Copywriting sprzedażowy
SZKOLENIE W WARSZAWIE, NA SALI SZKOLENIOWEJ
NAJBLIŻSZY TERMIN: 28.09.2023 r. Cena: 1090 zł netto + 23% VAT
WOLISZ SZKOLENIE ONLINE?
NAJBLIŻSZY TERMIN: 08.12.2023 r. Cena: 790 zł netto + 23% VAT
Forma: warsztat, ćwiczenia praktyczne, praca w pokojach i indywidualna
- chcesz wcześniej złożyć zamówienie na szkolenie online, napisz do nas!
W trakcie szkolenia uczestnicy:
- nauczą się tworzyć teksty, które nie tylko przykuwają uwagę, ale sprzedają
- nauczą się projektować teksty zgodnie z modelem AIDA (Attention, Interest, Desire, Action)
- przećwiczą tworzenie angażujących treści z wykorzystaniem skutecznych szablonów i technik copywriterskich
- pod kierunkiem trenera będą tworzyć persony swoich odbiorców, aby polepszyć z nimi komunikację
- będą analizować przygotowane treści i optymalizować je pod kątem nadania im odpowiedniej struktury i wykorzystania języka korzyści
PROGRAM SZKOLENIA
1. Baza skutecznego copywritingu: dla kogo tworzymy treści?
- Jak pozyskiwać i analizować kluczowe informacje o odbiorcach
- Sztuka tworzenie person odbiorców
- Umiejętne reagowanie na potrzeby użytkowników
2. Cechy copywritingu sprzedażowego
- Język korzyści – praktyczne zastosowanie
- Call to action to nie wszystko. Tricki, które działają
- Jak przezwyciężyć klątwę wiedzy?
3. Copywriting dla odbiorców, którzy nie czytają, a skanują
- Treści online i offline - podobieństwa i różnice
- Podstawowe sposoby skanowania treści w internecie
- Struktura tekstów na ekrany komputerów i na smartfony
- Najważniejsze zasady projektowania tekstów do internetu
- Jak dbać o czytelność tekstów
4. Jak pisać, aby przekonać do zakupu
- Jak tworzyć przyciągające uwagę tytuły internetowe
- Leady, które czytają wszyscy
- W jaki sposób używać liczb i procentów w komunikatach marketingowych
- Jakość nie ilość - jak kondensować treści
5. Dobre zasady tekstu sprzedażowego
- Jak tricki psychologiczne wpływają na mózg klienta
- Kolory i kształty w marketingu - i ich wpływ na kliknięcia
- Kotwiczenie - tworzenie punktu odniesienia do ceny lub cech oferty
6. Przygotowanie tekstów
- do sklepu internetowego
- stronę firmową / bloga
- do materiałów drukowanych
- na platformy publiczne: Facebook, Youtube, TikTok, Twitter i Linkedin
- ... różnice i cechy wspólne
7. Jak wykorzystać AI, sztuczną inteligencje w copywritingu sprzedażowym?
- Jak używać ChatGPTw pisaniu tekstów, analizie danych, optymalizacji fraz kluczowych
- Możliwości ChatGPT, przydatne opcje i funkcje
- Interfejs oraz rodzaje komend / promptów
- Pomocne wtyczki do ChatGPT
- Zagrożenia i etyka współpracy z ChatGPT
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW
Termin szkolenia
2023-09-28 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1090 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Warszawa - ul. Wspólna 56, Warszawa
lub Al. Jerozolimskie 132 (dokładna lokalizacja zostanie podana na 7 dni przed szkoleniem).
RABATY
Udzielamy 5% rabatu przy zamówieniu szkolenia dla 2 osób, 10% przy zamówieniu dla 3 lub więcej osób.
REJESTRACJA
Zamów szkolenie teraz. Fakturę możesz opłacić przed lub po szkoleniu. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager.