Termin szkolenia
2024-12-06 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1190 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego, komunikacji biznesowej, rozwoju marki osobistej oraz zarządzania różnorodnością. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager. Prowadzi szkolenia z content marketingu i SEO copywritingu, komunikacji interpersonalnej, budowania marki osobistej oraz zarządzania różnorodnością.

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 30 WRZEŚNIA

Korzyści ze szkolenia:

  • Stworzysz solidny fundament pod skuteczne pozycjonowanie marki osobistej, wzmacniając swój autorytet w zespole i wśród klientów
  • Łatwiej dotrzesz do partnerów biznesowych
  • Precyzyjnie dopasujesz swoją ofertę do odpowiednich grup docelowych
  • Zwiększysz widoczność i reputację na LinkedIn, co otworzy drzwi do bardziej intratnych zleceń, prac i kontraktów

Dla kogo?

  • Wszystkich osób zainteresowanych tematem strategicznego budowania marki osobistej na LinkedIn / pozycji eksperta, aby pozyskać klientów, członków zespołu, partnerstw biznesowych
  • Pracowników działów marketingu, HR 
  • Liderów zespołów, menedżerów, kierowników, osób zarządzających firmą

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie

2. Czym jest marka osobista?

  • Dlaczego budowanie marki osobistej powinno być dla Ciebie ważne?
  • Elementy składowe marki osobistej.
  • Przykłady silnych marek osobistych.

3. Twoje mocne strony i misja, wizja, wartości

  • Identyfikacja i prezentacja mocnych stron.
  • Jak te mocne strony przekładają się na wartość dodaną dla pracodawców i klientów?
  • Tworzenie własnej misji, wizji i zestawu wartości.

4. Tożsamość Twojej marki

  • Otwórz pudełko swoich zasobów
  • Co składa się na tożsamość marki osobistej?
  • Jak spójnie prezentować swoją tożsamość marki w sieci?

5. Powiedz innym, że jesteś i określ cele strategiczne

  • Jak skutecznie komunikować swoją markę?
  • Wykorzystanie storytellingu w budowaniu marki osobistej.
  • Jak definiować cele strategiczne dla swojej marki osobistej?

6. Warsztaty budowania marki osobistej

  • Strategia Twojej marki osobistej
  • Komunikacja marki osobistej
  • Marka osobista na LinkedIn

7. LinkedIn - działanie portalu

  • Jak działa algorytm LinkedIn?
  • Fakty i mity o LinkedIn.
  • O czym warto pisać na LinkedIn?

8. Social selling na LinkedIn

  • Jak poprawić swoje SSI i zwiększać zasięgi profili?
  • Zasady tworzenia skutecznych InMaili.
  • Budowanie wartościowej sieci kontaktów.

9. AI na LinkedIn — szansa czy zagrożenie?

  • Prawo a AI: co musisz wiedzieć.
  • W czym AI może Ci pomóc na LinkedIn?
  • Jak tworzyć treści na LinkedIn za pomocą AI

Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów

Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego, komunikacji biznesowej, rozwoju marki osobistej oraz zarządzania różnorodnością. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager. Prowadzi szkolenia z content marketingu i SEO copywritingu, komunikacji interpersonalnej, budowania marki osobistej oraz zarządzania różnorodnością.