Termin szkolenia
2024-08-19 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 15:00
Cena szkolenia
1550 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.

SZKOLENIE ONLINE, 19-20 sierpnia

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

Kup voucher na to szkolenie 30 dni przed jego terminem i zyskaj 10% rabatu.
SZCZEGÓŁY TUTAJ

CELE SZKOLENIA

  • umiejętność zmieniania liter w złoto – czyli wzmocnienie perswazji Twoich tekstów 
  • jak pisać lepsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak sprzedawać... słowem?
  • jak pisać skuteczniej, krótko i na temat. Jak pisać, co pisać, kiedy i dlaczego – aby osiągnąć cel
  • lepsze zrozumienie Twoich tekstów i komunikatów marketingowych
  • poprawa komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi
  • program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla firmy - celów marketingowych, sprzedażowych, ale również przyda się bardzo w komunikacji biznesowej z klientem

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

  • dowiesz się, jak sprawić, aby Twoje treści nie zostały zignorowane.
  • nauczysz się, jak przyciągać i utrzymywać uwagę czytelników.
  • dowiesz się, jak używać języka korzyści (a nie cech), ale i obaw.
  • dowiesz się, jak upraszczać komunikaty i pisać ładnie i ciekawie

Dla kogo:

  • marketerzy, przedsiębiorcy, copywriterzy, content marketerzy, pracownicy działów handlowych, sprzedaży, CX,

PROGRAM SZKOLENIA

1. Jak pisać? Krótko, treściwie, wprost, zrozumiale

  • O czym pisać?
  • Czasowniki
  • Strona czynna i bierna
  • Cel na pierwszym miejscu
  • Konkretnie
  • Reguła KISS (Keep it simple stupid)
  • Uwaga na trudne słowa
  • Ton Twojego tekstu
  • Co mi to da? Główne pytanie Twojego odbiorcy
  • Bez frazesów proszę!
  • Aktywuj odbiorcę
  • Nie zmuszaj mnie
  • Uważaj na te przymiotniki
  • Estetyka tekstu

2. Esencja – jak ją wydobyć z treści esencję i przedstawić odbiorcy

  • Do sedna!

3. Prosto, krótko i treściwie – wstęp do UX writingu

  • UX Writing w 3 słowach
  • Narzędzia do sprawdzania tekstu

4. Prosty język – zasady

  • 3 pytania po napisaniu tekstu

5. Trochę psychologii copywritingu

  • Co zapamiętujemy najłatwiej?
  • Ile rzeczy zapamiętujemy jednocześnie?
  • Jak ułatwić zapamiętanie?
  • Efekt pierwszeństwa i efekt świeżości

6. Subtelne różnice – jak zwiekszyć siłę przekazu bez zmieniania treści.

  • Kto tu rządzi?
  • Ułatwiaj
  • Czas teraźniejszy
  • Możesz…
  • Co złego to nie my

7. Nagłówki, tytuły

  • Jak napisać nagłówek?
  • Emocje w nagłówkach
  • Zaskoczenie, zaciekawienie, humor, przyjemne skojarzenia, konkrety
  • Uważaj – niech Cię dobrze zrozumieją
  • 4 zadania nagłówka

8. Dobre wzorce nagłówków

  • Formuły copywriterskie

9. Język korzyści

  • Cechy czy korzyści?

10. Liczby się liczą

  • Liczby w komunikacie marketingowym
  • Daty, działanie na wyobraźnię

11. Czy popełniasz takie błędy? I co możemy z tym zrobić?

 

Mogą Cię również zainteresować te szkolenia:

Content marketing i SEO copywriting

Copywriting sprzedażowy

Psychologia zachowań konsumenckich. Tajniki motywacji i preferencji klienta

Trener
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem. Kreator treści: grafik, copywriter, muzyk. Pasjonat tworzenia, projektowania, typografii, kompozycji, technologii, ergonomii (UX,UI), łączenia obrazu, słowa i dźwięku. Tworzy grafiki, ilustracje, scenariusze, muzykę. Sam wymyśla i konstruuje przyrządy treningowe – uprawia sport i prowadzi zajęcia sportowe: boks, kalistenikę, bieganie.
Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Za swoje prace zdobył najważniejsze nagrody branżowe: Golden Arrow, Złote Orły, Boomerang. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca.
Posiada certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework).
Pracował w agencjach reklamowych: Ogilvy, Young & Rubicam, Wunderman, Polymus, V&P.
Realizował projekty dla: Generali, BOLS, Philip Morris, Porsche, Thalgo, Warka, BP, Burger King, KFC, Bosch, Mastercook, Commercial Union, IBM, Mattel, Leroy Merlin, US Pharmacia, Drogerie Natura, Boehringer Ingelheim, Kamis, Heyah, Królewskie, Diageo, M1, Premium Club, Era GSM, AgrosNOVA, Nivea, Masterfoods, Kompania Piwowarska, Davis Fabrics, Palmolive, Fortress Investment, Locatick, VCentrum, SKOFF, Ledpol i in.