Grafika w reklamie. Projektowanie i psychologia reklamy

SZKOLENIE ONLINE: prowadzone na platformie ClickMeeting.com, przewidziane przerwy, grupa max 12 osób
Forma: warsztat, ćwiczenia praktyczne

Dla kogo:

  • projektanci, marketingowcy, przedsiębiorcy.

Cel:

  • przybliżenie zagadnień dotyczących projektowania, dobrego designu i estetyki w komunikacji marketingowej.

Korzyść:

  • skuteczniejsza reklama, efektywniejsza komunikacja marketingowa, lepsza współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi

PROGRAM SZKOLENIA

  1. Rozgrzewka kreatywna

  2. O widzeniu rzeczy

  3. Nasze oczy... kłamią – złudzenia optyczne

  4. O interpretacji obiektów

  5. Pion / poziom

  6. Dynamika, wzrost, spadek

  7. Symetria / asymetria

  8. Jak postrzegamy najprostsze formy?

  9. O projektowaniu

  10. Mniej znaczy więcej

  11. O pokazywaniu produktów

  12. Kompozycja

  13. Jak dodać emocji do obrazu

  14. Inspiracje: pomysły na kompozycję

  15. Trochę psychologii

  16. Co zapamiętujemy najłatwiej?

  17. Ile rzeczy zapamiętujemy jednocześnie?

  18. Jak ułatwić zapamiętanie?

  19. Efekt pierwszeństwa / efekt świeżości

  20. Relacje między postaciami

  21. Kompozycja całego projektu: odstęp – wyrównanie – rytm – kontrast

  22. Siatka

  23. Symbolika

  24. O kolorach: znaczenie, koło barw, CMYK, RGB

  25. Hierarchia i wyróżnianie

  26. Odstęp, światło, pusta przestrzeń

  27. Typografia

  28. Ciekawe rebrandingi

  29. Trendy

W przypadku zainteresowania szkoleniem w wersji zamkniętej, prosimy o kontakt telefoniczny 607 710 797 lub mailowy: szkolenia@szkoleniaatrium.pl

A jeśli podoba Ci się to szkolenie z Adrianem Tomaszewskim, być może bedziesz zainteresowany również szkoleniem:
Twórz kreatywne reklamy
Kliknij i zerknij na program, to zajmie Ci tylko 1 minutę.

Termin szkolenia
2023-03-06 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 15:00
Cena szkolenia
1250 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Zarejestruj się teraz. Fakturę do opłacenia dostaniesz przed szkoleniem. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.