Grafika w reklamie. Projektowanie i psychologia reklamy
SZKOLENIE ONLINE: prowadzone na platformie ClickMeeting.com, przewidziane przerwy, grupa max 12 osób
Forma: warsztat, ćwiczenia praktyczne
Dla kogo:
- projektanci, marketingowcy, przedsiębiorcy.
Cel:
- przybliżenie zagadnień dotyczących projektowania, dobrego designu i estetyki w komunikacji marketingowej.
Korzyść:
- skuteczniejsza reklama, efektywniejsza komunikacja marketingowa, lepsza współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi
PROGRAM SZKOLENIA
-
Rozgrzewka kreatywna
-
O widzeniu rzeczy
-
Nasze oczy... kłamią – złudzenia optyczne
-
O interpretacji obiektów
-
Pion / poziom
-
Dynamika, wzrost, spadek
-
Symetria / asymetria
-
Jak postrzegamy najprostsze formy?
-
O projektowaniu
-
Mniej znaczy więcej
-
O pokazywaniu produktów
-
Kompozycja
-
Jak dodać emocji do obrazu
-
Inspiracje: pomysły na kompozycję
-
Trochę psychologii
-
Co zapamiętujemy najłatwiej?
-
Ile rzeczy zapamiętujemy jednocześnie?
-
Jak ułatwić zapamiętanie?
-
Efekt pierwszeństwa / efekt świeżości
-
Relacje między postaciami
-
Kompozycja całego projektu: odstęp – wyrównanie – rytm – kontrast
-
Siatka
-
Symbolika
-
O kolorach: znaczenie, koło barw, CMYK, RGB
-
Hierarchia i wyróżnianie
-
Odstęp, światło, pusta przestrzeń
-
Typografia
-
Ciekawe rebrandingi
-
Trendy
W przypadku zainteresowania szkoleniem w wersji zamkniętej, prosimy o kontakt telefoniczny 607 710 797 lub mailowy: szkolenia@szkoleniaatrium.pl
A jeśli podoba Ci się to szkolenie z Adrianem Tomaszewskim, być może bedziesz zainteresowany również szkoleniem:
Twórz kreatywne reklamy
Kliknij i zerknij na program, to zajmie Ci tylko 1 minutę.
Termin szkolenia
2023-06-12 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 15:00
Cena szkolenia
1250 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Zarejestruj się teraz. Fakturę do opłacenia dostaniesz przed szkoleniem. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
Trener
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.