Termin szkolenia
2024-11-14 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
2150 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 14-15 listopada

ZAPEWNIAMY OBIADY I PRZERWY KAWOWE

Opinie o szkoleniu:

"Świetny czas na poszerzenie wyobraźni i pobudzenie kreatywności, którą ma każdy" Aleksandra Złotnicka, Pol-Skone Sp. z o.o.

2-dniowy kreatywny warsztat

  • Warsztaty kreatywne opracowane specjalnie dla pracowników marketingu i reklamy. Maksimum praktyki – minimum teorii!
  • Mnóstwo ćwiczeń pobudzających wyobraźnię, elastyczność i łamiących schematy myślenia. Praktycznie, energetycznie, treściwie. BEZ wymyślania zastosowań spinacza biurowego – tylko praktyczne, przydatne ćwiczenia.
  • Podczas warsztatów poznasz mnóstwo inspiracji oraz narzędzi, które pomogą Ci uwolnić kreatywność. Dowiesz się też, jak bronić swoich pomysłów.
  • Warsztaty bardzo przydatne zarówno dla twórców komunikatów reklamowych i marketingowych, jak też dla menedżerów zarządzających zespołem kreatywnym – którzy będą mogli sami wdrażać metodykę prowadzenia sesji kreatywnych w swoich firmach.
  • Szkolenie prowadzi praktyk – twórca reklam, obrazu, słowa i dźwięku.

Cel:

  • zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych,
  • poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.

Korzyść:
skuteczniejsza reklama, skuteczniejsza komunikacja marketingowa: marki, produktów, usług 

Forma:
warsztat, ćwiczenia i zadania praktyczne - na tym szkoleniu będziesz intensywnie pracować i tworzyć

PROGRAM SZKOLENIA

1. Rozgrzewka kreatywna

2. Krótka, inspirująca historia o kreatywności

3. Kreatywność – 3 główne procesy

4. Źródła kreatywności 

5. Zrób to – czyli proces kreatywny krok po kroku

6. Ognia! – czyli przydatne techniki kreatywne

7. Radość z samego tworzenia

8. Ty jako blokada. Hamulcowi. Perfekcjonizm. Krytycy zewnętrzni.

9. Reklamuj idee, a nie rzeczy

10. Obraz – zilustruj idee, wartości

11. Symbolika – wyraź to znakiem

12. Współpraca w grupie: komedia, romans, horror

13. Podobieństwa – tworzenie nowej idei przez łączenie

14. Jak zamienić cechy na korzyści

15. Metafora

16. Empatia – jak wczuć się w odbiorcę reklamy

17. Słowa, słowa, słowa - jak je dobrze używać, aby przekonać

18. Kreatywność – nietypowe przykłady

Jeśli Twoje szkolenie będzie współfinansowane ze środków publicznych, wpisz taką informację w punkcie UWAGI w formularzu zamówienia na dole strony oraz pobierz oświadczenie dostępne TUTAJ
Wypełnij je, zeskanuj i wyślij do nas na adres: kontakt@szkoleniaatrium.pl

 

A jeśli podoba Ci się to szkolenie z Adrianem Tomaszewskim, być może bedziesz zainteresowany również szkoleniem:
Grafika w reklamie

Trener
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.