Termin szkolenia
2024-09-13 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1090 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Leszek A. Nowak
Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego (digital marketingu). Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Występuje regularnie na konferencjach marketingowych, m.in. z tematem prelekcji: „Sztuczna inteligencja w służbie reklamy internetowej. Efektywniejszy człowiek czy algorytm?” podczas Konferencji „Digitalizacja w marketingu – wyzwania transformacji” w 2022 r.. W ostatnich latach współpracuje jako wykładowca digital marketingu na wielu uniwersytetach: Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Biznesu w Poznaniu, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ze względu na rozległą wiedzę w zakresie digital marketingu, nowych trendów i technologii oraz doświadczenie praktyczne prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (szkolenie przygotowujące do branżowego egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
Występuje regularnie na konferencjach marketingowych, m.in. z tematem prelekcji: „Sztuczna inteligencja w służbie reklamy internetowej. Efektywniejszy człowiek czy algorytm?” podczas Konferencji „Digitalizacja w marketingu – wyzwania transformacji” w 2022 r.. W ostatnich latach współpracuje jako wykładowca digital marketingu na wielu uniwersytetach: Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Biznesu w Poznaniu, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ze względu na rozległą wiedzę w zakresie digital marketingu, nowych trendów i technologii oraz doświadczenie praktyczne prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (szkolenie przygotowujące do branżowego egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
SZKOLENIE W SALI SZKOLENIOWEJ W WARSZAWIE, 13 września
KORZYŚCI
- Dowiesz się, czym jest sztuczna inteligencja (AI) i jak wpływa na współczesny świat, w tym na marketing.
- Poznasz praktyczne przykłady zastosowania AI w codziennym życiu zawodowym. Odkryjesz, jak AI może pomóc Ci osiągnąć cele marketingowe w Twojej działalności biznesowej.
- Otrzymasz wskazówki, jak prowadzić rozmowę z AI, aby "wycisnąć" najlepsze rezultaty.
- Przećwiczysz generowanie kreatywnych koncepcji oraz tworzenie treści, a także przy asyście AI.
- Rozwiniesz umiejętności generowania tekstów na różnorodne tematy i z różnym przeznaczeniem, używając poprawnych promptów (zapytań, komend)
- Nauczysz się wykorzystywać AI w analizach danych rynkowych, sprzedażowych czy trendów rynkowych, jak również do rozwiązywania innych problemów marketingowych - na podstawie studiów przypadków i zastosowanych w nich różnych narzędzi AI.
- Zaoszczędzisz czas - pracując mądrzej i szybciej, a nie więcej. Dzięki AI odzyskasz wiele czasu, który wcześniej pochłaniały powtarzalne i żmudne zadania.
PROGRAM SZKOLENIA
Moduł 1. Sztuczna inteligencja w praktyce. Gdzie i jak będziesz mógł ją użyć?
1. Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji (AI)
- Czym jest AI?
- Najważniejsze definicje i trendy rynkowe
- Przykłady zastosowania AI w marketingu, sprzedaży, pracy biurowej i nie tylko
2. Podstawy działania AI
- Trenowanie AI. Źródła danych
- Ograniczenia i zagrożenia w AI
3. Przykłady zastosowań w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta
- Automatyczne kupowanie reklamy
- Dynamiczne ustalanie ceny
- Targetowanie reklamy, personalizacja oferty, AIlniki rekomendacyjne
- Chatboty, voiceboty, rozpoznawanie mowy /tekstu
- Automatyczne tworzenie treści, grafiki, filmów
- Analiza wyników badań rynkowych
- Prognozowanie sprzedaży
Ćwiczenie. Identyfikowanie leadów sprzedażowych, poszukiwanie inspiracji, nowych rynków i Klientów narzędziami AI
Ćwiczenie. Rozpoznawanie nieznanego, potencjalnego nabywcy dzięki AI
Moduł 2. Randka z AI - poznaj możliwe zastosowania
1. Głębsze zrozumienie narzędzi AI poprzez praktyczne ćwiczenia
- Wybór narzędzi AI do rozwiązania konkretnych problemów marketingowych
2. Najpopularniejsze modele AI - zastosowanie i różnice
- ChatGPT (OpenAI)
- Gemini (Google)
- Copilot (Microsoft)
3. Jak współpracować z asystentem AI?
- Najważniejsze wskazówki, jak prowadzić rozmowę z AI, aby otrzymać oczekiwane rezultaty
- Anatomia prompta
Ćwiczenie. Rozszerzanie horyzontów myślowych dzięki AI
Moduł 3. Praktyczne zastosowanie Asystentów AI i używanie promptów
1. Możliwości Asystentów AI i rola promptów (zapytań)
- Jak wybrać swojego Asystenta AI?
- Różnice między wersjami ChatGPT-3 i ChatGPT-4
- Anatomia dobrego prompta
- Przykłady zastosowania promptów
Ćwiczenie. Tworzenie treści sprzedażowych (zapytań, ofert) z wykorzystaniem AI
Moduł 4. Kreowanie treści i grafiki
1. Generowanie koncepcji kreatywnych
2. Przygotowanie tekstów z AI
- Treści reklamowe, ulotki, zapytania ofertowe i oferty
- Posty w mediach społecznościowych
- Wpisy blogowe, artykuły na strony www
Ćwiczenie. Tworzenie artykułów i postów z AI
3. Praca z dźwiękiem
- Przygotowanie audio-guide’ów za pomocą AI
4. Praca z grafiką i wideo
- Tworzenie obrazów
- Treści wideo
- Tworzenie scenariuszy i filmów reklamowych z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Tworzenie scenariuszy i filmów z wykorzystaniem AI
Moduł 4. Zastosowanie asystenta AI w SEO
1. Jak AI może Ci pomóc w pozycjonowaniu w Google?
- Tworzenie i analizowanie słów kluczowych
- Tłumaczenia słów kluczowych oraz tekstów reklam
- Analiza konkurencji
- Przykłady list remarketingowych
- Przykłady list lokalizacji
2. Analiza i rekomendacje AI dla Twoich pozycji w wynikach wyszukiwania w Google
Ćwiczenie. Tworzenie listy słów kluczowych i wykluczających słów kluczowych do kampanii reklamowej w Google Ads
Moduł 6. Analiza danych. Nakarm robota danymi
- Analiza badań rynkowych, danych sprzedażowych, trendów rynkowych, grup docelowych
- Praca z plikami - wgrywanie plików, tabel, interpretacja danych, przygotowanie raportów
Ćwiczenie. Analiza wyników badania opinii Klientów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem AI
Moduł 7. Aspekty prawne
- AI a prawo autorskie
- Spojrzenie na prawo autorskie w Polsce
- Do kogo należą utwory wytworzone przez AI?
- Omówienie AI Act (UE)
Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów
Przykładowe narzędzia użyte na szkoleniu:
- ChatGPT, Copilot, Gemini, Perplexity, MS Excel, Tome, Prism, ElevenLabs, Murf, Synthetys, Speechify, Adaily Research, PimEyes, Google Ads, Sentione, Jasper, OpenAI DALL-E3, Copilot Design, Canva, HeyGen, Pictory, Midjourney
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW
Polecamy również: AI w sprzedaży i obsłudze klienta
Trener
Leszek A. Nowak
Doświadczony trener szkoleniowiec, ekspert i doradca w obszarze profesjonalnego marketingu cyfrowego (digital marketingu). Trener programu Dimaq IAB Polska (Interactive Advertising Bureau). Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young.
Występuje regularnie na konferencjach marketingowych, m.in. z tematem prelekcji: „Sztuczna inteligencja w służbie reklamy internetowej. Efektywniejszy człowiek czy algorytm?” podczas Konferencji „Digitalizacja w marketingu – wyzwania transformacji” w 2022 r.. W ostatnich latach współpracuje jako wykładowca digital marketingu na wielu uniwersytetach: Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Biznesu w Poznaniu, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ze względu na rozległą wiedzę w zakresie digital marketingu, nowych trendów i technologii oraz doświadczenie praktyczne prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (szkolenie przygotowujące do branżowego egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.
Występuje regularnie na konferencjach marketingowych, m.in. z tematem prelekcji: „Sztuczna inteligencja w służbie reklamy internetowej. Efektywniejszy człowiek czy algorytm?” podczas Konferencji „Digitalizacja w marketingu – wyzwania transformacji” w 2022 r.. W ostatnich latach współpracuje jako wykładowca digital marketingu na wielu uniwersytetach: Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wyższa Szkoła Biznesu w Poznaniu, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ze względu na rozległą wiedzę w zakresie digital marketingu, nowych trendów i technologii oraz doświadczenie praktyczne prowadzi szeroki zakres szkoleń: digital marketing professional (szkolenie przygotowujące do branżowego egazminu DIMAQ), wykorzystanie narzędzi AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta, szkolenia e-commerce, marketing afiliacyjny oraz prawo w internecie.