Termin szkolenia
2024-09-23 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 15:00
Cena szkolenia
1550 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.

SZKOLENIE ONLINE, 23-24 września

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com

Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

Dla kogo:

  • projektanci, graficy, marketingowcy, webdesignerzy, przedsiębiorcy

Cel:

  • przybliżenie zagadnień dotyczących projektowania, dobrego designu i estetyki w komunikacji marketingowej.

Korzyść:

  • skuteczniejsza reklama, efektywniejsza komunikacja marketingowa, lepsza współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi

OPINIE O SZKOLENIU:

Szczerze polecam szkolenie GRAFIKA W REKLAMIE prowadzone przez Pana Adriana Tomaszewskiego - wiedza merytoryczna łączy się z praktyczną co dało bardzo dobry efekt końcowy. Monika, Inmed SA

PROGRAM SZKOLENIA

1. Rozgrzewka kreatywna

2. O widzeniu rzeczy: nasze oczy... kłamią – złudzenia optyczne

3. O interpretacji obiektów

  • Pion / poziom
  • Dynamika, wzrost, spadek

4. Symetria / asymetria

  • Jak postrzegamy najprostsze formy?

5. O projektowaniu: mniej znaczy więcej

6. O pokazywaniu produktów

  • Kompozycja
  • Jak dodać emocji do obrazu
  • Inspiracje: pomysły na kompozycję

7. Trochę psychologii

  • Co zapamiętujemy najłatwiej?
  • Ile rzeczy zapamiętujemy jednocześnie?
  • Jak ułatwić zapamiętanie?
  • Efekt pierwszeństwa / efekt świeżości

8. Relacje między postaciami

9. Kompozycja całego projektu

  • Odstęp – wyrównanie
  • Rytm – kontrast
  • Siatka

10. Symbolika

11. O kolorach: znaczenie, koło barw, CMYK, RGB

  • Hierarchia i wyróżnianie
  • Odstęp, światło, pusta przestrzeń

12. Typografia

13. Ciekawe rebrandingi

14. Trendy

Mogą Cię również zainteresować te szkolenia:

Kreatywność w marketingu i reklamie

AI w marketingu. Poznaj narzędzia, które ułatwią Ci pracę

Psychologia zachowań konsumenckich. Tajniki motywacji i preferencji klienta

Trener
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.