Termin szkolenia
2024-12-09 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
950 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Ekspertka i konsultantka z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w komunikacji biznesowej, marketingowej i content marketingu. Autorka dwóch cenionych książek: „Content marketing. Od strategii do efektów” (2020), która stała się bestsellerem w wydawnictwie Onepress, oraz „Marketing wartości”. Prowadzi szkolenia z zakresu content marketingu, copywritingu i social mediów, łącząc praktyczną wiedzę z doświadczeniem zdobytym w różnych branżach. Jest wykładowczynią akademicką i certyfikowaną trenerką, współpracującą z prestiżowymi uczelniami, takimi jak Collegium Civitas oraz Uniwersytet SWPS, gdzie prowadzi zajęcia z marketingu, CSR-u oraz nowych mediów. Jej publikacje pojawiały się na łamach takich mediów jak Polska The Times, Socialpress.pl, Brief, gdzie pełniła także rolę zastępczyni redaktora naczelnego, oraz Marketer+, gdzie była redaktorem prowadzącym. Prelegentka na wielu branżowych wydarzeniach, w tym FORUM IAB, Marketing Progress i Kongres Online Marketing, gdzie dzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej komunikacji, marketingu oraz budowania strategii content marketingowych. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia z efektywnej komunikacji w biznesie, copywritingu sprzedażowego, content marketingu, budowy obecności firmowej i osobistej na LinkedIn, employer advocacy oraz zarządzania różnorodnością, pomagając firmom skutecznie komunikować i budować silne marki.

SZKOLENIE ONLINE, 9 grudnia

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu z copywritingu sprzedażowego?

  • Poznasz narzędzia, które pozwolą Ci tworzyć teksty, które przyciągają, angażują i konwertują - zamieniają zainteresowanie na konkretne działania zakupowe.
  • Poznasz i przećwiczysz model AIDA (Attention, Interest, Desire, Action), który jest kluczem do tworzenia skutecznych tekstów marketingowych.
  • Przećwiczysz pisanie angażujących treści, korzystając ze sprawdzonych metod technik copywriterskich
  • Nauczysz się tworzyć persony swoich odbiorców, dzięki temu polepszysz komunikację, a Twoje teksty będą lepiej dostosowane do potrzeb i oczekiwań klientów.
  • Będziesz analizowac i optymalizować swoje treści pod kątem struktury oraz wykorzystania języka korzyści.
  • A także nauczysz się wykorzystywać sztuczną inteligencję (AI) tam, gdzie potrzebna jest efektywność i szybkość lub praca ze żmudnymi zadaniami, zyskując więcej czasu na swoje działania kreatywne. 

PROGRAM SZKOLENIA

1. Baza skutecznego copywritingu: dla kogo tworzymy treści?

  • Jak pozyskiwać i analizować kluczowe informacje o odbiorcach
  • Sztuka tworzenie person odbiorców
  • Umiejętne reagowanie na potrzeby użytkowników

2. Cechy copywritingu sprzedażowego

  • Język korzyści – praktyczne zastosowanie
  • Call to action to nie wszystko. Tricki, które działają
  • Jak przezwyciężyć klątwę wiedzy?

3. Copywriting dla odbiorców, którzy nie czytają, a skanują 

  • Treści online i offline - podobieństwa i różnice
  • Podstawowe sposoby skanowania treści w internecie
  • Struktura tekstów na ekrany komputerów i na smartfony
  • Najważniejsze zasady projektowania tekstów do internetu
  • Jak dbać o czytelność tekstów  

4. Jak pisać, aby przekonać do zakupu

  • Jak tworzyć przyciągające uwagę tytuły internetowe
  • Leady, które czytają wszyscy
  • W jaki sposób używać liczb i procentów w komunikatach marketingowych
  • Jakość nie ilość - jak kondensować treści

5. Dobre zasady tekstu sprzedażowego 

  • Jak tricki psychologiczne wpływają na mózg klienta
  • Kolory i kształty w marketingu - i ich wpływ na kliknięcia
  • Kotwiczenie - tworzenie punktu odniesienia do ceny lub cech oferty

6. Przygotowanie tekstów

  • do sklepu internetowego
  • stronę firmową / bloga
  • do materiałów drukowanych
  • na platformy publiczne: Facebook, Youtube, TikTok, Twitter i Linkedin 
  • ... różnice i cechy wspólne

7. Jak wykorzystać AI, sztuczną inteligencje w copywritingu sprzedażowym?

  • Jak używać ChatGPTw pisaniu tekstów, analizie danych, optymalizacji fraz kluczowych
  • Możliwości  ChatGPT, przydatne opcje i funkcje
  • Interfejs oraz rodzaje komend / promptów
  • Pomocne wtyczki do ChatGPT
  • Zagrożenia i etyka współpracy z ChatGPT

Jeśli Twoje szkolenie będzie współfinansowane ze środków publicznych, wpisz taką informację w punkcie UWAGI w formularzu zamówienia na dole strony oraz pobierz oświadczenie dostępne TUTAJ
Wypełnij je, zeskanuj i wyślij do nas na adres: kontakt@szkoleniaatrium.pl

ZOBACZ:

Szkolenia E-marketing i E-commerce
Szkolenia Social Media

Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Ekspertka i konsultantka z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w komunikacji biznesowej, marketingowej i content marketingu. Autorka dwóch cenionych książek: „Content marketing. Od strategii do efektów” (2020), która stała się bestsellerem w wydawnictwie Onepress, oraz „Marketing wartości”. Prowadzi szkolenia z zakresu content marketingu, copywritingu i social mediów, łącząc praktyczną wiedzę z doświadczeniem zdobytym w różnych branżach. Jest wykładowczynią akademicką i certyfikowaną trenerką, współpracującą z prestiżowymi uczelniami, takimi jak Collegium Civitas oraz Uniwersytet SWPS, gdzie prowadzi zajęcia z marketingu, CSR-u oraz nowych mediów. Jej publikacje pojawiały się na łamach takich mediów jak Polska The Times, Socialpress.pl, Brief, gdzie pełniła także rolę zastępczyni redaktora naczelnego, oraz Marketer+, gdzie była redaktorem prowadzącym. Prelegentka na wielu branżowych wydarzeniach, w tym FORUM IAB, Marketing Progress i Kongres Online Marketing, gdzie dzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej komunikacji, marketingu oraz budowania strategii content marketingowych. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia z efektywnej komunikacji w biznesie, copywritingu sprzedażowego, content marketingu, budowy obecności firmowej i osobistej na LinkedIn, employer advocacy oraz zarządzania różnorodnością, pomagając firmom skutecznie komunikować i budować silne marki.