Marketing internetowy - reklama firmy w internecie

SZKOLENIE ONLINE: prowadzone na platformie ClickMeeting.com, przewidziane przerwy, grupa max 12 osób

OPINIE KLIENTÓW

"Szkolenie było fantastycznie zorganizowane, a tematy poruszane odpowiadały na wszystkie moje pytania. Myślę, że dzięki szkoleniu wdrożymy dużo ciekawych rozwiązań. Polecam serdecznie" pracownik firmy Galderma Polska

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień 1: Strategia działań marketingu online

1. BUDOWANIE STRATEGII I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W MARKETINGU INTERNETOWYM

  • Ewolucja zachowań online - efekt ZMOT, ROPO, CX
  • Model komunikacji promocyjnej (piramida IAB) – od świadomości do sprzedaży i rekomendacji
  • Planowanie kampanii reklamowej – podejście brandingowe vs direct response
  • Planowanie i dobór powierzchni reklamowej – model POE
  • Jak dobierać narzędzia do celów kampanii online?
  • Koszty i efektywność formatów reklamowych w internecie
    Ćwiczenie praktyczne – planowanie kampanii online

2. Projektowanie i optymalizacja WWW

  • Od brandingu przez mikro-konwersje do sprzedaży, jak zaplanować stronę www lub jak ją zmodyfikować
  • Ewolucja WWW – najważniejsze aktualne trendy w projektowaniu stron www
  • Strona wersja desktopowa a mobilna, strony responsywne
  • Makietowanie – od pomysłu po grafikę i konwersję
  • Grafika, treść, CTA – jak skutecznie optymalizować WWW?

3. Pomiar sukcesu i analityka w oparciu o narzędzia Google

  • Podstawowe parametry skuteczności działań w e-marketingu
  • Badanie ilościowe i jakościowe – 3 formy weryfikacji skuteczności: Ile? Kto? Jak?
  • Przegląd narzędzi do analizowania stron – bezpłatnych i płatnych
  • Google Analytics – kluczowe raporty i narzędzia 

Dzień 2: Google i Facebook - formaty, narzędzia i potencjał 

1. Jak w praktyce wykorzystać Google i jego narzędzia - ruch organiczny w wyszukiwarce

2. SEO, jak pozycjonować stronę www w wynikach wyszukiwania Google

  • Audyt serwisu pod kątem SEO - co działa, co trzeba poprawić
  • Strategia pozycjonowania – taktyka on-site i off-site
  • Optymalizacja serwisu – techniczne aspekty i treści merytoryczne (content marketing)
  • Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących – case study
  • Weryfikacja serwisu i taktyki pozycjonowania na przykładzie różnych branż i portali - niezbędne narzędzia

3. PPC, czyli Google Ads w praktyce

  • 3Z: jak działa algorytm, słowa kluczowe, treści reklam
  • Technika "długiego ogona" - co to jest i jak stosować?
  • Optymalizacja kampanii Ads, wybór rodzaju dopasowań fraz kluczowych
  • Panel Google Ads – monitoring i raporty kampanii
  • Typowe błędy w Google Ads

5. Jak wykorzystać potencjał Facebooka i Instagrama

6. Facebook - ruch organiczny (posty) i płatny (reklamy)

  • Jak budować strategię obecności na Facebooku?
  • Identyfikacja grupy docelowej i skuteczne docieranie do potencjalnych klientów
  • Jak pisać angażujące posty i skłaniać do aktywności - sprytne sposoby na algorytm
  • Zasięg organiczny, płatny, wirusowy - różnice
  • Reklama na Facebooku (FB Ads Manager) - od celów przez formaty i budżet do pomiaru skuteczności
  • Tips & tricks na Facebooku
    Ćwiczenie praktyczne - planowanie kampanii na Facebooku

7. Monitoring i optymalizacja działań w social media

  • Social media listening w praktyce
  • Kryzysy w social mediach
  • Przegląd narzędzi do analityki i monitoringu w sieci
  • Co i jak mierzyć w mediach społecznościowych?

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

Termin szkolenia
2022-08-18 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 15:00
Cena szkolenia
1390 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Zarejestruj się teraz. Fakturę do opłacenia dostaniesz przed szkoleniem. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.