Termin szkolenia
2024-09-13 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1090 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager.

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 13 września

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu z copywritingu sprzedażowego?

  • Poznasz narzędzia, które pozwolą Ci tworzyć teksty, które przyciągają, angażują i konwertują - zamieniają zainteresowanie na konkretne działania zakupowe.
  • Poznasz i przećwiczysz model AIDA (Attention, Interest, Desire, Action), który jest kluczem do tworzenia skutecznych tekstów marketingowych.
  • Przećwiczysz pisanie angażujących treści, korzystając ze sprawdzonych metod technik copywriterskich
  • Nauczysz się tworzyć persony swoich odbiorców, dzięki temu polepszysz komunikację, a Twoje teksty będą lepiej dostosowane do potrzeb i oczekiwań klientów.
  • Będziesz analizowac i optymalizować swoje treści pod kątem struktury oraz wykorzystania języka korzyści.
  • A także nauczysz się wykorzystywać sztuczną inteligencję (AI) tam, gdzie potrzebna jest efektywność i szybkość lub praca ze żmudnymi zadaniami, zyskując więcej czasu na swoje działania kreatywne. 

PROGRAM SZKOLENIA

1. Baza skutecznego copywritingu: dla kogo tworzymy treści?

  • Jak pozyskiwać i analizować kluczowe informacje o odbiorcach
  • Sztuka tworzenie person odbiorców
  • Umiejętne reagowanie na potrzeby użytkowników

2. Cechy copywritingu sprzedażowego

  • Język korzyści – praktyczne zastosowanie
  • Call to action to nie wszystko. Tricki, które działają
  • Jak przezwyciężyć klątwę wiedzy?

3. Copywriting dla odbiorców, którzy nie czytają, a skanują 

  • Treści online i offline - podobieństwa i różnice
  • Podstawowe sposoby skanowania treści w internecie
  • Struktura tekstów na ekrany komputerów i na smartfony
  • Najważniejsze zasady projektowania tekstów do internetu
  • Jak dbać o czytelność tekstów  

4. Jak pisać, aby przekonać do zakupu

  • Jak tworzyć przyciągające uwagę tytuły internetowe
  • Leady, które czytają wszyscy
  • W jaki sposób używać liczb i procentów w komunikatach marketingowych
  • Jakość nie ilość - jak kondensować treści

5. Dobre zasady tekstu sprzedażowego 

  • Jak tricki psychologiczne wpływają na mózg klienta
  • Kolory i kształty w marketingu - i ich wpływ na kliknięcia
  • Kotwiczenie - tworzenie punktu odniesienia do ceny lub cech oferty

6. Przygotowanie tekstów

  • do sklepu internetowego
  • stronę firmową / bloga
  • do materiałów drukowanych
  • na platformy publiczne: Facebook, Youtube, TikTok, Twitter i Linkedin 
  • ... różnice i cechy wspólne

7. Jak wykorzystać AI, sztuczną inteligencje w copywritingu sprzedażowym?

  • Jak używać ChatGPTw pisaniu tekstów, analizie danych, optymalizacji fraz kluczowych
  • Możliwości  ChatGPT, przydatne opcje i funkcje
  • Interfejs oraz rodzaje komend / promptów
  • Pomocne wtyczki do ChatGPT
  • Zagrożenia i etyka współpracy z ChatGPT

ZOBACZ INNE NASZE SZKOLENIA Z DIGITAL MARKETINGU I SOCIAL MEDIÓW

Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager.