Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.
SZKOLENIE ONLINE, 13-14 CZERWCA
Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.
ZAPISY PRZYJMUJEMY DO 13 MARCA WŁĄCZNIE.
Dla kogo:
- projektanci, graficy, marketingowcy, webdesignerzy, przedsiębiorcy
Cel:
- przybliżenie zagadnień dotyczących projektowania, dobrego designu i estetyki w komunikacji marketingowej.
Korzyść:
- skuteczniejsza reklama, efektywniejsza komunikacja marketingowa, lepsza współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi
PROGRAM SZKOLENIA
1. Rozgrzewka kreatywna
2. O widzeniu rzeczy: nasze oczy... kłamią – złudzenia optyczne
3. O interpretacji obiektów
- Pion / poziom
- Dynamika, wzrost, spadek
4. Symetria / asymetria
- Jak postrzegamy najprostsze formy?
5. O projektowaniu: mniej znaczy więcej
6. O pokazywaniu produktów
- Kompozycja
- Jak dodać emocji do obrazu
- Inspiracje: pomysły na kompozycję
7. Trochę psychologii
- Co zapamiętujemy najłatwiej?
- Ile rzeczy zapamiętujemy jednocześnie?
- Jak ułatwić zapamiętanie?
- Efekt pierwszeństwa / efekt świeżości
8. Relacje między postaciami
9. Kompozycja całego projektu
- Odstęp – wyrównanie
- Rytm – kontrast
- Siatka
10. Symbolika
11. O kolorach: znaczenie, koło barw, CMYK, RGB
- Hierarchia i wyróżnianie
- Odstęp, światło, pusta przestrzeń
12. Typografia
13. Ciekawe rebrandingi
14. Trendy
ZOBACZ NASZE NOWOŚCI SZKOLENIOWE:
AI W MARKETINGU - zwiększ efektywność, zaoszczędź czas (szkolenie ONLINE)
AI W MARKETINGU - zwiększ efektywność, zaoszczędź czas (szkolenie w WARSZAWIE)
AI W MARKETINGU - zwiększ efektywność, zaoszczędź czas (szkolenie w GDAŃSKU)
Neurocopywriting - sztuka pisania do umysłu klienta
Video w social mediach dla biznesu - Instagram Reels, TikTok, YouTube (nagrywanie, montaż)
Specjalista SEO: pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych
Brand Purpose - tworzenie i wdrożenie wyższego celu marki
Grafika - UI desing. Projektowanie do internetu z użyciem Figma
TikTok dla biznesu: działania promocyjne i wizerunkowe
E-commerce - struktura sklepu, główne narzędzia i kanały marketingowe
Neurocopywriting - sztuka pisania do umysłu klienta
Specjalista Marketplace: Allegro i Allegro Ads oraz inne platformy
ZOBACZ INNE NASZE SZKOLENIA Z DIGITAL MARKETINGU I SOCIAL MEDIÓW
Jeśli potrzebujesz dedykowanego szkolenia zamkniętego dla swojej firmy, skontaktuj się z nami:
530 502 000, kontakt@szkoleniaatrium.pl
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.