Termin szkolenia
2024-08-26 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
2150 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Izabela Bohdan-Talmont
Doświadczony Trener i Menedżer Marketingu, z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie i Marketing) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa).
Ma za sobą ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej. Artykuły publikowane były m.in. w magazynach Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, w Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym, Świecie Poligrafii oraz Świecie Druku. Izabela Talmont występowała również podczas wielu konferencji branżowych oraz w panelu eksperckim Banku BNP Paribas poświęconym markom własnym (private labels). „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – to słowa Marcela Prousta, którymi kieruje się Izabela Talmont w swojej pracy zawodowej.

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 26-27 sierpnia

Opinie klientów

"Świeże, dynamiczne podejście do edukowania, praktyczne umiejętności, bardzo polecam!", Agnieszka R., T4B Sp. z o.o.

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień 1.

1. Zadania współczesnego marketingu

  • Czym powinien zajmować się marketing – rozumienie roli marketingu przez samych marketerów, właścicieli firm, zarządy i osoby spoza marketingu
  • Kim powinien być współczesny marketer – strategiem, sprawnym organizatorem, kontrolerem, znawcą technologii digital marketingowych czy mistrzem komunikacji?
  • Role i zadania marketerów w zależności od sektora, wielkości i formy własności firmy oraz uwarunkowań rynkowych
  • Podstawowe narzędzia marketingowe: marketing mix – produkt, cena, dystrybucja, promocja, przejście od modelu 4P do 4C

2. Klient – główny bohater nowoczesnego marketera

  • Makrotoczenie i mikrootoczenie: firma, dostawcy, pośrednicy marketingowi, klienci, konkurenci, inne podmioty rynku
  • Modele zachowań nabywców – jak dzielimy klientów na rynku B2C a jak na rynku B2B (konkretne przykłady i modele)
  • Czynniki wpływające na zachowania nabywców, zmiany ich zachowań, mierzenie wartości klienta
  • Insighty  - kopalnia wiedzy o klientach i ich rola w budowaniu skuteczne komunikacji

3. Analiza rynku – co marketer powinien wiedzieć przed projektowaniem działań marketingowych

  • Sposoby pozyskiwania informacji o rynku – informacje wtórne i pierwotne
  • Główne narzędzie marketera w analizie rynku
  • Profesjonalne badania marketingowe, desk research, store check, wizyty u klientów, itp.
  • Analiza asortymentu – portfolio firmy, warstwy produktu – model Levitta
  • Analiza kanałów dystrybucji
  • RTB – reason to believe – znaczenie dla firmy i dla klienta, przykłady RTB
  • Analiza SWOT – perspektywy różnych podmiotów rynkowych

Uczestnicy zobaczą rzeczywiste raporty z profesjonalnych badań marketingowych jakościowych i ilościowych wraz ze scenariuszami z tych badań. W tym module przećwiczą również użycie niektórych narzędzi analitycznych i otrzymają wskazówki, co mogą sprawdzić w swojej organizacji mając dostęp do danych.

4. Cele w marketingu

  • Czym są cele i dlaczego należy je stawiać?
  • Cele smart
  • Dobieranie celów do cyklu życia produktu (usługi) i marki
  • Od celów do narzędzi – etapy planowania działań marketingowych

Dzień 2.

5. Zakres prac marketingu i marketing-mix

  • Zarządzanie produktami i usługami w praktyce – najważniejsze narzędzia
  • Zarządzanie ceną i strategie cenowe
  • Działania dystrybucyjne i wsparcie sprzedaży – narzędzia marketingu handlowego
  • Szacowanie wielkości sprzedaży oraz szacowanie zapotrzebowania na materiały promocyjne
  • Zaplanowanie marketing mix dla wybranego produktu: wybór produktu, ustalenie ceny, ustalenie budżetu oraz sposobu komunikacji, wybór kanałów dystrybucji – warsztat
  • Przygotowanie prezentacji, materiałów dla działu sprzedaży

6. Komunikacja w marketingu

  • Cechy współczesnej komunikacji
  • Co widzi twórca komunikatów a co odbiorca
  • Wykorzystanie języka korzyści w komunikacji
  • Jak prezentować produkt, aby przekonać odbiorcę do zakupu
  • Tworzenie prezentacji produktu na stronie firmowej lub w sklepie internetowym w modelu pobudzającym klienta do zakupu - warsztat

7. Marketing internetowy - najważniejsze kanały i możliwości

  • Multichannel i wykorzystanie synergii mediów offline i online
  • Narzędzia komunikacji i wsparcia sprzedaży w internecie
  • Social media, content marketing, e-mail marketing – kiedy, dla kogo i w jakim zakresie stosować?
  • Różnice między content marketingiem a treściami sprzedażowymi
  • Przyszłość narzędzi marketingowych - trendy i nowe możliwości       

8. Kontrola efektów działań marketingowych

  • Wskaźniki marketingowe
  • Wskaźniki internetowe
  • Inne metody oceny i mierzenia efektów działań marketingowych

9. Współpraca z agencjami marketingowymi (np. agencjami SEO, grafikami, webdesingerami itp.)

  • Przygotowanie briefu
  • Mocne i słabe strony współpracy z agencjami
  • Kontrola i rozliczanie agencji

Uczestnicy otrzymają również wzór briefu

Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów

Polecamy inne szkolenia z Izabelą Bohdan-Talmont

Trade Marketing - marketing handlowy w punkcie sprzedaży. Kluczowe strategie i taktyki

Polityka cenowa i strategie cenowe. Trendy i wyzwania pricingu

 

Trener
Izabela Bohdan-Talmont
Doświadczony Trener i Menedżer Marketingu, z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie i Marketing) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa).
Ma za sobą ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej. Artykuły publikowane były m.in. w magazynach Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, w Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym, Świecie Poligrafii oraz Świecie Druku. Izabela Talmont występowała również podczas wielu konferencji branżowych oraz w panelu eksperckim Banku BNP Paribas poświęconym markom własnym (private labels). „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – to słowa Marcela Prousta, którymi kieruje się Izabela Talmont w swojej pracy zawodowej.