Termin szkolenia
2024-12-06 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1190 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Ekspertka i konsultantka z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w komunikacji biznesowej, marketingowej i content marketingu. Autorka dwóch cenionych książek: „Content marketing. Od strategii do efektów” (2020), która stała się bestsellerem w wydawnictwie Onepress, oraz „Marketing wartości”. Prowadzi szkolenia z zakresu content marketingu, copywritingu i social mediów, łącząc praktyczną wiedzę z doświadczeniem zdobytym w różnych branżach. Jest wykładowczynią akademicką i certyfikowaną trenerką, współpracującą z prestiżowymi uczelniami, takimi jak Collegium Civitas oraz Uniwersytet SWPS, gdzie prowadzi zajęcia z marketingu, CSR-u oraz nowych mediów. Jej publikacje pojawiały się na łamach takich mediów jak Polska The Times, Socialpress.pl, Brief, gdzie pełniła także rolę zastępczyni redaktora naczelnego, oraz Marketer+, gdzie była redaktorem prowadzącym. Prelegentka na wielu branżowych wydarzeniach, w tym FORUM IAB, Marketing Progress i Kongres Online Marketing, gdzie dzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej komunikacji, marketingu oraz budowania strategii content marketingowych. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia z efektywnej komunikacji w biznesie, copywritingu sprzedażowego, content marketingu, budowy obecności firmowej i osobistej na LinkedIn, employer advocacy oraz zarządzania różnorodnością, pomagając firmom skutecznie komunikować i budować silne marki.

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 24 października

ZAPEWNIAMY OBIAD I PRZERWY KAWOWE

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • Zwiększenie efektywności komunikacji - jasne i spójne przekazywanie informacji, minimalizacja nieporozumień
  • Lepsze argumentowanie i przekonywanie, aby uzyskać wyznaczony cel
  • Nauczysz się, jak być autentycznym w komunikacji, co pomoże w budowaniu zaufania w relacjach biznesowych
  • Nauczysz się asertywnego (acz uprzejmego) wyrażanie potrzeb i oczekiwań, co pomoże zminimalizować stres w pracy
  • Wzmocnienie pewności siebie oraz inspiracja do pracy nad sobą, co przełoży się na większą odwagę w wyrażaniu swoich myśli i opinii

PROGRAM SZKOLENIA

1. Powitanie i wprowadzenie do szkolenia

2. Style komunikacji

  • Wprowadzenie do różnych stylów komunikacji
  • Wypełnienie testu przez uczestników
  • Omówienie wyników i znaczenia różnych stylów komunikacji

3. Warsztat: prawidłowy przepływ informacji

  • Ćwiczenie - symulacja ukazująca przepływ informacji w firmie
  • Omówienie wyników i feedback od prowadzącej

4. Bariery komunikacyjne

  • Identyfikacja głównych barier komunikacyjnych
  • Strategie radzenia sobie z barierami
  • Rozpoznawanie barier w komunikacji

5. Zasady aktywnego słuchania

  • Wprowadzenie do aktywnego słuchania i test dla uczestników
  • Techniki i narzędzia aktywnego słuchania
  • Ćwiczenie praktyczne w parach

6. Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej

  • Zasady konstruktywnej informacji zwrotnej
  • Dyskusja na temat wyzwań i dobrych praktyk
  • Ćwiczenie praktyczne z udzielania i przyjmowania feedbacku

7. Skuteczna wymiana korespondencji mailowej

  • Zasady pisania efektywnych e-maili
  • Analiza przykładowych e-maili
  • Ćwiczenie praktyczne: edytowanie e-maili

8. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wręczenie certyfikatów

Jeśli Twoje szkolenie będzie współfinansowane ze środków publicznych, wpisz taką informację w punkcie UWAGI w formularzu zamówienia na dole strony oraz pobierz oświadczenie dostępne TUTAJ
Wypełnij je, zeskanuj i wyślij do nas na adres: kontakt@szkoleniaatrium.pl

Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Ekspertka i konsultantka z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w komunikacji biznesowej, marketingowej i content marketingu. Autorka dwóch cenionych książek: „Content marketing. Od strategii do efektów” (2020), która stała się bestsellerem w wydawnictwie Onepress, oraz „Marketing wartości”. Prowadzi szkolenia z zakresu content marketingu, copywritingu i social mediów, łącząc praktyczną wiedzę z doświadczeniem zdobytym w różnych branżach. Jest wykładowczynią akademicką i certyfikowaną trenerką, współpracującą z prestiżowymi uczelniami, takimi jak Collegium Civitas oraz Uniwersytet SWPS, gdzie prowadzi zajęcia z marketingu, CSR-u oraz nowych mediów. Jej publikacje pojawiały się na łamach takich mediów jak Polska The Times, Socialpress.pl, Brief, gdzie pełniła także rolę zastępczyni redaktora naczelnego, oraz Marketer+, gdzie była redaktorem prowadzącym. Prelegentka na wielu branżowych wydarzeniach, w tym FORUM IAB, Marketing Progress i Kongres Online Marketing, gdzie dzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej komunikacji, marketingu oraz budowania strategii content marketingowych. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia z efektywnej komunikacji w biznesie, copywritingu sprzedażowego, content marketingu, budowy obecności firmowej i osobistej na LinkedIn, employer advocacy oraz zarządzania różnorodnością, pomagając firmom skutecznie komunikować i budować silne marki.