość, wizerunek, zaangażowanie i wprowadzenie nowego produktu/marki na rynek
- Kluczowe aspekty kampanii brandingowej – czym się kierować i na co zwracać uwagę w selekcji kanałów, doborze formatów i tworzeniu kreacji?
- Kanały brandingowe w praktyce – charakterystyka, skuteczność, specyfika, wskaźniki efektywności i koszty
- Kanały zasięgowe krok po kroku: display, rich media i wideo – od inventory do programmatic
- Kanały budujące zaangażowanie: content marketing, social media i influencer marketing
- Jak mierzyć sukces brandingowy? – świadomość marki, sukces wprowadzenia produktu na rynek i angażowanie konsumenta
- Prezentacja i omówienie case studies najlepszych kampanii brandingowych – Polska i świat – jak wykorzystać inspiracje w praktyce?
Dzień 2
3. Planowanie kampanii typu performance w praktyce
- Dobór celów – generowanie wizyt i pozyskanie użytkowników na WWW, generowanie leadów (formularzy kontaktowych), pozyskanie zamówień (e-commerce) i inne działania performance (rejestracja, zapis, pobranie aplikacji mobilnej czy ebook)
- Anatomia kampanii performance– czym się kierować i na co zwracać uwagę w selekcji kanałów, doborze formatów i tworzeniu kreacji?
- Kanały typu direct response w praktyce – charakterystyka, skuteczność, specyfika, metryki i koszty
- Kanały budujące mikokonwersje i akcje po stronie klienta: e-mail marketing, re-marketing, SEO i Google Ads
- Kanały generujące bezpośrednią sprzedaż (makrokonwersje): platformy e-commerce i retail media, marketing afliliacyjny, automatyzacja i działania algorytmów (w tym AI)
- Jak mierzyć sukces kampanii performance? – weryfikacja jakości ruchu na WWW, pomiar akcji i konwersji – od mikro (aktywność i pośrednie działania) do marko (leady i zamówienia)
- Prezentacja i omówienie case studies najlepszych kampanii performance – Polska i świat – jak wykorzystać inspiracje w praktyce?
4. WWW czy apllikacja mobilna? Fundamenty UX i analityki
- Jak optymalizować WWW pod działania kampanii reklamowych?
- Jak wybrać optymalny model serwisu WWW dostosowany do celów kampanii online?
- Aplikacja mobilna vs RWD – różnice i zastosowanie
- TOP7 kluczowych aspektów WWW: layout, nawigacja, web-writing, grafika, wideo, CTA, copywriting
- UX, UI i projekt graficzny od wstępnego konceptu przez badania i testy do realizacji projektu
- Elementy psychologiczne i perswazyjne na WWW – jak skłaniać użytkownika do podjęcia akcji?
Ćwiczenie praktyczne – optymalizacja i weryfikacja WWW – przegląd narzędzi diagnostycznych online
5. Jak wybrać agencję, ile płacić i współpracować przy projektach online?
- Jak napisać skuteczny brief? – analiza dokumentu krok po kroku
- Podmioty na rynku interaktywnym – segmentacja, kompetencje, specjalizacje
- 7 aspektów ważnych przy wyborze agencji
- Jak współpracować z agencją? – zasady współpracy i tricki agencji
- Kluczowe zapisy w umowie – o czym pamiętać przy zawieraniu kontraktu
ZOBACZ:
Szkolenia E-marketing i E-commerce
Szkolenia Social Media
Trener
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.