Termin szkolenia
2024-06-12 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 17:00
Cena szkolenia
1090 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Joanna Burdek
17 lat doświadczenia w marketingu, od 10 prowadzi własny biznes, realizując projekty marketingowe. Dyplomowana strateżka, copywriterka, konsultant marketingowy, wykładowczyni Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie, Uniwersytetu Papieskiego, Uniwersytetu Merito.
Pracowała dla Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Multikino, Muzeum w Wilanowie, Woman in Technology, tworząc strategie marketingowe i brandingowe.
Autorka wielu artykułów w popularnym magazynie marketingowym Marketer+. Współautorka książki NEUROCOPYWRITING – wydanej w 2024 Prowadzi szkolenia: strategia marki, nowe trendy, brand purpose, digital detox oraz flagowe szkolenie neurocopywriting — pierwsze takie szkolenie w Polsce. Właścicielka Brand Useful — firmy doradczej, która dostarcza strategie marki, treści w modelu neurocopywritingowym, koordynuje marketing wybranych firm. Przez ostatnie 3 lata przeszkoliła ponad 1000 osób z neurocopywritingu, nowych trendów w marketingu, brand purpose zgodnie z dyrektywą ESG oraz strategii marki dla MŚP.

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 12 CZERWCA

Kup voucher na to szkolenie 30 dni przed jego terminem i zyskaj 10% rabatu.
SZCZEGÓŁY TUTAJ

Miliony komunikatów od firm. Wśród nich Twój. Jak nie dać się przewinąć kciukiem i przekonać do zakupu u Ciebie?

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

  • Poznasz tajniki neurocopywritingu i dlaczego jest to obecnie najskuteczniejszy sposób tworzenia treści.
  • Odkryjesz potrzeby i oczekiwania dzisiejszych klientów.
  • Dowiesz się, jak sprawić, aby Twoje treści nie zostały zignorowane.
  • Nauczysz się, jak przyciągać i utrzymywać uwagę czytelników.
  • Zdobędziesz umiejętność projektowania i tworzenia komunikatów, które bezpośrednio trafiają do umysłu klienta.
  • Dowiesz się, jak używać języka korzyści (a nie cech), ale i obaw.
  • Dowiesz się, jak upraszczać komunikaty i uniknąć walki cenowej.
  • Otrzymasz wskazówki, jak radzić sobie z porażką oraz syndromem oszusta.

DLA KOGO?

Na szkoleniu nauczysz się pisać wprost do umysłu klienta. Łatwe techniki i proste wzory sprawią, że już na drugi dzień po szkoleniu wykorzystasz w praktyce najnowszą wiedzę z zakresu psychologii marketingu i ekonomii behawioralnej.

  • Marketer - zyska wiedzę, jak tworzyć treści, które skuteczniej docierają do umysłu klienta i przyciągają jego uwagę
  • Sprzedawca - nauczy się pisać treści, które rozwiewają obawy klientów.
  • Właściciel firmy – dowie się jak pisać o produktach i usługach, by pokonać konkurencję.
  • Pracownicy agencji reklamowych – otrzymają konkretną wiedzę, dzięki której zwiększą szansę zdobycia nowych klientów.”

GŁÓWNE CELE

  • Opanujesz wiedzę o neurocopywritingu, którą wykorzystasz w swojej pracy już na drugi dzień.
  • Dowiesz się, jak działa mózg i dlaczego niektóre techniki wpływają na niego lepiej.
  • Zgłębisz wiedzę o nowinkach ekonomii behawioralnej.
  • Poznasz fakty i ciekawostki, które pomogą Ci pisać lepsze teksty

PROGRAM SZKOLENIA

1. Mózg i treści - co marketer powinien wiedzieć o odbiorze treści

  • Od czego zależy odbiór treści przez klienta / konsumenta.
  • Jakie "błędy" w mózgu pomogą Ci skuteczniej do niego pisać.
  • Jak czytamy treści dzisiaj? A może nie czytamy?

2. Jak walczyć z kciukiem klienta i nie dać się przewinąć?

  • Co przyciąga uwagę klientów i jak tworzyć niepomijalne nagłówki?
  • Jakie rodzaje treści przyciągają uwagę lepiej niż inne i dlaczego.
  • Konkretne przykłady i inspiracje, jak i czym przyciągnąć uwagę klienta.

3. Pisz krótko, prosto i zrozumiale

  • Nie zakładaj, że inni ludzie wiedzą o Twojej marce to, co wiesz Ty.
  • Jak przygotować się do pisania?
    - wykonaj gruntowny research, aby dowiedzieć się, co klienci mówią o Twojej firmie produktach / usługach
    - wykorzystaj w treściach słowa i całe frazy, których używają Twoi klienci do opisu tego, co oferujesz
    - nie zakładaj, że wszyscy znają Twój produkt i mówisz tylko do osób, które obserwują Twoje profile lub już wcześniej u Ciebie kupiły.
  • Jak wyjść z butów eksperta i uprościć komunikat?
  • Usuwanie z komunikatu zbędnych słów i branżowego żargonu
  • Stosowanie techniki jak w grze Jenga: usuwanie z komunikatu niepotrzebnych, powtarzanych słów jak klocków, dopóki konstrukcja Twojego tekstu się nie zawali i będzie on zrozumiały.

4. Teksty, które kocha mózg

  • Zasady pisania do cyfrowych zombiaków.
  • Jak pisać prosto, konkretnie, jak rozplanować tekst, który mózg nie przeoczy - kilkanaście wskazówek, które zastosujesz już następnego dnia w swojej pracy.
  • Przydatne listy, które zmienią Twój język cech w język korzyści w kilka minut.
  • Przydatne narzędzia do poznania, czego Twój klient naprawdę potrzebuje.

5. Model Taya i pisanie językiem obaw

  • Dlaczego mózg bardziej boli strata i jak to wykorzystać.
  • Ćwiczenie pisania językiem obaw.

6. Social media. Jak zwiększyć zaangażowanie?

  • 3 sytuacje, w których ludzie konsumują social media.
  • Praktyczne wskazówki, jakie rodzaje treści na social media przyciągają uwagę dziś.
  • Waluta społeczna - jak podnieść prestiż klienta własnymi postami.
  • Dlaczego i po co ludzie udostępniają. Typologia skutecznych postów.

6. Opowieści i opinie - jak je wykorzystać w marketingu

  • Jak stosować opinie i storytelling w marketingu
  • Kiedy prosić klientów o opinie
  • Gdzie ludzie dzielą się opiniami, dlaczego są dziś takie ważne i jak je najlepiej wykorzystać

7. Jak poprawić jakość tekstów na www

  • Tęcza kliencka - model disc na www.
  • Messy middle, czyli jak przekonać klienta do zakupu na stronie.
  • Technika injakulacji, która pokona konkurencję.
Trener
Joanna Burdek
17 lat doświadczenia w marketingu, od 10 prowadzi własny biznes, realizując projekty marketingowe. Dyplomowana strateżka, copywriterka, konsultant marketingowy, wykładowczyni Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie, Uniwersytetu Papieskiego, Uniwersytetu Merito.
Pracowała dla Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Multikino, Muzeum w Wilanowie, Woman in Technology, tworząc strategie marketingowe i brandingowe.
Autorka wielu artykułów w popularnym magazynie marketingowym Marketer+. Współautorka książki NEUROCOPYWRITING – wydanej w 2024 Prowadzi szkolenia: strategia marki, nowe trendy, brand purpose, digital detox oraz flagowe szkolenie neurocopywriting — pierwsze takie szkolenie w Polsce. Właścicielka Brand Useful — firmy doradczej, która dostarcza strategie marki, treści w modelu neurocopywritingowym, koordynuje marketing wybranych firm. Przez ostatnie 3 lata przeszkoliła ponad 1000 osób z neurocopywritingu, nowych trendów w marketingu, brand purpose zgodnie z dyrektywą ESG oraz strategii marki dla MŚP.