Przywództwo - motywuj przez zaangażowanie

1. CZYM JEST PRZYWÓDZTWO?

  • Wiedza na temat tego czym jest przywództwo.
  • Czym przywództwo. różni się od zarządzania.
  • Jak zasłużyć sobie na miano „przywódcy”.
  • Jak wykorzystać przywództwo. w zespole współpracowników.

2. MOTYWACJA

  • Co nas motywuje?
  • Czym różni się motywacja wewnętrzna i zewnętrzna.
  • Jak działa motywacja finansowa, jakie ma zalety i wady.
  • Jakie są zalety i wady motywatorów zewnętrznych i wewnętrznych.

3. KONTROLA I DELEGOWANIE

  • Gdzie kontrola i delegowanie są niezbędne?
  • Jakie wady ma wysoki poziom kontroli oraz szczegółowe delegowanie.
  • Jak osiągnąć kontrolę nad procesami, nie delegując zadań.
  • Jak uruchomić zaangażowanie zespołu, nie wymagające delegowania i kontroli?

4. JAK ZDOBYĆ PRZYWÓDZTWO

  • Jakie działania menadżera budują jego przywództwo.
  • Jakie zachowania pozbawiają menadżera zaufania zespołu, a więc i przywództwa.
  • Jak przełożyć przywództwo, na zaangażowanie zespołu i realizację celów.

5. IDENTYFIKACJA Z FIRMĄ

  • Co buduje identyfikację pracownika z organizacją.
  • Czym są wartości w organizacji i jak działają na motywację i identyfikację.
  • Czym wartości różnią się od misji organizacji?
  • Jak misja wpływa na zaangażowanie zespołu w realizację celów?

6. BYĆ CORAZ LEPSZYM

  • Na czym polega rozwój menadżera.
  • Dlaczego bycie dobrym menadżerem, nie jest jednoznaczne z byciem świetnym
  • specjalistą.
  • Najczęstsze błędy specjalistów, którzy zostali menadżerami.
  • Kolega szefem, czyli jak poradzić sobie z awansem wewnętrznym.

7. DECYZYJNOŚĆ ORAZ ZAANGAŻOWANIE

  • Dlaczego dobry menadżer słucha swojego zespołu.
  • Na czym polega decyzyjność zespołowa i dlaczego nie ma nic wspólnego z demokracją.
  • Jak pobudzić otwartość pracowników do brania na siebie odpowiedzialności za realizowane projekty.

8. CELE, SUKCESY, ORAZ ZWYCIĘSTWA ZESPOŁU

  • Jak stawiać cele indywidualne oraz zespołowe.
  • Jak angażować zespół w realizację celów organizacyjnych.
  • Dlaczego cele są niezbędną częścią przywództwa oraz zespołowości.
Termin szkolenia
2020-03-09 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 17:00
Cena szkolenia
1790 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Warszawa - Atrium Centrum lub CK Golden Floor
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Tomasz Kalko
Trener biznesu i menedżer z dwudziestoletnim stażem. Przeszkolił ponad 20 000 osób. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
Absolwent a następnie wykładowca Szkoły Trenerów Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Dyrektor ds. Rozwoju w dużej polskiej firmie. Jako dyrektor handlowy i dyrektor ds. rozwoju miał możliwość pracy na wielu modelach motywacji finansowej i pozafinansowej.
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych, promując styl oparty na wartościach i głębokich relacjach z partnerami, współpracownikami i podwładnymi których efektem jest wzajemna odpowiedzialność i zaangażowania obydwu stron. W trakcie szkoleń uczy, jak ważnym elementem wpływającym na długotrwałe budowanie więzi jest świadomość oczekiwań i wartości które wybiegają daleko poza elementy finansowe. W programach szkoleniowych dużo uwagi poświęca tematowi satysfakcji oraz przeciwstawienia się procesowi wypalenia zawodowego.
Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich, prezentacji biznesowych i wystąpień publicznych, a także psychologii motywacji i komunikacji w zespole. Dla Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia zamknięte i otwarte w ramach Akademii Menedżera.