Termin szkolenia
2024-08-26 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
2150 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Izabela Bohdan-Talmot
Doświadczony Trener i Menedżer Marketingu, z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie i Marketing) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa).
Ma za sobą ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej. Artykuły publikowane były m.in. w magazynach Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, w Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym, Świecie Poligrafii oraz Świecie Druku. Izabela Talmont występowała również podczas wielu konferencji branżowych oraz w panelu eksperckim Banku BNP Paribas poświęconym markom własnym (private labels). „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – to słowa Marcela Prousta, którymi kieruje się Izabela Talmont w swojej pracy zawodowej.

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 26-27 sierpnia

KORZYŚCI

  • Odkryjesz, że cena jest wynikiem wielu istotnych elementów i celów, a to Ty podejmiesz decyzje, które z nich są kluczowe dla Twojego biznesu
  • Dowiesz się, że na postrzeganie ceny przez otoczenie wpływa szereg czynników, nauczymy Cię ich identyfikować i zaprezentujemy narzędzia, dzięki którym nawet wyższe ceny mogą być akceptowalne
  • Zapoznasz się z różnymi strategiami cenowymi i sposobami ustalania cen - zrozumiesz, kiedy stosować poszczególne podejścia oraz jakie mogą być konsekwencje podejmowanych decyzji
  • Przećwiczysz różne techniki zarządzania cenami, nauczymy Cię, jak skutecznie reagować w różnych sytuacjach i jak zwiększać sprzedaż, nie polegając jedynie na ciągłych obniżkach cen
  • Rozwiążesz wiele realnych studiów przypadków, co wzmocni Twoją pewność siebie i przygotuje Cię do podejmowania trafnych decyzji w obszarze cen zarówno na poziomie zarządzania produktem, kategorią produktową, jak i całym biznesem.
  • Zrozumienie procesów związanych z tworzeniem cen stanowi istotny czynnik sukcesu i znacząco ułatwia komunikację z klientami.
  • Na konkretnych przykładach nauczysz się, jak unikać popełniania błędów w przyszłości oraz jakie rozwiązania przynoszą realne efekty.

GRUPA DOCELOWA

  • Szkolenie skierowane jest do specjalistów z obszaru sprzedaży, marketingu oraz rozwoju biznesu. 
  • To szkolenie przeznaczone jest dla osób, którzy aktywnie uczestniczą w procesie kształtowania cen i tworzenia polityki cenowej lub pełnią rolę kluczowego ogniwa w komunikacji cenowej z otoczeniem.

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ PIERWSZY

1. Trendy i wyzwania w zarządzaniu cenami

  • Zmiany w funkcjonowaniu biznesów
  • Odpowiedzialność za ceny w organizacji – podział ról
  • Przekonania ludzkie jako siła napędowa lub bloker działań cenowych
  • Efekty zewnętrzne

2. Czym jest cena dla klienta a czym dla przedsiębiorcy?

  • Pojęcia w pricingu: cena, polityka cenowa, strategia cenowa
  • Marża i narzut - różnice
  • Elementy, które kształtują ceny  i wpływają na ich odbiór z perspektywy różnych uczestników rynku
  • Zasada 3C w ustalaniu cen

3. Warsztat – ustalanie ceny dla wybranego produktu

  • 12 kroków do udanej strategii cenowej
  • Zespołowa analiza założeń i propozycji cenowych
  • Prezentacja ceny przed zespołem handlowym, managerem, zarządem

4. Strategie cenowe w tradycyjnych kanałach sprzedaży i e-commerce

  • Czym jest strategia i dlaczego się ich boimy
  • Strategia oparta na wartości – sposoby tworzenia wartości
  • Strategie w oparciu o klienta
  • Strategie w oparciu o konkurencję
  • Cechy wygrywających strategii cenowych
  • Case studies z rynku polskiego i rynków zagranicznych

DZIEŃ DRUGI

1. Metody ustalania cen

  • Strategie w dobie kryzysu i inflacji
  • Przejęcie marki przez nowego właściciela i reaktywowanie marki
  • Polityka rabatowa i sposoby na ograniczanie rabatów
  • Strategiczne obniżki cen a regularne rabatowanie
  • Nieszablonowe sposoby na zarządzanie ceną w fazie schyłkowej produktu

2. Krajobraz cen – narzędzie do wizualizacji położenia cenowego i podejmowania strategicznych decyzji

  • Decyzje o rozszerzaniu asortymentu w kontekście cen
  • Szanse i zagrożenia wynikające z posiadania marek z różnych półek cenowych

3. Psychologia w zarządzaniu cenami

  • Znaczenie mechanizmów psychologicznych
  • Praktyczne triki wzmacniające cenę poparte przykładami (kotwice cenowe, wysokość rabatów, magia środka, itp.)

4. Komunikacja w pricingu

  • Komunikacyjna rola ceny
  • Dlaczego nasze produkty mają takie ceny – komunikacja marketingu z zespołami handlowymi
  • Komunikacja z klientami zewnętrznymi podczas wprowadzania produktu i wdrażania polityki cenowej
  • Komunikacja zmian cenowych

5. Polityka cenowa w firmie

  • Jakie firmy mają politykę cenową a jakie nie
  • Przykłady tzw. inteligentnych polityk cenowych
  • Idealny opiekun cen
  • Sposoby na zmianę polityki cenowej w organizacji
  • Mój plan na zmianę
Trener
Izabela Bohdan-Talmot
Doświadczony Trener i Menedżer Marketingu, z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie i Marketing) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa).
Ma za sobą ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej. Artykuły publikowane były m.in. w magazynach Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, w Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym, Świecie Poligrafii oraz Świecie Druku. Izabela Talmont występowała również podczas wielu konferencji branżowych oraz w panelu eksperckim Banku BNP Paribas poświęconym markom własnym (private labels). „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – to słowa Marcela Prousta, którymi kieruje się Izabela Talmont w swojej pracy zawodowej.