Termin szkolenia
2024-08-23 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 0:00
Cena szkolenia
1090 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Leszek A. Nowak
Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego (digital marketingu). Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Występuje regularnie na konferencjach marketingowych, m.in. z tematem prelekcji: „Sztuczna inteligencja w służbie reklamy internetowej. Efektywniejszy człowiek czy algorytm?” podczas Konferencji „Digitalizacja w marketingu – wyzwania transformacji” w 2022 r.. W ostatnich latach współpracuje jako wykładowca digital marketingu na wielu uniwersytetach: Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Biznesu w Poznaniu, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ze względu na rozległą wiedzę w zakresie digital marketingu, nowych trendów i technologii oraz doświadczenie praktyczne prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (szkolenie przygotowujące do branżowego egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 23 sierpnia

DLA KOGO?

  • Specjaliści i menedżerowie marketingu:
    Osoby odpowiedzialne za tworzenie i realizację strategii marketingowych w internecie
    Specjaliści ds. social media, którzy chcą zrozumieć, jakie umowy zawierać z klientami i influencerami
    Redaktorzy, copywriterzy i osoby tworzące treści na stronach firmowych, którzy chcą unikać ryzyk prawnych
  • Specjaliści ds. e-commerce:
    osoby zarządzające sklepami internetowymi
    osoby, które chcą poznać prawa konsumenta w zakresie zakupów online
    właściciele sklepów internetowych
  • Przedsiębiorcy prowadzący działalność online, którzy chcą unikać naruszeń prawnych w swoich działaniach marketingowych.
  • Freelancerzy świadczący usługi marketingowe

PROGRAM SZKOLENIA

1. Katalog przepisów prawnych mających zastosowanie w internecie

  • Umowy, składanie zleceń, odpowiedzialność
  • Nieuczciwa konkurencja
  • Nieuczciwe praktyki rynkowe
  • Reklama porównawcza

2. Reklama – co to jest w ogóle?

  • Lokowanie produktu
  • Kryptoreklama
  • Reklama porównawcza
  • Sponsoring

3. Reklama internetowa

  • Zasady reklamy internetowej
  • Reklama nieuczciwa i wprowadzająca w błąd
  • Ochrona konsumentów
  • Spam

4. Prawo a media społecznościowe

  • Odpowiedzialność za treści publikowane w mediach społecznościowych
  • Prawa autorskie w kontekście treści tworzonych przez influencerów
  • Marketing w social media a RODO
  • Oznaczanie wpisów sponsorowanych
  • Prezenty PR-owe dla twórców

5. Reklama wrażliwych kategorii produktowych

  • Reklama alkoholu
  • Reklama skierowana do dzieci
  • Reklama produktów leczniczych
  • Reklama treści pornograficznych
  • Reklama wyrobów tytoniowych
  • Reklama gier hazardowych
  • Reklama żywności i żywienia

6. Prawa autorskie i pokrewne

  • Utwory chronione prawem autorskim
  • Dozwolony użytek utworów
  • Licencje Creative Commons
  • Ochrona wizerunku
  • Prawo prasowe

7. Przesyłanie informacji handlowej

  • Ochrona danych osobowych
  • Zasady przetwarzania danych osobowych
  • Polityka prywatności
  • Dane wrażliwe
  • Dane geotargetujące

8. RODO - najważniejsze obowiązki administratora danych

  • Aspekt ID w RODO
  • Prawa osób, których dane dotyczą
  • Marketing a RODO

9. Aspekty prawne prowadzenia handlu w internecie

  • Prawa konsumenta w internecie
  • Informacje wymagane na stronie sklepu
  • Regulamin e-sklepu
  • Polityka zwrotów
  • Moment zakupu
  • Regulacje dotyczące e-mail marketingu i spamu

Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów

Trener
Leszek A. Nowak
Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego (digital marketingu). Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Występuje regularnie na konferencjach marketingowych, m.in. z tematem prelekcji: „Sztuczna inteligencja w służbie reklamy internetowej. Efektywniejszy człowiek czy algorytm?” podczas Konferencji „Digitalizacja w marketingu – wyzwania transformacji” w 2022 r.. W ostatnich latach współpracuje jako wykładowca digital marketingu na wielu uniwersytetach: Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Biznesu w Poznaniu, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ze względu na rozległą wiedzę w zakresie digital marketingu, nowych trendów i technologii oraz doświadczenie praktyczne prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (szkolenie przygotowujące do branżowego egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.