Termin szkolenia
2024-04-12 (1 dni)
Godziny szkolenia
10:00 - 16:00
Cena szkolenia
1090 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Joanna Burdek
17 lat doświadczenia w marketingu, od 10 prowadzi własny biznes, realizując projekty marketingowe. Dyplomowana strateżka, copywriterka, konsultant marketingowy, wykładowczyni Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie, Uniwersytetu Papieskiego, Uniwersytetu Merito.
Pracowała dla Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Multikino, Muzeum w Wilanowie, Woman in Technology, tworząc strategie marketingowe i brandingowe.
Autorka wielu artykułów w popularnym magazynie marketingowym Marketer+. Współautorka książki „NEUROCOPYWRITING – wydanej w 2024.
Prowadzi szkolenia: strategia marki, nowe trendy, brand purpose, digital detox oraz flagowe szkolenie neurocopywriting — pierwsze takie szkolenie w Polsce. Właścicielka Brand Useful — firmy doradczej, która dostarcza strategie marki, treści w modelu neurocopywritingowym, koordynuje marketing wybranych firm. Przez ostatnie 3 lata przeszkoliła ponad 1000 osób z neurocopywritingu, nowych trendów w marketingu, brand purpose zgodnie z dyrektywą ESG oraz strategii marki dla MŚP.

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 12 KWIETNIA

Miliony komunikatów od firm. Wśród nich Twój. Jak nie dać się przewinąć kciukiem i przekonać do zakupu u Ciebie?

 

DLA KOGO

Na szkoleniu nauczysz się pisać wprost do umysłu klienta. Łatwe techniki i proste wzory sprawią, że już na drugi dzień po szkoleniu wykorzystasz w praktyce najnowszą wiedzę z zakresu psychologii marketingu i ekonomii behawioralnej.

  • Marketer - zyska wiedzę, jak tworzyć treści, które skuteczniej docierają do umysłu klienta i przyciągają jego uwagę
  • Sprzedawca - nauczy się pisać treści, które rozwiewają obawy klientów.
  • Właściciel firmy – dowie się jak pisać o produktach i usługach, by pokonać konkurencję.
  • Pracownicy agencji reklamowych – otrzymają konkretną wiedzę, dzięki której zwiększą szansę zdobycia nowych klientów.”

Czego się nauczysz i do czego to się przyda?

  • jak funkcjonuje mózg i jak tworzyć mózgolubne treści
  • jak stosować techniki neuromarketingowe w tekstach
  • jak złapać uwagę klientów, którzy żyją online
  • jak tworzyć treści, by klient wybrał Twoją ofertę
  • jak pisać językiem korzyści+
  • jak stosować model DISC na www
  • co to jest waluta społeczna
  • jak wykorzystać model TAYA
  • co to Pith, Play, Plunge na social media

GŁÓWNE CELE

  • Opanujesz wiedzę o neurocopywritingu, którą z łatwością wykorzystasz w swojej pracy już na drugi dzień.
  • Dowiesz się, jak działa mózg i dlaczego niektóre techniki wpływają na niego lepiej.
  • Zgłębisz wiedzę o nowinkach ekonomii behawioralnej.
  • Poznasz fakty i ciekawostki, które pomogą Ci pisać lepsze teksty
  • Łatwiej odnajdziesz się w informacyjnym szumie reklamowym – otrzymasz esencję pisania.
  • Oszczędzisz czas – wiedzę z kilkunastu lat pracy dostaniesz w 1 dzień.”

PROGRAM SZKOLENIA

1. Mózg i treści - to musi wiedzieć marketer

  • Od czego zależy odbiór treści przez klienta / konsumenta.
  • Jakie "błędy" w mózgu pomogą Ci skuteczniej do niego pisać.
  • Jak czytamy treści dzisiaj? A może nie czytamy?

2. Jak walczyć z kciukiem klienta i nie dać się przewinąć?

  • Co przyciąga uwagę klientów i jak tworzyć niepomijalne nagłówki?
  • Jakie rodzaje treści przyciągają uwagę lepiej niż inne i dlaczego.
  • Konkretne przykłady i inspiracje, jak i czym przyciągnąć uwagę klienta.

3. Teksty, które kocha mózg

  • Zasady pisania do cyfrowych zombiaków.
  • Jak pisać prosto, konkretnie, jak rozplanować tekst, który mózg nie przeoczy - kilkanaście wskazówek, które zastosujesz już na drugi dzień.
  • Przydatne listy, które zmienią Twój język cech w język korzyści w kilka minut.
  • Przydatne narzędzia do poznania, czego Twój klient naprawdę potrzebuje.

4. Model Taya i pisanie językiem obaw

  • Dlaczego mózg bardziej boli strata i jak to wykorzystać.
  • Ćwiczenie pisania językiem obaw.

5. Social media. Jak zwiększyć zaangażowanie?

  • 3 sytuacje, w których ludzie konsumują social media.
  • Praktyczne wskazówki, jakie rodzaje treści na social media przyciągają uwagę dziś.
  • Waluta społeczna - jak podnieść prestiż klienta własnymi postami.
  • Dlaczego i po co ludzie udostępniają. Typologia skutecznych postów.

6. Opowieści i opinie - jak je wykorzystać w marketingu

  • Jak stosować opinie i storytelling w marketingu
  • Kiedy prosić klientów o opinie
  • Gdzie ludzie dzielą się opiniami, dlaczego są dziś takie ważne i jak je najlepiej wykorzystać

7. Jak poprawić jakość tekstów na www

  • Tęcza kliencka - model disc na www.
  • Messy middle, czyli jak przekonać klienta do zakupu na stronie.
  • Technika injakulacji, która pokona konkurencję.