Termin szkolenia
2024-05-23 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 17:00
Cena szkolenia
890 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Bartłomiej Lewicki
Trener, coach, certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics, 11 lat praktyki w biznesie internetowym. Trener Akademii Marketingu Atrium w zakresie digital marketingu i social mediów, specjalizuje się w szkoleniach z zakresu SEO, Google Ads, social mediów, AI w marketingu oraz e-commerce. Head of Digital Marketing & E-commerce, zarządzał kilkoma zespołami digital & e-commerce w ponad 150 projektach internetowych i startupach technologicznych.
Realizuje kampanie w modelu Performance Marketing 360° na podstawie KPI, opracowuje i wdraża strategie marketingowe dla stron i sklepów internetowych firm oraz urzędów administracji publicznej. Zajął 3 miejsce w Mistrzostwach Polski SEO w rankingu SENUTO. Sklep internetowy, dla którego prowadził SEO został wyróżniony w kategorii Rising Stars.
Biegle posługuje się Google Ads, Allegro Ads, Google Analytics, Google Data Studio, SENUTO, Semstorm, Majestic, Linkhouse, Whitepress, WordPress, Shoper, Prestashop, Google Search Console, Neuron Writer, Content Writer, Jasper, ChatGPT.
Zrealizował wiele projektów szkoleniowych dla firm oraz dla administracji publicznej. Szkolił i doradzał w digital marketingu m.in. Orange, T-Mobile, Plus, Play, Netia, RTV EURO AGD, PGE, BNP Paribas, Huawei, Tauron, Samsung, Bosch, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, MEN, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Środowiska.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.

SZKOLENIE ONLINE, 23 MAJA

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.

KORZYŚCI

  • Zrozumienie mechanizmów Allegro. Poznanie kluczowych funkcji, narzędzi i procesów
  • Nauczysz się efektywnie korzystać z dostępnych narzędzi i funkcji, aby sprawnie obsługiwać Allegro
  • Zdobędziesz doskonalenie umiejętności obsługi interfejsu Allegro
  • Nauczysz się zarządzanie kontem i ofertą: dodawanie i aktualizowanie ofert, monitorowania statystyk, zarządzania płatnościami itp.
  • Nauczysz się obsługi Allegro Ads

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

  • Przedsiębiorcy i sprzedawcy internetowi: Osoby, które prowadzą działalność handlową online lub planują rozpocząć własny biznes na platformie Allegro. Mogą to być zarówno osoby prywatne, jak i firmy, które chcą zwiększyć swoją widoczność i sprzedaż na Allegro.

  • Osoby, które chcą poznać narzędzia promocyjne i marketingowe dostępne na platformie Allegro, takie jak promocje ofertowe czy kampanie reklamowe Allegro Ads. Mogą to być marketingowcy, właściciele małych firm lub osoby planujące rozpocząć działalność w branży e-commerce.

  • Pracownicy obsługi klienta na platformie Allegro: Osoby odpowiedzialne za kontakt z klientami na platformie Allegro, zarówno przez skrzynkę odbiorczą, jak i inne formy komunikacji, takie jak czat Allegro czy e-mail. Szkolenie pomoże im lepiej zrozumieć procesy obsługi klienta i efektywnie odpowiadać na pytania i zgłoszenia.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie do platformy Allegro

  • Przegląd historii i popularności Allegro w Polsce.
  • Omówienie korzyści wynikających z korzystania z Allegro dla sprzedawców.
  • Prezentacja statystyk dotyczących handlu online na Allegro.

2. Rejestracja i konfiguracja konta

  • Proces rejestracji konta sprzedawcy na platformie Allegro.
  • Konfiguracja podstawowych ustawień konta (np. płatności, wysyłka, zwroty).

3. Zarządzanie ofertami

  • Dodawanie nowych ofert produktów.
  • Edycja istniejących ofert (ceny, ilość, opis).
  • Zarządzanie kategoriami produktów i tagami.
  • Dodawania elementów sprzedaży do oferty
4. Komunikacja z klientami
  • Skrzynka odbiorcza Allegro: obsługa wiadomości od klientów.
  • Sposoby komunikacji z klientami (np. czat Allegro, e-mail).
  • Obsługa pytań i zgłoszeń od klientów.

5. Promocja i marketing

  • Omówienie różnych form promocji ofert na Allegro.
  • Wykorzystanie narzędzi marketingowych Allegro
  • Strategia promocji własnego sklepu na platformie.

6. Kampanie reklamowe Allegro Ads

  • Struktura kampanii reklamowych w Allegro Ads
  • Stosowanie słów kluczowych w Allegro Ads
  • Formaty reklam w Allegro Ads

7. Obsługa reklamacji i zwrotów

  • Proces zgłaszania reklamacji i zwrotów przez klientów.
  • Praktyczne wskazówki dotyczące rozpatrywania reklamacji i zwrotów.
  • Omówienie polityki zwrotów na Allegro.

8. Zagadnienia prawne

  • Omówienie regulaminu Allegro dla sprzedawców.
  • Zasady prawne dotyczące sprzedaży online (np. prawo konsumenta, zwroty).

BONUSY

  • omówienie Case Study sklepu internetowego od zera do lidera w sprzedaży urządzeń elektronicznych w Polsce
Trener
Bartłomiej Lewicki
Trener, coach, certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics, 11 lat praktyki w biznesie internetowym. Trener Akademii Marketingu Atrium w zakresie digital marketingu i social mediów, specjalizuje się w szkoleniach z zakresu SEO, Google Ads, social mediów, AI w marketingu oraz e-commerce. Head of Digital Marketing & E-commerce, zarządzał kilkoma zespołami digital & e-commerce w ponad 150 projektach internetowych i startupach technologicznych.
Realizuje kampanie w modelu Performance Marketing 360° na podstawie KPI, opracowuje i wdraża strategie marketingowe dla stron i sklepów internetowych firm oraz urzędów administracji publicznej. Zajął 3 miejsce w Mistrzostwach Polski SEO w rankingu SENUTO. Sklep internetowy, dla którego prowadził SEO został wyróżniony w kategorii Rising Stars.
Biegle posługuje się Google Ads, Allegro Ads, Google Analytics, Google Data Studio, SENUTO, Semstorm, Majestic, Linkhouse, Whitepress, WordPress, Shoper, Prestashop, Google Search Console, Neuron Writer, Content Writer, Jasper, ChatGPT.
Zrealizował wiele projektów szkoleniowych dla firm oraz dla administracji publicznej. Szkolił i doradzał w digital marketingu m.in. Orange, T-Mobile, Plus, Play, Netia, RTV EURO AGD, PGE, BNP Paribas, Huawei, Tauron, Samsung, Bosch, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, MEN, Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Środowiska.
Podczas pracy z grupami szkoleniowymi dzieli się praktyczną wiedzą, jego szkolenia to intensywne aktywne warsztaty. Jego celem jest, aby uczestnicy szkoleń mogli zastosować zdobyte umiejętności w konkretnych sytuacjach biznesowych.