Zarządzanie produktem.
Wprowadzanie nowych produktów na rynek

SZKOLENIE W WARSZAWIE, NA SALI SZKOLENIOWEJ

TERMIN: 11-12.07.2023 (2 dni)

Forma: warsztat, ćwiczenia praktyczne, praca w pokojach i indywidualna

WOLISZ SZKOLENIE ONLINE?

NAJBLIŻSZY TERMIN: 2-3.10.2023 r. Cena: 1790 zł netto + 23% VAT 

- chcesz wcześniej złożyć zamówienie, wypełnij formularz: https://tiny.pl/cqdbb

OPINIE KLIENTÓW:

  • "Świetna atmosfera, bardzo dobry kontakt, możliiwość realnego uczestnictwa w każdej minucie spotkania. Przykłady z życia wzięte, nowinki, smaczki. Wszystko na baaardzo duży plus:) "
  • "Kapitalny prowadzący z ogromną wiedzą i pasją. Na pewno będę polecać innym!" MGD Sp. z o.o.
  • "Świetny prowadzący. Dużo zadań praktycznych, które bardzo pomogą mi w przyszłości. Poszłabym ponownie" Anna Kozłowska, Shop Dent
  • "Bardzo wartościowe szkolenie, naładowane emocjonujacymi praktycznymi grami oraz bazą praktycznych narzędzi. Zachęcam, bo warto!" Paulina Pawlus, Synthos S.A.
  • "Ciekawe szkolenie, przeprowadzone w profesjonalny sposób i w miłej atmosferze. Polecam." Maciej Lipiński, ABB Sp. z o.o.
  • "Nieszablonowe, czasami do bólu praktyczne. Polecam "starym" i 'młodym" project managerom :)" Marzanna Mróz, Dr Irena Eris

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień 1 – Zarządzanie nowymi produktami i innowacjami

1. Dynamika zmian w zarządzaniu produktami w różnych sektorach

  • Nowe podejście do segmentacji klientów różnych produktów
  • Zmiana w zaufaniu do informacji o produktach
  • Nowe role product managerów w drugiej dekadzie XXI wieku
    Case studies, inspiracje, ilustracje nowych koncepcji na przykładach, wyniki najnowszych badań

2. Symulacyjna gra strategiczna PRODUCT MANAGEMENT

  • Poznanie instrukcji symulacji rynkowej i podział na rywalizujące ze sobą zespoły
  • Etap 1 symulacji – STP (segmentacja, targeting, pozycjonowanie)
  • Etap 2 symulacji – consumer insights i polityka cenowa (pricing)
  • Etap 3 symulacji – narzędzia dystrybucji i komunikacji produktów
  • Etap 4 symulacji – prognozowanie sprzedaży, rozstrzygnięcie wyników oraz wnioski

3. Wprowadzanie nowych produktów na rynek krok po kroku – praktyczne podsumowanie + narzędzia

  • Praktyka wprowadzania nowych produktów na rynek – poszczególne etapy
  • Narzędzia rozwoju innowacji produktowych i ich oceny
  • Kluczowe narzędzia planowania rozwoju nowych produktów na rynku
  • Wdrażanie nowych produktów i monitoring ich pozycji rynkowej

Quiz warsztatowy z etapów wprowadzania nowego produktu na rynek, praktyczne narzędzia (także w Excelu) do wykorzystania w codziennej pracy, inspirujące case studies sukcesów i porażek nowych produktów na rynku

Dzień 2 – Zarządzanie portfelem produktów i plan rozwoju produktów

1. Profil kompetencji product managerów

  • Role w zespole zarządzania produktami
  • Dyscyplina wdrażania strategii i szczegółowy plan działania
  • Kreatywność i wyszukiwanie nieszablonowych rozwiązań

Testy rozwojowe, pozwalające każdemu z uczestników zdiagnozować indywidualny profil kompetencji w zakresie zarządzania, ról zespołowych i innowacyjności

2. Ocena portfela produktowego w praktyce

  • Kategoryzacja portfela produktów
  • Narzędzia analiz porfelowych – BCG i McKinsey w praktyce
  • Praktyczne wnioski i wskazówki z zarządzania portfelem produktowym

Praktyczne narzędzia w MS Excel do wykorzystnia w codziennej pracy, case-study
i mini-grywalizacja na podstawie realnych danych rynkowych

3. Plan rozwoju produktów

  • Audyt zarządzania produktami
  • Analiza konkurencji – profesjonalna analiza cross-SWOT, analiza pozycjonowania produktów przez konkurencję
  • Analiza rynku I analiza potencjału segmentów rynku
  • Strategia rozwoju produktu w układzie produkt-rynek
  • Pozycjonowanie produktu na rynku
  • Wdrażanie i kontrola strategii produktowej

Mini-rywalizacja międzyzespołowa z wykorzystaniem realnych danych rynkowych oraz praktycznych narzędzi w MS-Excel do wykorzystania w codziennej pracy

4. Wdrażanie strategii produktowej oraz marketing-mix

  • Wyznaczanie cen nowego produktu w praktyce i psychologia cen
  • Kluczowe wskaźniki zarządzania dystrybucją i sprzedażą produktów B2C i B2B
  • Monitorowanie pozycji rynkowej produktu z wykorzystaniem wskaźników komunikacyjnych (product development funnel)
  • Przykłady (case-studies) sukcesów I porażek zarządzania produktami w Polsce
    i na świecie

Praktyczne narzędzia i wskaźniki zarządzania cenami, dystrybucją i komunikacją produktów – do wykorzystania w codziennej pracy, inspiracje z różnych branż (także z sektorów uczestników szkolenia), wskazówki i rekomendacje dotyczące wdrażania narzędzi zarządzania produktami w codziennej pracy.

Termin szkolenia
2023-07-11 (2 dni)
Godziny szkolenia
10:15 - 17:15
Cena szkolenia
1970 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
Warszawa - ATRIUM CENTRUM, Al. Jana Pawła II 27
FIRST MINUTE
Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
REJESTRACJA
Zarejestruj się teraz. Fakturę do opłacenia dostaniesz przed szkoleniem. Więcej pytań? Kontakt: 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Zamów jako szkolenie zamknięte
Trener
Michał Dziekoński
Doświadczony trener i menedżer marketingu, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce; realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w centrali Siemens Westinghouse w Orlando (USA).
Jest jednym z prowadzących zajęcia na programach the Chartered Institute of Marketing, wykłada na wielu uczelniach, także na programach MBA, m.in. prowadzi autorski 50-godzinny moduł Business Games w języku angielskim na studiach International MBA na Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i zarządzający Business Games Institute – pierwszej w Polsce organizacji zajmującej się adaptacją tzw. serious games do działań marketingowych i sprzedażowych. W ramach BGI zarządza także projektami Product Management Academy oraz Marketing ROI Consulting. Jest również autorem i współautorem książek marketingowych: „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Wskaźniki marketingowe” oraz „E-Marketing”.