Współpraca Klient - Agencja. Przygotowanie briefu

SZKOLENIE ONLINE

Szkolenie realizowane za pośrednictwem platformy CLICKMEETING

W trakcie szkolenia:

  • bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • praktyczne ćwiczenia i zadania
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. 
  • przewidziane przerwy  

Współpraca na linii Klient – Agencja oraz Agencja - Klient
czyli jak doprowadzić do harmonijnej i skutecznej współpracy?

PROGRAM SZKOLENIA

1. Gdy Klient wybiera Agencję…

  • Na co Klient powinien zwrócić uwagę przy pisaniu briefu, aby otrzymać najbardziej precyzyjne odpowiedzi od Agencji?
  • Przygotowanie briefu - cechy dobrego briefu:
    - opis firmy i aktualnego stanu działań marketingowych
    - grupa docelowa - kim są Twoi klienci i kto może być Twoim klientem
    - cel kampanii, co chcemy osiągnąć
    - warunki współpracy
    - harmonogram współpracy, etapy i daty
  • Kogo Klient powinien poznać ze strony Agencji w pierwszej kolejności przed podpisaniem umowy?
  • Jakie zachowania Klienta w trakcie podejmowania decyzji traktowane są przez Agencję jako te „w porządku”, a jakie… nie do końca? 

2. …i gdy Agencja chce współpracować z Klientem

  • Jak sprawić dobre wrażenie, czyli jak bardzo istotne jest zaangażowanie i profesjonalne podejście do briefu?
  • Co w przypadku porażki, czyli gdzie znaleźć złoty środek w nakładzie pracy w odpowiedzi na brief?
  • Kto, oprócz naturalnie naczelnego „sprzedawcy”, powinien tworzyć reprezentację u Klienta?

3. Deal done, czyli od teraz działamy razem

  • Jak powinien wyglądać okres przejściowy między starą a nową Agencją?
  • Na co należy zwrócić uwagę w kontekście komunikacji między przedstawicielem Klienta a accountem / przedstawicielem Agencji?
  • Pierwsze zgrzyty, czyli jak radzić sobie z problemami komunikacyjnymi – zarówno ze strony Klienta jak i Agencji?
  • Czy kiepskie relacje z Klientem muszą od razu oznaczać zerwanie umowy?
  • Jak kontrolować działania agencji i wydawanie budżetu reklamowego?
  • Jak czytać statystyki i analizy dostarczane przez agencję?
  • Jak utrzymywać i egzekwować stałe zaangażowanie ze strony Agencji?
  • Różnica zdań, czyli kto ma rację: Klient (bo płaci), czy Agencja (bo są specjalistami)?
  • Kiedy i jak Agencja powinna się zachowywać w momencie bierności ze strony Klienta?
  • Raporty cykliczne: na co zwracać uwagę ze strony Klienta (analiza w przypadku działań Social Media) oraz jak tworzyć raporty, aby oddawały profesjonalizm Agencji?

4. Dyskusja i pytania

Termin szkolenia
2022-02-15 (1 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 14:30
Cena szkolenia
590 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Przemysław Kasiura
Praktyk i trener z zakresu digital marketingu, a szczególnie performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna. Tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w social mediach. W trakcie 4 lat pracy w środowisku agencyjnym (m.in. w Golden Submarine) był twórcą i koordynatorem kampanii takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska). Prowadził szkolenia dla działów marketingu klientów. Zarządzał kampaniami promocyjnymi w niemal wszystkich mediach społecznościowych i był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów. Przeprowadził szkolenia i wykłady z zakresu marketingu dla studentów Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na UEP na kierunku "Public Relations i komunikowanie w biznesie", gdzie odpowiada m.in. za cykl wykładów dotyczących monetaryzacji kreacji video w mediach społecznościowych i komunikacji w social mediach. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych oraz projekty doradcze.