Marketing internetowy - reklama firmy w internecie

SZKOLENIE ONLINE

Szkolenie realizowane za pośrednictwem platformy CLICKMEETING

W trakcie szkolenia:

  • bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. 
  • przewidziane przerwy  

OPINIE KLIENTÓW

"Szkolenie było fantastycznie zorganizowane, a tematy poruszane odpowiadały na wszystkie moje pytania. Myślę, że dzięki szkoleniu wdrożymy dużo ciekawych rozwiązań. Polecam serdecznie" pracownik firmy Galderma Polska

 

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień I. Strategia aktywności online

1. BUDOWANIE STRATEGII I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU

  • Ewolucja zachowań online - efekt ZMOT, ROPO, CX
  • Model komunikacji promocyjnej (piramida IAB) – od świadomości do sprzedaży i rekomendacji
  • Planowanie kampanii reklamowej – podejście brandingowe vs direct response
  • Planowanie i dobór powierzchni reklamowej – model POE
  • Jak dobierać narzędzia do celów kampanii online?
  • Koszty i efektywność formatów reklamowych w internecie
    Ćwiczenie praktyczne – planowanie kampanii online

2. Projektowanie i optymalizacja WWW

  • Od brandingu przez mikro-konwersje do sprzedaży, jak zaplanować stronę www lub jak ją zmodyfikować
  • Ewolucja WWW – najważniejsze aktualne trendy w projektowaniu stron www
  • Strona wersja desktopowa a mobilna, strony responsywne
  • Makietowanie – od pomysłu po grafikę i konwersję
  • Grafika, treść, CTA – jak skutecznie optymalizować WWW?

3. Pomiar sukcesu i analityka w oparciu o narzędzia Google

  • Podstawowe parametry skuteczności działań w e-marketingu
  • Badanie ilościowe i jakościowe – 3 formy weryfikacji skuteczności: Ile? Kto? Jak?
  • Przegląd narzędzi do analizowania stron – bezpłatnych i płatnych
  • Google Analytics – kluczowe raporty i narzędzia 

Dzień 2
Google i Facebook - formaty, narzędzia i potencjał 

1. Jak w praktyce wykorzystać Google i jego narzędzia - ruch organiczny w wyszukiwarce

2. SEO, jak pozycjonować stronę www w wynikach wyszukiwania Google

  • Audyt serwisu pod kątem SEO - co działa, co trzeba poprawić
  • Strategia pozycjonowania – taktyka on-site i off-site
  • Optymalizacja serwisu – techniczne aspekty i treści merytoryczne (content marketing)
  • Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących – case study
  • Weryfikacja serwisu i taktyki pozycjonowania na przykładzie różnych branż i portali - niezbędne narzędzia

3. PPC, czyli Google Ads (dawniej Google Adwords) w praktyce

  • 3Z: jak działa algorytm, słowa kluczowe, treści reklam
  • Technika "długiego ogona" - co to jest i jak stosować?
  • Optymalizacja kampanii Ads, wybór rodzaju dopasowań fraz kluczowych
  • Panel Google Ads – monitoring i raporty kampanii
  • Typowe błędy w Google Ads

5. Jak wykorzystać potencjał Facebooka i Instagrama

6. Facebook - ruch organiczny (posty) i płatny (reklamy)

  • Jak budować strategię obecności na Facebooku?
  • Identyfikacja grupy docelowej i skuteczne docieranie do potencjalnych klientów
  • Jak pisać angażujące posty i skłaniać do aktywności - sprytne sposoby na algorytm
  • Zasięg organiczny, płatny, wirusowy - różnice
  • Reklama na Facebooku (FB Ads Manager) - od celów przez formaty i budżet do pomiaru skuteczności
  • Tips & tricks na Facebooku
    Ćwiczenie praktyczne - planowanie kampanii na Facebooku

7. Moniotoring i optymalizacja działań w social media

  • Social media listening w praktyce
  • Kryzysy w social mediach
  • Przegląd narzędzi do analityki i monitoringu w sieci
  • Co i jak mierzyć w mediach społecznościowych?

Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP lub KFS.
Więcej informacji dostępnych na stronie, w zakładce: DOFINANSOWANIE

Termin szkolenia
2021-06-01 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 16:00
Cena szkolenia
1450 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.