Termin szkolenia
2025-01-30 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 15:00
Cena szkolenia
1650 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.

SZKOLENIE ONLINE, 30-31 stycznia

VOUCHERY NA SZKOLENIA 2025. SPRAWDŹ RABAT

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami.

OPINIE KLIENTÓW

  • "Szkolenie było fantastycznie zorganizowane, a tematy poruszane odpowiadały na wszystkie moje pytania. Myślę, że dzięki szkoleniu wdrożymy dużo ciekawych rozwiązań. Polecam serdecznie", pracownik Galderma Polska
  • "Niczego nie zmieniałabym. Uważam, że szkolenie było przeprowadzone bardzo dobrze. Dawka wiedzy była uporządkowana w przyjemny sposób. Trener odpowiadał na wszystkie pytania uczestników. Dziękuję :)", pracownik Nestle
  • "Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Wykładowca w jasny i zrozumiały sposób opowiada no kolejnych zagadnieniach oraz dostarcza wiele przydatnych w codziennej pracy narzędzi. Cała uzyskana wiedza z pewnością wpłynie na moją pracę, ale także sprawi, że będę miała większą świadomość tematów omawianych z zatrudnioną agencją." (Samanta, Kasa Stefczyka)

CZEGO NAUCZYSZ SIĘ?

  • Poznasz skuteczne strategie i taktyki marketingowe online.
  • Nauczysz się dobierać odpowiednie kanały komunikacji do celów kampanii.
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę o wskaźnikach efektywności i narzędziach analitycznych
  • Zainspirujesz się najlepszymi case studies z Polski i świata.
  • Przećwiczysz praktyczne modele planowania i optymalizacji kampanii.
  • Nauczysz się wykorzystania wielu narzędzi Google, analizy ruchu w wyszukiwarce Google, strategii pozycjonowania, optymalizacji serwisu, a także korzystania z narzędzi Google Ads, pomiaru i analizy wyników w Google Analytics

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień 1

1. Strategie i taktyki w marketingu online - od brandingu do sprzedaży

  • Punkt wyjścia, czyli wszystko o Twojej grupie docelowej
  • Ewolucja zachowań internautów, gdzie szukać i jak wykorzystać dane o użytkownikach (deklaratywne vs behawioralne, dane 1st, 2nd, 3rd party w praktyce)
  • Jak zbudować skuteczną strategię reklamową online?
  • Przegląd 5 typowych modeli marketingowych nadających kierunek kampaniom online
  • Taktyki branding vs performance – między świadomością i promocją nowego produktu a sprzedażą i leadami
  • TOP10 kanałów komunikacji digital – od display i programmatic do performance i retail media - podział i klasyfikacja kanałów komunikacji digitalowej
  • kluczowe aspekty kampanii reklamowej online: viewability, zasięg inkrementalny, brand safety, adfraud, adblock, attention, engagement rate, dwell time, mikro i makrokonwersje
  • TOP20 wskaźników narzędzia digital marketingu – co i w jaki sposób mierzyć przy realizacji i monitorowaniu działań internetowych?

Ćwiczenie praktyczne – model ACID jako fundament planowania i doboru kanałów w kampanii reklamowej online

2. Fundamenty planowania kampanii brandingowej

  • dobór celów – świadomość, wizerunek, zaangażowanie i wprowadzenie nowego produktu/marki na rynek
  • Kluczowe aspekty kampanii brandingowej – czym się kierować i na co zwracać uwagę w selekcji kanałów, doborze formatów i tworzeniu kreacji?
  • Kanały brandingowe w praktyce – charakterystyka, skuteczność, specyfika, wskaźniki efektywności i koszty
  • Kanały zasięgowe krok po kroku: display, rich media i wideo – od inventory do programmatic
  • Kanały budujące zaangażowanie: content marketing, social media i influencer marketing
  • Jak mierzyć sukces brandingowy? – świadomość marki, sukces wprowadzenia produktu na rynek i angażowanie konsumenta
  • Prezentacja i omówienie case studies najlepszych kampanii brandingowych – Polska i świat – jak wykorzystać inspiracje w praktyce?

Dzień 2

3. Planowanie kampanii typu performance w praktyce

  • Dobór celów – generowanie wizyt i pozyskanie użytkowników na WWW, generowanie leadów (formularzy kontaktowych), pozyskanie zamówień (e-commerce) i inne działania performance (rejestracja, zapis, pobranie aplikacji mobilnej czy ebook)
  • Anatomia kampanii performance– czym się kierować i na co zwracać uwagę w selekcji kanałów, doborze formatów i tworzeniu kreacji?
  • Kanały typu direct response w praktyce – charakterystyka, skuteczność, specyfika, metryki i koszty
  • Kanały budujące mikokonwersje i akcje po stronie klienta: e-mail marketing, re-marketing, SEO i Google Ads
  • Kanały generujące bezpośrednią sprzedaż (makrokonwersje): platformy e-commerce i retail media, marketing afliliacyjny, automatyzacja i działania algorytmów (w tym AI)
  • Jak mierzyć sukces kampanii performance? – weryfikacja jakości ruchu na WWW, pomiar akcji i konwersji – od mikro (aktywność i pośrednie działania) do marko (leady i zamówienia)
  • Prezentacja i omówienie case studies najlepszych kampanii performance – Polska i świat – jak wykorzystać inspiracje w praktyce?

4. WWW czy apllikacja mobilna? Fundamenty UX i analityki

  • Jak optymalizować WWW pod działania kampanii reklamowych?
  • Jak wybrać optymalny model serwisu WWW dostosowany do celów kampanii online?
  • Aplikacja mobilna vs RWD – różnice i zastosowanie
  • TOP7 kluczowych aspektów WWW:  layout, nawigacja, web-writing, grafika, wideo, CTA, copywriting
  • UX, UI i projekt graficzny  od wstępnego konceptu przez badania i testy do realizacji projektu
  • Elementy psychologiczne i perswazyjne na WWW – jak skłaniać użytkownika do podjęcia akcji?

Ćwiczenie praktyczne – optymalizacja i weryfikacja WWW – przegląd narzędzi diagnostycznych online

5. Jak wybrać agencję, ile płacić i współpracować przy projektach online?

  • Jak napisać skuteczny brief? – analiza dokumentu krok po kroku
  • Podmioty na rynku interaktywnym – segmentacja, kompetencje, specjalizacje
  • 7 aspektów ważnych przy wyborze agencji 
  • Jak współpracować z agencją? – zasady współpracy i tricki agencji
  • Kluczowe zapisy w umowie – o czym pamiętać przy zawieraniu kontraktu

ZOBACZ:

Szkolenia E-marketing i E-commerce
Szkolenia Social Media

Trener
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.