Marketing internetowy - reklama firmy w internecie
SZKOLENIE W WARSZAWIE, NA SALI SZKOLENIOWEJ
TERMIN: 21-22.06.2023 (2 dni)
WOLISZ SZKOLENIE ONLINE?
NAJBLIŻSZY TERMIN: 2-3.11.2023 r. Cena: 1790 zł netto + 23% VAT
- chcesz wcześniej złożyć zamówienie, wypełnij formularz: https://tiny.pl/cqdbb
OPINIE KLIENTÓW
"Szkolenie było fantastycznie zorganizowane, a tematy poruszane odpowiadały na wszystkie moje pytania. Myślę, że dzięki szkoleniu wdrożymy dużo ciekawych rozwiązań. Polecam serdecznie" pracownik firmy Galderma Polska
"Niczego bym nie zmieniała. Uważam, że szkolenie było przeprowadzone bardzo dobrze. Dawka wiedzy była uporządkowana w przyjemny sposób. Trener odpowiadał na pytania uczestników. Dziękuję :)"
PROGRAM SZKOLENIA
Dzień 1: Strategia działań marketingu online
1. BUDOWANIE STRATEGII I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W MARKETINGU INTERNETOWYM
- Ewolucja zachowań online - efekt ZMOT, ROPO, CX
- Model komunikacji promocyjnej (piramida IAB) – od świadomości do sprzedaży i rekomendacji
- Planowanie kampanii reklamowej – podejście brandingowe vs direct response
- Planowanie i dobór powierzchni reklamowej – model POE
- Jak dobierać narzędzia do celów kampanii online?
- Koszty i efektywność formatów reklamowych w internecie
Ćwiczenie praktyczne – planowanie kampanii online
2. Projektowanie i optymalizacja WWW
- Od brandingu przez mikro-konwersje do sprzedaży, jak zaplanować stronę www lub jak ją zmodyfikować
- Ewolucja WWW – najważniejsze aktualne trendy w projektowaniu stron www
- Strona wersja desktopowa a mobilna, strony responsywne
- Makietowanie – od pomysłu po grafikę i konwersję
- Grafika, treść, CTA – jak skutecznie optymalizować WWW?
3. Pomiar sukcesu i analityka w oparciu o narzędzia Google
- Podstawowe parametry skuteczności działań w e-marketingu
- Badanie ilościowe i jakościowe – 3 formy weryfikacji skuteczności: Ile? Kto? Jak?
- Przegląd narzędzi do analizowania stron – bezpłatnych i płatnych
- Google Analytics – kluczowe raporty i narzędzia
Dzień 2: Google i Facebook - formaty, narzędzia i potencjał
1. Jak w praktyce wykorzystać Google i jego narzędzia - ruch organiczny w wyszukiwarce
2. SEO, jak pozycjonować stronę www w wynikach wyszukiwania Google
- Audyt serwisu pod kątem SEO - co działa, co trzeba poprawić
- Strategia pozycjonowania – taktyka on-site i off-site
- Optymalizacja serwisu – techniczne aspekty i treści merytoryczne (content marketing)
- Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących – case study
- Weryfikacja serwisu i taktyki pozycjonowania na przykładzie różnych branż i portali - niezbędne narzędzia
3. PPC, czyli Google Ads w praktyce
- 3Z: jak działa algorytm, słowa kluczowe, treści reklam
- Technika "długiego ogona" - co to jest i jak stosować?
- Optymalizacja kampanii Ads, wybór rodzaju dopasowań fraz kluczowych
- Panel Google Ads – monitoring i raporty kampanii
- Typowe błędy w Google Ads
5. Jak wykorzystać potencjał Facebooka i Instagrama
6. Facebook - ruch organiczny (posty) i płatny (reklamy)
- Jak budować strategię obecności na Facebooku?
- Identyfikacja grupy docelowej i skuteczne docieranie do potencjalnych klientów
- Jak pisać angażujące posty i skłaniać do aktywności - sprytne sposoby na algorytm
- Zasięg organiczny, płatny, wirusowy - różnice
- Reklama na Facebooku (FB Ads Manager) - od celów przez formaty i budżet do pomiaru skuteczności
- Tips & tricks na Facebooku
Ćwiczenie praktyczne - planowanie kampanii na Facebooku
7. Monitoring i optymalizacja działań w social media
- Social media listening w praktyce
- Kryzysy w social mediach
- Przegląd narzędzi do analityki i monitoringu w sieci
- Co i jak mierzyć w mediach społecznościowych?