Termin szkolenia
2024-05-16 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1090 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Bartłomiej Lewicki
Trener, coach, certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics, 11 lat praktyki w biznesie internetowym. Trener Akademii Marketingu Atrium w zakresie digital marketingu i social mediów, specjalizuje się w szkoleniach z zakresu SEO, Google Ads, social mediów, AI w marketingu oraz e-commerce. Head of Digital Marketing & E-commerce, zarządzał kilkoma zespołami digital & e-commerce w ponad 150 projektach internetowych i startupach technologicznych.
Realizuje kampanie w modelu Performance Marketing 360° na podstawie KPI, opracowuje i wdraża strategie marketingowe dla stron i sklepów internetowych firm oraz urzędów administracji publicznej. Zajął 3 miejsce w Mistrzostwach Polski SEO w rankingu SENUTO. Sklep internetowy, dla którego prowadził SEO został wyróżniony w kategorii Rising Stars.
Biegle posługuje się Google Ads, Allegro Ads, Google Analytics, Google Data Studio, SENUTO, Semstorm, Majestic, Linkhouse, Whitepress, WordPress, Shoper, Prestashop, Google Search Console, Neuron Writer, Content Writer, Jasper, ChatGPT.
Zrealizował wiele projektów szkoleniowych dla firm oraz dla administracji publicznej. Szkolił i doradzał w digital marketingu m.in. Orange, T-Mobile, Plus, Play, Netia, RTV EURO AGD, PGE, BNP Paribas, Huawei, Tauron, Samsung, Bosch, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, MEN, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Środowiska.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 16 MAJA

OPINIE KLIENTÓW:

  • "8 godzin inspiracji. Szkolenie fantastyczne. Już dzień po szkoleniu zaczęłam używać połowy rzeczy, których się nauczyłam. Bartek to świetny prowadzący. Wrócę na innego jego szkolenia." Maja Z., grafik, Royal School of Military Engineering Chatham, Wielka Brytania

WOLISZ SZKOLENIE ONLINE? Zapraszamy 19 marca, możesz zapisać się: TUTAJ

KORZYŚCI

  • Zaoszczędzisz czas - pracuj mądrzej i szybciej, a nie więcej. Dzięki AI odzyskasz wiele czasu, który wcześniej pochłaniały powtarzalne i żmudne zadania.
  • Wyprzedź konkurencję i naprawdę zyskaj przewagę na rynku
  • Poznaj najlepsze AI narzędzia, praktyczne wskazówki i rozwiązania, które będziesz mógł zastosować w pracy
  • Zrozumiesz, że AI to nie tylko chwilowy trend, a przydatne narzędzie w Twojej pracy 

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł 1. Dlaczego powinieneś wykorzystać AI w swojej pracy i jak to zrobić?

Wprowadzenie do sztucznej inteligencji (AI):

  • Pojęcie i znaczenie AI w dzisiejszym świecie.
  • Przykłady praktycznego zastosowania sztucznej inteligencji w życiu codziennym

AI w marketingu internetowym:

  • Konkretne przykłady sukcesów wykorzystania AI w różnych branżach marketingowych.
  • Analiza korzyści płynących z adaptacji sztucznej inteligencji w działaniach marketingowych.

Ćwiczenie na podstawie case study

Moduł 2. Narzędzia AI w marketingu

Warsztat - różne narzędzia i sposoby ich używania

  • Głębsze zrozumienie narzędzi AI poprzez praktyczne ćwiczenia.
  • Porównania między narzędziami w celu wyboru najlepiej dostosowanego do potrzeb uczestników
  • Najważniejsze porady, jak prowadzić rozmowę z AI, aby otrzymać oczekiwane rezultaty

Praktyczne narzędzia:

  • Jasper, Contadu, Neuron Writer, Content Writer
  • Logomaster - jak stworzyć nowe logo w kilka minut

Ćwiczenia i zadania na podstawie case studies:

  • Wykorzystanie narzędzi AI do rozwiązania konkretnych problemów marketingowych

Moduł 3. ChatGPT - praktyczne zastosowanie najbardziej popularnego narzędzia AI

Wprowadzenie do ChatGPT:

  • Mozliwości ChatGPT i rola promptów (zapytań)
  • Różnice między wersjami ChatGPT-3 i ChatGPT-4

Sposoby na wykorzystanie narzędzia ChatGPT:

  • Praktyczne zastosowania
  • Ćwiczenie na podstawie case studies

Moduł 4. Praktyczne zadania w ChatGPT - zastosowanie ChatGPT w SEO

  • pomaga badać i analizować słowa i frazy kluczowe
  • poprawia Twoją kreatywność
  • przyspiesza pracę w content marketingu dla SEO
  • zapewnia unikatowość treści SEO
  • pomaga dopasować treści SEO do grup odbiorców
  • wspiera pozycjonowanie Twojej strony
  • tworzy treści dla różnych branż

Moduł 5. Praktyczne zadania w ChatGPT  - tworzenie treści

  • Wpisy blogowe, artykuły na strony www
  • Posty w mediach społecznościowych
  • Treści reklamowe
  • Ulotki i prezentacje

Moduł 6. Gromadzenie informacji i analiza danych

  • Zbieranie informacji z użyciem AI
  • Analiza działań konkurencji, trendów rynkowych i grup docelowych
  • Praca z plikami - wgrywanie plików,
  • Wgrywanie tabel, interpretacja danych, przygotowanie raportów

Moduł 5. Midjourney - tworzenie grafiki z zastosowaniem AI

  • Podstawy działania programu Midjourney:
  • Najważniejsze funkcjonalności i narzędzia i jak ich używać

Ćwiczenie praktyczne

 

DODATKOWE BONUSY DLA KLIENTÓW

  • Lista serwisów wykorzystujących AI:
    Praktyczne wskazówki dotyczące serwisów, które efektywnie wykorzystują sztuczną inteligencję.
  • Gotowe prompty do ChatGPT:
    Otrzymasz gotowe prompty, przyspieszające proces tworzenia treści i komunikacji z klientami

ZOBACZ NASZE NOWOŚCI SZKOLENIOWE:

E-commerce - marketing dla sklepów internetowych

Specjalista SEO: pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych

AI w marketingu - zwiększ efektywność, zaoszczędź czas (szkolenie online)

AI w marketingu - zwiększ efektywność, zaoszczędź czas (szkolenie Warszawa)

Specjalista SEO: pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych

Brand Purpose - jak go stworzyć i wdrożyć. Przygotowanie się do raportów ESG

Grafika - UI desing. Projektowanie do internetu z użyciem Figma

TikTok dla biznesu: użyj go w działaniach promocyjnych i wizerunkowych

Neurocopywriting - jak zdobyć uwagę i wpłynąć na decyzje klienta

Obsługa platformy Allegro i Allegro Ads dla sprzedawców

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

Trener
Bartłomiej Lewicki
Trener, coach, certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics, 11 lat praktyki w biznesie internetowym. Trener Akademii Marketingu Atrium w zakresie digital marketingu i social mediów, specjalizuje się w szkoleniach z zakresu SEO, Google Ads, social mediów, AI w marketingu oraz e-commerce. Head of Digital Marketing & E-commerce, zarządzał kilkoma zespołami digital & e-commerce w ponad 150 projektach internetowych i startupach technologicznych.
Realizuje kampanie w modelu Performance Marketing 360° na podstawie KPI, opracowuje i wdraża strategie marketingowe dla stron i sklepów internetowych firm oraz urzędów administracji publicznej. Zajął 3 miejsce w Mistrzostwach Polski SEO w rankingu SENUTO. Sklep internetowy, dla którego prowadził SEO został wyróżniony w kategorii Rising Stars.
Biegle posługuje się Google Ads, Allegro Ads, Google Analytics, Google Data Studio, SENUTO, Semstorm, Majestic, Linkhouse, Whitepress, WordPress, Shoper, Prestashop, Google Search Console, Neuron Writer, Content Writer, Jasper, ChatGPT.
Zrealizował wiele projektów szkoleniowych dla firm oraz dla administracji publicznej. Szkolił i doradzał w digital marketingu m.in. Orange, T-Mobile, Plus, Play, Netia, RTV EURO AGD, PGE, BNP Paribas, Huawei, Tauron, Samsung, Bosch, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, MEN, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Środowiska.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.