Termin szkolenia
2025-03-13 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
2250 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Izabela Bohdan-Talmont
Doświadczony Trener i Menedżer Marketingu, z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie i Marketing) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa).
Ma za sobą ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing, marketing B2B i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe. Przeprowadziła kilkaset projektów szkoleniowych w formie szkoleń otwartych i zamkniętych dla klientów z wielu branż.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej. Artykuły publikowane były m.in. w magazynach Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, w Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym, Świecie Poligrafii oraz Świecie Druku. Izabela Talmont występowała również podczas wielu konferencji branżowych oraz w panelu eksperckim Banku BNP Paribas poświęconym markom własnym (private labels). „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – to słowa Marcela Prousta, którymi kieruje się Izabela Talmont w swojej pracy zawodowej.
Ma za sobą ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing, marketing B2B i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe. Przeprowadziła kilkaset projektów szkoleniowych w formie szkoleń otwartych i zamkniętych dla klientów z wielu branż.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej. Artykuły publikowane były m.in. w magazynach Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, w Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym, Świecie Poligrafii oraz Świecie Druku. Izabela Talmont występowała również podczas wielu konferencji branżowych oraz w panelu eksperckim Banku BNP Paribas poświęconym markom własnym (private labels). „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – to słowa Marcela Prousta, którymi kieruje się Izabela Talmont w swojej pracy zawodowej.
SZKOLENIE W WARSZAWIE, 13-14 marca
ZAPEWNIAMY OBIADY I PRZERWY KAWOWE
VOUCHERY NA SZKOLENIA 2025. SPRAWDŹ RABAT
KORZYŚCI
- Odkryjesz, że cena jest wynikiem wielu istotnych elementów i celów, a to Ty podejmiesz decyzje, które z nich są kluczowe dla Twojego biznesu
- Dowiesz się, że na postrzeganie ceny przez otoczenie wpływa szereg czynników, nauczymy Cię ich identyfikować i zaprezentujemy narzędzia, dzięki którym nawet wyższe ceny mogą być akceptowalne
- Zapoznasz się z różnymi strategiami cenowymi i sposobami ustalania cen - dowiesz się, kiedy stosować poszczególne podejścia oraz jakie mogą być konsekwencje podejmowanych decyzji
- Przećwiczysz różne techniki zarządzania cenami, nauczysz się, jak skutecznie reagować w różnych sytuacjach, nie polegając jedynie na ciągłych obniżkach cen
- Rozwiążesz wiele realnych studiów przypadków, co przygotuje Cię do podejmowania trafnych decyzji w obszarze cen zarówno na poziomie zarządzania produktem, jak i kategorią produktową
- Na konkretnych przykładach nauczysz się, jak unikać popełniania błędów w przyszłości oraz jakie rozwiązania przynoszą realne efekty.
GRUPA DOCELOWA
- Szkolenie skierowane jest do specjalistów z obszaru sprzedaży, marketingu, trade marketingu (marketingu handlowego) oraz rozwoju biznesu.
- To szkolenie przeznaczone jest dla osób, którzy aktywnie uczestniczą w procesie kształtowania cen i tworzenia polityki cenowej lub pełnią rolę kluczowego ogniwa w komunikacji cenowej z otoczeniem.
PROGRAM SZKOLENIA
DZIEŃ PIERWSZY
1. Trendy i wyzwania w zarządzaniu cenami
- Zmiany w funkcjonowaniu biznesów
- Odpowiedzialność za ceny w organizacji – podział ról
- Przekonania ludzkie jako siła napędowa lub bloker działań cenowych
- Efekty zewnętrzne
2. Czym jest cena dla klienta a czym dla przedsiębiorcy?
- Pojęcia w pricingu: cena, polityka cenowa, strategia cenowa
- Marża i narzut - różnice
- Elementy, które kształtują ceny i wpływają na ich odbiór z perspektywy różnych uczestników rynku
- Zasada 3C w ustalaniu cen
3. Metody ustalania cen - warsztat z ustalaniem ceny
- 12 kroków do udanej strategii cenowej
- Zespołowa analiza założeń i propozycji cenowych
- Prezentacja ceny przed zespołem handlowym, managerem, zarządem
4. Strategie cenowe w tradycyjnych kanałach sprzedaży i e-commerce
- Czym jest strategia i dlaczego się ich boimy
- Strategia oparta na wartości – sposoby tworzenia wartości
- Strategie w oparciu o klienta
- Strategie w oparciu o konkurencję
- Cechy wygrywających strategii cenowych
- Case studies z rynku polskiego i rynków zagranicznych
DZIEŃ DRUGI
1. Zarządzanie cenami
- Strategie w dobie kryzysu i inflacji
- Przejęcie marki przez nowego właściciela i reaktywowanie marki
- Polityka rabatowa i sposoby na ograniczanie rabatów
- Strategiczne obniżki cen a regularne rabatowanie
- Nieszablonowe sposoby na zarządzanie ceną w fazie schyłkowej produktu
2. Krajobraz cen – narzędzie do wizualizacji położenia cenowego i podejmowania strategicznych decyzji
- Decyzje o rozszerzaniu asortymentu w kontekście cen
- Szanse i zagrożenia wynikające z posiadania marek z różnych półek cenowych
3. Psychologia w zarządzaniu cenami
- Znaczenie mechanizmów psychologicznych
- Praktyczne triki wzmacniające cenę poparte przykładami (kotwice cenowe, wysokość rabatów, magia środka, itp.)
4. Komunikacja w pricingu
- Komunikacyjna rola ceny
- Dlaczego nasze produkty mają takie ceny – komunikacja marketingu z zespołami handlowymi
- Komunikacja z klientami zewnętrznymi podczas wprowadzania produktu i wdrażania polityki cenowej
- Komunikacja zmian cenowych
5. Polityka cenowa w firmie
- Jakie firmy mają politykę cenową a jakie nie
- Przykłady tzw. inteligentnych polityk cenowych
- Idealny opiekun cen
- Sposoby na zmianę polityki cenowej w organizacji
- Mój plan na zmianę
Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów
Jeśli Twoje szkolenie będzie współfinansowane ze środków publicznych, wpisz taką informację w punkcie UWAGI w formularzu zamówienia na dole strony oraz pobierz oświadczenie dostępne TUTAJ
Wypełnij je, zeskanuj i wyślij do nas na adres: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Mogą Cię również zainteresować te szkolenia:
Trade marketing - marketing handlowy w miejscu sprzedaży. Kluczowe strategie i taktyki
Zarządzanie cyklem życia produktu - Product Management
Customer Experience Management (CX). Zarządzanie i projektowanie doświadczeń klienta
Trener
Izabela Bohdan-Talmont
Doświadczony Trener i Menedżer Marketingu, z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie i Marketing) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa).
Ma za sobą ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing, marketing B2B i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe. Przeprowadziła kilkaset projektów szkoleniowych w formie szkoleń otwartych i zamkniętych dla klientów z wielu branż.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej. Artykuły publikowane były m.in. w magazynach Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, w Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym, Świecie Poligrafii oraz Świecie Druku. Izabela Talmont występowała również podczas wielu konferencji branżowych oraz w panelu eksperckim Banku BNP Paribas poświęconym markom własnym (private labels). „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – to słowa Marcela Prousta, którymi kieruje się Izabela Talmont w swojej pracy zawodowej.
Ma za sobą ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing, marketing B2B i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe. Przeprowadziła kilkaset projektów szkoleniowych w formie szkoleń otwartych i zamkniętych dla klientów z wielu branż.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej. Artykuły publikowane były m.in. w magazynach Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, w Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym, Świecie Poligrafii oraz Świecie Druku. Izabela Talmont występowała również podczas wielu konferencji branżowych oraz w panelu eksperckim Banku BNP Paribas poświęconym markom własnym (private labels). „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – to słowa Marcela Prousta, którymi kieruje się Izabela Talmont w swojej pracy zawodowej.