Termin szkolenia
2024-08-27 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
2150 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Hanna Adamiak
Ekspert w obszarze sprzedaży, Category Management i Product Management, wprowadzania nowych produktów na rynek, strategii sprzedażowych oraz negocjacji handlowych i technik sprzedaży. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe. Prowadzi również szkolenia w języku angielskim i jest absolwentką Warszawskiej Szkoły Biznesu (kierunek Zarządzanie i Marketing) oraz Szkoły Trenerskiej grupy SET. Pracowała jako Dyrektor Marketingu i Channel Manager. Była odpowiedzialną za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, rozwijanie programów z zakresu Zarządzania Kategorią dla klientów B2B, rozwój portfolio produktów, kalkulacje cen, zarządzanie wynikami finansowymi oraz budżet marketingowy. Z sukcesem kierowała projektem wprowadzenia na rynek polski Wild Bean Cafe we współpracy z BP Polska, koncentrując się na kategorii przekąsek. Wdrożyła programy promocyjno-sprzedażowe z klientami sieciowymi, które przyniosły imponujący wzrost sprzedaży na poziomie 40%. Ponadto, była odpowiedzialna za pełen zakres działań marketingowych dla sieci własnej Flerynka oraz udane współprace z klientami w Europie, Azji i Oceanii, wspierając rozwój nowych produktów, prezentacje i szkolenia. Brała aktywny udział w międzynarodowych projektach cross-marketingowych. Pełniła funkcję Project Managera w JTI Polska, skupiając się na projektach związanych z budowaniem wizerunku marki. Z powodzeniem zajmowała się rozwijaniem dystrybucji i sprzedaży marek znajdujących się w portfolio firmy. Pracowała jako Business Project Managerem i konsultantem dla polskich przedsiębiorstw, specjalizując się w tworzeniu biznesplanów, strategiach marketingowych i sprzedażowych, budowaniu kanałów dystrybucji oraz wprowadzaniu nowych produktów na rynek. W Eurocash S.A. jako Senior Category Manager zarządzała kategoriami dla Delikatesów Centrum, oraz jako Project Manager kierowała rozwojem nowego konceptu dla kategorii sieci sklepów. Odpowiadała za stworzenie modelu biznesowego dla kategorii produktów świeżych w Delikatesach Centrum o wartości około 250 milionów złotych. W jej obowiązkach należało także rozwijanie nowych produktów, zarządzanie wynikami finansowymi projektu oraz negocjacje z dostawcami. W ciągu swojej kariery skutecznie opracowywała i wdrażała strategie marketingowe, rozwijała i wprowadzała produkty na rynek oraz budowała kanały sprzedaży. Była też odpowiedzialna za współpracę z międzynarodowymi klientami sieciowymi. Od wielu lat pracuje jako szkoleniowiec, dzieląc się swoją bogatą wiedzą i doświadczeniem praktycznym z uczestnikami szkoleń: category management, negocjacje handlowe, zarządzanie produktem oraz techniki sprzedaży.

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 27-28 sierpnia

EFEKTY SZKOLENIA

  • Zmienisz swój sposób przygotowania do procesu negocjacyjnego
  • Nauczysz się prowadzić efektywne rozmowy handlowe, wykorzystując odpowiednie taktyki i procedury negocjacyjne.
  • Dowiesz się, jak skutecznie argumentować oraz bronić swoich interesów
  • Poprawisz komunikację i współpracę w sytuacjach konfliktowych
  • Nauczysz się unikać frustracji podczas rozmów z trudnymi partnerami
  • Zrozumiesz różnych modele i strategie negocjacyjne
  • Praktycznie zastosujesz zdobytą wiedzy w symulacjach i ćwiczeniach podczas szkolenia

W trakcie szkolenia Uczestnicy wykonają testy, aby poznać swój styl negocjacyjny. Uczestnicy wezmą udział w ćwiczeniu – symulacji sytuacji negocjacyjnej, którą następnie omówimy wraz z wnioskami.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Różnice między negocjacjami a innymi formami komunikacji

2. Rola negocjacji

  • aktywne słuchanie i zadawanie pytań
  • podkreślanie korzyści dla drugiej strony
  • budowanie zaufania i wpływanie na decyzje drugiej strony

3. MODELE NEGOCJACJI

Harwardzki model negocjacji według Fisher i Ury

  • Cztery zasady negocjacji Harwardzkich
  • Przykłady zastosowania w praktyce

Schemat kooperatywnych rozmów konfliktowych wg Karla Berkela

  • Opis modelu
  • Techniki i strategie

Model Thomasa Gordona

  • Zasady i założenia
  • Przykłady praktycznych zastosowań

Model wg Lutza Schwabischa i Martina Siemsa

  • Omówienie modelu
  • Zastosowanie w różnych kontekstach negocjacyjnych

4. Kompetencje negocjatora

  • Kluczowe umiejętności i cechy
  • Jak rozwijać kompetencje negocjacyjne

5. Typy osobowości, typy negocjatorów

  • Analiza różnych typów osobowości
  • Typologia negocjatorów i ich strategie

6. Komunikacja w negocjacjach

  • Rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • Techniki skutecznej komunikacji
  • Aktywne słuchanie

7. Style negocjacyjne

  • Przegląd różnych stylów negocjacyjnych
  • Zalety i wady każdego stylu

8. Mój styl negocjacyjny – jakim jestem negocjatorem

  • Testy diagnostyczne
  • Analiza wyników i indywidualne wnioski

9. Zanim zaczniesz negocjować

  • Przygotowanie do negocjacji
  • Badanie potrzeb i celów obu stron

10. Przygotowanie do negocjacji

  • Tworzenie planu negocjacji
  • Określenie celów i priorytetów

11. BATNA (Best Alternative to a Negotiated Agreement)

  • Definicja i znaczenie BATNA
  • Jak zidentyfikować i ocenić swoją BATNA

12. Strategie i taktyki

  • Przegląd różnych strategii negocjacyjnych
  • Taktyki negocjacyjne i ich zastosowanie

13. Gry i techniki negocjacyjne

  • Symulacje i odgrywanie ról
  • Analiza wybranych technik negocjacyjnych

14. Trudne sytuacje w negocjacjach

  • Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami
  • Strategie rozwiązywania konfliktów

15. Q&A i dyskusja, podsumowanie i wnioski

  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Dyskusja na temat doświadczeń uczestników

ZOBACZ SZKOLENIE: NADZÓR I ORGANIZACJA KONKURSÓW I LOTERII PROMOCYJNYCH

Trener
Hanna Adamiak
Ekspert w obszarze sprzedaży, Category Management i Product Management, wprowadzania nowych produktów na rynek, strategii sprzedażowych oraz negocjacji handlowych i technik sprzedaży. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe. Prowadzi również szkolenia w języku angielskim i jest absolwentką Warszawskiej Szkoły Biznesu (kierunek Zarządzanie i Marketing) oraz Szkoły Trenerskiej grupy SET. Pracowała jako Dyrektor Marketingu i Channel Manager. Była odpowiedzialną za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, rozwijanie programów z zakresu Zarządzania Kategorią dla klientów B2B, rozwój portfolio produktów, kalkulacje cen, zarządzanie wynikami finansowymi oraz budżet marketingowy. Z sukcesem kierowała projektem wprowadzenia na rynek polski Wild Bean Cafe we współpracy z BP Polska, koncentrując się na kategorii przekąsek. Wdrożyła programy promocyjno-sprzedażowe z klientami sieciowymi, które przyniosły imponujący wzrost sprzedaży na poziomie 40%. Ponadto, była odpowiedzialna za pełen zakres działań marketingowych dla sieci własnej Flerynka oraz udane współprace z klientami w Europie, Azji i Oceanii, wspierając rozwój nowych produktów, prezentacje i szkolenia. Brała aktywny udział w międzynarodowych projektach cross-marketingowych. Pełniła funkcję Project Managera w JTI Polska, skupiając się na projektach związanych z budowaniem wizerunku marki. Z powodzeniem zajmowała się rozwijaniem dystrybucji i sprzedaży marek znajdujących się w portfolio firmy. Pracowała jako Business Project Managerem i konsultantem dla polskich przedsiębiorstw, specjalizując się w tworzeniu biznesplanów, strategiach marketingowych i sprzedażowych, budowaniu kanałów dystrybucji oraz wprowadzaniu nowych produktów na rynek. W Eurocash S.A. jako Senior Category Manager zarządzała kategoriami dla Delikatesów Centrum, oraz jako Project Manager kierowała rozwojem nowego konceptu dla kategorii sieci sklepów. Odpowiadała za stworzenie modelu biznesowego dla kategorii produktów świeżych w Delikatesach Centrum o wartości około 250 milionów złotych. W jej obowiązkach należało także rozwijanie nowych produktów, zarządzanie wynikami finansowymi projektu oraz negocjacje z dostawcami. W ciągu swojej kariery skutecznie opracowywała i wdrażała strategie marketingowe, rozwijała i wprowadzała produkty na rynek oraz budowała kanały sprzedaży. Była też odpowiedzialna za współpracę z międzynarodowymi klientami sieciowymi. Od wielu lat pracuje jako szkoleniowiec, dzieląc się swoją bogatą wiedzą i doświadczeniem praktycznym z uczestnikami szkoleń: category management, negocjacje handlowe, zarządzanie produktem oraz techniki sprzedaży.