Copywriting sprzedażowy

SZKOLENIE ONLINE REALIZOWANE PRZEZ PLATFORMĘ ClickMeeting.com

TERMIN: 10.07.2023 r. (1 dzień)

Forma: warsztat, ćwiczenia praktyczne, praca w pokojach i indywidualna

WOLISZ SZKOLENIE NA SALI, W WARSZAWIE?

NAJBLIŻSZY TERMIN: 28.09.2023 r. Cena: 1090 zł netto + 23% VAT 

- chcesz wcześniej złożyć zamówienie, wypełnij formularz: https://tiny.pl/cqdbb

W trakcie szkolenia uczestnicy:

  • nauczą się tworzyć teksty, które nie tylko przykuwają uwagę, ale sprzedają
  • nauczą się projektować teksty zgodnie z modelem AIDA (Attention, Interest, Desire, Action)  
  • przećwiczą tworzenie angażujących treści z wykorzystaniem skutecznych szablonów i technik copywriterskich
  •  pod kierunkiem trenera będą tworzyć persony swoich odbiorców, aby polepszyć z nimi komunikację
  • będą analizować przygotowane treści i optymalizować je pod kątem nadania im odpowiedniej struktury i wykorzystania języka korzyści

PROGRAM SZKOLENIA

1. Baza skutecznego copywritingu: dla kogo tworzymy treści?

  • Jak pozyskiwać i analizować kluczowe informacje o odbiorcach
  • Sztuka tworzenie person odbiorców
  • Umiejętne reagowanie na potrzeby użytkowników

2. Cechy copywritingu sprzedażowego

  • Język korzyści – praktyczne zastosowanie
  • Call to action to nie wszystko. Tricki, które działają
  • Jak przezwyciężyć klątwę wiedzy?

3. Copywriting dla odbiorców, którzy nie czytają, a skanują 

  • Treści online i offline - podobieństwa i różnice
  • Podstawowe sposoby skanowania treści w internecie
  • Struktura tekstów na ekrany komputerów i na smartfony
  • Najważniejsze zasady projektowania tekstów do internetu
  • Jak dbać o czytelność tekstów  

4. Jak pisać, aby przekonać do zakupu

  • Jak tworzyć przyciągające uwagę tytuły internetowe
  • Leady, które czytają wszyscy
  • W jaki sposób używać liczb i procentów w komunikatach marketingowych
  • Jakość nie ilość - jak kondensować treści

5. Dobre zasady tekstu sprzedażowego 

  • Jak tricki psychologiczne wpływają na mózg klienta
  • Kolory i kształty w marketingu - i ich wpływ na kliknięcia
  • Kotwiczenie - tworzenie punktu odniesienia do ceny lub cech oferty

6. Przygotowanie tekstów

  • do sklepu internetowego
  • stronę firmową / bloga
  • do materiałów drukowanych
  • na platformy publiczne: Facebook, Youtube, TikTok, Twitter i Linkedin 
  • ... różnice i cechy wspólne

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

Termin szkolenia
2023-07-10 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 15:00
Cena szkolenia
750 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE -
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Zarejestruj się teraz. Fakturę do opłacenia dostaniesz przed szkoleniem. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager.