Termin szkolenia
2024-10-24 (1 dni)
Godziny szkolenia
9:00 - 0:00
Cena szkolenia
1090 PLN netto +23% VAT
Miejsce szkolenia
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58, budynek CityGate. Zapewniamy catering i obiady
ZAMÓWIENIE I PŁATNOŚĆ
Zamów szkolenie teraz, opłać fakturę później. Rejestruj się min. 7 dni przed szkoleniem. Ułatwi to nam potwierdzanie szkoleń. Dziękujemy!
RABATY I KOLEJNE DATY
2 osoby - 5%, 3 osoby - 10%. Szkolenia powtarzamy cyklicznie. Zapytaj o kolejną datę: kontakt@szkoleniaatrium.pl
ZAMÓW SZKOLENIE
Trener
Dr Agnieszka Chęś
Trener biznesu, facylitatorka procesów projektowania produktów i usług, menedżer projektów strategii marketingowych. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia Design Thinking oraz Customer Experience Management. Doświadczenie zdobywała w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym pracując na rynku tureckim, hiszpańskim i na Półwyspie Arabskim. W swojej pracy marketera za kluczowe umiejętności uważa słuchanie, obserwacje i głębokie rozumienie zachowań ludzi. Lata praktyki nauczyły ją, iż dobre pomysły rodzą się z połączenia ciekawości i różnorodności. Związana z Wyższymi Szkołami Bankowymi gdzie prowadzi zajęcia głównie dla studentów zagranicznych. Prowadziła badania dotyczące m.in. marek globalnych, zachowań konsumenckich w Internecie i komunikacji międzykulturowej w biznesie. W 2018 roku obroniła z wyróżnieniem pracę doktorską w dziedzinie nauk ekonomicznych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Członek Project Management Institute oraz SIETAR - Society for Intercultural Education, Training and Research. Współpracowała jako konsultant, ekspert i trener z firmami: TEB Akademia Sp. z o.o.. Google (Projektanci Innowacji), Grant Thornton, Fundacja Rozwoju Systemów Edukacji, NAWA, Oman Airport Management Company. Jako Assistant Professor (profesor nadzwyczajny) jest wykładowcą w The American Business School of Paris we Francji, a także profesorem nadzwyczajnym Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu.

Szkolenie w Warszawie, 24 października

DLA KOGO?

Dla menedżerów, kierowników zespołu, wszystkich osób pragnących bardziej świadomie wykorzystać zarówno swój potencjał twórczy jak i zespołu; szczególnie jeśli:

  • Twoje zadania wymagają kreatywności, szukanie rozwiązywań i innowacji
  • kierujesz zespołem i chcesz poprawić jakość współpracy i generowanych pomysłów
  • kultura pracy wymaga elastyczności i adaptacji do zmian

Co zyskujesz?

  • wzmocnienie swojego potencjału kreatywnego, większa elastyczność myślenia
  • większa świadomość czym jest proces kreatywny oraz jak nim zarządzać
  • poznanie narzędzi i technik pracy nad rozwojem kreatywności własnej i współpracowników
  • poprawa efektywności spotkań
  • poznanie dobrych praktyk zespołów i przedsiębiorstw osiągających sukcesy dzięki wzmacnianiu kreatywności

Forma:

krótkie wykłady przeplatane dużą ilością ćwiczeń w grupach a także analiza studiów przypadku. Studia przypadku dotyczą produktowych i procesowych innowacji biznesowych, rozwiązywania problemów biznesowych, tworzenia kultury innowacji.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie: przebłysk boskiego geniuszu czy „twórczy mięsień”

  • kreatywność w biznesie, innowacje, szukanie rozwiązywań
  • kreatywność jako mechanizm myślowy – skojarzenia
  • kreatywność jako proces grupowy – model simplexity
  • kreatywność jako proces („flow”)
  • kreatywność a ludzki mózg – co nam mówi nauka (neuroplastyczność, daydreaming, dopamina)

2. Jak rozwijać kreatywność

  • myślenie konwergencyjne i dywergencyjne
  • nawyki ludzi kreatywnych i innowatorów (DNA innowatora)
  • czynniki hamujące kreatywność i jak sobie z nimi radzić
  • ćwiczenia i narzędzia pracy indywidualnej, m.in. wymuszanie skojarzeń
  • ćwiczenia i narzędzia pracy grupowej, m.in. burza pytań, matryca głębokiego zrozumienia
  • wykorzystanie sztucznej inteligencji

3. Kreatywność w zespole

  • różnorodność kognitywna zespołu – co pomaga a co przeszkadza
  • test auto-diagnostyczny – twoje preferencje przy rozwiązywaniu problemów
  • jak zbudować zespół z dużym potencjałem kreatywnym
  • Kaizen a kreatywność – małymi krokami do dużych pomysłów

4. Kreatywność w organizacji

  • Skąd się biorą dobre pomysły w organizacji?
  • Najlepsze pomysły są tam gdzie nas nie ma – i co z tym zrobić
  • Style przywództwa a kreatywność – jak dawać dobry przykład i czego możemy się nauczyć od Orkiestry Orfeusza
  • Dobre praktyki HR i organizacyjne
Trener
Dr Agnieszka Chęś
Trener biznesu, facylitatorka procesów projektowania produktów i usług, menedżer projektów strategii marketingowych. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi szkolenia Design Thinking oraz Customer Experience Management. Doświadczenie zdobywała w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym pracując na rynku tureckim, hiszpańskim i na Półwyspie Arabskim. W swojej pracy marketera za kluczowe umiejętności uważa słuchanie, obserwacje i głębokie rozumienie zachowań ludzi. Lata praktyki nauczyły ją, iż dobre pomysły rodzą się z połączenia ciekawości i różnorodności. Związana z Wyższymi Szkołami Bankowymi gdzie prowadzi zajęcia głównie dla studentów zagranicznych. Prowadziła badania dotyczące m.in. marek globalnych, zachowań konsumenckich w Internecie i komunikacji międzykulturowej w biznesie. W 2018 roku obroniła z wyróżnieniem pracę doktorską w dziedzinie nauk ekonomicznych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Członek Project Management Institute oraz SIETAR - Society for Intercultural Education, Training and Research. Współpracowała jako konsultant, ekspert i trener z firmami: TEB Akademia Sp. z o.o.. Google (Projektanci Innowacji), Grant Thornton, Fundacja Rozwoju Systemów Edukacji, NAWA, Oman Airport Management Company. Jako Assistant Professor (profesor nadzwyczajny) jest wykładowcą w The American Business School of Paris we Francji, a także profesorem nadzwyczajnym Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu.