Twórz kreatywne reklamy

SZKOLENIE ONLINE

 

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platformy ClickMeeting.com.

W trakcie szkolenia:

  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. 
  • przewidziane przerwy  

"Świetny czas na poszerzenie wyobraźni i pobudzenie kreatywności, którą ma każdy" Aleksandra Złotnicka, Pol-Skone Sp. z o.o.

Cel:

  • zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych,
  • poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.

Korzyść:
skuteczniejsza reklama, skuteczniejsza komunikacja marketingowa: marki, produktów, usług 

Forma:
warsztat, ćwiczenia praktyczne

PROGRAM

1. Daj znać o... sobie – czyli wyraź siebie za pomocą idei, symbolu, skojarzenia.

2. Kreatywność? Aaale o co chodzi?

3. Kim jest Twoja marka?

4. Kreatywność w reklamie

5. Z rękawa? – czyli źródła kreatywności

6. Zrób to – czyli proces kreatywny krok po kroku

7. Ognia! – czyli przydatne techniki kreatywne

8. Reklamuj idee, a nie rzeczy

9. Obraz – zilustruj idee, wartości

10. Symbolika – wyraź to znakiem

11. Twórcze łączenie

12. Współpraca w grupie: komedia, romans, horror

13. Podobieństwa – tworzenie nowej idei przez łączenie

14. Jak zamienić cechy na korzyści

15. Metafora

16. Empatia – jak wczuć się w odbiorcę reklamy

17. Słowo, słowo, słowo

18. Obraz - zilustruj idee, wartości

Termin szkolenia
2021-12-06 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1090 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Prosimy o rejestrację najpóźniej na 7 dni przed datą szkolenia. Zapisy last minute - prosimy o kontakt: 607 710 797 / szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus, V&P, Artgroup. Jest autorem książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. I choć wie, że to cenne wyróżnienia, jednak dla niego najważniejsza jest skuteczność, czyli osiąganie celów klientów. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca. Właściciel studia reklamy AUTOR - www.autor.biz. Certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Realizował projekty dla: Microsoft, Plus GSM, Porsche, Avon, Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Mastercook, Masterfoods, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia. Jego zdaniem reklama służy przede wszystkim efektom dla marki, a NIE wygrywaniu festiwali przez agencję reklamową.