Customer experience management. Projektowanie i zarządzanie doświadczeniami klienta
SZKOLENIE ORGANIZOWANE W SALI SZKOLENIOWEJ W WARSZAWIE
- Zapewniamy również: lunch oraz catering podczas przerw kawowych
- Rozsądna wielkość grupy: 7-14 osób, co pozwala trenerowi skoncentrować się również na Twoich indywidualnych potrzebach
- Termin: 22-23 lutego 2024 - możesz jeszcze zamówić szkolenie, zostały 3 wolne miejsca.
⇩ OFERTA ⇩
KUP VOUCHER SZKOLENIOWY TERAZ, PRZYJDŹ NA SZKOLENIE W 2024
- Otrzymaj 5% rabatu na szkolenie!
- Szczegóły tutaj: Voucher na szkolenia 2024
- Oferta ważna do 31 grudnia 2023
OPINIE UCZESTNIKÓW:
- "Super szkolenie, bardzo ciekawie prowadzone, pełne energii, przykładów z biznesu. Agnieszka jest wyjątkową trenerką." Maczfit Foods Sp. z o.o.
- "Całe szkolenie przebiegło w wesołej atmosferze, przekazywana wiedza byłą poparta przykładami oraz opisem konsekwencji, które za sobą niosły." LABRA Sp. z o.o.
- "Dobra wiedza merytoryczna przekazana przystępnym językiem wraz z ćwiczeniami, pozwalająca na poznanie schematów tworzenia strategii CX" SELENA SA
Dlaczego Customer Experience Management jest ważny?
- Zarządzanie doświadczeniami klienta jest warunkiem stworzenia silnej marki
- To baza dla budowania relacji z klientami, które zaprocentują lojalnością, rekomendacjami i pozytywnym marketingiem szeptanym
- Suma tych wszystkich doświadczeń w długim okresie wpływa na jego decyzje zakupowe, tj. wybór dostawcy produktów lub usług
- Zaprojektowanie dobrych procesów obsługi przy użyciu wszystkich form komunikacji (tj. kontaktu osobistego z przedstawicielem firmy, telefonicznego, poprzez email, chat, SMS itd.) na każdym etapie cyklu życia relacji z klientem (tzn. przed zakupem, podczas zakupu i po zakupie) zaowocuje lojalnością klientów
- Szkolenie pomoże w tworzeniu strategii CX, pokaże drogę do wprowadzenia zmian w mentalności pracowników, aby skoncentrować się na zadowoleniu klienta
Dla kogo? To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:
- pracujesz nad wizerunkiem marki swojej firmy
- zarządzasz relacjami z klientami
- chcesz zwiększyć lojalność i poziom zadowolenia klientów
- chcesz zwiększyć liczbę rekomendacji twojej firmy i pozytywnego marketingu szeptanego
- usługa/produkt twojej firmy potrzebuje odświeżenia lub liftingu i skutecznego wyróżnienia na tle konkurencji
- chcesz lepiej rozumieć potrzeby klientów
Forma:
Przeważająca część szkolenia prowadzona jest w formie warsztatowej – uczestnicy pracują w zespołach wykorzystując narzędzia Customer Experience. Części teoretyczne ilustrowane są studiami przypadków omawianymi z wykorzystaniem zadań problemowych i dyskusji.
Korzyści ze szkolenia:
- Dowiesz się jak badać i diagnozować potrzeby klientów wykorzystując narzędzia i dobre praktyki CX
- Nauczysz się wyznaczać mierniki CX i projektować doświadczenia
- Poznasz, jak wykorzystać CX w strategii marki
- Poznasz polskie i zagraniczne przykłady wdrożenia CX
- Nauczysz się projektowania doświadczeń klientów oraz unikania najczęstszych błędów
- Dowiesz się, jak polepszyć obsługę klienta w różnych kanałach komunikacji
- Dowiesz się jak wykorzystać elementy ekonomii behawioralnej i psychologii marketingu w projektowaniu CX
Spraw, by klient wracał, kupował więcej i dobrze mówił o Twojej firmie.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Customer Experience - wprowadzenie
- Strategia marki, a strategia Customer Experience
- Podstawy Customer Experience
- Dobre praktyki i przykłady Customer Experience
- Narzędzia CX: Customer Voice, Customer Journey, Customer Experience Map
2. Poznanie klienta: mapowanie doświadczeń, pomiar i analiza
- Rola i rodzaje badań w CX oraz źródła informacji o klientach
- Customer Journey (ścieżka podróży klienta) – mapowanie podróży klienta
- Pomiar oraz mapowanie doświadczeń klienta w punktach styku na ścieżce
- Segmentacja klientów i analiza ich zachowań
- Najważniejsze wskaźniki CX: NPS, Customer Effort, Advocacy Gap
- Potencjalne mierniki w CX
- liczba nowych klientów, którzy zakupują produkt lub usługę,
- ilość rekomendacji generowanych przez klientów (badania NPS),
- średnia długość relacji klienta z firmą.
- Customer Voice w firmie: komunikacja i wykorzystanie operacyjne i zarządcze informacji (close feedback loop)
3. Projektowanie doświadczeń
- Myślenie projektowe
- Service design oraz design thinking
- Praca z mapą doświadczeń
- Tworzenie niezbędnych inicjatyw naprawczych
- Projektowanie stanów idealnych i interakcji dla kluczowych punktów styku
- Wykorzystanie ekonomii behawioralnej i psychologii zachowań konsumenckich
4. Customer Experience a doświadczenia pracowników
- Rola pracowników w strategii CX (employee experience, employer branding i employee engagement)
- Mapowanie doświadczeń pracowniczych na ścieżce klienta
- Wskaźniki CX a wskaźniki HR
- Wdrażanie ulepszeń strukturalnych
5. Strategia Customer Experience
- Budowanie strategii w oparciu o wizję CX
- Klient w DNA organizacji - manager i zespół CX
- Cykliczny audyt doświadczeń klientów
- Wskaźniki sukcesu
- Wdrażanie i zarządzanie strategią CX
Termin szkolenia
2024-02-22 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1970 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Warszawa - Atrium Centrum. Dokładną lokalizację otrzymasz w mailu 5 dni przed szkoleniem. Zapewniamy CATERING I LUNCHE
REJESTRACJA I RABATY
Zamów szkolenie teraz. Fakturę możesz zapłacić przed lub po szkoleniu. RABATY: zgłoszenie 2 osób - 5%, zgłoszenie 3 osób - 10%
KOLEJNA DATA SZKOLENIA?
Każde szkolenie powtarzamy cyklicznie co ok. 3 miesiące. Zapytaj o kolejną datę: 530 502 000, kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Dr Agnieszka Chęś
Trener biznesu, facylitatorka procesów projektowania produktów i usług, menedżer projektów strategii marketingowych. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia Design Thinking oraz Customer Experience Management.
Doświadczenie zdobywała w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym pracując na rynku tureckim, hiszpańskim i na Półwyspie Arabskim. W swojej pracy marketera za kluczowe umiejętności uważa słuchanie, obserwacje i głębokie rozumienie zachowań ludzi. Lata praktyki nauczyły ją, iż dobre pomysły rodzą się z połączenia ciekawości i różnorodności.
Związana z Wyższymi Szkołami Bankowymi gdzie prowadzi zajęcia głównie dla studentów zagranicznych. Prowadziła badania dotyczące m.in. marek globalnych, zachowań konsumenckich w Internecie i komunikacji międzykulturowej w biznesie. W 2018 roku obroniła z wyróżnieniem pracę doktorską w dziedzinie nauk ekonomicznych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Członek Project Management Institute oraz SIETAR - Society for Intercultural Education, Training and Research. Współpracowała jako konsultant, ekspert i trener z firmami: TEB Akademia Sp. z o.o.. Google (Projektanci Innowacji), Grant Thornton, Fundacja Rozwoju Systemów Edukacji, NAWA, Oman Airport Management Company. Jako Assistant Professor (profesor nadzwyczajny) jest wykładowcą w The American Business School of Paris we Francji, a także profesorem nadzwyczajnym Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu.