Termin szkolenia
2024-12-09 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
890 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
ONLINE - 7 dni przed szkoleniem wyślemy link. Kliknij i dołącz do szkolenia na Clickmeeting
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Ekspertka i konsultantka z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w komunikacji biznesowej, marketingowej i content marketingu. Autorka dwóch cenionych książek: „Content marketing. Od strategii do efektów” (2020), która stała się bestsellerem w wydawnictwie Onepress, oraz „Marketing wartości”. Prowadzi szkolenia z zakresu content marketingu, copywritingu i social mediów, łącząc praktyczną wiedzę z doświadczeniem zdobytym w różnych branżach. Jest wykładowczynią akademicką i certyfikowaną trenerką, współpracującą z prestiżowymi uczelniami, takimi jak Collegium Civitas oraz Uniwersytet SWPS, gdzie prowadzi zajęcia z marketingu, CSR-u oraz nowych mediów. Jej publikacje pojawiały się na łamach takich mediów jak Polska The Times, Socialpress.pl, Brief, gdzie pełniła także rolę zastępczyni redaktora naczelnego, oraz Marketer+, gdzie była redaktorem prowadzącym. Prelegentka na wielu branżowych wydarzeniach, w tym FORUM IAB, Marketing Progress i Kongres Online Marketing, gdzie dzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej komunikacji, marketingu oraz budowania strategii content marketingowych. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia z efektywnej komunikacji w biznesie, copywritingu sprzedażowego, content marketingu, budowy obecności firmowej i osobistej na LinkedIn, employer advocacy oraz zarządzania różnorodnością, pomagając firmom skutecznie komunikować i budować silne marki.

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 6 GRUDNIA

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

Korzyści ze szkolenia:

  • Stworzysz solidny fundament pod skuteczne pozycjonowanie marki osobistej, wzmacniając swój autorytet w zespole i wśród klientów
  • Łatwiej dotrzesz do partnerów biznesowych
  • Precyzyjnie dopasujesz swoją ofertę do odpowiednich grup docelowych
  • Zwiększysz widoczność i reputację na LinkedIn, co otworzy drzwi do bardziej intratnych zleceń, prac i kontraktów

Dla kogo?

  • Wszystkich osób zainteresowanych tematem strategicznego budowania marki osobistej na LinkedIn / pozycji eksperta, aby pozyskać klientów, członków zespołu, partnerstw biznesowych
  • Pracowników działów marketingu, HR 
  • Liderów zespołów, menedżerów, kierowników, osób zarządzających firmą

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie

2. Czym jest marka osobista?

  • Dlaczego budowanie marki osobistej powinno być dla Ciebie ważne?
  • Elementy składowe marki osobistej.
  • Przykłady silnych marek osobistych.

3. Twoje mocne strony i misja, wizja, wartości

  • Identyfikacja i prezentacja mocnych stron.
  • Jak te mocne strony przekładają się na wartość dodaną dla pracodawców i klientów?
  • Tworzenie własnej misji, wizji i zestawu wartości.

4. Tożsamość Twojej marki

  • Otwórz pudełko swoich zasobów
  • Co składa się na tożsamość marki osobistej?
  • Jak spójnie prezentować swoją tożsamość marki w sieci?

5. Powiedz innym, że jesteś i określ cele strategiczne

  • Jak skutecznie komunikować swoją markę?
  • Wykorzystanie storytellingu w budowaniu marki osobistej.
  • Jak definiować cele strategiczne dla swojej marki osobistej?

6. Warsztaty budowania marki osobistej

  • Strategia Twojej marki osobistej
  • Komunikacja marki osobistej
  • Marka osobista na LinkedIn

7. LinkedIn - działanie portalu

  • Jak działa algorytm LinkedIn?
  • Fakty i mity o LinkedIn.
  • O czym warto pisać na LinkedIn?

8. Social selling na LinkedIn

  • Jak poprawić swoje SSI i zwiększać zasięgi profili?
  • Zasady tworzenia skutecznych InMaili.
  • Budowanie wartościowej sieci kontaktów.

9. AI na LinkedIn — szansa czy zagrożenie?

  • Prawo a AI: co musisz wiedzieć.
  • W czym AI może Ci pomóc na LinkedIn?
  • Jak tworzyć treści na LinkedIn za pomocą AI

Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów

Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Ekspertka i konsultantka z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w komunikacji biznesowej, marketingowej i content marketingu. Autorka dwóch cenionych książek: „Content marketing. Od strategii do efektów” (2020), która stała się bestsellerem w wydawnictwie Onepress, oraz „Marketing wartości”. Prowadzi szkolenia z zakresu content marketingu, copywritingu i social mediów, łącząc praktyczną wiedzę z doświadczeniem zdobytym w różnych branżach. Jest wykładowczynią akademicką i certyfikowaną trenerką, współpracującą z prestiżowymi uczelniami, takimi jak Collegium Civitas oraz Uniwersytet SWPS, gdzie prowadzi zajęcia z marketingu, CSR-u oraz nowych mediów. Jej publikacje pojawiały się na łamach takich mediów jak Polska The Times, Socialpress.pl, Brief, gdzie pełniła także rolę zastępczyni redaktora naczelnego, oraz Marketer+, gdzie była redaktorem prowadzącym. Prelegentka na wielu branżowych wydarzeniach, w tym FORUM IAB, Marketing Progress i Kongres Online Marketing, gdzie dzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej komunikacji, marketingu oraz budowania strategii content marketingowych. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia z efektywnej komunikacji w biznesie, copywritingu sprzedażowego, content marketingu, budowy obecności firmowej i osobistej na LinkedIn, employer advocacy oraz zarządzania różnorodnością, pomagając firmom skutecznie komunikować i budować silne marki.