Termin szkolenia
2024-12-06 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
1190 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. ZAPEWNIAMY OBIADY i PRZERWY KAWOWE
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego, komunikacji biznesowej, rozwoju marki osobistej oraz zarządzania różnorodnością. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager. Prowadzi szkolenia z content marketingu i SEO copywritingu, komunikacji interpersonalnej, budowania marki osobistej oraz zarządzania różnorodnością.
SZKOLENIE W WARSZAWIE, 30 WRZEŚNIA
Korzyści ze szkolenia:
- Stworzysz solidny fundament pod skuteczne pozycjonowanie marki osobistej, wzmacniając swój autorytet w zespole i wśród klientów
- Łatwiej dotrzesz do partnerów biznesowych
- Precyzyjnie dopasujesz swoją ofertę do odpowiednich grup docelowych
- Zwiększysz widoczność i reputację na LinkedIn, co otworzy drzwi do bardziej intratnych zleceń, prac i kontraktów
Dla kogo?
- Wszystkich osób zainteresowanych tematem strategicznego budowania marki osobistej na LinkedIn / pozycji eksperta, aby pozyskać klientów, członków zespołu, partnerstw biznesowych
- Pracowników działów marketingu, HR
- Liderów zespołów, menedżerów, kierowników, osób zarządzających firmą
PROGRAM SZKOLENIA
1. Wprowadzenie
2. Czym jest marka osobista?
- Dlaczego budowanie marki osobistej powinno być dla Ciebie ważne?
- Elementy składowe marki osobistej.
- Przykłady silnych marek osobistych.
3. Twoje mocne strony i misja, wizja, wartości
- Identyfikacja i prezentacja mocnych stron.
- Jak te mocne strony przekładają się na wartość dodaną dla pracodawców i klientów?
- Tworzenie własnej misji, wizji i zestawu wartości.
4. Tożsamość Twojej marki
- Otwórz pudełko swoich zasobów
- Co składa się na tożsamość marki osobistej?
- Jak spójnie prezentować swoją tożsamość marki w sieci?
5. Powiedz innym, że jesteś i określ cele strategiczne
- Jak skutecznie komunikować swoją markę?
- Wykorzystanie storytellingu w budowaniu marki osobistej.
- Jak definiować cele strategiczne dla swojej marki osobistej?
6. Warsztaty budowania marki osobistej
- Strategia Twojej marki osobistej
- Komunikacja marki osobistej
- Marka osobista na LinkedIn
7. LinkedIn - działanie portalu
- Jak działa algorytm LinkedIn?
- Fakty i mity o LinkedIn.
- O czym warto pisać na LinkedIn?
8. Social selling na LinkedIn
- Jak poprawić swoje SSI i zwiększać zasięgi profili?
- Zasady tworzenia skutecznych InMaili.
- Budowanie wartościowej sieci kontaktów.
9. AI na LinkedIn — szansa czy zagrożenie?
- Prawo a AI: co musisz wiedzieć.
- W czym AI może Ci pomóc na LinkedIn?
- Jak tworzyć treści na LinkedIn za pomocą AI
Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów
Trener
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego, komunikacji biznesowej, rozwoju marki osobistej oraz zarządzania różnorodnością. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager. Prowadzi szkolenia z content marketingu i SEO copywritingu, komunikacji interpersonalnej, budowania marki osobistej oraz zarządzania różnorodnością.