Termin szkolenia
2024-10-09 (2 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Cena szkolenia
2150 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Hanna Adamiak
Ekspert w obszarze sprzedaży, Category Management i Product Management, wprowadzania nowych produktów na rynek, strategii sprzedażowych oraz negocjacji handlowych i technik sprzedaży. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe. Prowadzi również szkolenia w języku angielskim i jest absolwentką Warszawskiej Szkoły Biznesu (kierunek Zarządzanie i Marketing) oraz Szkoły Trenerskiej grupy SET. Pracowała jako Dyrektor Marketingu i Channel Manager. Była odpowiedzialną za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, rozwijanie programów z zakresu Zarządzania Kategorią dla klientów B2B, rozwój portfolio produktów, kalkulacje cen, zarządzanie wynikami finansowymi oraz budżet marketingowy. Z sukcesem kierowała projektem wprowadzenia na rynek polski Wild Bean Cafe we współpracy z BP Polska, koncentrując się na kategorii przekąsek. Wdrożyła programy promocyjno-sprzedażowe z klientami sieciowymi, które przyniosły imponujący wzrost sprzedaży na poziomie 40%. Ponadto, była odpowiedzialna za pełen zakres działań marketingowych dla sieci własnej Flerynka oraz udane współprace z klientami w Europie, Azji i Oceanii, wspierając rozwój nowych produktów, prezentacje i szkolenia. Brała aktywny udział w międzynarodowych projektach cross-marketingowych. Pełniła funkcję Project Managera w JTI Polska, skupiając się na projektach związanych z budowaniem wizerunku marki. Z powodzeniem zajmowała się rozwijaniem dystrybucji i sprzedaży marek znajdujących się w portfolio firmy. Pracowała jako Business Project Managerem i konsultantem dla polskich przedsiębiorstw, specjalizując się w tworzeniu biznesplanów, strategiach marketingowych i sprzedażowych, budowaniu kanałów dystrybucji oraz wprowadzaniu nowych produktów na rynek. W Eurocash S.A. jako Senior Category Manager zarządzała kategoriami dla Delikatesów Centrum, oraz jako Project Manager kierowała rozwojem nowego konceptu dla kategorii sieci sklepów. Odpowiadała za stworzenie modelu biznesowego dla kategorii produktów świeżych w Delikatesach Centrum o wartości około 250 milionów złotych. W jej obowiązkach należało także rozwijanie nowych produktów, zarządzanie wynikami finansowymi projektu oraz negocjacje z dostawcami. W ciągu swojej kariery skutecznie opracowywała i wdrażała strategie marketingowe, rozwijała i wprowadzała produkty na rynek oraz budowała kanały sprzedaży. Była też odpowiedzialna za współpracę z międzynarodowymi klientami sieciowymi. Od wielu lat pracuje jako szkoleniowiec, dzieląc się swoją bogatą wiedzą i doświadczeniem praktycznym z uczestnikami szkoleń: category management, negocjacje handlowe, zarządzanie produktem oraz techniki sprzedaży.

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 9-10 października

KORZYŚCI

  • szkolenie techniki sprzedaży nauczy zespół sprzedażowy przełożenia technik współpracy na realne sytuacje zawodowe
  • stosując wiele prostych i skutecznych technik, uczestnicy zwiększą skuteczność w oferowanych usługach lub produktach
  • nabycie pewności siebie i biegłości w pozyskiwaniu nowych klientów,
  • nauczą się długofalowo współpracować z klientami
  • będą umieli współpracować z różnymi typami klientów
  • prezentowane techniki nauczą ich konkretnych rozwiązań na wszystkich etapach procesu dokonywania transakcji

PROGRAM SZKOLENIA

1. Metody zdobywania klientów

  • Aktywność handlowca w kontakcie z klientem – prosta reguła, ale często zapominana
  • Umawianie się na spotkanie. Co zrobić szczególnie w pierwszym kontakcie, aby nie odpaść na początku?
  • Rozmowy telefoniczne – spraw, aby dobrze Cię odbierano przez telefon
  • Sposoby zaciekawienia klienta ofertą / produktem
  • Rozmowy z klientami, którzy zrezygnowali ze współpracy z firmą
  • Reakcja na odmowy klienta – gotowe wzorce na trudne momenty
  • Recepta to wytrwałość – czyli nie daj się „spławić”
  • Przekonywanie klienta zadowolonego z Twojej konkurencji

2. Scenariusz spotkania z klientem

  • Przygotowanie się do spotkania z kontrahentem
  • Przeprowadzenie prawidłowej rozmowy oraz dbanie o pozytywne odczucia
  • 3 słowa o mowie ciała – czyli jak być dobrze postrzeganym przez klientów
  • Jak dobrze opowiedzieć o swojej firmie oraz o produkcie, aby zostać pozytywnie zapamiętanym

3. Rozmowa z klientem

  • Źródła informacji o kliencie, zwłaszcza rozpoznawanie podstawowych potrzeb przyszłego kontrahenta
  • Metody pozyskiwania jak największej ilości informacji o kliencie
  • Jakie kryteria decydują podczas kupowania produktów / usługi
  • Wykorzystanie pozyskanej wiedzy do przekonywania klienta / potencjalnego partnera do współpracy

4. Narzędzia i wzorce pracy handlowca

  • Narzędzia przekonywania i zachęcania do współpracy
  • Skuteczne taktyki do prezentacji korzyści – czyli dopasuj produkt do swojego klienta
  • Metody pokonywania oporu, przekory, niechęci, czyli rozpocznij merytoryczną rozmowę
  • Spraw, aby klient w kontakcie z Tobą czuł się ważny i doceniony
  • Sposoby bezpiecznego nacisku na klienta
  • Motywowanie i przekonywanie klienta. W szczególności do powiększenia zakupów towarów lub usług

5. Techniki zamknięcia rozmowy / transakcji

  • Decyzja o zamknięciu transakcji – kiedy podejmować kroki w kierunku zamknięcia?
  • Gotowe wzorce zamykania transakcji i zachęcania do ostatecznej decyzji klienta
  • Autodiagnoza własnych przekonań, w szczególności utrudniających sfinalizowanie transakcji

6. Radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

  • Sposoby informowania klienta o negatywnej sytuacji (np. zmiana ceny, terminu dostawy, decyzje reklamacyjne i inne)
  • Rodzaje postępowania w przypadku krytyki i agresji słownej
  • Czy asertywność może nam pomóc w rozmowach z klientami?
  • Wykorzystanie typologii klientów w trudnych momentach
  • Wzorce reakcji na zastrzeżenia i obiekcje klienta – czyli nauka skutecznej komunikacji

7. Rozmowy cenowe

  • Przygotowanie do rozmów ze stałymi kontrahentami – nie idź na żywioł!
  • Złe przekonania o własnej ofercie obniżające pozycję negocjacyjną
  • Sposoby na „podanie” ceny – nie rób tego byle jak
  • Reagowanie na próby uzyskania nieuzasadnionego rabatu – czyli umiejętność odmawiania
  • Przygotowanie cenowych wersji alternatywnych
  • Autoanaliza po nieudanej rozmowie – co robię dobrze, co robię źle…
  • Co to jest samoutrudnianie – jaki ma wpływ na skuteczność handlowca?

Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów

Trener
Hanna Adamiak
Ekspert w obszarze sprzedaży, Category Management i Product Management, wprowadzania nowych produktów na rynek, strategii sprzedażowych oraz negocjacji handlowych i technik sprzedaży. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe. Prowadzi również szkolenia w języku angielskim i jest absolwentką Warszawskiej Szkoły Biznesu (kierunek Zarządzanie i Marketing) oraz Szkoły Trenerskiej grupy SET. Pracowała jako Dyrektor Marketingu i Channel Manager. Była odpowiedzialną za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, rozwijanie programów z zakresu Zarządzania Kategorią dla klientów B2B, rozwój portfolio produktów, kalkulacje cen, zarządzanie wynikami finansowymi oraz budżet marketingowy. Z sukcesem kierowała projektem wprowadzenia na rynek polski Wild Bean Cafe we współpracy z BP Polska, koncentrując się na kategorii przekąsek. Wdrożyła programy promocyjno-sprzedażowe z klientami sieciowymi, które przyniosły imponujący wzrost sprzedaży na poziomie 40%. Ponadto, była odpowiedzialna za pełen zakres działań marketingowych dla sieci własnej Flerynka oraz udane współprace z klientami w Europie, Azji i Oceanii, wspierając rozwój nowych produktów, prezentacje i szkolenia. Brała aktywny udział w międzynarodowych projektach cross-marketingowych. Pełniła funkcję Project Managera w JTI Polska, skupiając się na projektach związanych z budowaniem wizerunku marki. Z powodzeniem zajmowała się rozwijaniem dystrybucji i sprzedaży marek znajdujących się w portfolio firmy. Pracowała jako Business Project Managerem i konsultantem dla polskich przedsiębiorstw, specjalizując się w tworzeniu biznesplanów, strategiach marketingowych i sprzedażowych, budowaniu kanałów dystrybucji oraz wprowadzaniu nowych produktów na rynek. W Eurocash S.A. jako Senior Category Manager zarządzała kategoriami dla Delikatesów Centrum, oraz jako Project Manager kierowała rozwojem nowego konceptu dla kategorii sieci sklepów. Odpowiadała za stworzenie modelu biznesowego dla kategorii produktów świeżych w Delikatesach Centrum o wartości około 250 milionów złotych. W jej obowiązkach należało także rozwijanie nowych produktów, zarządzanie wynikami finansowymi projektu oraz negocjacje z dostawcami. W ciągu swojej kariery skutecznie opracowywała i wdrażała strategie marketingowe, rozwijała i wprowadzała produkty na rynek oraz budowała kanały sprzedaży. Była też odpowiedzialna za współpracę z międzynarodowymi klientami sieciowymi. Od wielu lat pracuje jako szkoleniowiec, dzieląc się swoją bogatą wiedzą i doświadczeniem praktycznym z uczestnikami szkoleń: category management, negocjacje handlowe, zarządzanie produktem oraz techniki sprzedaży.