Twórz kreatywne reklamy

SZKOLENIE ONLINE: prowadzone na platformie ClickMeeting.com, przewidziane przerwy, grupa max 12 osób

Opinie o szkoleniu:

"Świetny czas na poszerzenie wyobraźni i pobudzenie kreatywności, którą ma każdy" Aleksandra Złotnicka, Pol-Skone Sp. z o.o.

2-dniowe warsztaty kreatywne

  • Warsztaty kreatywne opracowane specjalnie dla pracowników marketingu i reklamy. Maksimum praktyki – minimum teorii!
  • Mnóstwo ćwiczeń pobudzających wyobraźnię, elastyczność i łamiących schematy myślenia. Praktycznie, energetycznie, treściwie. BEZ wymyślania zastosowań spinacza biurowego – tylko praktyczne, przydatne ćwiczenia.
  • Podczas warsztatów poznasz mnóstwo inspiracji oraz narzędzi, które pomogą Ci uwolnić kreatywność. Dowiesz się też, jak bronić swoich pomysłów.
  • Warsztaty bardzo przydatne zarówno dla twórców komunikatów reklamowych i marketingowych, jak też dla menedżerów zarządzających zespołem kreatywnym – którzy będą mogli sami wdrażać metodykę prowadzenia sesji kreatywnych w swoich firmach.
  • Szkolenie prowadzi praktyk – twórca reklam, obrazu, słowa i dźwięku.

Cel:

  • zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych,
  • poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.

Korzyść:
skuteczniejsza reklama, skuteczniejsza komunikacja marketingowa: marki, produktów, usług 

Forma:
warsztat, ćwiczenia praktyczne

SZKOLENIE ORGANIZOWANE W SALI SZKOLENIOWEJ W WARSZAWIE
Zapewniamy również: lunch oraz catering podczas przerw kawowych

PROGRAM SZKOLENIA

1. Rozgrzewka kreatywna – „1..2...3...”

2. O co chodzi z tą kreatywnością.

3. Krótka, inspirująca historia o kreatywności.

4. Kreatywność – 3 główne procesy + ćwiczenia

5. Łączenie – kombinacja. Ćwiczenie.

6. Dociekanie – eksploracja.

7. Przemiana – transformacja. Ćwiczenie.

8. Czym jest kreatywność?

9. Odwaga. Ćwiczenie.

10. Otwartość. Ćwiczenie.

11. Ciekawość. Ćwiczenie.

12. Czas. Ćwiczenie.

13. Doświadczenie. Ćwiczenie.

14. Radość z samego tworzenia. Ćwiczenie.

15. Blokady kreatywności

16. Ty jako blokada.

17. Hamulcowi.

18. Perfekcjonizm.

19. Krytycy zewnętrzni.

20. „Ten pomysł jest bez sensu”. Ćwiczenie.

21. Kreatywność – nietypowe przykłady. Ćwiczenie.

22. Prezentacja – Inspiracja – Akcja. Ćwiczenia.

 

W przypadku zainteresowania szkoleniem w wersji zamkniętej, prosimy o kontakt telefoniczny 607 710 797 lub mailowy: szkolenia@szkoleniaatrium.pl

A jeśli podoba Ci się to szkolenie z Adrianem Tomaszewskim, być może bedziesz zainteresowany również szkoleniem:

Grafika w reklamie

Kliknij i zerknij na program, to zajmie Ci tylko 1 minutę.

Termin szkolenia
2023-04-24 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 15:00
Cena szkolenia
1250 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Zarejestruj się teraz. Fakturę do opłacenia dostaniesz przed szkoleniem. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.