Termin szkolenia
2024-09-26 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
2150 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Izabela Bohdan-Talmont
Doświadczony Trener i Menedżer Marketingu, z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie i Marketing) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa).
Ma za sobą ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej. Artykuły publikowane były m.in. w magazynach Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, w Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym, Świecie Poligrafii oraz Świecie Druku. Izabela Talmont występowała również podczas wielu konferencji branżowych oraz w panelu eksperckim Banku BNP Paribas poświęconym markom własnym (private labels). „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – to słowa Marcela Prousta, którymi kieruje się Izabela Talmont w swojej pracy zawodowej.
Ma za sobą ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej. Artykuły publikowane były m.in. w magazynach Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, w Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym, Świecie Poligrafii oraz Świecie Druku. Izabela Talmont występowała również podczas wielu konferencji branżowych oraz w panelu eksperckim Banku BNP Paribas poświęconym markom własnym (private labels). „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – to słowa Marcela Prousta, którymi kieruje się Izabela Talmont w swojej pracy zawodowej.
SZKOLENIE W WARSZAWIE, 26-27 września
ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE
KORZYŚCI
- Zwiększenie skuteczności działań trade marketingowych.
- Umiejętność dostosowywania strategii cenowej do potrzeb rynku.
- Skuteczna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w obszarze trade marketingu
- Zdolność efektywnego wykorzystania ceny w strategiach sprzedaży.
- Umiejętność projektowania akcji promocyjnych
- Skuteczna komunikacja w trade marketingu i tworzenie przekonujących komunikatów
- Umiejętność przekonywania poprzez skuteczne prezentacje i argumentacje
- Zdolność budowania pozytywnego wizerunku produktów i firmy
PROGRAM SZKOLENIA
DZIEŃ PIERWSZY
1. Wprowadzenie i rola trade marketingu
- Najważniejsze funkcje trade marketingu
- Analiza roli marketingu we wspieraniu procesu sprzedaży
- Kanały dystrybucji – co trzeba o nich wiedzieć, aby skutecznie wdrażać działania trade marketingowe
2. Przegląd i rola dostępnych narzędzi trade marketingowych
- Wybór odpowiednich narzędzi do konkretnych celów:
Promocje sprzedażowe - rabaty, kupony
Materiały POS - stojaki reklamowe, plakaty, ulotki, banery, naklejki
Reklama w miejscu sprzedaży - ekrany reklamowe, kioski informacyjne.
Merchandising - prezentacja produktów na półkach i dbanie o estetykę wystaw
Programy lojalnościowe, konkursy i loterie z nagrodami
Degustacje i pokazy na żywo
Szkolenia dla personelu sklepów, aby lepiej promować produkty
Promocje cross-sellingowe, oferty łączone
Wsparcie marketingowe dla dystrybutorów i detalistów - dostarczanie materiałów reklamowych, wsparcie logistyczne, wspólne kampanie reklamowe
- Projektowanie działań trade marketingowych
- Różnice w trade marketingu B2C i B2B
3. Analiza rynku i poszukiwanie insightów konsumenckich
- Tworzenie Buyer Persony - analiza potrzeb, zachowań i motywacji klientów
- Poszukiwanie insightów konsumenckich i pozycja marki na rynku
4. Efektywne zarządzanie ceną i promocją
- Strategie cenowe
- Strategie rabatów stosowane przez producenta
- Wpływ e-commerce na erozję cen
- Up-selling i cross-selling do zwiększenia średniej wartości koszyka
- Mechanizmy promocyjne typu: keep-sell, friend-sell, re-sell
DZIEŃ DRUGI
1. Zalety i wady walki ceną
- Produkty wrażliwe na cenę
- Odpowiedzialność za cenę w organizacji: sprzedaż czy marketing
- Wpływ obniżki ceny w promocji na sprzedaż regularną – case studies
- Działania towarzyszące obniżaniu ceny
- Budowanie fair-share i wpływ polityki cenowej na rozwój kategorii
- Jakie marki radzą sobie z cenami a jakie giną w obliczu rozmów z klientem (sklepem)
2. Komunikacja w trade marketingu
- Ekspozycja i komunikacja promocji
- Zasady skutecznej komunikacji z konsumentem, sklepami i partnerami B2B
- Mechanizmy psychologiczne w trade marketingu
3. Różne rodzaje akcji "Tailor Made Promo" i ich przygotowanie
- Zarządzanie i rozliczanie akcji "TMP"
- Współpraca z producentami i dostawcami
WARSZTAT: Projektowanie akcji trade marketingowej
4. Analiza rentowności i skuteczności promocji
- Sposoby na ocenę skuteczności promocji
- Ceny i promocje a rentowność sprzedaży
- Efekt w postaci rentowności i parametry jakościowe
5. Budowanie skutecznych prezentacji
- Przygotowanie konspektu prezentacji i wystąpienia
- Hasła, skróty, wizualizacja, mapa myśli
- Argumenty biznesowe i niebiznesowe dla działów sprzedaży i dla kupców
- Strategie promowania oferowanej akcji trade marketingowej
Mogą Cię również zainteresować te szkolenia:
Polityka cenowa i strategie cenowe. Trendy i wyzwania pricingu
Zarządzanie cyklem życia produktu - Product Management
Customer Experience Management (CX). Zarządzanie i projektowanie doświadczeń klienta
Trener
Izabela Bohdan-Talmont
Doświadczony Trener i Menedżer Marketingu, z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Zarządzanie i Marketing) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Dziennikarstwa).
Ma za sobą ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej. Artykuły publikowane były m.in. w magazynach Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, w Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym, Świecie Poligrafii oraz Świecie Druku. Izabela Talmont występowała również podczas wielu konferencji branżowych oraz w panelu eksperckim Banku BNP Paribas poświęconym markom własnym (private labels). „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – to słowa Marcela Prousta, którymi kieruje się Izabela Talmont w swojej pracy zawodowej.
Ma za sobą ponad 20 lat pracy zawodowej w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach FMCG: Kamis-Przyprawy (dzisiaj McCormick), Eveline Cosmetics, 3M Consumer Health Care, Canpol, Spectrum Brands oraz Medela. Obecnie jest członkiem zarządu firmy Emipak i współpracuje z drukarniami fleksograficznymi jako dostawca rozwiązań dla branży poligraficznej.
Od 2011 jest związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia biznesowe z zakresu marketingu z dużym naciskiem na aspekt sprzedażowy. Trade marketing i polityka cenowa oraz tematy związane z zarządzaniem marką to jej główne obszary szkoleniowe.
Autorka publikacji w prasie marketingowej i poligraficznej. Artykuły publikowane były m.in. w magazynach Marketer+, E-commerce w Polsce, E-commerce w Praktyce, OOH Magazine, w Przeglądzie Piekarskim i Cukierniczym, Świecie Poligrafii oraz Świecie Druku. Izabela Talmont występowała również podczas wielu konferencji branżowych oraz w panelu eksperckim Banku BNP Paribas poświęconym markom własnym (private labels). „Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – to słowa Marcela Prousta, którymi kieruje się Izabela Talmont w swojej pracy zawodowej.